Appartement Pez Azul

93 reviews over Appartement Pez Azul

• 2018
    5Hendrik10-10-2018

1x is voor mij genoeg hier

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het appartementencomplex is verouderd, buiten kant is het zichtbaar, in de map zat een brief met vertrekdatum ( 28-4-2018) verbaasd me niks als dit ook daadwerkelijk de laatste Neckerman klant is geweest die hier heeft gezeten. Appartement zelf is niet groot,harde bedden maar die vind je vaker.weinig keuken gerei, 1 kookpan en braadpan, bestek borden enzo voor 2 personen. Riool loopt niet goed, soms ruikt het enorm uit de afvoer. Voor mij iig geen 2e keer hier. Wel mooie omgeving en redelijk centraal

Alleenreizend

Geboekt bij neckermann
  • 8Marian dijkhuis08-09-2018

Mooie vakantie gehad.

Goed hotel plus ontbijt , vriendelijk personeel . Fijne studio

Geboekt bij neckermann
  • 8MLS11-08-2018

Relaxte vakantie

Eenvoudig appartementen complex, maar prima Niet geschikt voor mensen die niet goed te been zijn, ongeveer 10 min naar het strand/boulevard maar de wegen zijn erg steil. Hygiëne bij Pez Azul top. Ontbijtbuffet voor ieder wat wils en vriendelijk personeel. Auto huren via hotel is zeker een aanrader. Goedkoop en veilig.

• 8Wilma Sijnen30-01-2018

fijne vakantieplek.

Ik vond het heerlijk dat het hotel wat verder van het centrum lag. Zo kon ik iedere dag een wandeling maken naar de boulevard en op de terugweg weer op hoog lopen. Wat behoorlijk steil is. Kortom een leuke plek o. mijn vakantie door te brengen. Dat is dan ook de reden dat ik weer geboekt heb naar dezelfde accommodatie maar nu in juni van dit jaar. Tenerife is een schitterend eiland met mooie natuur. De Teide is voor mij een heuse trekpleister. Hier wil ik ook dit jaar weer naartoe maar dan nu in een klein busje. De grote touringcars vind ik niet zo'n succes. Kortom voor natuurliefhebbers een schitterende plek om te zijn. Ook de accommodatie is qua prijs/kwaliteit uitstekend.

Alleenreizend

• 2017
    8Pin Sneijder01-12-2017

Prima!

Leuk personeel, wat ouderwetse maar schone kamers , leuk zwembad, niet te groot maar voldoende plek! Wel even lopen naar het strand ( donker strand). Alleen afstand tot het water park / vulkanen erg ver.

Met vrienden

• 7PP Wienk12-10-2017

Goede uitvalsbasis

Hou je van cultuur dan kun je op Tenerife niet zonder een auto. Probleem bij Pez Azul: geen enkele parkeerplek. Drama. Kennelijk vergeten tijdens de bouw... Goede wifi (kamer stond bij een accesspoint) Te weinig inventaris om te kunnen koken. 1 pan, 1 koekenpan en een klein pannetje. Voorts 2x kinderbestek. Zo werkt dat niet ! Ze willen gewoon dat je beneden komt eten. Nou mooi niet ! Slechte rommel die niet met liefde is bereid. Gaarkeukenidee. Lekker zwembad. In oktober is het er zeer aangenaam (29 gr) en is alles buitengewoon betaalbaar. (koffie met een koek 2 euro, benzine 88 ct, karretje bij Mercadonna voor 1 week helemaal volgegooid 65 euro en meer van die zaken) Bezoek de haven zelf. Heel gezellig en goede restaurants voor weinig. Santa Cruz is ook de moeite waard. Enerverende en bruisende stad. Aardige mensen op Tenerife al zijn het overgrote deel oude pensionado's (Brits en duits). 7 dagen geweest en iedere dag een stuk van het eiland gepakt. Was zeker de moeite waard !

• 9Tien07-10-2017

Waar voor je geld!

Vlak bij de Orchideeëntuin en de botanische tuin. Schoon en snelle reactie bij ontbrekende inventaris.

• 4Dirk22-09-2017

Zo slecht

Alles gedateerd en of defect, niets is compleet, zelf hadden we diverse mankementen in de kamer Is wel gerepareerd Bedden zijn hoe moet ik het zeggen gaat er mee door kussen slecht Keuken incompleet Roest en lekkages den veel verf weg En een of 5 keer overgeschilderd

• 5Niekie22-09-2017

Nooit meer.

Bedden zijn wel aardig, kussen is niet goed voor je nek. Kamers zijn gedateerd en weiig keukengerei aanwezig. Over het restaurant nog maar te zwijgen. Dit is echt niet chef waardig. Koud buffet wat voor warm moet doorgaan, vette boter chocolade wat mousse moet zijn. Ben geen culinaire hoogstandjes gewend, echter dit was niet te eten.

Alles is gedateerd en kan wel voorzien worden van vernieuwingen. Schoonmaak is prima.

• 7Kaat02-08-2017

Prima uitvalbasis

Pez azul appartementen zijn sober maar prima.leuk stadje en veel excursie mogelijkheden.terug omhoog is inderdaad een forse klim. Huur een auto en ga naar de strandjes verderop. Ikhad schade maar dat was geen probleem zat bij de verzekering in.geen borg slechts de huur betaald.creditcard was hier in het hotel voor de auto niet nodig.wel met schoenen aan rijden en kinderzitje verplicht.ze rijden zeer relaxt.borden zijn drama dus download googlemaps offline. Personeel in het hotel niet erg vriendelijk.zitten 5 man bij het zwembad maar als vrouw wordt je verteld dat het zwembad tot 10 uur dicht is.geen woord tegen de heren. Mis je wat aan keukengerei of ligt je bed niet lekker dan wordt dat zo opgelost let op je spullen want buiten het complex wordt flink gestolen.ik heb me nergens onveilig gevoeld.

Met oudere kinderen

8 tips over Appartement Pez Azul

• gerardpa, 03-04-2014

Bono kortingskaart voor bus kopen.

• a.s, 21-09-2013

Puerto de la cruz is een gezellige, authentieke stad in het groene noorden van het eiland. Vanaf santa cruz kun je gemakkelijk een dag naar 1 van de buur eilanden.

Een huur auto is aan te raden als je veel van het eiland wilt zien!

• Aspasia, 25-07-2013

Restaurant lariMar heeft heerlijk ontbijt voor weinig geld en restaurant Paso Doble heeft lekker eten voor weinig. Beide om de hoek. Als je naar het centrum gaat is de boulevard niet aan te raden om te eten (vanwege de prijzen), maar plaza del Charco juist wel. Hier is de pizzeria een absolute aanrader. Echte handgemaakte op houtskool gemaakte pizza's met veel keuze voor garnering. Verder: autohuur en daarmee naar de Teide, Orotava, Icod los Vinos, Santa Cruz etc. Voor de kinderen: Siam park.

1 vraag over Appartement Pez Azul

• beertjehol, 22-12-2014

gehorigheid appartementen

Hoi, Tot en met de beoordelingen van 2011 lees ik geregeld dat de appartementen erg gehorig zijn. Is dat nog steeds zo? Groetjes, Esther

Peter Brands', 25-12-2014

Is geen sprake van. Overigens alleen kleine tv dus niets van gemerkt

beertjehol, 25-12-2014

Dank je wel! We zullen er eens over nadenken. Pez Azul is namelijk veel goedkoper dan anderen (heb er al behoorlijk wat gezien in Puerto) en wij stellen nooit van die hele hoge eisen.

Appartement info

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen