El Tanque

We hebben een aantal aanbieders voor El Tanque voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor El Tanque voor je op een rij gezet:

Reviews over El Tanque

Heel speciale plek, echt spaans huisje.

Susan Sikking,
    12-4-2017

Prachtige plek, authentiek, tropische tuin, nederlands eigenaresse, heel spontane vrouw. Goede uitvalbasis om wandelingen te maken.

Van alle gemakken voorzien. Grote ruimte met heerlijk terras. Uitzicht over zee. Inrichting van de keuken gedateerd maar prima.

Supermarkt in het dorp, je moet wel met de auto. Verschillende huisjes om te huren. Wij hebben het prima naar ons zin gehad, 10 dagen

Gereisd met partner in september 2016

Hele leuke plek, heel authentiek n origineel

Susan Sikking,
    21-9-2016

Apart Spaans huis met mooi terras met uitzicht op de Oceaan in een prachtige tropische tuin gelegen. Leuke gastvrouw. Ruim huis, goede bedden. Prima uitvalbasis voor uitstapjes en wandelingen. Auto aanbevolen. Als wij nog een keer naar Tenerife gaan, huren wij dit zeker weer.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtige omgeving

ydekkers,
    24-6-2012

De 5 appartementen van finca El Lance liggen in een prachtig aangelegde tropische tuin. Helaas zat het weer ons niet mee (hoog gelegen), waardoor we slechts 1 (van de 15) dag buiten hebben kunnen ontbijten en 's avonds buiten konden zitten. Het was er bijna altijd bewolkt en mistig waardoor het binnen ook klam en koud aanvoelde (incl. kleding en beddengoed). Gelukkig was er een openhaard aanwezig. De appartementen zijn knus ingericht. Helaas wordt er weinig schoongemaakt (je betaald €40 voor eind schoonmaak ter plaatse) en was de eerste handdoek en beddengoedwissel pas na 8 dagen. Hierdoor vond ik prijs/kwaliteit niet in verhouding. Gezien het hoge vochtigheidsgehalte zou dit wel wat vaker mogen. Maar misschien hebben wij gewoon pecht gehad met het weer. Gelukkig hadden we een auto (is echt wel nodig) en waren we binnen 15 minuten in warmere oorden.

Gereisd met partner in juni 2012

Goede Veel privacy,schitterende tuin,gastvrij .

V Mlynarova,
    29-11-2011

sfeervol , hartelijk ,Bij aankomst brandde de open haard , en stond er een flesje wijn voor ons klaar . S, morgens prachtig uitzicht over zee . De eigenaresse gaf ons goede tips over zeer fraaie wandelingen , en over andere bezienswaardigheden . We hebben 10 dagen genoten , en kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Niet geschikt voor kinderen

J. Jacobs,
    8-7-2010

Prima hotel voor mensen die Tenerife op een andere manier willen ontdekken. Dit hotel wordt gerund door een familie en zo wordt je er ook in opgenomen. De kamers (lijkt op een mini bungalow) zijn helemaal in oude stijl opgetrokken, maar houd rekening met middeleeuws "gevoel" en "luxe". Uitstekende plek om tot rust te komen en een goede startplaats voor wandelaars en natuurliefhebbers. Het eten wordt ambachtelijk klaargemaakt en lunchpakketten voor onderweg is bespreekbaar. Het kan erg koud zijn (ook in de zomer), dus neem een warm vest/ trui mee. Prachtig uitzicht op de Pico del Teide.

Gereisd met partner in mei 2000
El Tanque scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews