Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.6FantastischScore uit 886 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+254/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 886 reviews
  • 8.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Het fijne appartementencomplex Parque Santiago IV heeft een ideale ligging direct aan de boulevard. In de bruisende omgeving vind je gezellige bars, restaurants en winkeltjes. Deze mooie ligging in combinatie met de prachtige zwembaden en groene tuin, maken Parque Santiago IV tot een geliefde bestemming.

De ligging

Het Parque Santiago IV heeft een unieke ligging direct aan de boulevard. Het centrum van Playa de las Americas ligt op slechts 400 meter lopen vanaf het hotel. In de omgeving vind je een mooie selectie aan bars, restaurants en winkels. Ook strandliefhebbers zullen dit hotel waarderen, het strand ligt op slechts 300 meter vanaf het hotel. Je bent er dus zo. De luchthaven van Reina Sofia ligt op 17 kilometer afstand. Vanuit het hotel gaat een gratis pendelbus naar het beroemde Siam Waterpark.

Het hotel en faciliteiten

Dit comfortabele 3-sterren appartementencomplex is een ideale verblijfplaats. Je bent van alle gemakken voorzien. De receptie staat het gehele verblijf voor je klaar. Voor het gemak is er ook gratis WiFi beschikbaar op zowel de kamers als in de openbare ruimtes. Tegen betaling kan je gebruik maken van de stomerijservice en er is een winkeltje aanwezig. Er zijn maar liefst 2 zwembaden waarvan er eentje verwarmd in de winterperiode. Rondom het zwembad staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar. Dit is de plek om aan je kleurtje te werken. Aan de kinderen is ook gedacht, er is namelijk een speeltuin aanwezig bij het complex.

De kamers

Bij Parque Santiago IV verblijf je in prettige appartementen. Het 1-kamerappartement is geschikt voor 1-3 personen. Er is een woon-/slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een eenpersoonssofabed aanwezig. Ook is er een badkamer met bad of douche en toilet. Er is gratis WiFi aanwezig en een kluisje tegen betaling. Verder zijn de appartementen voorzien van een kitchenette met koelkast en kookplaten. Verschil in de kamersDe kamers zijn standaard voorzien van de bovengenoemde faciliteiten. Het 2-kamerappartement heeft een aparte slaapkamer wat in combinatie met het tweepersoonssofabed in de woonkamer zorgt voor een maximumcapaciteit van 4 personen. Het 3-kamerappartement is vergelijkbaar maar beschikt over 2 aparte slaapkamers, hierdoor is dit type geschikt voor maximaal 6 personen.

Sport en entertainment

Om in vorm te blijven kan je gebruik maken van de fitnessfaciliteiten. De boulevard is ideaal om over te hardlopen. Verder biedt het hotel ook nog tafeltennis en tegen betaling minigolf en biljart aan. Ook zijn er verschillende faciliteiten in het naastgelegen Parque Santiago III waar je als gast gebruik van mag maken.

Eten en drinken

In het Parque Santiago IV verblijf je op basis van logies. Voor een verkoelend drankje kun je bij één van de twee bars terecht. Ook worden er verschillende snacks aangeboden. Dankzij het verblijf in appartementen is het mogelijk om zelf te koken. Mocht je daar geen behoefte aan hebben, zijn er meer dan genoeg restaurants in de omgeving.

Goed om te weten

In het naastgelegen Parque Santiago II kan je gebruik maken van verschillende faciliteiten. Ook vind je hier het á la carte restaurant Atlantico. Deze accommodatie is niet geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit.Sommige 2- en 3-kamerappartementen zijn in duplexvorm, hierbij zijn de slaapkamer en de badkamer op de 1e verdieping en dus niet afgesloten.

Bekijk de beschikbaarheid

946 Reviews over Parque Santiago IV

• 9Marretje02-01-2020

Geweldig!!!!!

We hebben wéér een geweldige tijd gehad in dit fantastische complex. Komen hier al méér dan 22 jaar met héél véél plezier. Vriendelijk personeel,goed onderhouden en geweldige ligging. Als we gezond blijven dit jaar weer terug!!!!!

• 7Brigitte01-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar, mooie locatie.

Prima locatie. Wij zaten in een studio. Vooraf kun je niet boeken voor zwembadzijde. Wij kwamen in een studio aan de straatzijde tegenover Parque Santiago 3. Hier werden we door renovatie werkzaamheden al om 6.30 gewekt. Gelukkig was het receptie personeel,zeer vriendelijk en behulpzaam en werden we omgeboekt naar een studio aan de zwembadzijde, begane grond. Geweldig plek en hierna heerl8jk genoten van dit complex. Badkamer mag wat ons betreft worden gerenoveerd, dan graag bad er uit, douchen in bad is best linke boel, paar keer bijna uitgegleden. Ook de tegelvloer bij het zwembad moet worden aangepakt, veel kapotte voegen. Geen waterkoker in het appartement, deze gehuurd voor €18,- voor een week. De studio’s zijn wat gedateerd. We hoorden dat de appartementen in “de toren” zijn gerenoveerd, maar dit zijn 2 kamer appartementen. Zwembaden zijn mooi, het betreft zoutwaterbaden. Ook hier worden al vroeg bedjes bezet door handdoeken.

• 9Mano en Marlou12-11-2019

Voor de 3de keer zijn we hier geweest, 3 weken. Vanaf 10-9 tot en met 1-10. Alles word nog altijd perfect schoon gemaakt buiten, appartement werd ook goed schoon gemaakt, elke dag nieuwe handdoeken. Personeel ook erg vriendelijk, van poetsvrouwen tot barpersoneel en receptionisten. Van de 3 weken die we daar waren hadden we 1 dag regen, eerst 's morgens en dan 's avonds. Verder was het alle dagen boven de 30 graden. We zijn 3 keer wezen eten bij Bora Bora richting Costa Adeje, goed eten, vers en vriendelijk personeel. Altijd in voor een gesprekje en een geintje. We zullen hier zeker weer terug komen. In de omgeving wordt ook alles netjes bijgehouden langs de boulevard, je zag geen rommel. Ook in September/Oktober waren er ook veel toeristen. Een dag was er een flinke stroomstoring, ruim 1 miljoen mensen hadden daar last van. Een van de weinige die stroom had was de winkel Parque Santiago 5. Daar kon je nog snel eten halen.

• 9Sabrina06-11-2019

Heel mooi plekje in het centrum. Het is heel schoon.

• 5Martin24-10-2019

Niet voor herhalingvatbaar

Ze hebben 2 zwembaden waarvan 1 is verwarmd en mag je absoluut geen opblaas zwemproducten in het water gebruiken maar in de (ijs)koude bad, dat dan weer wel. Badmeester tolereert ook geen ‘bommetjes’ in het zwembad. Al met al is het net een bejaardenoord geworden. Mijn kind had het hierdoor geen zin meer in.... Kamers zijn gedateerd en de bedden is niet om naar huis te schrijven. Vanaf dag 1 met pijn in de rug bij het opstaan. Voor hetzelfde geld zaten we in het luxere hotel dan deze!

• 9Roos en Hans Feijen16-10-2019

Geweldig genoten

Het waren weer 2 heerlijke weken in Parque Santiago 4. In de toren hadden we een supermooi geheel gerenoveerd appartement. Dit was onze 6e vakantie in PS4, en zeker niet de laatste. Alles is hier prima!

• 9a j knol10-09-2019

het is fantastisch om daar te zijn

alles is goed alles is goedschoon

• 9Anouk07-09-2019

Wederom heerlijk!

Voor de 2e keer een super verblijf gehad. 7 jaar geleden ook hier geweest en alles nog even goed. Kamers en inrichting zijn wel wat gedateerd, maar vonden wij geen probleem. Je zit hier immers niet de hele dag. Zwembaden erg mooi en rustig! Dit zijn beiden zoutwater baden. Helaas blijven er nog steeds mensen handdoeken weg leggen, maar er is nog voldoende plaats over. Ligging is fantastisch, direct aan winkelstraat en boulevard. Mooie stranden in de buurt en tal van leuke restaurants. Aanrader is La Iberoteka. Iets verborgen, maar heerlijke tapas! Voor Italiaans naar Sama Sama, is wel wat verder lopen naar Los Cristianos. Aziatisch is aan te bevelen bij Tai Pan. We gaan zeker nog eens terug naar Parque Santiago IV!

• 7André M.02-09-2019

Goede uitvalsbasis

Ons appartement was redelijk gedateerd maar wel goed schoon en verzorgd. Het complex verzorgt totaal geen animatie wat op de langere duur toch saai aandoet, zeker voor wat oudere kinderen. 's Avonds is er niks te doen. Voor een goed plekje bij het ZOUTwaterzwembad moet je vroeg op, handdoekje leggen tussen honderden stoelen. Ben je later moet je je ergens tussen zien te wurmen en lig je in een zee van parasollen. In het zwembad zijn GEEN balspellen of opblaasdingen toegestaan, op een klein gedeelte na. Aan de ene kant prima, maar wat moet je dan doen? De boulevard in de direkte nabijheid is alleen een wandelboulevard. Aan de voorkant van het complex is voldoende vertier al lijkt het alsof gezellige barretjes en terrassen dreigen uit te sterven (beleid). Gelukkig zijn er voldoende andere mogelijkheden tot vermaak zoals Siam-en Loropark(combi 85 euro pp), vulkaan Teide enz. Slapen in het complex, vermaak er buiten. Gezellig nee.

• 9Pk23-08-2019

Fantastische Locatie voor jong en oud

Parque Santiago III & IV liggen direct aan zee en hebben beide de beschikking over mooie zwembaden (zoutwater) met voldoende ligbedden. Appartementen worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij ‘thuiskomst’ zijn de bedden weer netjes opgemaakt. Lakens worden om de dag verschoond. In directe omgeving zijn winkels, pinapparaten, restaurants en supermarkt voor dagelijkse boodschappen zoals vers brood. Van alle gemakken voorzien dus. We komen hier nu zo’n 8 jaar en ieder jaar is het een warm een veilige bestemming om de vakantie door te brengen. Personeel is zeer vriendelijk, tot laat in het seizoen en de complexen worden goed onderhouden. Bezoekers van park 3 mogen gebruik maken van het zwembad van park 4 en andersom. Bestemming is geschikt voor alleenstaanden, gezinnen met kinderen of senioren. Aan voorzijde begeeft zich de hoofdstraat, aan achterzijde een mooie boulevard voor een heerlijke wandeling langs zee.

Appartement Parque Santiago IV info

Soort hotel

• StrandhotelBeschikbaar
  • AppartementenhotelBeschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• Balkon terrasBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)