Playa de la Arena

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de la Arena voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa de la Arena

mooi gebied

mieke en ruud
    16-2-2017

Wij zaten in Isora Allegro Varadero. Van daar tot en met Los Gigantes loopt een mooie boulevard langs het water. Wel heuvelachtig dus niet geschikt als je slecht ter been bent. Weinig strandjes en vaak niet geschikt om te zwemmen door de branding. Erg mooi door de kliffen en baaien en het uitzicht op de Los Gigantes. Snelle toegang tot de snelweg bij Alcala.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten van deze prachtige locatie

Fam Breukel
    11-1-2012

Zeer luxe, elke avond leuke voorstellingen, elke dag andere verkopers van leuke souvenirs. Heel relex niet opdringerig. Eten was super lekker. Heel veel keuze, elke dag anders! Kamers keurig netjes. Een droomvacantie! Vriendelijk personeel mooie zwembaden.Vauit het hotel kun je elke dag met de bus ergens naartoe, veel keuze, omgeving om het hotel heen prachtig winkeltjes op loopafstand. Met de lift van het hotel kom je vlak bij het strand

Gereisd Met partner in april 2011

Goed en prettig"

L.T. Wassenaar
    27-12-2009

Alg.indruk: goede ligging, niet al te druk;goed vertrekpunt voor excursies. Strand: zwart lavazand, schoon en wordt goed onderhouden; bewaking voor zwemmers. uitgaansleven: voldoende horeca in alle prijsklassen. Cultuur: Op Gerry linneker na overwegend spaans. Omgeving: er zijn wandelingen te maken met mooie uitzichten.

Gereisd Anders in december 2009

beste plek in de herfst/winter

jaap wilgenburg
    16-11-2008

Wij zijn geen zwemmers/zonnebaders, maar zoeken een mooie uitvalsbasis voor tochten over het eiland. Daarvoor is dit prima plaatsje. Strandje zag er gezellig uit (geen mierenhoop !). Winkels, restaurantjes, terrasjes: prima. Klimaat is er bijna altijd lekker. Ligging ook ideaal. Voor ons eerste keus bij verblijf op Tenerife !

Gereisd Met partner in november 2008

Gezellig en overzichtelijk dorp

Everdien
    10-12-2007

Gezellig en overzichtelijk dorp. Het strand is mooi. Als je van rust houdt, maar toch alles wat je nodig hebt binnen handbereik wilt, dan is dit een prima plek! Gek genoeg klopt de weersvoorspelling op deze site totaal niet voor Playa de la Arena! Kijk daarvoor bij Puerto Santiago, een dorpje (200meter!) verderop.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Playa de la Arena scoort een 7,7 uit 10, op basis van 25 reviews