Appartement Parque Santiago IV

Appartement
Appartement Parque Santiago IV
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

890 reviews over Appartement Parque Santiago IV in het Nederlands

zeer mooie locatie

henriette, 12-3-2018

super locatie. super netjes onderhouden van buiten ,maar binnen de kamers moeten nodig gerenoveerd worden. krakende deuren, stroeve kranen. kortom hier moet wat opgeknapt worden want met de prijs gaan ze wel mee. jammer.

We komen al er 39 keer en iedere keer weer top!

Sjaak van der Neut, 6-3-2018

Dit is een top locatie. Waar je tijdig voor moet boeken. Prima locatie goed onderhouden complex. Iedere dag schoonmaak. Schone handdoeken als het nodig. Klein nadeel is dat je niet altijd het appartement krijgt dat je als eerste instantie wil. Wel doen ze er alles aan om je snel te verkassen naar een keuze van je zin.

Rustig

Sanne, 1-3-2018

Klantvriendelijk personeel, 1 van de pasjes voor de kamers deed het een aantal keer niet. Hier konden we altijd mee terug komen bij de receptie. Ouderwetse kamer. Klein maar erg knus. Het was erg warm op de kamers er was geen airco maar een waaier aan het plafon.

Fantastisch. we gaan zeker nog een keer terug.

Hans van den Berg, 27-2-2018

Heel mooi en ruim complex. Aan het strand gelegen. Grote binnentuin met 2 zwembaden. Ruime kamers. Iedere dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. Direct aan de boulevard en op loopafstand van het centrum. Restaurants en winkels om de hoek. Ideaal.

Heerlijk appartement

Mevr L van der B, 25-2-2018

Geweldige locatie,alles op loopafstand.. strand,goede restaurants,terassen,winkels,supermarkt.

Relaxen op een Top locatie. 10 punten

Foppe Nuijten, 30-1-2018

Geweldig mooi complex waar je niet snel het idee hebt dat het vol zit.

Mooie grote zwembaden en ligbedden in overvloed in een zeer mooi aangelegd complex.

Met een woord TOP👍

Het was de 6e keer in dit hotel en het voldoet aan al onze verwachtingen, driekamer appartement met 2 badkamers met zeezicht en poolzicht. Omdat we 25 jaar getrouwd waren, en dit ook hebben doorgegeven, een fles champagne en lekkere chocolaatjes. Alles prima verzorgd, zelfs een dubbel balkon. Ik kan niks slechts schrijven over dit hotel, misschien alleen dat de wifi niet altijd goed functioneert, maar ja het is vakantie. Altijd vriendelijk personeel, wij hadden een gerenoveerd appartement.

Heerlijke vakantie gehad!

Willy & Heidi, 9-10-2017

Het is een ruim opgezet appartementen complex. Er wordt iedere dag schoongemaakt en zelfs het balkon wordt iedere dag gedweild. Genoeg borden, bestek, glazen enz aanwezig. Er is een koffiezetapparaat en fluitketel aanwezig. Geen föhn. Enig klein minpuntje is dat er geen airco inzit, alleen in iedere ruimte een plafondventilator. Voor de tijd van het jaar dat wij er waren was het flink warm, rond de 30 graden en s' nachts nog rond de 22 graden. Voor de shoppers zijn er genoeg winkels van duur tot goedkoop. Zara, Pull & Bear, Mango, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Springfield en natuurlijk de gebruikelijke souvenir winkels. Het zandstrand is ongeveer 5 minuten lopen. 2 ligbedden met parasol kosten €12. Genoeg goede restaurantjes. Het zwembad is zout water met genoeg ligbedden en parasols.

Heerlijk!

Zaagmolen 2, 13-9-2017

Nadat we de afgelopen 2 jaar op Parque Santiago III hebben rondgelopen, was het nu de beurt aan IV. We hebben een heerlijke week gehad. Onze kamer had een prachtig uitzicht over het zwembad en de zee. Overdag waren en ligbedden genoeg aan het zwembad. De ligging is fantastisch! We konden zo van het cocktailbarretje aan de zee (Las Salinas) onze kamer inrollen. Het complex is inderdaad ietwat gedateerd, maar het is sfeervol en zeer schoon. We hebben ook deze vakantie weer genoten van Playa de las Americas, maar het is ook zeer de moeite waard om enkele dagen een auto te huren en bijvoorbeeld steden/dorpen als Puerto de la Cruz, La Laguna en Candalaria te bezoeken. Vooral het oude centrum van La Laguna is een aanrader. Eten en drinken kun je heerlijk in de buurt van PS IV, aanraders zijn Taurus, Happas en natuurlijk Chill Out. Over een jaar zijn we weer van de partij!

Een appartement waar we al veel geweest zijn

Ad Hoc, 12-9-2017

Het is reeds wat gedateerd, maar ik begrepen dat er plannen zijn om het te gaan renoveren. Jij vraagt en zij draaien.

Nu er ook een fitnessruimte is denken mensen kom ik ga eens lekker sporten, maar je komt van een "koude" kermis thuis.

Er staan twee looptbanden waarvan er maar 1 is in te stellen. De twee fietsen zijn helemaal niet in te stellen even als de

zitfietsen. Er staan ook twee cross-overs maar die zijn al vanaf het begin (2 sept) dat we er zijn "out of order"

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago IV in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Santiago IV scoort een 8.48 uit 10 op basis van 901 reviews.