Guía de Isora

Reviews over Guía de Isora

Playa San Juan

Steven Peeters
    8-1-2017

Als kustgehucht van de gemeente Guia de Isora is Playa San Juan een zalige plaats om te vertoeven en in alle rust te genieten van de zon, de zee en het strand. Wandelen op een bijna 3 km lange boulevard langs het water. Prachtige natuur, een kleine vissershaven en voldoende restaurants en bars voor het natje en droogje op tijd en stond zonder het overdrukke toeristisch gebeuren van Las Americas of Los Cristiano.

Gereisd Met partner in januari 2016

Fantastische vakantie, mooie omgeving.

Janneke de Boer
    11-3-2010

Een fantastische vakantie , met prachtig weer, heerlijke eten en een fijn zwembad, en aardige mensen. Heel bijzonder waren de wedstrijden sjoelen en de potjes Yhatzee in de late uurtjes, allemaal georganiseerd door de eigenaars, geweldig voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Oct 02 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De moeite waard...

Tim
    14-11-2009

Mooi plekje om helemaal tot rust te komen. Op camping castillo de himeche zijn er caravans of blokhutjes te huur of te koop, ook is het mogelijk je tentje er neer te zetten. Schoon; vriendelijke hollandse eigenaar en een schitterend uitzicht! Aanrader.....

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Elly Valstar
    13-11-2009

Camping el Castillo de Himeche, Guia de Isora, is een echter aanrader. Erg vriendelijke eigenaars (nederlanders), het is er schoon en prachtig gelegen. Je kunt met een tentje, een camper, of iets huren, is zeer betaalbaar. Er komt een webside, zie google maps. Een auto huren is voordelig via autoreisen.nl

Gereisd Met partner in oktober 2009
Guía de Isora scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews