Appartement Parque Santiago IV

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Algemene informatie Parque Santiago 4

Parque Santiago 4 in Tenerife, Spanje is een oase van rust. Tenerife is een druk en populair eiland maar in Parque Santiago 4 kun je je hier geheel aan onttrekken. Met een grote supermarkt, winkels, restaurants en een gezellige boulevard om de hoek hoef je je niet te vervelen. De ligging van het appartementencomplex is ideaal, direct aan de boulevard van Playa de las Americas met zowel het centrum als het strand op loopafstand. Benieuwd wat Parque Santiago 4 Tenerife verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Kamers en faciliteiten

Overnachten bij Parque Santiago 4 doe je in een schoon appartement. De schoonmaak en handdoeken wisselen gebeurd dagelijks. Parque Santiago 4 ook een geschikt verblijf voor families. Het complex beschikt over vier verschillende typen appartementen:

• 1 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als zowel woon- en slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een 1 persoonsopkladbed

• 2 kamerappartement (1-3 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en een aparte slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden
  • 3 kamer appartement (1-6 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en twee aparte slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden)

• 4 kamer appartement (1-8 personen, 1 ruimte als woon- en slaapkamer met 1 tweepersoonsbed, en drie aparte slaapkamers met 2 eenspersoonsbedden)

Parque Santiago 4 heeft een sportschool en een mini-golfbaan. Voor de kids is het een echt feestje bij het naastgelegen Parque Santiago 3, waar gratis gebruikt gemaakt kan worden van een speeltuin en aquapark met verschillende glijbanen.

Ligging

De ligging van Parque Santiago 4, Playa de las Americas is ideaal. Het complex ligt 300 meter van het strand en direct aan de promenade. Het centrum ligt op zo'n 400 meter, dus sta je binnen 10 minuten op de boulevard. Rondom Parque Santiago 4 zijn ook genoeg winkeltjes en restaurants te vinden.

Op zoek naar een actieve excursie? De dagwandeling naar de Masca kloof is een aanrader. Je boekt deze bij Diga sports. Vier uur lang klim en klauter je langs de rotswanden. Zijn jouw kids echte waterratten? Bezoek dan zeker het grote Siam waterpark. Voor 4 euro ben je er met de taxi en roetsj je met het hele gezin van de vele glijbanen.

946 reviews over Appartement Parque Santiago IV

• 9Marretje02-01-2020

Geweldig!!!!!

We hebben wéér een geweldige tijd gehad in dit fantastische complex. Komen hier al méér dan 22 jaar met héél véél plezier. Vriendelijk personeel,goed onderhouden en geweldige ligging. Als we gezond blijven dit jaar weer terug!!!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    7Brigitte01-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar, mooie locatie.

Prima locatie. Wij zaten in een studio. Vooraf kun je niet boeken voor zwembadzijde. Wij kwamen in een studio aan de straatzijde tegenover Parque Santiago 3. Hier werden we door renovatie werkzaamheden al om 6.30 gewekt. Gelukkig was het receptie personeel,zeer vriendelijk en behulpzaam en werden we omgeboekt naar een studio aan de zwembadzijde, begane grond. Geweldig plek en hierna heerl8jk genoten van dit complex. Badkamer mag wat ons betreft worden gerenoveerd, dan graag bad er uit, douchen in bad is best linke boel, paar keer bijna uitgegleden. Ook de tegelvloer bij het zwembad moet worden aangepakt, veel kapotte voegen. Geen waterkoker in het appartement, deze gehuurd voor €18,- voor een week. De studio’s zijn wat gedateerd. We hoorden dat de appartementen in “de toren” zijn gerenoveerd, maar dit zijn 2 kamer appartementen. Zwembaden zijn mooi, het betreft zoutwaterbaden. Ook hier worden al vroeg bedjes bezet door handdoeken.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Mano en Marlou12-11-2019

Voor de 3de keer zijn we hier geweest, 3 weken. Vanaf 10-9 tot en met 1-10. Alles word nog altijd perfect schoon gemaakt buiten, appartement werd ook goed schoon gemaakt, elke dag nieuwe handdoeken. Personeel ook erg vriendelijk, van poetsvrouwen tot barpersoneel en receptionisten. Van de 3 weken die we daar waren hadden we 1 dag regen, eerst 's morgens en dan 's avonds. Verder was het alle dagen boven de 30 graden. We zijn 3 keer wezen eten bij Bora Bora richting Costa Adeje, goed eten, vers en vriendelijk personeel. Altijd in voor een gesprekje en een geintje. We zullen hier zeker weer terug komen. In de omgeving wordt ook alles netjes bijgehouden langs de boulevard, je zag geen rommel. Ook in September/Oktober waren er ook veel toeristen. Een dag was er een flinke stroomstoring, ruim 1 miljoen mensen hadden daar last van. Een van de weinige die stroom had was de winkel Parque Santiago 5. Daar kon je nog snel eten halen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sabrina06-11-2019

Heel mooi plekje in het centrum. Het is heel schoon.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Martin24-10-2019

Niet voor herhalingvatbaar

Ze hebben 2 zwembaden waarvan 1 is verwarmd en mag je absoluut geen opblaas zwemproducten in het water gebruiken maar in de (ijs)koude bad, dat dan weer wel. Badmeester tolereert ook geen ‘bommetjes’ in het zwembad. Al met al is het net een bejaardenoord geworden. Mijn kind had het hierdoor geen zin meer in.... Kamers zijn gedateerd en de bedden is niet om naar huis te schrijven. Vanaf dag 1 met pijn in de rug bij het opstaan. Voor hetzelfde geld zaten we in het luxere hotel dan deze!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Roos en Hans Feijen16-10-2019

Geweldig genoten

Het waren weer 2 heerlijke weken in Parque Santiago 4. In de toren hadden we een supermooi geheel gerenoveerd appartement. Dit was onze 6e vakantie in PS4, en zeker niet de laatste. Alles is hier prima!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9a j knol10-09-2019

het is fantastisch om daar te zijn

alles is goed alles is goedschoon

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Anouk07-09-2019

Wederom heerlijk!

Voor de 2e keer een super verblijf gehad. 7 jaar geleden ook hier geweest en alles nog even goed. Kamers en inrichting zijn wel wat gedateerd, maar vonden wij geen probleem. Je zit hier immers niet de hele dag. Zwembaden erg mooi en rustig! Dit zijn beiden zoutwater baden. Helaas blijven er nog steeds mensen handdoeken weg leggen, maar er is nog voldoende plaats over. Ligging is fantastisch, direct aan winkelstraat en boulevard. Mooie stranden in de buurt en tal van leuke restaurants. Aanrader is La Iberoteka. Iets verborgen, maar heerlijke tapas! Voor Italiaans naar Sama Sama, is wel wat verder lopen naar Los Cristianos. Aziatisch is aan te bevelen bij Tai Pan. We gaan zeker nog eens terug naar Parque Santiago IV!

Gereisd met partner in september 2019

• 7André M.02-09-2019

Goede uitvalsbasis

Ons appartement was redelijk gedateerd maar wel goed schoon en verzorgd. Het complex verzorgt totaal geen animatie wat op de langere duur toch saai aandoet, zeker voor wat oudere kinderen. 's Avonds is er niks te doen. Voor een goed plekje bij het ZOUTwaterzwembad moet je vroeg op, handdoekje leggen tussen honderden stoelen. Ben je later moet je je ergens tussen zien te wurmen en lig je in een zee van parasollen. In het zwembad zijn GEEN balspellen of opblaasdingen toegestaan, op een klein gedeelte na. Aan de ene kant prima, maar wat moet je dan doen? De boulevard in de direkte nabijheid is alleen een wandelboulevard. Aan de voorkant van het complex is voldoende vertier al lijkt het alsof gezellige barretjes en terrassen dreigen uit te sterven (beleid). Gelukkig zijn er voldoende andere mogelijkheden tot vermaak zoals Siam-en Loropark(combi 85 euro pp), vulkaan Teide enz. Slapen in het complex, vermaak er buiten. Gezellig nee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Pk23-08-2019

Fantastische Locatie voor jong en oud

Parque Santiago III & IV liggen direct aan zee en hebben beide de beschikking over mooie zwembaden (zoutwater) met voldoende ligbedden. Appartementen worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Bij ‘thuiskomst’ zijn de bedden weer netjes opgemaakt. Lakens worden om de dag verschoond. In directe omgeving zijn winkels, pinapparaten, restaurants en supermarkt voor dagelijkse boodschappen zoals vers brood. Van alle gemakken voorzien dus. We komen hier nu zo’n 8 jaar en ieder jaar is het een warm een veilige bestemming om de vakantie door te brengen. Personeel is zeer vriendelijk, tot laat in het seizoen en de complexen worden goed onderhouden. Bezoekers van park 3 mogen gebruik maken van het zwembad van park 4 en andersom. Bestemming is geschikt voor alleenstaanden, gezinnen met kinderen of senioren. Aan voorzijde begeeft zich de hoofdstraat, aan achterzijde een mooie boulevard voor een heerlijke wandeling langs zee.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann