Appartement Saint George

120 reviews over Appartement Saint George in het Nederlands

Aanrader!

G&S,
29-6-2018

Fijn, mooi en netjes hotel/appartement om te verblijven. Ontbijt was erg goed verzorgd en vers. Locatie is uitstekend, dichtbij restaurants en het strand. Supermarkt ook dichtbij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt; geen airco. We hadden hier zelf niet echt last van, we zaten op de benedenverdieping.

Zeker aan te raden dit hotel!!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk gelegen aparthotel, nieuw ingericht.-

Rosalina Buis,
27-6-2018

Het is een heel gastvrij aparthotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn fris nieuw ingericht en bezit een smart TV. Keuken is prima om een gerecht klaar te maken mbv een inductieplaat met 2 kookpunten. Tevens betreft de keuken een koffiezetapparaat een magnetron en een broodrooster en een schone koelkast. Bedden prima. Badkamer is fris. Op loopafstand supermarkt hiper dino en op loopafstand het mooie los christianos zandstrand met daarbij winkelcentrum. Heerlijk ontbijt bieden zij aan en zij hebben een heerlijk zonneterras en zwembad, een echte aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooie centrale plek

Andrea en Gert,
5-4-2018

Het is prima gelegen aan de doorgaande weg richting het strand. De kamers zijn prima en de schoonmaak is goed. De prijs kwaliteit verhouding is prima, en het personeel is leuk. Het voordeel van dit hotel is dat je zo in het centrum van Playa de las Americas bent. Het strand is even de weg naar beneden en je bent er in een paar minuten. Hier is een mooi zandstrand met lekkere bedjes. Ook in de buurt zitten meer dan genoeg restaurantjes, dus wij zijn lekker elke avond uit eten gegaan. O.a. Een paar keer gegeten bij restaurant Happas bekend van ik vertrek. Heerlijke tapas voor een goede prijs en heerlijke saté. Tevens een aanrader is de fontein tegenover het hard rock café en de Italiaan in de buurt. Kortom, een leuk adres met alles op loopafstand, waardoor een auto niet nodig is. Wij komen er zeker weer een keer

Gereisd met partner in maart 2018

Uitstekende keuze

G. Hondebrink,
25-3-2018

Ruim, nieuw appartement op een mooie plek, 300 meter van het mooie zandstrand Je moet wel redelijk ter been zijn

Gereisd met partner in maart 2018

Prima hotel/appartement .

Gerrit Visser,
25-11-2017

Het ligt aan een weg waar veel verkeer is en naar het strand is ongeveer 10 minuten lopen terug moet wel een beetje naar boven lopen. Ik ben coeliaak maar dat was geen probleem het ontbijt is goed en dus voor mij brood/croissants en andere koekjes en cakejes allemaal glutenvrij je kan er vlakbij parkeren

Gereisd met partner in november 2017

Perfecte accommodatie om Tenerife te verkennen

Monique,
20-11-2017

Fijne accommodatie vlakbij de boulevard maar uit de drukte. Vanuit het appartement ben je zo op de doorgaande weg om het eiland te verkennen. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De appartementen en de openbare ruimten zijn schoon! Elke morgen werd het terrein rondom het zwembad schoongemaakt. Ook appartementen werden elke dag (incl. schone handdoeken), met uitzondering van zondag en donderdag, schoongemaakt. Goede wifi in het hele complex. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en vers.

Gereisd met partner in november 2017

Voor ons nooit geen Saint George weer

Janine,
23-8-2017

Hotel wordt op internet super aangeprezen, eenmaal in hotel is het helemaal niet 'hip, jong en gezellig'

Geen ligkussens bij het zwembad, geen mooie nieuwe bedden, deze zijn zelfs keihard.

Dame bij receptie gaf zelfs toe dat de foto's van de website slechts toekomstbeelden zijn, en dat deze er inderdaad nog helemaal niet zijn?!!!

Dat er geen airco was wisten we van tevoren, maar dit viel gigantisch tegen. In het gehele hotel was geen airco, ook niet in de ontbijtzaal, geen verkoeling te vinden.

Bij aankomst niemand aanwezig bij receptie, hier kwartier moeten wachten voordat er iemand kwam. Uiteindelijk naar kamer, direct terug gelopen naar receptie en foto website touroperator laten zien, komt zeker niet overeen. andere kamer kunnen boeken uiteindelijk, 220 euro bij moeten betalen. Tip: Wil je iets boeken, ga naar partner hotel. Voor ons geen saint george weer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel Saint George zag er in het boekje super uit. Mooie gerenoveerde kamers. We kwamen aan en de kamer was niet zoals het eruit zou zien volgens het boekje. De bedden waren keihard. Het ontbijt was wel goed. De handdoeken werden om de dag verschoond maar uiteindelijk kreeg je handdoeken met vlekken erin. Geen airco. In het boekje staat ook heel mooi dat je zo op het strand bent en op de drukke boulevard. Nou dat was helaas niet zo. Je moet eerst een stijle berg af, een grote weg over en dan nog een bergje af. Dan kom je bij het strand. De drukke boulevard is zeker 1.5 km lopen langs dezelfde weg als richting het strand. Receptie was geopend van 09.00 tot 14.00 en van 16.00 tot 21.00 uur. Derest van de tijd was er niemand en mocht er wat zijn dan moest je bellen naar een 'buurt' hotel. Dit hotel lag nog verder de berg op en was niet erg in de buurt. Wat we betaald hebben voor het hotel was het niet waard.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima appartement

Lineke Wagelaar,
4-7-2017

Goed appartement, schoon, net opgeknapt.

Wel wat harde bedden.

Maar het echte nadeel was wel het ontbreken van airco. Daar was het wel te warm voor eind juni. Je kunt wel een ventilator huren. Personeel is zeer vriendelijk.receptioniste heeft onze zoon goed geholpen toen hij dingen moest regelen omdat wij gestrand waren in natuurgebied De Teide. Mooi zwembad. Prima ontbijt!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

ontbijt was goed. de bedden van onze kamer waren keihard.om de dag schone maar gore handdoeken.

steile weg maar bovenal 24/7 een drukke doorgaande weg met veel lawaai.

advertentie voor Saint George is onvolledig, steile weg, drukke doorgaande weg en ontbreken van een verbouwd hotel (naief maar ik had verwacht van een hotel dat dat standaard zou zijn.)

Touroperator hostess was druk met verkoop van excursies die duurder zijn dan op de boulevard. receptie heeft overdag sluitingstijden en kan niet open zijn bij vertrek gasten...! receptieruimte is nog een oubollig uitziende ruimte.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saint George in Los Cristianos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saint George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.