Hotel La Siesta

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel La Siesta Tenerife is een echt familiehotel en wordt door vakantiegangers wisselend beoordeeld. Sommige gasten hebben hier een fijn verblijf gehad, terwijl anderen niet tevreden waren over hun vakantie. Aan faciliteiten zal het je in ieder geval niet ontbreken, want je vindt hier een zwembad en Magic Park waar de kinderen zich helemaal uit kunnen leven. Lees met ons mee en ontdek of Hotel La Siesta Tenerife iets voor jou is.

Buiten vind je een groot zwembad en een kinderbadje met speeltoestellen. Hier kunnen de kids heerlijk in het water spelen. Ook is er de hele dag een activiteitenprogramma met een miniclub voor de kinderen. Hebben de kinderen nog niet genoeg vermaak? Laat ze spelen in de speeltuin of het Magic Park. Dan kun je ondertussen zelf mooi naar de sauna of de fitnessruimte. Wil je met het hele gezin wat ondernemen? Kies voor een potje voetballen of tafeltennis of loop met z’n allen naar het strand voor nog meer waterpret.

Bij Hotel La Siesta vind je een buffetrestaurant en twee barren. Michelle is erg tevreden over het eten van het hotel: ‘Het ontbijt is goed en er is veel keuze. Hetzelfde geldt voor de lunch en het avondeten. Je kan elke dag wat anders kiezen of continu hetzelfde nemen, doe je zelf natuurlijk’. Lilian en Roland zijn minder positief over het eten. Ze komen al veertien jaar in Hotel La Siesta. Ze geven aan dat het eten steeds slechter wordt en dat het de laatste keer zelfs koud was soms. Hou hier dus rekening mee als je je verblijf boekt bij Hotel La Siesta.

Kamers

La Siesta biedt verschillende kamers aan met een balkon of een terrasje. Familie van Galen schrijft hierover: ‘In de kamer stonden hele harde bedden en als je pech hebt kijk je uit op een muur’. Ria genoot wel van een mooi uitzicht vanuit haar kamer: ‘Onze accommodatie was heel erg fijn met uitzicht op het zwembad en de tuin’.

La Siesta is recentelijk gerenoveerd en over deze renovatie zijn reviewers zeer te spreken. Zo schrijft Wil: ‘La Siesta is er na de renovatie stukken op vooruit gegaan. Daarnaast kun je een verblijf boeken tegen absoluut aantrekkelijke prijzen!’

Omgeving

Hotel La Siesta Tenerife ligt aan een prachtig zandstrand waar je heerlijk een dagje kunt vertoeven. Wil je erop uit? Dan loop je zo het levendige centrum van Playa de las Américas in. Hier vind je talloze winkels, gezellige terrasjes en goede restaurants. Slenter je door de straatjes heen of haal je een heerlijk ijsje?

Als je de omgeving verder wilt ontdekken, is het handig om een auto te huren. Een wandeling maken door de Mascakloof is echt een aanrader. Willen jullie Pico del Teide bezoeken? Dan kun je maar beter vroeg vertrekken, want het is al snel druk.

150 reviews over Hotel La Siesta

• 9Sven van der Sluis12-08-2019

Een leuk Hotel op een goeie plek!

Een leuk Hotel met animatie voor jong en oud. Wij hadden in dit Hotel All Inclusive. Het eten is top en veranderd iedere dag weer. Het ontbijt was wel elke dag het zelf maar flink aanbod. Drankjes waren lekker alleen de cocktails worden niet vers gemaakt en vonden wij erg zoet. Helaas hadden wij een overboeking maar kregen we de dag erna wel een upgrade en de kluis gratis, goed geregeld dus! Het personeel is vriendelijk en gezellig. Eerste dagen werden de handdoeken 's avonds al neergelegd maar hier werd na een aantal dagen wel op gelet en mocht je de handdoeken na de schoonmaak (rond 09.30 uur) neerleggen. Het ligt lekker centraal en er is in de buurt genoeg te doen. Een leuke en gezellige vakantie gehad in La Siesta!

• 7Marjan06-07-2019

Nooit meer

Wij zitten hier nog in la siesta maar wat is dit hotel achteruit gegaan... Wat je nu ook heb zijn handdoekje leggen vreselijk. Ik wilde vanochtend met mij dochter gaan zwemmen en er was al geen plek meer om half 9 overal handdoeken en er lag niemand op , hoop dat ze hier wat aan gaan doen erg me eigen er kapot aan... Tenerife op zich is wel een stuk duurde geworden wat ik jammer vindt vond het een heerlijk eiland... Voor de rest is het wel goed hier het eten is ook hetzelfde vooral s' ochtends. Voor de rest hele aardige mensen en de housekeeping verdient een dikke pluim iedere keer als wij terug komen de kamer netjes weer in orde Top... Entertement is ook achteruit gegaan ze doen niks voor de gemiddelde leeftijd en de shows savonds ook weinig publiek... En het zwembad hadden ze niet moeten veranderen ziet er nu niet meer uit jammer...Nee voor mij geen La Siësta meer ik vindt het heel jammer was altijd een goed hotel..

Met oudere kinderen

• 9silvia laaren24-04-2019

fantastisch volgend winter weer

Heerlijk hotel bij centrum , maar niet in de drukte, loopafstand strand en boulevard. Vriendelijk personeel heerlijk zwembad, eten was goed . was van alles te doen ook pinautomaat in hotel, reisburo en autoverhuur ook aanwezig. Dochter was jarig stond er een fles champagne gereed op kamer toen we terug kwamen van strand. Mooie uitgangspositie om dagjes uit te gaan maar je hoeft niet speciaal weg is in de plaats zelf veel te doen en je loop zo langs de boulevard naar de volgende plaats toe. kortom heerlijke vakantie. kamers zijn ruim en goed schoongehouden dagelijks als je iets mist of wilt hebben komen ze direkt het brengen.

