Garachico

We hebben een aantal aanbieders voor Garachico voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Garachico voor je op een rij gezet:

Reviews over Garachico

Authentiek en rustig met veel restaurantjes

Linnie4
    15-10-2016

De piscines naturelles zijn werkelijk een ervaring! Echt leuk om in deze natuurbaden te zwemmen (er komen veel locals met hun kinderen). Garachico is een leuke, authentieke plaats waar het zeker goed vertoeven is. Leuk dorpsplein. Veel restaurantjes. Je moet dit niet vergelijken met bijv. Playa de las Americas of Adeje ofzo want in het Noorden is alles veel minder toeristisch, gemoedelijker, groener, authentieker. Ik persoonlijk vind het een verademing! Aan te bevelen restaurantjes: Casa Gaspar en Aristides.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Garachico is rust

Conny
    20-9-2012

Garachico is een rustig dorp aan de kust met wit gepleisterde huizen en een paar natuurlijke waterbaden aan de rand van de oceaan. Neem een kijkje op het plein bij de kerk en geniet van de spelende kinderen en pratende oudjes, je voelt je hier op een ander eiland!

Gereisd Met partner in september 2004

authentiek Tenerife

carolaroozen
    3-3-2012

Zoals eerdere reviews, verwacht geen strand met de bijbehorende drukte. Hier kun je echter nog iets proeven van de authentieke sfeer van het eiland. Het is een klein plaatsje met nog kleine zelfstandige ondernemers. Het uitzicht op de Atlantische Oceaan is eindeloos. Bij een rit over het eiland zeker even aandoen en doorheen slenteren. Voor perfecte koffie met een zelfgemaakte lekkernij kozen wij Dulceria Avenida. Heerlijk vers gebak en vriendelijke bediening.

Garachico is niet wat je verwacht van Tenerife

7-11-2006

Garachico is niet wat je verwacht van Tenerife. Er is geen strand, geen disco's, geen luidruchtige Hollanders en geen Friet van Piet. Garachico is meer het oorspronkelijke Tenerife, waar je naar toe gaat voor natuur, cultuur en rust. Er is dus geen strand, maar je kunt wel wat pootje baden in de natuurlijke baden tussen de grote rotsen. Dat is wel leuk, maar in het voorjaar is het water daar eigenlijk nog te koud voor. Garachico ligt aan de wolkenkant van El Teide, dus voor een zonvakantie moet je hier niet heen gaan. Wij waren er in het voorseizoen en moesten elke avond weer zoeken naar een restaurant dat open was. We kwamen voor de rust, maar dit was een beetje veel van het goede. In het dorp zelf is ook niet veel te doen in de zin van entertainment of zo. Daarvoor moet je toch echt naar de grotere toeristencentra en die liggen allemaal op meer dan een uur rijden, langs haarspeldbochten en door kleine dorpjes. Kortom: Garachico is voor rustzoekers. Verwacht niets meer dan dat.

Gereisd Met partner in mei 2006
Garachico scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews