Hotel H10 Tenerife Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°16°
Hotel H10 Tenerife Playa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je op zoek naar een wat rustiger hotel waar je vakantie kunt vieren met zijn tweetjes? In H10 Tenerife Playa ben je aan het juiste adres. Veel van de stellen die hier vakantie vieren zijn al wat ouder. Je wordt hier goed ontvangen door het vriendelijke personeel. Reviewer NV: ‘Wij werden gelijk goed ontvangen in het hotel laat in de avond, alles werd duidelijk uitgelegd. Na een lange reis kwamen wij aan in onze hotelkamer, ontzettend netjes en schoon’. Dit is een plek waar je je welkom voelt en waar je eigenlijk niet meer weg wilt. Het is geen grootschalig complex en persoonlijke service staat hier altijd centraal.

In Hotel H10 Tenerife verblijf je op basis van all-inclusive. Jullie schrijven allemaal dat het eten hier erg gevarieerd is. En dat is iets wat best bijzonder is. Lekker is het ook nog, vooral het ontbijt en de lunch.

Ben je toe aan een dag relaxen? Strijk dan neer bij een van de twee mooie zwembaden. Bij de zwembaden vind je ook een poolbar. Vrijwel alle drankjes zijn inbegrepen bij de all-inclusive formule dus je hoeft nergens op te letten. Tussendoor kun je ook nog bubbelen in de jacuzzi. Vaak zijn de zwembaden op Tenerife net wat te koud, maar dat is in H10 Tenerife Playa niet het geval volgens Patrick: ‘Zwembaden worden elke dag schoongemaakt en getemperatuurd.’

Vanuit je hotelkamer in H10 Tenerife Playa heb je een mooi uitzicht. Je kijkt uit over de boulevard en de kust. Nodigt het zicht op zee je uit voor een duik? Hou er rekening mee dat de kust voor het hotel ruig is en er veel keien in zee liggen. Volgens reviewer Patrick kun je prima de zee in wanneer je waterschoenen aandoet. De hotelkamers zelf zijn fijn en hebben goede bedden. Alleen de badkamer is een beetje verouderd.

Ligging

H10 Tenerife Playa ligt in het stadje Puerto de la Cruz. Anja Schonewille vierde eerder vakantie in dit hotel en vond Puerto de la Cruz een prachtige stad. Dit voormalige vissersdorp is nu een levendige stad en is daarnaast the place to be voor natuurliefhebbers. Ben je dat? Dan moet je echt een bezoek brengen aan de botanische tuin. Hier vind je erg veel bloemen en planten.

Vakantiegangers zijn niet alleen enthousiast over Puerto de la Cruz, maar ook over de ligging van Hotel H10 Tenerife in het algemeen. Patrick schrijft: ‘Perfecte ligging. Strand en boulevard liggen voor het hotel. Boulevard is autovrij, wat er voor zorgt dat je lekker kan wandelen.’ Hij vult aan dat je op de boulevard veel leuke winkels en terrasjes vindt. Top om hier in de avonduren nog rond te dwalen dus.

Wil je eens een hapje eten buiten Hotel H10 Tenerife? Wandel dan in een kwartier naar Plaza de Charco. Hier vind je genoeg restaurants. Restaurant Marea is een absolute aanrader.

Kun je niet wachten om Puerto de la Cruz te ontdekken vanuit dit hotel? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Tenerife Playa voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel H10 Tenerife Playa in het Nederlands

Goed en mooi hotel maar niet met touroperator!

Sander
9-7-2019

voor 8 dagen verbleven in het H10 hotel. Geboekt bij touroperator. Boek nooit dit hotel bij touroperator!!! Er komt geen hostes bij het hotel. Op de luchthaven word je opgewacht en naar een bus gestuurd, en een dag voor je vertrekt krijg je een appje met je ophaaltijd. De bus vertrok een uur later pas bij aankomst en bij het ophalen werden we overgeslagen. Tot zo ver de service van touroperator. Ook geen mogelijkheid tot het boeken van excursies bij hun en voor een auto moesten we maar bellen....

