Appartement Saint George

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

127 reviews over Appartement Saint George

• 2019
    9Tineke19-11-2019

Aan te bevelen

Prima accommodatie. Het geheel ziet er keurig uit. Goede bedden, regelmatig schone handdoeken, schoonmaak e.d. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor het eerst sinds jaren logies en ontbijt. Geen klagen over. Uitgebreide keuze, voor een ieder wat wils. 's Nachts was het iets lawaaiiger dan wat we gewend zijn, maar als je slaapt hoor je niets -;). Kortom 10 fijne dagen gehad.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Leen05-09-2019

Heerlijke, ontspannen vakantie

Supervriendelijk personeel, goede ligging en een heerlijk vers en uitgebreid ontbijt. De kamers waren modern, ruim en schoon. Zwembad was top en zowel zwembad als ontbijtzaal waren nooit vol, dus het was een erg rustig verblijf! Enige nadeel is dat de kamers (tenminste die van ons) geen airco had en daardoor was het s'nachts wel vrij warm in de slaapkamer. Vanaf het hotel ben je zo op het strand en aan de boulevard maar de echte drukte (centrum van playa de las americas met kroegen, clubs etc is wel even lopen maar met een taxi binnen een paar minuten en voor minder dan 5 euro!)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marieke16-05-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij verbeleven in Saint George en dit was top! Het hotel is niet lang geleden volledig gerenoveerd en dat zie je ook aan de kamer(s). Wij hadden en gezinskamer met een groot 2-persoonsbed en een prima slaapbank. Het ontbijt was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. De afstand tot Los Christianos of Playa de las Americas is op loopafstand, evenals het strand. Het enige minpuntje was dat als je terug kwam van de standjes of het strand je een lichte klim had om bij het hotel te komen. Train je direct je hamburger met friet er weer af ;) Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Rosemarie Hermans02-05-2019

Prima, heerlijk hotel!

Heel centraal gelegen, ruime appartementen, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Echtpaar29-04-2019

Geweldig genieten

Prachtig gerenoveerd hotel Wij hadden een 2 kamer appartement: heerlijk ruim en rustig op d hoek met extra groot balkon Als je iets wilt vinden is het enige minpuntje voor ons, heel weinig tot niet bruin brood Verder alles fantastisch

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9G&S29-06-2018

Aanrader!

Fijn, mooi en netjes hotel/appartement om te verblijven. Ontbijt was erg goed verzorgd en vers. Locatie is uitstekend, dichtbij restaurants en het strand. Supermarkt ook dichtbij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enige minpunt; geen airco. We hadden hier zelf niet echt last van, we zaten op de benedenverdieping. Zeker aan te raden dit hotel!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Rosalina Buis27-06-2018

Heerlijk gelegen aparthotel, nieuw ingericht.-

Het is een heel gastvrij aparthotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn fris nieuw ingericht en bezit een smart TV. Keuken is prima om een gerecht klaar te maken mbv een inductieplaat met 2 kookpunten. Tevens betreft de keuken een koffiezetapparaat een magnetron en een broodrooster en een schone koelkast. Bedden prima. Badkamer is fris. Op loopafstand supermarkt hiper dino en op loopafstand het mooie los christianos zandstrand met daarbij winkelcentrum. Heerlijk ontbijt bieden zij aan en zij hebben een heerlijk zonneterras en zwembad, een echte aanrader !!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 7Andrea en Gert05-04-2018

Mooie centrale plek

Het is prima gelegen aan de doorgaande weg richting het strand. De kamers zijn prima en de schoonmaak is goed. De prijs kwaliteit verhouding is prima, en het personeel is leuk. Het voordeel van dit hotel is dat je zo in het centrum van Playa de las Americas bent. Het strand is even de weg naar beneden en je bent er in een paar minuten. Hier is een mooi zandstrand met lekkere bedjes. Ook in de buurt zitten meer dan genoeg restaurantjes, dus wij zijn lekker elke avond uit eten gegaan. O.a. Een paar keer gegeten bij restaurant Happas bekend van ik vertrek. Heerlijke tapas voor een goede prijs en heerlijke saté. Tevens een aanrader is de fontein tegenover het hard rock café en de Italiaan in de buurt. Kortom, een leuk adres met alles op loopafstand, waardoor een auto niet nodig is. Wij komen er zeker weer een keer

Gereisd met partner in maart 2018

• 9G. Hondebrink25-03-2018

Uitstekende keuze

Ruim, nieuw appartement op een mooie plek, 300 meter van het mooie zandstrand Je moet wel redelijk ter been zijn

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Gerrit Visser25-11-2017

Prima hotel/appartement .

Het ligt aan een weg waar veel verkeer is en naar het strand is ongeveer 10 minuten lopen terug moet wel een beetje naar boven lopen. Ik ben coeliaak maar dat was geen probleem het ontbijt is goed en dus voor mij brood/croissants en andere koekjes en cakejes allemaal glutenvrij je kan er vlakbij parkeren

Gereisd met partner in november 2017

Appartement Saint George info