Las Galletas

Vakantie in Las Galletas

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Las Galletas

Reviews over Las Galletas

• 8Myriam vd08-11-2018

Genieten van het groene binnenland!

Tenerife is zo veel meer dan playa Teresita of de kabelbaan naar el Teide, of Playa de las Americas... Het binnenland is een waar wandelparadijs met adembenemende uitzichten, kleine authentieke haventjes en dorpjes waar je het leven van de Tenerifianen kunt meemaken, de vele fiestas, de lekkere lokale keuken in het binnenland... durf de kust te verlaten, en ga op avontuur!

• 9Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Tackaert Rudy15-09-2013

vissersdorp

een Spaans kustdorp met leuke winkelstraatjes

• 7Sfeer in stad
    • 5Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Birgit25-06-2013

Tip: Muscat Catamarans in de haven!

Het dorp op zich sprak mij helemaal niet aan. We zijn er speciaal naar toe gereden voor een boottocht met Muscat Catamarans te maken. Het is een trip vanuit de haven van Las Gallatas. Duurt 3 uur en wij hadden het geluk om heel veel dolfijnen en grienden gezien te hebben, echt prachtig zo in de wilde natuur! Op de boot krijg je nog een sandwich en wat te drinken. Er wordt nog een stop gemaakt om te gaan snorkelen. In mei was het wel heel erg koud in zee. Dit is zeker een aanrader om te doen op Tenerife!

• 5Sfeer in stad

mei 2013

• 9christel11-05-2013

Een paradijs op aarde!

Las Galletes, elke keer weer genieten! Sinds 1 jaar gaan wij om de twee maanden voor enkele weken naar Costa Del Silencio - Las Galletes. Elke keer als we toekomen is het of we "thuis zijn". Het leven is er zo goed - rustig - en steeds dat heerlijke zonnetje. Alles is op wandelafstand. Wij logeren steeds in de Maravilla, een complexs net aan de zee, prachtig! Elke ochtend opstaan met zicht op zee en de Teide....wat wil je nog meer!

• 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 9marie27-03-2013

un petit villâge de rêve

je suis tellement tombé amoureuse du climat et de las galletas que j'ai quitté définitievement la belgique pour venir habiter ici,ce qui me plait le plus c'est que c'est un villâge encore autentiquement espagnol = loin du tourisme de masse,ont y trouve absolument tout et de qualité en plus.si ont veut du mouvement ont va a las americas ou los christianos mais oh quel bonheur de revenir au calme a las galletas,c'est un villâge ôu il fait bon vivre,ou ont se sent en sécurité aussi,les commercants sont très gentils,ont y aime les chiens,la température est merveilleuse toute l'année,il y a beaucoup des très bons petit restaurants,espagnols,belges,français,libanais,chinois,italiens etc etc et des merveilleuse petites boutiques de vetements,décorations etc etc,il y règne une ambiance sympha mais surtout la sécurité en rue,ce qui pour moi est très important.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2013

• 7Monique19-03-2013

Leuk haventje, winkels, bars, restaurants

Goed voor een wandelingtje van Westhaven Bay naar Las Galletas en verder door een natuurgebied en langs bananenplantages naar de vuurtoren met steeds mooi zicht op El Teide en langs de oceaan. Heel mooie natuur. Ben niet in uitgangsleven geïnteresseerd.

• 4Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 2Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Jarek17-11-2012

Las Galeltas

To dobre miejsce dla ludzi szukających spokoju i świeżych ryb. Jedyny dobry ośrodek to chyba Westhaven Bay,pojechaliśmy tam z biura i byłem zdumiony że mieliśmy świetne zakwaterowanie w porównaniu do innych hoteli obok. Plaże z ciemnym piaskiem,często kamieniste.

• 5Stranden

augustus 2012

• 6mevrouw Bekaert16-10-2012

gewoon dorp

gewoon dorp met strand en kleine dijk en winkeltjes en bars

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Miranda12-08-2012

Rustige plaats

Neem de bus naar een wat grotere plaats voor wat meer vertier, kost niet veel , bussen hebben bijna allemaal airco.

• 7Sfeer in stad

juli 2012

• 8Brigitte21-07-2012

was genieten

rustig dorpje niet ver van de vlieghaven mooie haventje kun er heel lekker en goedkoop eten de teide was mooie maar met de boot de dolfijn gaan zien was echt de moeite

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden