La Orotava

Vakantie in La Orotava

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties La Orotava

Reviews over La Orotava

• 9Ben en gaby schep19-07-2011

Schitterende ligging en adembenemend mooi

de ligging van La orotava is fantastisch.Wij hebben een weekje geboekt in villa Famosa(www.villa-famosa.com.)Het uitzicht over de vallei is adembenemend mooi.La orotava ligt mooi centraal om uitstapjes te maken naar b.v.Puerto de la Cruz,santa Cruz, de Teide etc.Het klimaat is zeer aangenaam en niet zo heet als in het zuiden.De natuur is overweldigend .Veel bananen plantages,wijngebieden,bossen en natuurlijk de indrukwekkende Teide de hoogste berg van Spanje(3800 m)met zijn bloemenpracht en schitterende uitzichten.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Francisca27-03-2011

Mooie stad en mooie omgeving

Tweede station van onze rondreis: 2 nachten in La Orotava; hier hadden we wel iets langer willen blijven. La Orotava is een gezellig en mooie plaats waar ook het een en ander te bezichtigen is; zoals de huizen met de prachtige balkonnen. De omgeving is prachtig: groen, veel tropische planten (de oude drakenbloedboom in Icod de los Vinos!) Mooie gezellige plaatsen: Perto de la Cruz is heel gezellig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur