Appartement Andorra

Appartement
Appartement Andorra
8,2

183 reviews over Appartement Andorra in het Nederlands

Prima verblijf en voor herhaling vatbaar.

Marijke
19-8-2018

Goed appartementen complex, centraal gelegen bij winkels, restaurants en strand op loopafstand. Goede service. Minder geschikt voor kinderen.

Geweldig voor de 5 de keer

Nancy vermeulen
22-7-2018

Geweldig Hotel met een perfecte ligging . Groot winkelcentrum de zee en grote suppermarkt op loop afstand.Het personeel is bijzonder vriendelijk elke dag schone handdoeken en de kamer weer netjes. Het ontbijt is prima in orde alles wat je maar wilt .Volgend jaar voor ons wederom voor de 6 de keer naar Andorra.

Niet meer

Familie L.
12-5-2018

Geen animatie, eten was slecht, ontbijt ging wel. 2 zwembaden 1 ijskoud 1 enigzins warmer. Vaste gasten of longstayers waren aan het zeuren als de rook van m'n sigaret die kant op kwam... Kamer familiekamer was ruim, maar zwaar verouderd.

Ouderenhotel, maar moeten wel goed ter been zijn... Ivm heuvel op.

Geweldig!

lobke
3-1-2018

Eerste keer op vakantie met mijn vriend. We kwamen aan er was vriendelijk personeel wat goed Engels sprak en verstond. Ons appartement was net gerenoveerd, het was ruim en netjes. Elke ochtend werd onze kamer ook keurig netjes schoongemaakt. Wij hebben hier genoten!

komen er zeker graag terug

heel goed
30-9-2017

Mooie gerenoveerde appartementen met twee zwembaden, heel vriendelijk personeel, goede schoonmaak, aan de bar kun je grote flessen water (8 ltr) kopen en broodjes voor een gunstige prijs, elke dag een verse lokale krant bij de receptie. Eten is er ook goed. Bedden bij het zwembad gratis en altijd voldoende bedden (in sept), eventueel lig kussen erop kost 1 euro. Ligging is gunstig, rechtsaf naar het mooiste strand van Tenerife, linksaf naar het wat drukkere uitgaansgebied. bushalte vlakbij.

Mooie locatie en overal winkels

Melis
28-7-2017

Goed geschikt voor invalide met rolstoelen

Geweldig hotel volgend jaar weer voor de 5de keer

Nancy vermeulen
14-7-2017

Super hotel wij hadden een geweldige kamer met een super groot balkon handdoeken elke dag schoon. schoonmaak is prima kamer met geheel nieuw gemeubileerde meubels super mooi hotel geweldige ligging .heel lief personeel volgend jaar voor de 5 de keer andorra

Super locatie

Catharina
6-5-2017

De locatie van deze appartementen is zeer centraal. Het strand zie je liggen en daar ben je met nog geen 5 minuten lopen via een aflopende weg. Terug een klein beetje klimmen dus. De restaurants liggen om de hoek. Een grote supermarkt bevind zich aan de overkant. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er zijn niet heel veel ligbedden bij het zwembad, dus op tijd komen is welkom en handdoekje leggen voor opening zwembad is niet mogelijk. Mocht je een nederlandse/belgische dokter moeten spreken dan is deze in dit complex te vinden.

aanrader

ton
14-4-2017

ligging ideaal, vlak bij autoverhuur en boulevard, ontbijt heel uitgebreid, kamer dagelijks schoon gemaakt en heel ruim, kleine keuken maar op de boulevard kun je heerlijk eten voor heel weinig geld, airco heel prettig

Kan ik iedereen aanraden.

Henny O
7-3-2017

Prima ligging.

Alles op loopafstand. Supermarket voor de deur. Goede busverbindingen. Taxi's goedkoop.

Prima restaurantjes in de buurt.

Mooie winkelcentra's.

Appartement compleet ingericht.

Ontbijt was goed.

Reis prima verzorgt door touroperator.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Andorra in Playa de las Américas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Andorra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.