Hotel H10 Tenerife Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag17°9°
Hotel H10 Tenerife Playa

Omschrijving
Bij H10 Tenerife Playa geniet je van de goede service. De kamers zijn simpel, maar netjes. De zwembaden worden elke dag schoongemaakt en gecontroleerd. Voor de kinderen is er een apart kinderbad. Bij de all inclusive krijg je gevarieerd eten, net als bij de poolbar. Je staat vanaf het hotel zo op de gezellige boulevard van Puerto de la Cruz.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Tenerife Playa voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel H10 Tenerife Playa in het Nederlands

Echt een aanrader!

NV,
13-11-2018

Wij werden gelijk goed ontvangen in het hotel laat in de avond, alles werd duidelijk uitgelegd. Na een lange reis kwamen wij aan in onze hotel kamer, ontzettend netjes en schoon. Ontbijt en middag eten was heerlijk, alleen het avond eten vonden wij persoonlijk minder.

Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. Wij vonden het heel jammer dat wij maar 8 dagen in het hotel waren.

Wij vinden dit het mooiste hotel in de stad. Direct tegenover lago martianez, ook de moeite waard om heen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Gaatse Veenje,
26-10-2018

Prachtig hotel, mooie omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, en voor herhaling vatbaar,

Diny Overmars,
20-9-2018

Bijzonder goed hotel. Uitstekende ligging met prima uitzicht. Het eten was zeer goed, en zeer gevarieerd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer zag er goed uit en prima bedden.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldig

Anja Schonewille,
7-9-2018

Aardige mensen, leuk appartement, goede service kortom een aanrader!

De omgeving is prachtig evenals het stadje Puerto de la cruz!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Rustig hotel met voornamelijk oudere. Ligt aan mooie boulevard met veel eetgelegenheden. Zee helaas te ruw om in te zwemmen. Wel mooi zwembad aan de overkant waar men de hele dag voor €5.50 kan liggen incl bedje . Vriendelijk personeel , eten is goed .Het is wel aan te raden een auto te huren , de mooie stranden liggen toch wel op rijafstand Alleen onze badkamer moch wel wat vernieuwd worden en beter gepoetst

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Hele fijne vakantie bij H10 Tenerife Playa

Patrick,
25-7-2018

Perfecte ligging. Strand en boulevard liggen voor het hotel. Boulevard is autovrij, wat er voor zorgt dat je er lekker kan wandelen. Veel leuke winkels en terrasjes. 's Avonds is er veel te beleven. Op ongeveer 15 minuten lopen ligt Plaza del Charco. Hier kan je lekker eten bij o.a. La Marea en Compostelana (liggen tegenover elkaar, echte aanraders).

Het eten in het hotel is heerlijk. Elke dag een variërend buffet. Twee mooie zwembaden, een kinderbadje en een jacuzzi. Zwembaden worden elke dag schoongemaakt en getemperatuurd. Er is een poolbar en bar in het hotel. De poolbar is de hele dag geopend en de bar in het hotel gaat vanaf 16:00 uur open. Bijna alle drankjes/hapjes zijn bij het all inclusive arrangement inbegrepen. Voor kinderen worden er overdag ook activiteiten georganiseerd.

Voor het strand is het aan te raden om waterschoenen te kopen. Er liggen namelijk veel grote keien in de zee.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima voor herhaling vatbaar

G Valckx,
10-9-2017

Goed hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend en zeer gevarieerd eten, soms wat lauw.

Complimenten voor de gastvrouw Miranda, lieve zeer behulpzame vrouw zij is een absolute aanwinst voor het hotel!

Gereisd met vrienden in september 2017

Super vakantie in een geweldig hotel

van rijn,
16-8-2017

Het was weer een top vakantie in een super hotel met een geweldige ligging.

Met erg vriendelijk personeel wat er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Verzorgde schone kamers en elke dag wisseling van de handdoeken en het beddengoed. Schoon zwembad met toezicht.

Overdag gezellige activiteiten onder leiding van Leo en Angeliga.

Het eten is goed en voldoende variatie.

En de gastvrouw Miranda doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken is erg vriendelijk en spreekt meerdere talen.

Je kunt altijd bij haar terecht.

En in de avond kun je heerlijk wandelen op de boulevard of naar het avondprogramma in het hotel .

Ook ontmoet je er leuke mensen

Kortom het was weer een fantastische vakantie in Hotel Tenerife Playa in Porto de la cruze

Tot volgend jaar

Groetjes Desire Erik en Stein.V Rijn Bloks.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooi hotel goed eten.

Marian ,
1-7-2017

Ondanks dat er verbouwd werd, waar wij bijna geen last van hadden , hebben wij een fijn verblijf gehad. Een mooi uitzicht. Eten was goed en warm. All inclusief was goed, 's avonds in de bar genoeg te drinken. Zwembadwater was niet te koud en er is een handdoekenservice. Als je het hotel uit loopt sta je op de boulevard met verschillende winkeltjes en restaurantjes.

Met dank aan de Nederlandse Miranda die een speciaal etentje heeft geregeld in het restaurant n.a.v. de 50 jarige bruiloft van mijn ouders. Ook 's avonds werd er nog eens aandacht aan besteed door de 2 orkestleden. De gemiddelde leeftijd lag duidelijk boven de 60 dus ook de muziek. Jammer dat dan ook veel mensen de bar al verlieten na de show. We hebben er een geweldige tijd gehad.

Gereisd anders in juni 2017

Geweldig Hotel

Fam. van der Zanden,
29-6-2017

Supervriendelijk personeel, erg lekker eten, schone en mooie kamer, iedere dag een schoon badlaken voor het zwembad, kortom: we hebben erg genoten!

Gereisd met partner in juni 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Tenerife Playa in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Tenerife Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.