Appartement Andorra

• 8.8Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Andorra Aparthotel Tenerife gelegen in het levendige Playa de las Américas is een ideaal vakantieverblijf voor een relaxte vakantie voor twee. Je verblijft in gezellige appartementen en hebt alle hotelfaciliteiten tot je beschikking. Andorra Aparthotel Tenerife heeft geen animatie en dat maakt het een minder geschikt verblijf voor gezinnen. Dankzij de centrale ligging is er wel genoeg vertier in de directe omgeving. Marijke: ‘Goed appartementencomplex, centraal gelegen bij winkels, restaurants en strand op loopafstand.’ Lees snel verder en ontdek meer over de faciliteiten en ligging van Aparthotel Andorra Tenerife.

De appartementen bij Aparthotel Andorra Tenerife zijn recent gerenoveerd en comfortabel ingericht. Ronald vertelt hierover: ‘Voor het tweede jaar zijn wij naar dit hotel geweest. Wij hadden een upgrade d.w.z. woonkamer met keukenblok, badkamer, slaapkamer en ruim balkon.’ Over het personeel en de schoonmaak zijn reviewers eveneens tevreden. Nancy: ‘Het personeel is bijzonder vriendelijk, elke dag schone handdoeken en de kamer weer netjes.’

Over de maaltijden wordt niet veel verteld in reviews. Of jullie koken zelf in het appartement of jullie wandelen naar de gezellige en gunstig geprijsde restaurantjes op de boulevard. De meeste vakantiegangers gebruiken dan ook alleen het ontbijt in het hotel. Ben: ‘Aparthotel Andorra is fantastisch om te verblijven in Playa de las Americas. Het ontbijt is uitgebreid en bij de prijs inbegrepen wat meegenomen is.’

Aparthotel Andorra Tenerife heeft twee zwembaden die er niet alleen goed verzorgd uitzien, maar ook heerlijk zijn verwarmd. In de gezellige poolbar kun je terecht voor vers belegde broodjes of een verfrissend drankje. Rondom de zwembaden staan comfortabele bedjes om lekker te zonnen. Hou er wel rekening meer dat er niet erg veel bedjes zijn, dus op tijd komen is aan te raden.

Ligging

Vanaf Aparthotel Andorra Tenerife zie je de boulevard en het strand al liggen. En ook de gezellige restaurantjes van Playa de las Américas vind je om de hoek. Het hotel ligt in een heuvelachtig gebied, hou er dus rekening mee dat deze locatie minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Nancy vertelt over de ligging: ‘Geweldig hotel met een perfecte ligging. Groot winkelcentrum, de zee en grote supermarkt op loopafstand.’ Vlakbij de boulevard ligt een autoverhuurbedrijf. Ideaal als je meer van Tenerife wilt ontdekken. Bezoek bijvoorbeeld de vulkaan El Teide of maak een tocht langs de bijzondere stranden.

Ook lekker genieten in Playa de Las Américas? Pak je koffers en boek die reis naar Aparthotel Andorra Tenerife.

193 reviews over Appartement Andorra

• 9Vermeulen15-07-2019

Super Hotel

Voor ond de 6 de keer Andorra .Andorra is een geweldig hotel. Wij hadden wederom met ontbijt die perfect is alles erop en eraan. Het personeel is ontzettend aardig. De ligging is perfect alles in de buurt een grote super markt ,het zandstrand,het centrum.alles op loopafstand. Schoonmaak elke dag en elke dag schone handdoeken Verder niets aan toe te voegen grwoon een top hotel . Voor ons volgend jaar weer Andorra

• 8Ben Eijkemans13-03-2019

Fantastisch apartement hotel is Andorra.

Apart hotel Andorra is fantastisch om te verblijven in Playa De Las America's. Het ontbijt is uitgebreid en bij de prijs inbegrepen wat meegenomen is. De app zijn mooi ingericht en veel ruimte ook. 2 zwembaden en een gezellig barretje aan het zwembad. Centraal gelegen en vlak bij de restaurants en boulevard. Een echte aanrader.

• 9Ronald Alkemade03-03-2019

fantastisch

Voor het tweede jaar zijn wij naar dit Hotel geweest. Wij hadden een upgrade d.e.z. woonkamer met keukenblok,badkamer, slaapkamer en ruim balkon. Keurig netjes en schoon. Het ontbijt is voldoende. Het hotel ligt op kleine afstand van de winkelstraat en het strand. Aardige medewerksters, dus voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje zijn de toiletpapiertjes i.p.v. een wc rol. Wat een gehannes.