Het hotel is top en mooi gelegen aan een autovrije boulevard, in het hotel kan je ook een auto huren met parkeerplaats erbij (5 euro extra per dag). Verder is het eten goed en gevarieerd, bij all inclusive kan je kiezen uit 12 heerlijke cocktails. Het personeel is netjes en vriendelijk. De kamer heeft wankele bedjes op wieltjes en de douche is ook instabiel. Verder is er bij het zwembad niet genoeg ruimte voor het hele hotel dus wees er vroeg bij.

Geweldig hotel! Voor herhaling vatbaar.

Anton Odinot
20-6-2019

Puerto de la Cruz is een fantastische vakantiebestemming. H10 Tenerife Playa laat het aan niets ontbreken aan haar gasten. Enige minpuntje is dat bij aankomst je paspoort wordt gescand. Met het oog op identiteitsfraude vind ik dit ongewenst. Daarop zou touroperator mij gewezen moeten hebben. Bij vertrek zal ik het hotel dringend verzoeken mijn opgeslagen paspoort te verwijderen. Verder niets dan lof over het personeel van dit hotel!

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Voor herhaling vatbaar!

Mia
25-5-2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel, fijn zwembad en dakterras. De kamer was groter dan ik had gedacht. De boulevard kant is wel heel lawaaierig en als de airco het dan niet doet en je hebt het raam open doe je helaas geen oog dicht. En dan krijg je ook nog een kakkerlak probleem! Maar op dat na is het zeker een aanrader, het eten is heel uitgebreid en het hotel is van alle gemakken voorzien. De locatie is top. Strand met mooi uitzicht voor de deur en de boulevard met eettentjes en winkels begint beneden al.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk ontsdpannen

eugenie hochstenbach
25-4-2019

Het hotel was heel goed. De ligging aan de boulevard fijn en gezellig. Het plaatsje was ook sfeervol. Het weer is in het noorden van Tenerife wat minder, maar de rest heb ik genieten van deze vakantie.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Heerlijk , voor ons zou een herhaling zeker een op

Marian van Rijswijk
30-3-2019

Mooi hotel ligt aan een gezellige boulevard met veel terrasjes en restaurants en aan het strand Leuke wandeling naar het centrum wat ook leuk en gezellig is
Fijn hotel met een mooi dakterras Eten fantastisch veel keuze en goed warm Personeeel zeer vriendelijk Auto huren en je kan hele leuke uitstapjes maken

Gereisd Met partner in maart 2019

Echt een aanrader!

NV
13-11-2018

Wij werden gelijk goed ontvangen in het hotel laat in de avond, alles werd duidelijk uitgelegd. Na een lange reis kwamen wij aan in onze hotel kamer, ontzettend netjes en schoon. Ontbijt en middag eten was heerlijk, alleen het avond eten vonden wij persoonlijk minder.

Het personeel was ontzettend aardig en behulpzaam. Wij vonden het heel jammer dat wij maar 8 dagen in het hotel waren.

Wij vinden dit het mooiste hotel in de stad. Direct tegenover lago martianez, ook de moeite waard om heen te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Gaatse Veenje
26-10-2018

Prachtig hotel, mooie omgeving

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, en voor herhaling vatbaar,

Diny Overmars
20-9-2018

Bijzonder goed hotel. Uitstekende ligging met prima uitzicht. Het eten was zeer goed, en zeer gevarieerd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer zag er goed uit en prima bedden.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Anja Schonewille
7-9-2018

Aardige mensen, leuk appartement, goede service kortom een aanrader! De omgeving is prachtig evenals het stadje Puerto de la cruz!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goed , maar 1x was genoeg, mede door de ligging

Angie
25-7-2018

Rustig hotel met voornamelijk oudere. Ligt aan mooie boulevard met veel eetgelegenheden. Zee helaas te ruw om in te zwemmen. Wel mooi zwembad aan de overkant waar men de hele dag voor €5.50 kan liggen incl bedje . Vriendelijk personeel , eten is goed .Het is wel aan te raden een auto te huren , de mooie stranden liggen toch wel op rijafstand Alleen onze badkamer moch wel wat vernieuwd worden en beter gepoetst

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• Kleur van het strandDonker
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportKanoën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Tenerife Playa in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Tenerife Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.