Appartement Parque Santiago IV

Appartement
Appartement Parque Santiago IV
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

894 reviews over Appartement Parque Santiago IV in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Een zeer geslaagde vakantie

Leo stultiens
7-7-2018

Het is nog steeds na negen jaar een geweldige accomodatie

Elke dag schoonmaak schone handdoeken

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Twee mooie zwembaden en voor iedereen voldoende ligbedden en parasols

Kortom een aanrader

De ligging van het complex is prima: in een levendige omgeving met genoeg horeca gelegenheden in verschillende prijs klassen. Ook het winkelbestand in de directe omgeving is uitstekend. Het zandstrand is een klein stukje lopen maar dat is goed te doen. Het zwembad is, afgezien van handdoekje leggers, goed maar wel gevuld met zoutwater.

Het complex zelf en met name de uitvoering van de kamers is echter bedroevend. Het is schoon maar daar is ook alles mee gezegd. De keuken is schamel en de badkamer is echt niet meer van deze tijd. Douchen in het bad kan echt niet meer.

Fantastische vakantie gehad!

Antonia
1-5-2018

In de maand april voor de vijfde keer naar Tenerife geweest en voor de vijfde keer naar Playa de Las Americas. Het was de eerste keer dat wij in Parque Santiago hebben overnacht, maar absoluut niet de laatste keer.

Parque Santiago zit op een geweldige locatie en heeft een prachtig complex. Wat wij heel fijn vonden is dat er voldoende bedjes bij het zwembad zijn en je niet s'morgens vroeg een handdoek neer moet leggen.

Wanneer wij een volgende keer weer naar Tenerife gaan zullen wij zeker weer Parque Santiago boeken!

Geweldige vakantie gehad!

Suntjens
27-4-2018

Geweldig groot appartement gekregen met ruim balkon en tuinset en ligbedden!!

Aan auto vrije straat met zeezicht.

(Gratis upgrade)

Inrichting iets gedateerd. Wel alles proper en dagelijkse schoonmaak en handdoek wissel.Geweldige ligging! Zwembad is prachtig,helemaal opgeknapt!

Een aanrader!

Teresa, Public Relations Officer, Hotel Manager, 30-4-2018

Thank you for your review.

We hope to welcome you back to Parque Santiago very soon.

Kind regards

zeer mooie locatie

henriette
12-3-2018

super locatie. super netjes onderhouden van buiten ,maar binnen de kamers moeten nodig gerenoveerd worden. krakende deuren, stroeve kranen. kortom hier moet wat opgeknapt worden want met de prijs gaan ze wel mee. jammer.

We komen al er 39 keer en iedere keer weer top!

Sjaak van der Neut
6-3-2018

Dit is een top locatie. Waar je tijdig voor moet boeken. Prima locatie goed onderhouden complex. Iedere dag schoonmaak. Schone handdoeken als het nodig. Klein nadeel is dat je niet altijd het appartement krijgt dat je als eerste instantie wil. Wel doen ze er alles aan om je snel te verkassen naar een keuze van je zin.

Rustig

Sanne
1-3-2018

Klantvriendelijk personeel, 1 van de pasjes voor de kamers deed het een aantal keer niet. Hier konden we altijd mee terug komen bij de receptie. Ouderwetse kamer. Klein maar erg knus. Het was erg warm op de kamers er was geen airco maar een waaier aan het plafon.

Fantastisch. we gaan zeker nog een keer terug.

Hans van den Berg
27-2-2018

Heel mooi en ruim complex. Aan het strand gelegen. Grote binnentuin met 2 zwembaden. Ruime kamers. Iedere dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken verwisseld. Direct aan de boulevard en op loopafstand van het centrum. Restaurants en winkels om de hoek. Ideaal.

Heerlijk appartement

Mevr L van der B
25-2-2018

Geweldige locatie,alles op loopafstand.. strand,goede restaurants,terassen,winkels,supermarkt.

Relaxen op een Top locatie. 10 punten

Foppe Nuijten
30-1-2018

Geweldig mooi complex waar je niet snel het idee hebt dat het vol zit.

Mooie grote zwembaden en ligbedden in overvloed in een zeer mooi aangelegd complex.

Met een woord TOP👍

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago IV in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Santiago IV scoort een 8.46 uit 10 op basis van 905 reviews.