Golf del sur – Los abrigos

We hebben een aantal aanbieders voor Golf del sur – Los abrigos voor je op een rij gezet:

vakanties Golf del sur – Los abrigos

Zonuren6h8h8h8h8h10h10h10h7h7h7h6h
Zeewatertemp (℃)20°20°19°19°20°21°21°23°24°24°24°22°
Dagen regen624320003355

Reviews over Golf del sur – Los abrigos

Rustige vakantie in het mooie Golf del Sur.

Kaat
    12-8-2016

Mooie wandelpaden, rustig gelegen tussen de golfbanen, groene omgeving, op een kwartiertje rijden van het drukke Los Cristianos, voldoende winkeltjes en restaurantjes. Een haven met onderwaterboot 'yellow submarine'. Je kan er verschillende sporten beoefenen zoals diepzeeduiken, golfen, paardrijden,... Een mooie vakantiebestemming voor wie van rust houdt en toch dichtbij de drukke badplaatsen wil vertoeven. Voorlopig is er nog geen echt strand maar dat zou er binnenkort toch komen. De werken waren aan de gang.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Paradijs voor golfers.

Jos en Paula
    31-1-2013

Zuidkust van Tenerife dus meestal goed weer, prachtige golf banen, aardige plaatsjes ( bijvoorbeeld Los Abrigos.' Nog een beetje kleinschaling, zeker in vergelijking met het geweld van Los Christianos,

Gereisd Met partner in januari 2013

Absoluut niets te beleven, wel lekker als je er puur voor

Mascha
    27-12-2005

Absoluut niets te beleven, wel lekker als je er puur voor je rust komt, maar als je af en toe een winkeltje en een barretje wel leuk vindt kom je toch wat bedrogen uit. Is volgens de reisorganisaties nog een gebied in opkomst, en dat is echt een understatement, alles is nog in aanbouw. Wel een prachtig wandelpad langs de zee, dat maakt een hoop goed. Maar ook deze was tijdens mijn vakantie nog lang niet af, dus ook daar beperkingen in. Aardig voor een keertje, maar toch maar niet meer.

Gereisd Anders in december 2005

ApartHotel Green Park

Hans en Rinkje van Peenen
    28-8-2005

ApartHotel Green Park. Op zich een mooi hotel met zwembad. Vis van binnen.Weinig potten en pannen en geen Thee of koffiepot te vinden, Wisseling van handoeken moet je zelf achter aan. 2 km verder op ligt San Blas leuk om naar toe te gaan en gezellig. Huur een auto dan zie je wat van de omgeveing.dan is er genoeg te zien,zoals Santiago del Teide - Garachio - Icod de Los Vinos - Abades mooi strand. Santa Cruz - Candelaria. Eeen week is voldoende in deze omgeving.

Gereisd Anders in Sun Aug 28 2005 12:01:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we waren in El Médano in hotel El Médano aan de golf del 7

Anouk
    26-12-2004

we waren in El Médano in hotel El Médano aan de golf del sur. Ideaal voor 7 á 10 dagen vakantie,lekker rustig. Hotel:Aantal sterren 3 en Comfort van de kamer goed,1 zwembad van middelmatig formaat maar de ligging aan het strand maakt dat goed. Prijs / Kwaliteit was zeer goed, een absolute aanrader! het hotel is op palen gebouwd, een gedeelte op het strand en een gedeelte op zee!! Mooi rustig hotel in een vriendelijk plaatsje waar het tourisme ondergeschikt is aan de eigelijke bewoners. Mooi strand en ideaal voor surfers! regelmatige lijnbusverbindingen naar andere plaatsen zoals Los Cristianos (+/- 22 km.) of costa Adeje die rijden via pitoreske dorpjes...echt vakantiesfeer.

Gereisd Anders in Sun Dec 26 2004 13:29:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Golf del sur – Los abrigos scoort een 6,4 uit 10, op basis van 25 reviews