Met vrienden

• 2018
    8Marijke19-08-2018

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar.

Goed appartementen complex, centraal gelegen bij winkels, restaurants en strand op loopafstand. Goede service. Minder geschikt voor kinderen.

• 10Nancy vermeulen22-07-2018

Geweldig voor de 5 de keer

Geweldig Hotel met een perfecte ligging . Groot winkelcentrum de zee en grote suppermarkt op loop afstand.Het personeel is bijzonder vriendelijk elke dag schone handdoeken en de kamer weer netjes. Het ontbijt is prima in orde alles wat je maar wilt .Volgend jaar voor ons wederom voor de 6 de keer naar Andorra.

• 4Familie L.12-05-2018

Niet meer

Geen animatie, eten was slecht, ontbijt ging wel. 2 zwembaden 1 ijskoud 1 enigzins warmer. Vaste gasten of longstayers waren aan het zeuren als de rook van m'n sigaret die kant op kwam... Kamer familiekamer was ruim, maar zwaar verouderd. Ouderenhotel, maar moeten wel goed ter been zijn... Ivm heuvel op.

Met jonge kinderen

• 9lobke03-01-2018

Geweldig!

Eerste keer op vakantie met mijn vriend. We kwamen aan er was vriendelijk personeel wat goed Engels sprak en verstond. Ons appartement was net gerenoveerd, het was ruim en netjes. Elke ochtend werd onze kamer ook keurig netjes schoongemaakt. Wij hebben hier genoten!

• 2017
    8heel goed30-09-2017

komen er zeker graag terug

Mooie gerenoveerde appartementen met twee zwembaden, heel vriendelijk personeel, goede schoonmaak, aan de bar kun je grote flessen water (8 ltr) kopen en broodjes voor een gunstige prijs, elke dag een verse lokale krant bij de receptie. Eten is er ook goed. Bedden bij het zwembad gratis en altijd voldoende bedden (in sept), eventueel lig kussen erop kost 1 euro. Ligging is gunstig, rechtsaf naar het mooiste strand van Tenerife, linksaf naar het wat drukkere uitgaansgebied. bushalte vlakbij.

• 9Melis28-07-2017

Mooie locatie en overal winkels

Goed geschikt voor invalide met rolstoelen

• 10Nancy vermeulen14-07-2017

Geweldig hotel volgend jaar weer voor de 5de keer

Super hotel wij hadden een geweldige kamer met een super groot balkon handdoeken elke dag schoon. schoonmaak is prima kamer met geheel nieuw gemeubileerde meubels super mooi hotel geweldige ligging .heel lief personeel volgend jaar voor de 5 de keer andorra

8 tips over Appartement Andorra

• Mieneke schuit, 01-09-2013

Je moet echt naar het nieuwe restaurant Friends zit aan het las vista's strand tegen over de fundgrube. Heerlijk eten Nederlandse eigenaar,gezellig en gastvrij en voor alle leeftijden. Je moet er in je vakantie echt zijn geweest.

• marjon, 31-10-2012

Boek geen ontbijt bij, maar haal bij de supermarkt om de hoek elke dag verse broodjes. Vraag bij de receptie of je een ventilator kan huren, want er is geen airco aanwezig, ook al wordt dat wel door de diverse touroperators beweerd.

• Co Bliekendaal , 13-07-2012

Omgevingtips: Siam park is geweldig, aquapark is iets voor kleine kinderen. Wil je dolfijnen en walvissen zien, boek dan de flipper uno. Op een zeeroverschip vissen zoeken met zwemmen in zee. Heel leuk.

10 vragen over Appartement Andorra

• Anja Londema, 23-09-2016

Inrichting van het appartement Andorra

Hallo wij gaan in november naar App Andorra, kan iemand mij vertellen of er een koffiezet apparaat in het app aanwezig is?

• Anja Londema, 27-07-2016

App/Hotel Andorra

Kan iemand mij vertellen of er een koffiezetapparaat aanwezig is in Andorra

• Anja Londema, 28-06-2016

kinderanimatie

Hallo wij gaan dan pas in november naar Andorra, hebben een 4 jarige bij ons nu lees ik dat het niet zo zeer kindvriendelijk is maar betekent dat dan ook dat er geen kinder animatie is ?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats