Hotel La Siesta

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°16°
Hotel La Siesta
6,4

Omschrijving
Hotel La Siesta op Tenerife ligt dichtbij het strand en het centrum. Hier vind je animatie voor jong en oud, zowel overdag als ‘s avonds. De kamers zijn netjes en schoon net zoals het verwarmde zwembad. Er komen veel Engelse gasten. Een wandeling in de Mascakloof is erg mooi. Om Pico del Teide rustig te bezoeken moet je op tijd gaan.

143 reviews over Hotel La Siesta in het Nederlands

Gewoon heel goed!!

Wil Brugge,
28-2-2019

We hebben geweldig genoten in Tenerife, mede door een prima Hotel: La Siesta! Hygiëne, kamerfaciliteiten, kwaliteit van de maaltijden ,vriendelijk bejegening van het personeel, gezellige ambiance, en geweldig zwembad. Ondanks veel Engelse gasten geen geschreeuw hotel maar netjes en beschaafde omgang met elke avond wel een animatie programma.La Siesta is na de renovatie er stukken op vooruit gegaan tegen absoluut aantrekkelijke prijzen. Wij komen volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in februari 2019

Dramatisch slecht

P. Van Ginneke,
2-2-2019

Dramatisch hotel. Zeer onvriendelijk personeel. Niet hygiënisch. Gewoon slecht. Eerder vertrokken

Gereisd met vrienden in december 2018

Het personeel deed zijn best en Tenerife is mooi.

I. Van Galen,
13-12-2018

Dit is maximaal een 2 sterren hotel met harde bedden, waar je wanneer je pech hebt uitkijkt op een blinde muur. Daarbij kostte drinken bij het eten (half pension voor ons) minimaal €2,50 voor een flesje water (50 cl ). Oftewel € 50,00 per liter (water dus!!! ) .

Oh ja... Het toegezegde zwembad waarop gefilterd was was niet beschikbaar... Maar goed dat was een foutje van de touroperator.. Oh nee.... van mezelf vond de touroperatorr : had ik maar beter op moeten letten vonden ze.

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super!

Michelle,
8-9-2018

Bij incheck bleken we overboekt. Balen. 1 nacht naar hotel van dezelfde keten. Op naar Troya hotel, niet veel bijzonders.

Daarin tegen La siesta wel! Ter compensatie van overboeking kregen we gratis badlakens voor aan het zwembad, gratis gebruik van de welness Spa, i.p.v. normale kamer een superieur kamer.

Prima opgelost.

Minibar gevuld is 25€

WiFi goed en gratis

Kluisje 2,50 p dag

Levendige opgeving.

Ontbijt is goed en veel keuze.

Zo ook lunch en avond eten.

Je kan elke dag wat anders kiezen, continu het zelfde nemen die je zelf natuurlijk.

De standaard kamers hebben geen zwembad uitzicht en zitten aan de achterkant (container uitzicht) en voorkant (drukke straat)

Airco werkt goed. Heel veel animatie. 2 shows met avond (van mensen buiten het hotel) en 1 bingo of iets dergelijks. 3 shows dus totaal. Vanaf 21:00. Tegeltjes zwembad wat verouderd maar wordt november vernieuwd.

Gereisd met partner in september 2018

Wij hebben het super gehad en gaan in juni weer.

Ria van Kester,
14-4-2018

Het is een Heerlijk eiland met super weer.Onze accomodatie was ook heel fijn met uitzicht op de zwembad tuin. De mensen van het hotel waren heel behulpzaam en aardig. omdat ik gehandicapt bent heb je wel eens een probleem maar we werden overal goed mee geholpen en het is een heel vlak eiland zodat het makkelijk was.

Gereisd met partner in september 2017

slechtste vakantie ooit dat nooit meer

ceulenaere roland en lilian,
12-2-2018

slechte kamer boven de afzuiging keuken altijd eetgeur en kind speeltuin, gekrijs alom tot middernacht. Eten het slechtste wat we ooit hebben gehad, altijd koud het verslecht van jaar tot jaar en wij kunnen het weten daar we al 14 maal er zijn geweest en het zal de laatste keer zijn geweest. Dat nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2018

nooit meer

engels,
7-2-2018

Voor de 2e keer daar geweest ligging is uitstekend en de kamers zijn ook heel goed evenals het zwembad .Maar het eten was dit jaar toch wel het slechtse wat ik ooit gehad heb.altijd koud en heel sober met een woord samen gevat verschrikkelijk

Gereisd met vrienden in januari 2018

La Siesta...

ap,
2-9-2017

Mooi hotel met een prima ligging. Het ontbijt is eenvoudig. Kamers zijn netjes en schoon. Het grote minpunt is de openingstijd van het zwembad. Voor 9.30 kun je geen gebruik maken van de bedden. Deze liggen vast aan een ketting. Ze zijn tot die tijd bezig het terras schoon te maken. Wij zijn altijd vroeg en gaan graag op tijd de zon in...dat is hier niet mogelijk.Als wij dit hadden geweten had dit niet onze keus geweest!

Gereisd met partner in augustus 2017

Schoonhotel

Jansen
1-2-2017

Wij zijn er nu voor de tweede keer en ze zijn altijd met verbouwen bezig. Wij hebben een kamer aan de straat kant waar ze aan het werk zijn dat is niet erg prettig.

Het eten is erg sober wij hebben beter gehad .voor ons de laatste keer in la siesta.

Gereisd met partner in januari 2017

goed zeer schoon en zeer aardige mensen mooi bad

jannie en leen
7-1-2017

eten niet slecht maar na een week wel veel het zelfde

Gereisd met partner in december 2016

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Siesta in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Siesta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.