Las Galletas

We hebben een aantal aanbieders voor Las Galletas voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Las Galletas voor je op een rij gezet:

Reviews over Las Galletas

• 8Myriam vd08-11-2018

Genieten van het groene binnenland!

Tenerife is zo veel meer dan playa Teresita of de kabelbaan naar el Teide, of Playa de las Americas... Het binnenland is een waar wandelparadijs met adembenemende uitzichten, kleine authentieke haventjes en dorpjes waar je het leven van de Tenerifianen kunt meemaken, de vele fiestas, de lekkere lokale keuken in het binnenland... durf de kust te verlaten, en ga op avontuur!

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Tackaert Rudy15-09-2013

vissersdorp

een Spaans kustdorp met leuke winkelstraatjes

• 7Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Birgit25-06-2013

Tip: Muscat Catamarans in de haven!

Het dorp op zich sprak mij helemaal niet aan. We zijn er speciaal naar toe gereden voor een boottocht met Muscat Catamarans te maken. Het is een trip vanuit de haven van Las Gallatas. Duurt 3 uur en wij hadden het geluk om heel veel dolfijnen en grienden gezien te hebben, echt prachtig zo in de wilde natuur! Op de boot krijg je nog een sandwich en wat te drinken. Er wordt nog een stop gemaakt om te gaan snorkelen. In mei was het wel heel erg koud in zee. Dit is zeker een aanrader om te doen op Tenerife!

• 5Sfeer in stad

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9christel11-05-2013

Een paradijs op aarde!

Las Galletes, elke keer weer genieten! Sinds 1 jaar gaan wij om de twee maanden voor enkele weken naar Costa Del Silencio - Las Galletes. Elke keer als we toekomen is het of we "thuis zijn". Het leven is er zo goed - rustig - en steeds dat heerlijke zonnetje. Alles is op wandelafstand. Wij logeren steeds in de Maravilla, een complexs net aan de zee, prachtig! Elke ochtend opstaan met zicht op zee en de Teide....wat wil je nog meer!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Monique19-03-2013

Leuk haventje, winkels, bars, restaurants

Goed voor een wandelingtje van Westhaven Bay naar Las Galletas en verder door een natuurgebied en langs bananenplantages naar de vuurtoren met steeds mooi zicht op El Teide en langs de oceaan. Heel mooie natuur. Ben niet in uitgangsleven geïnteresseerd.

• 4Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Miranda12-08-2012

Rustige plaats

Neem de bus naar een wat grotere plaats voor wat meer vertier, kost niet veel , bussen hebben bijna allemaal airco.

• 7Omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Brigitte21-07-2012

was genieten

rustig dorpje niet ver van de vlieghaven mooie haventje kun er heel lekker en goedkoop eten de teide was mooie maar met de boot de dolfijn gaan zien was echt de moeite

• 8Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Brigitte21-07-2012

mooie plekje

ons verblijf was bij vrienden niet ver van de vlieghaven rustig dorpje waar je lekker en goedkoop kunt eten

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Norbert23-04-2012

Rustige streek in de "Belgische" sector

Een aanrader voor personen die het rustig aan willen doen en die middenin de overwinterende Belgen willen zitten. Het stadje zelf is niet veel soeps en men heeft het vlug allemaal gezien. De stranden daarentegen zijn rustig maar bevatten veel keien. Kortom, Las Galettas en omstreken is Belgie op Tenerife (TENBEL) !!

• 9Stranden

Gereisd met partner in november 2011

• 7nanda27-09-2011

leuk plaatsje

was bij vriendin in el fraile op tenerife,maar las galletas was er vlakbij daar naar strandje geweest met grijs zand en zwarte keien,zeer klein wel leuke sfeer,geen toeristen,verderop wel grote toeristenstranden zoals las americas,ook mooi,los cristianos is leuker vond ik,meer sfeer.tenerife is een mooi eiland met veel sfeer en mooie natuur.

• 1Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in september 2011