Appartement Parque Santiago IV

Appartement
Appartement Parque Santiago IV
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Santiago IV voor je op een rij gezet:

Tjingo

Bij Appartement Parque Santiago IV op Tenerife heb je je eigen plekje op het eiland, maar wel met de service van een hotel. Hier krijg je dagelijks schone handdoeken en een schoonmaakbeurt. Lekker luieren aan het zwembad, of juist Tenerife ontdekken. Ga bijvoorbeeld eens naar het waterpark Siam Park of wandel door de Masca kloof.

903 reviews over Appartement Parque Santiago IV in het Nederlands

We hebben een fantastische vakantie gehad, met vee

Marja van Balkum den Otter
10-11-2018

Verwarmd zoutwater zwembad.

Ideaal voor kindjes die snel oorontsteking krijgen.

Heel schoon, aardig personeel.

Alleen de WiFi is slecht.

Geweldig!

Roos Feijen-Cosijns
17-10-2018

Het waren weer 2 superweken!

Alles in Parque Santigo 4 is perfect.

2019 zijn we er zeker weer. Heerlijk!

Geweldig

Linda
7-9-2018

Mooi appartementencomplex, vriendelijk personeel, mooi zwembad en alles goed schoon. Vanuit complex stap je zo in de winkelstraat, de restaurants. Zee is om de hoek! Geweldig genoten en komen zeker terug

Geweldige vakantie gehad!

Maud
31-8-2018

Super mooie locatie van de accomadatie! Allemaal super mooi en nerjes aangelegd. Alles is ook lekker dichtbij waardoor je zo overal naar toe kan wandelen. Mijn enige minpuntje is dat de appartementen zelf erg verouderd zijn! Veel dingen werken niet meer zoals het zal moeten. Bijvoorbeeld: stopcontact die het niet doet een ventilator die niet heel veel toegevoegde waarde heeft omdat hij maar langzaam draait. Belangrijk om te weten er is geen airco! Verder kijk je wel mooi uit op de zee zowel van beide kanten. Verder zijn de werknemers erg aardig en behulpzaam. Ook iets om te wetn is dat het zwembad zoutwater bevat!

heerlijke vakantie in een fijn complex

Ilona
27-8-2018

Vanwege onze zoon van 15 weken oud kregen we een appartement op de begane grond met voortuin aan het kinderzwembad waar onze andere zoon van 7 zich de hele dag kon vermaken. Appartement is typisch spaans. bedden zijn goed. Voldoende ligbedden bij het zwembad, maar 's morgens rond 06.30 uur lag het al vol met handdoeken. De ligging van het appartement is perfect. tegenover een grote supermarkt en winkels en restaurants ook in de directe omgeving. Heerlijke plek voor een vakantie met gezin.

voorherhalingvatbaar

Belinda van Akkeren
25-8-2018

Alles wat je wil om vakantie te vieren vind je hier. Meer heb je niet nodig. Zee, lange boulevard, zwembaden, veel eetgelegenheden ruim balkon voldoende ligbedden bij het zwembad echt een aanrader. Vooral voor gezinnen met kinderen. bedden liggen goed vertier op straat. Winkeltjes genoeg ook supermarkt.

Alles is erg schoon.

Er zit een keuken in het appartement met ruime koelkast.

Bij binnenkomst stond er vers fruit en mooie oranje kelkbloemen op de tafel. Een warm welkom!

Wij komen hier zeker terug!

pareltje

s.b
22-8-2018

Geweldig appartement,word goed schoon gehouden,dagelijks handdoeken etc hele park word heel goed onderhouden,problemen worden opgelost.

Enige nadeel,tig keer terug geweest voor pasje achterpoort die het niet deed,maar verder,dikke aanrader en onze favoriet❤

Bedenk wel dat het in hoog seizoen,druk is en veel kleine kinderen,voor ons voortaan minder toeristische gedeelte,geen Playa de las Americas.....altijd auto huren daar,en niet bij het zwembad blijven hangen,want het land is zo mooi,de eeuwige lente maar ook een pareltje ons hart ligt,kan er een boek over schrijven,maar ervaar hetzelf,dat is de beste oplossing,goede beveiliging daar,voel me daar veilig hoort men verhalen over ,zakenrollers,dat is overal in de wereld,dat niet gezien,ligt eraan,hoe men met je spullen omgaat,ow ja parkeren Playa een drama, probeer bij hetverblijf te parkeren,voor dat je er heen gaat,handdoekjes worden daar wel om half 7 bij het zwembad neergelegt ❤🌴🍹

Voor herhaling vatbaar

Nicole
10-8-2018

Appartement was fantastisch.We zijn met 6 volwassenen in een 4 kamer appartement geweest groot genoeg,zelfs een 2e badkamer die niet vermeld stond. Prachtig uitzicht op zee. Elke dag schone handdoeken en goede schoonmaak. Genoeg bedjes en parasols bij het zwembad. Strand 3 minuten lopen. We hebben een heerlijke vakantie gehad,komen zeker nog eens terug

Helemaal zenn vakantie!

Tony Jansen
4-8-2018

Super mooi zwembad, ruim appartement, super schoon allemaal, omgeving is luxe en mooi, goed eten en drinken voor redelijke prijs. Om lekker naar de zee te gaan is dat 5 min. lopen op een goed aangelegde straat/houten vlonders. Eigenlijk heb ik geen minpunten, gewoon heerlijk hier!

Een zeer geslaagde vakantie

Leo stultiens
7-7-2018

Het is nog steeds na negen jaar een geweldige accomodatie

Elke dag schoonmaak schone handdoeken

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

Twee mooie zwembaden en voor iedereen voldoende ligbedden en parasols

Kortom een aanrader

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Santiago IV in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Santiago IV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.