Vakantiepark Parque Cristobal

Super!

Van der meij
10-6-2018
  • Onderkomen8

Leuk park. Personeel onwijs leuk met de kids. 2 kinderbaden en 2 grote zwembaden. Enige nadeel was dat het zwembad in de ochtend vaak koud was(door de bwwolking). Smiddags waneer de zon scheen warmde het zwembad op.

5 van de 7 dagen een 'thema' eet avond. Zoals : BBQ, Mexicaans etc. Behalve zondag worden de bungalows schoongemaakt.

Een aanrader

Linda
18-5-2018
  • Onderkomen9

Leuk park met in het midden centraal een voetbalveld. Huisjes zijn prima en schoon. Zwembad met glijbaan aan de kleine kant. Eten prima en midden in het centrum met een leuke boulevard!
  • Onderkomen9

Voor gezinnen is het een aanrader, het personeel gaat goed met de kinderen om, tijdens het eten maken ze grapjes en geluidjes met de kinderen. Het eten is van goede kwaliteit, en bij de buffetten kan iedereen slagen door de ruime keus. Anders kun je je voorkeur aangeven en wordt het bijgevoegd. Door het afgesloten terrein kunnen de kinderen vrij rond lopen, er zijn badmeesters bij de zwembaden, dus geen zorgen. De boulevard ligt voor de deur, en het strand is (kiezel is 200 mtr) en het zandstrand is op 1 km. Nederlandse animatie is aanwezig, maar de animatie uit tenerife waren nog leuker en energieker. Bij de minidisco gingen de kinderen goed los. Miguel aan de balie van de receptie is een vlugge prater, maar het echt leuke personeel, jose en daniel werken in het restaurant. Gewoon leuke mensen die aardig voor je zijn en het goed met je voor hebben. Wij gaan nog eens terug.

Mooi schoon park

Claudia
1-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

De bungalow was helemaal goed. (Nr 74) was echt een top ligging. Recht tegenover t zwembad met glijbaan. Heel erg proper park. Maar vind t vooral gericht (animatie) voor kinderen tot 6 jaar. Mijn kind was hier echt te oud voor (10) . Er waren ook bijna geen kinderen van die leeftijd. Ook was het zwembad ijs koud! Dat was wat het tegen liet vallen. Maar des al niettemin was het een fijne vakantie.
  • Onderkomen8

Een heerlijk verblijf ter gelegenheid van een jubileum.

We zijn met 6 kinderen en 9 volwassen en hebben ons perfect vermaakt. Heerlijk gegeten en gedronken.

Het personeel is super attent. Dit hebben wij nog nooit ergens anders zo meegemaakt. Iedereen is behulpzaam, vriendelijk en positief.

Juan Carlos en Miguel hebben ons geholpen met dagtochten te reserveren en hebben ons tips gegeven waar we lekker konden eten in Santa Cruz.

Het personeel in de bar maakt altijd een praatje of grapje met de kinderen.

Fantastisch! Een aanrader.

Fantastische vakantie!

Jacky
30-4-2018
  • Onderkomen10

Wat een geweldig park, wij hebben met een groep vrienden een fantastische week gehad. Onze bungalows waren schoon en ruim. Iedere dag werd er schoongemaakt, alleen op zondag niet. Het eten is zeer gevarieerd en erg lekker. Het personeel van de receptie, restaurant, bar, animatie en schoonmaak zijn allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het park is perfect. Als je de accommodatie uitloopt, loop je meteen een gezellige straat in, vlakbij de boulevard en het gezellige holland heineken cafe. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Nette fantastisch locatie

Theo Gerrits
6-2-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel en alles super netjes voor elkaar. Appartement echt heel netjes en dagelijks mooi schoon. Het eten verrukkelijk en een perfectie ligging voor lekker shoppen en veel leuke terrasjes. Kortom echt volop genieten op het park en buiten het park. Mij zien ze hier zeker weer binnenkort

Geweldig. Al voor de 4e keer. kan niet beter.

Wim Bijl
20-1-2018
  • Onderkomen10

Super bungalows. Geweldig restaurant en prima eten. Klant is koning. Personeel bij receptie, schoonmaak en restaurant is geweldig.

fantastische familievakantie

Pieter
10-1-2018
  • Onderkomen10

Prima en schoon verblijf, lekker en gevarieerd eten en drinken! Buiten eten op (overdekt) terras altijd mogelijk. Op loopafstand van het strand en de boulevard, mooi uitzicht op de Teide! Vrolijk en behulpzaam personeel, leuk kennis te hebben gemaakt met Miquel, Fabio, Luis en Jose! Aan te raden als je niks te kort wilt komen!

Top verblijf!

K.
27-12-2017
  • Onderkomen8

Super leuke animatie, lekker verwarmd zwembad, heerlijk eten, vriendelijk personeel en perfecte ligging. Komen hier zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Cristobal scoort een 8.46 uit 10 op basis van 416 reviews.