Met jonge kinderen

• 9Wil Brugge28-02-2019

Gewoon heel goed!!

We hebben geweldig genoten in Tenerife, mede door een prima Hotel: La Siesta! Hygiëne, kamerfaciliteiten, kwaliteit van de maaltijden ,vriendelijk bejegening van het personeel, gezellige ambiance, en geweldig zwembad. Ondanks veel Engelse gasten geen geschreeuw hotel maar netjes en beschaafde omgang met elke avond wel een animatie programma.La Siesta is na de renovatie er stukken op vooruit gegaan tegen absoluut aantrekkelijke prijzen. Wij komen volgend jaar weer!!

• 3P. Van Ginneke02-02-2019

Dramatisch slecht

Dramatisch hotel. Zeer onvriendelijk personeel. Niet hygiënisch. Gewoon slecht. Eerder vertrokken

• 2018
    4I. Van Galen13-12-2018

Het personeel deed zijn best en Tenerife is mooi.

Dit is maximaal een 2 sterren hotel met harde bedden, waar je wanneer je pech hebt uitkijkt op een blinde muur. Daarbij kostte drinken bij het eten (half pension voor ons) minimaal €2,50 voor een flesje water (50 cl ). Oftewel € 50,00 per liter (water dus!!! ) . Oh ja... Het toegezegde zwembad waarop gefilterd was was niet beschikbaar... Maar goed dat was een foutje van de touroperator.. Oh nee.... van mezelf vond de touroperatorr : had ik maar beter op moeten letten vonden ze.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Michelle08-09-2018

Super!

Bij incheck bleken we overboekt. Balen. 1 nacht naar hotel van dezelfde keten. Op naar Troya hotel, niet veel bijzonders. Daarin tegen La siesta wel! Ter compensatie van overboeking kregen we gratis badlakens voor aan het zwembad, gratis gebruik van de welness Spa, i.p.v. normale kamer een superieur kamer. Prima opgelost. Minibar gevuld is 25€ WiFi goed en gratis Kluisje 2,50 p dag Levendige opgeving. Ontbijt is goed en veel keuze. Zo ook lunch en avond eten. Je kan elke dag wat anders kiezen, continu het zelfde nemen die je zelf natuurlijk. De standaard kamers hebben geen zwembad uitzicht en zitten aan de achterkant (container uitzicht) en voorkant (drukke straat) Airco werkt goed. Heel veel animatie. 2 shows met avond (van mensen buiten het hotel) en 1 bingo of iets dergelijks. 3 shows dus totaal. Vanaf 21:00. Tegeltjes zwembad wat verouderd maar wordt november vernieuwd.

• 9Ria van Kester14-04-2018

Wij hebben het super gehad en gaan in juni weer.

Het is een Heerlijk eiland met super weer.Onze accomodatie was ook heel fijn met uitzicht op de zwembad tuin. De mensen van het hotel waren heel behulpzaam en aardig. omdat ik gehandicapt bent heb je wel eens een probleem maar we werden overal goed mee geholpen en het is een heel vlak eiland zodat het makkelijk was.

• 4ceulenaere roland en lilian12-02-2018

slechtste vakantie ooit dat nooit meer

slechte kamer boven de afzuiging keuken altijd eetgeur en kind speeltuin, gekrijs alom tot middernacht. Eten het slechtste wat we ooit hebben gehad, altijd koud het verslecht van jaar tot jaar en wij kunnen het weten daar we al 14 maal er zijn geweest en het zal de laatste keer zijn geweest. Dat nooit meer.

• 7engels07-02-2018

nooit meer

Voor de 2e keer daar geweest ligging is uitstekend en de kamers zijn ook heel goed evenals het zwembad .Maar het eten was dit jaar toch wel het slechtse wat ik ooit gehad heb.altijd koud en heel sober met een woord samen gevat verschrikkelijk

3 tips over Hotel La Siesta

• CH, 20-11-2013

Een wandeling in de Maska kloof is heel erg mooi. Wij hadden een verzorgde dagtocht geboekt bij een winkeltje in de straat. Relatief niet duur voor een hele dag en HEEEL erg mooi. Wil je naar de Pico del Teide, zorg dan dat je daar uiterlijk rond een uur of 10 bent. Daarna heel druk.

• Arie Kreukniet, 06-05-2013

Autohuur bij Cicars, op pier bij Los Christianos, super goedkoop! Is grootste verhuurder, prijzen ca. 50% lager dan andere aanbieders.

• Jan Lodder, 20-02-2012

De "slag om de ligbedden" bij het zwembad is helaas even ergerlijk als bij de andere hotels !! De z.g. "aanrader" om Loro Parque te bezoeken: niet doen, veel te duur voor het gebodene ! Ga naar het Dolfinarium en/of Burgers Zoo.

6 vragen over Hotel La Siesta

• Lia, 26-11-2018

Zijn ze al klaar met het renoveren van het zwembad .

• Marjan Vermeer, 04-08-2018

Zoutwater zwembad

Wie is er laatst nog in la siësta geweest en hebben ze na de verbouwing nog steeds zoutwater zwembad....???????

• ans, 01-01-2017

avonden

is het hier savonds in het hotel bedoel ik dan gezellig stukje music bedoel ik dan

Jeannette, 05-01-2018

Ja leuke entertaiment! Heel gezellig

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• WifiGratis
  • Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald