Vakantiepark Parque Cristobal

390 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Nette fantastisch locatie

Theo Gerrits, 6-2-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel en alles super netjes voor elkaar. Appartement echt heel netjes en dagelijks mooi schoon. Het eten verrukkelijk en een perfectie ligging voor lekker shoppen en veel leuke terrasjes. Kortom echt volop genieten op het park en buiten het park. Mij zien ze hier zeker weer binnenkort

Geweldig. Al voor de 4e keer. kan niet beter.

Wim Bijl, 20-1-2018
  • Onderkomen10

Super bungalows. Geweldig restaurant en prima eten. Klant is koning. Personeel bij receptie, schoonmaak en restaurant is geweldig.

fantastische familievakantie

Pieter, 10-1-2018
  • Onderkomen10

Prima en schoon verblijf, lekker en gevarieerd eten en drinken! Buiten eten op (overdekt) terras altijd mogelijk. Op loopafstand van het strand en de boulevard, mooi uitzicht op de Teide! Vrolijk en behulpzaam personeel, leuk kennis te hebben gemaakt met Miquel, Fabio, Luis en Jose! Aan te raden als je niks te kort wilt komen!

Top verblijf!

K., 27-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Super leuke animatie, lekker verwarmd zwembad, heerlijk eten, vriendelijk personeel en perfecte ligging. Komen hier zeker terug.

Prima parque, zijn hier nu voor de 4e keer

George en Marja Visser, 5-12-2017

Rustig complex, leuke bungalows, prima eten en zeer vriendelijk personeel. Inrichting bungalows zijn aan een opknapbeurt toe.

Genieten!

Sellie, 16-11-2017

De service, accommodatie en kindvriendelijkheid is top. Het eten kan beter.

Een absolute aanrader.

Karin, 21-10-2017

Afgelopen zomervakantie verbleven we voor de eerste keer op dit park en het is ons ontzettend goed bevallen. Alle faciliteiten zijn top en het personeel heel erg vriendelijk. Vooral Javi sprong eruit en maakte, met name voor onze oudste zoon, er een feestje van! De park ligt heel mooi centraal gelegen dus je loopt overal zo heen. We hebben geen enkel negatief aspect kunnen vinden.

Mooi vakantiepark met supervriendelijk personeel !

Wim De Smedt, 8-10-2017

Het bungalowpark is gelegen vlakbij het centrum van Playa de las Americas. Het was onze eerste keer dat we in dergelijk park verbleven. Wat vooral een dikke pluim verdient is de vriendelijkheid van het personeel. De tofste receptionist blijft met stip Miguel !!! Het park is erg kindvriendelijk en eveneens erg toegankelijk voor mindervaliden. Echt een aanrader voor gezinnen !

Heel goed

Bert blom, 28-9-2017

Het was heel goed verzorgd zowel het eten als de bungalows

zeker de moeite waard

Sjaak, 8-9-2017

Het park is ook geschikt voor mensen in een rolstoel. (wel aan geven bij het boeken)

Er is een lift bij het zwembad aanwezig die je in het water laat zakken zodat je ook gebruik kunt maken van het zwembad.

Personeel is zeer vriendelijk ook voor kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Cristobal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Cristobal scoort een 8.43 uit 10 op basis van 410 reviews.