Appartement Parque Santiago IV

Appartement
Appartement Parque Santiago IV
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

901 reviews over Appartement Parque Santiago IV in het Nederlands

Geweldig

Linda
7-9-2018

Mooi appartementencomplex, vriendelijk personeel, mooi zwembad en alles goed schoon. Vanuit complex stap je zo in de winkelstraat, de restaurants. Zee is om de hoek! Geweldig genoten en komen zeker terug

Geweldige vakantie gehad!

Maud
31-8-2018

Super mooie locatie van de accomadatie! Allemaal super mooi en nerjes aangelegd. Alles is ook lekker dichtbij waardoor je zo overal naar toe kan wandelen. Mijn enige minpuntje is dat de appartementen zelf erg verouderd zijn! Veel dingen werken niet meer zoals het zal moeten. Bijvoorbeeld: stopcontact die het niet doet een ventilator die niet heel veel toegevoegde waarde heeft omdat hij maar langzaam draait. Belangrijk om te weten er is geen airco! Verder kijk je wel mooi uit op de zee zowel van beide kanten. Verder zijn de werknemers erg aardig en behulpzaam. Ook iets om te wetn is dat het zwembad zoutwater bevat!

heerlijke vakantie in een fijn complex

Ilona
27-8-2018

Vanwege onze zoon van 15 weken oud kregen we een appartement op de begane grond met voortuin aan het kinderzwembad waar onze andere zoon van 7 zich de hele dag kon vermaken. Appartement is typisch spaans. bedden zijn goed. Voldoende ligbedden bij het zwembad, maar 's morgens rond 06.30 uur lag het al vol met handdoeken. De ligging van het appartement is perfect. tegenover een grote supermarkt en winkels en restaurants ook in de directe omgeving. Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

voorherhalingvatbaar

Belinda van Akkeren
25-8-2018

Alles wat je wil om vakantie te vieren vind je hier. Meer heb je niet nodig. Zee, lange boulevard, zwembaden, veel eetgelegenheden ruim balkon voldoende ligbedden bij het zwembad echt een aanrader. Vooral voor gezinnen met kinderen. bedden liggen goed vertier op straat. Winkeltjes genoeg ook supermarkt.

Alles is erg schoon.

Er zit een keuken in het appartement met ruime koelkast.

Bij binnenkomst stond er vers fruit en mooie oranje kelkbloemen op de tafel. Een warm welkom!

Wij komen hier zeker terug!

pareltje

s.b
22-8-2018

Geweldig appartement,word goed schoon gehouden,dagelijks handdoeken etc hele park word heel goed onderhouden,problemen worden opgelost.

Enige nadeel,tig keer terug geweest voor pasje achterpoort die het niet deed,maar verder,dikke aanrader en onze favoriet❤

Bedenk wel dat het in hoog seizoen,druk is en veel kleine kinderen,voor ons voortaan minder toeristische gedeelte,geen Playa de las Americas.....altijd auto huren daar,en niet bij het zwembad blijven hangen,want het land is zo mooi,de eeuwige lente maar ook een pareltje ons hart ligt,kan er een boek over schrijven,maar ervaar hetzelf,dat is de beste oplossing,goede beveiliging daar,voel me daar veilig hoort men verhalen over ,zakenrollers,dat is overal in de wereld,dat niet gezien,ligt eraan,hoe men met je spullen omgaat,ow ja parkeren Playa een drama, probeer bij hetverblijf te parkeren,voor dat je er heen gaat,handdoekjes worden daar wel om half 7 bij het zwembad neergelegt ❤🌴🍹

Voor herhaling vatbaar

Nicole
10-8-2018

Appartement was fantastisch.We zijn met 6 volwassenen in een 4 kamer appartement geweest groot genoeg,zelfs een 2e badkamer die niet vermeld stond. Prachtig uitzicht op zee. Elke dag schone handdoeken en goede schoonmaak. Genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Strand 3 minuten lopen. We hebben een heerlijke vakantie gehad,komen zeker nog eens terug

Helemaal zenn vakantie!

Tony Jansen
4-8-2018

Super mooi zwembad, ruim appartement, super schoon allemaal, omgeving is luxe en mooi, goed eten en drinken voor redelijke prijs. Om lekker naar de zee te gaan is dat 5 min. lopen op een goed aangelegde straat/houten vlonders. Eigenlijk heb ik geen minpunten, gewoon heerlijk hier!

Een zeer geslaagde vakantie

Leo stultiens
7-7-2018

Het is nog steeds na negen jaar een geweldige accomodatie

Elke dag schoonmaak schone handdoeken

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Twee mooie zwembaden en voor iedereen voldoende ligbedden en parasols

Kortom een aanrader

De ligging van het complex is prima: in een levendige omgeving met genoeg horeca gelegenheden in verschillende prijs klassen. Ook het winkelbestand in de directe omgeving is uitstekend. Het zandstrand is een klein stukje lopen maar dat is goed te doen. Het zwembad is, afgezien van handdoekje leggers, goed maar wel gevuld met zoutwater.

Het complex zelf en met name de uitvoering van de kamers is echter bedroevend. Het is schoon maar daar is ook alles mee gezegd. De keuken is schamel en de badkamer is echt niet meer van deze tijd. Douchen in het bad kan echt niet meer.

Fantastische vakantie gehad!

Antonia
1-5-2018

In de maand april voor de vijfde keer naar Tenerife geweest en voor de vijfde keer naar Playa de Las Americas. Het was de eerste keer dat wij in Parque Santiago hebben overnacht, maar absoluut niet de laatste keer.

Parque Santiago zit op een geweldige locatie en heeft een prachtig complex. Wat wij heel fijn vonden is dat er voldoende bedjes bij het zwembad zijn en je niet s'morgens vroeg een handdoek neer moet leggen.

Wanneer wij een volgende keer weer naar Tenerife gaan zullen wij zeker weer Parque Santiago boeken!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago IV in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.