Reviews over La Orotava

een plek om weer naar toe te gaan

Ben en gaby schep
    19-7-2011

de eigenaren van Villa famosa zijn enorm gastvrij.Vanaf de eerste tot de laatste dag hebben we er ons thuis gevoeld.Dit kom je bijna niet meer tegen ,zoveel vriendelijkheid en gastvrijheid.Met tranen in de ogen moesten we helaas na een weekje weer terug.Onze Suite was zeer luxe(ca.50 m2)met satelite TV en uitgerust met een kleine keuken,prive terras,2 badkamers.Alles zeer luxe ingericht.

Een uitgebreid 5 sterren ontbijt waarbij niets ontbrak.We konden kiezen uit b.v.omelette,roer ei,gekookt of gebakken ei of een kleine uitsmijter(ham,kaas,bacon)Te veel om allemaal beschrijven.Chapeau!!!!

Prachtig, stijlvol, traditioneel hotel.

Francisca
    27-3-2011

Het hotel is een plaatje. Ruime overdekte binnenplaats met bar, zitgedeelte en eetgedeelte. Zeer sfeervol. Onze kamer was op het dak, met groot dakterras (voor algemeen gebruik); prachtig uitzicht op zee en op de Teide. Ontbijtbuffet is uitgebreid, diner prima. Hulpvaardig personeel. La Orotava is een leuk stadje. Een klein nadeel: Moeilijk in de buurt een parkeerplaats te vinden.

LUGAR FANTÁSTICO PARA PASAR TUS VACACIONES

Leopoldo
    9-2-2010

En un entorno privilegiado y muy tranquilo de la zona del Rincón, en La Orotava (Tenerife) se encuentra esta casa rural dividida en tres apartamentos. Es una casa antigua canaria restaurada con mucho gusto, y situada en una finca de plataneras, con unas excelentes vistas al mar.

Traumurlaub

Sonja
    26-8-2008

Obwohl das hektische Puerto de la Cruz gleich um die Ecke liegt, lebt man hier in abgeschiedener Beschaulichkeit. Der Pool lockt mit seinem klaren Wasser, die Palmblätter rascheln im Wind und wenn man sich einfach nur erholen möchte, dann kann man den ganzen Tag in der stilvoll eingerichteten Wohnung bleiben, auf dem Balkon sitzen oder am Pool über die Brüstungs direkt aufs blaue Meer hinaus schauen.

Alle Möbel sind aus Massivholz und von ausgewähltem Stil, die Stoffe und Farben harmonisieren perfekt. Die Wohung ist sauber, der Pool wird täglich gepflegt, ebenso der Garten. Die Küche ist groß genug und auch so üppig ausgestattet, dass man hier ein 3 Gänge-Menü kochen kann. Nur kochen muss man selbst.

Alle Kontakte waren ausgesprochen freundlich, und wir würden jeder Zeit wieder unseren Urlaub hier verbringen.

Geweldig hotel in een geweldige omgeving

Hedy
    6-3-2006

Geweldig hotel in een geweldige omgeving. Net of je op een andere planeet zit! Als je 's avonds naar buiten loopt is het overal donker, heel stil en zie je alleen sterren. Heel bijzonder om eens mee te maken. Vanuit het hotel kan je in 2.5 uur een mooie rondwandeling rond de rotsen maken.

La Orotava scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews