Vakantiepark Parque Cristobal

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,3

403 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

• Onderkomen9

Wij zijn net thuis van een weekje HD Parque Cristobal. Wat een super vakantie! Mooie bubgalows, zeer netjes. Lekker eten en heel vriendelijk personeel! Eten zeer afwisselend, elke avond een ander thema. Zeer gevarieerd ontbijtbuffet met alles wat je maar kan denken (omelet, spiegelei, gekookt ei, je kan ook zelf je omelet vers laten bakken met garnituur naar keuze, pannekoeken, croques, allerlei brood, croissants,..... noem maar op). Lekkere cocktails. Zeer dikke pluim aan het animatieteam van de kidclub. Onze kids (9 & 5) hebben zich enorm geamuseerd met elke dag andere activiteiten en ‘s avonds de minidisco. Hoe zij zich inzetten voor de kids: chapeau! Ik kan dit hotel aanbevel aan mensen met kinderen. De zwembaden zijn leuk en verwarmd.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Top vakantie.

Maurice,
11-3-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Goed hotel. Prima eten. Mooie kamers en goede schoonmaak.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie gehad

Jelle,
4-12-2018
  • Onderkomen8

Wat een fantastische vakantie hebben we gehad. Het weer zat niet altijd mee maar bij het personeel scheen elke dag de zon! Super kindvriendelijk park met 2 heel overzichtelijke en lekker warme zwembaden voor de kids. De grote baden zijn iets frisser maar prima. Het park is een tikkeltje gedateerd en de huisjes mogen wel wat opgeknapt worden, maar in mei gaat het park een maand lang dicht dus dat moet helemaal goedkomen. Er is een geweldig leuk enthousiast animatieteam die de kids vermaken. Voor de volwassenen genoeg te doen als je even niet alleen maar wil relaxen. De ligging is fantastisch, midden in het centrum maar je merkt er niets van. Je loopt zo de winkelstraat in en je bent zo aan het strand aan de mooie boulevard. We gaan hier zeker terugkomen! We willen al het geweldige hardwerkende personeel bedanken ze waren stuk voor stuk toppers die net dat beetje extra doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Fantastisch!!

Willy Greidanus,
8-10-2018
  • Activiteiten10

Geweldig leuk park, schoon, vriendelijk personeel,en lekker eten. Top obers en animatie team!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

great

brigitte maus,
1-10-2018
  • Activiteiten10

We werden zeer goed ontvangen bij de receptie door MIGUEL. Wij zaten in een bungalow met all-inclusief. Het eten was goed en gevarieerd en al het personeel was heel aardig. Ook de animatie was zeer goed. Een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch! Aanrader !

Linsey,
12-9-2018
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, eten erg goed en gevarieerd en voor ieder wat wils. Zeer nette accommodatie. Meedere zwembaden, kindvriendelijk! Huisjes worden dagelijks schoongemaakt. Loopafstand van het strand. Winkels en shoppingcenters ook op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie, het park is een aanrader.

Fam. Krol,
11-8-2018
  • Activiteiten10

Vriendelijk personeel, goed onderhouden, elke dag schoonmaak (behalve zondag), kindvriendelijk, veel animatie, mooi zwembad, leuke huisjes/appartementen, goede bedden, prachtig park. Ook bij de receptie wordt je goed geholpen. Lekker in het centrum dus alles op loopafstand te doen, zoals uit eten gaan, op de boulevard wandelen en de zonsondergang zien. Ook excursies worden er geregeld. Zo zijn we o.a. walvissen gaan spotten op een catamaran. We hebben er ook voor een paar dagen een auto gehuurd om zelf op pad te kunnen. Mooie tochtjes gemaakt door de bergen. We waren er met onze dochter, schoonzoon en kleinkind in 2 huisjes vlak bij elkaar. Geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super!

Van der meij,
10-6-2018
  • Activiteiten8

Leuk park. Personeel onwijs leuk met de kids. 2 kinderbaden en 2 grote zwembaden. Enige nadeel was dat het zwembad in de ochtend vaak koud was(door de bwwolking). Smiddags waneer de zon scheen warmde het zwembad op. 5 van de 7 dagen een 'thema' eet avond. Zoals : BBQ, Mexicaans etc. Behalve zondag worden de bungalows schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een aanrader

Linda,
18-5-2018
  • Activiteiten9

Leuk park met in het midden centraal een voetbalveld. Huisjes zijn prima en schoon. Zwembad met glijbaan aan de kleine kant. Eten prima en midden in het centrum met een leuke boulevard!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
  • Onderkomen9

Voor gezinnen is het een aanrader, het personeel gaat goed met de kinderen om, tijdens het eten maken ze grapjes en geluidjes met de kinderen. Het eten is van goede kwaliteit, en bij de buffetten kan iedereen slagen door de ruime keus. Anders kun je je voorkeur aangeven en wordt het bijgevoegd. Door het afgesloten terrein kunnen de kinderen vrij rond lopen, er zijn badmeesters bij de zwembaden, dus geen zorgen. De boulevard ligt voor de deur, en het strand is (kiezel is 200 mtr) en het zandstrand is op 1 km. Nederlandse animatie is aanwezig, maar de animatie uit tenerife waren nog leuker en energieker. Bij de minidisco gingen de kinderen goed los. Miguel aan de balie van de receptie is een vlugge prater, maar het echt leuke personeel, jose en daniel werken in het restaurant. Gewoon leuke mensen die aardig voor je zijn en het goed met je voor hebben. Wij gaan nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.