Playa Paraíso

Reviews over Playa Paraíso

Rustige badplaats

Els,
    25-7-2018

Een leuke plaats om te verblijven. Rustig, maar toch voldoende bars en eetgelegenheden. En als je van drukte houdt, ben je binnen het kwartier met de auto in playa de las americas. Een huurauto is wel aan te raden omdat er zoveel leuke plekjes in de buurt zijn om te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustige plaats

Mariska,
    18-11-2016

Een autohuur is eigenlijk wel een must als je in Playa Paraiso verblijft. Tenzij je echt voor de rust komt. Er zijn een handjevol winkels en restaurants, daar is alles mee gezegd.

Mooie wandelboulevard, heerlijk om te wandelen.

Gereisd met partner in november 2016

Dit is een toplokatie !

Jos,
    21-7-2016

Playa Paraiso is zeer geschikt voor een rustige vakantie ver weg van alle goedkope massatoerisme. De zeer goede hotels doen je ongetwijfeld terugkeren. Midden oktober opent het Hard Rockhotel en het totaal vernieuwde Lago, dit zal ongetwijfeld een boost aan de regio geven. Er is een leuk strandje en voor de wandelliefhebbers is er keuze genoeg. Probeer eens de wandeling naar het nabijgelegen Callao Salvaje. Aanraders: restaurant l'incontro recht tegenover het Lago. De gastheer Gabriel is goedlachs en zeer professioneel. Ideaal voor een etentje of gewoon voor een drankje tijdens je wandeling. Hier smul je van lams op de grill of spaghetti met zeevruchten. Verderop de hoek om vind je restaurant Rodrigos, Ramon wacht je op met een glimlach. Voor de liefhebber van zeevruchten kan ik de sopa de mariscos sterk aanbevelen. 4,5€ en met brood en boter (pan y mantequilla) erbij heb je goed gegeten. Kortom, Playa Paraiso is de plek voor de veeleisende doch op rust gestelde vakantieganger.

Gereisd met partner in februari 2016

Verbleven in Adeje Paradise. Prachtige zwembaden.

Raeman Dorine,
    21-2-2016

Voor zij die een rustige omgeving zoeken, een ideale bestemming. Uitstekende en veel busverbindingen naar de Costa's. Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Best met een huurwagen maar dat is overal aan te raden in Tenerife.

Gereisd met partner in december 2015

Fantastische plek

M. van der Kraan,
    26-9-2013

Uitstekend geschikt voor mensen die van rust houden en van een mooi uitzicht. Je kan eindeloos wandelen langs de kust . Ik kom er al 10 jaar! Auto hebben is wel een aanrader zo kan je heel Tenerife verkennen. De horeca is helaas de laatste jaren verminderd door de crisis en m.i. door de all-in formules waardoor er niet meer buiten de deur gegeten en gedronken wordt is jammer. Maar Los cristianos en Las Americas goed te bereiken waar je lekker kan wandelen, terassen en shoppen.

Gereisd met partner in januari 2013
Playa Paraíso scoort een 6,7 uit 10, op basis van 100 reviews