El Médano

Reviews over El Médano

Heerlijke vakantie in El Medano

Stieneke
    7-7-2018

Niet zo grote stad, maar wel heel fijn om te zijn. El Medano is nog niet helemaal een toeristenstad, je komt op de boulevard ook veel bewoners tegen en ze zijn over het algemeen vriendelijk en willen best een praatje maken. Buiten oud en nieuw en carnaval is het een rustige plaats om te zijn, geen disco,s e.d. Wil je naar het echte toeristengebied moet je ongeveer 20 km. Verder zijn in Los Cristianos. Wel kun je volop genieten van alle surfers en kitesurfers. Hotel el medano is goed, het eten minder, zelf je tafel dekken en menu weinig afwisselend en jammer genoeg niet smaakvol. Ook voldoende appartementen te huur met zicht op het strand. Deze zijn wel duurder dan in de stad verder maar daar heb je dan ook wel veel vertier voor terug.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker aan te bevelen voor een rustig Spaans strand

Stieneke
    7-3-2017

El Medano is een gezellig dorp waar de locals nog in de meerderheid zijn t.o.v. de toeristen. Voor ons een super vakantie geweest en we gaan volgend jaar februari weer. Elke ochtend 5 kllometer gelopen op het strand naar de punt van de baai en weer terug naar het hotel (Medano hotel). Verder een sfeervol plein naast het hotel waar ook altijd genoeg te zien was. Veel terrasjes aan de zee en goede en betaalbare restaurants in het centrum.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele mooie plek die nog authentiek is!

Ellen Bijkerk-Jansink
    20-1-2014

El Medano is een klein stadje waar je het echte leven van de Spanjaarden nog kunt proeven. Gezellige kleine eetgelegenheden en hele mooie kleine kroegjes maken het extra gezellig. El Medano heeft alles en er is nog geen massa toerisme. Tevens kun je vandaar uit, mits je een auto huurt, overal vrij snel naar toe! Als je heel erg goede vis en wijn wilt nuttigen, dan moet je bij Template zijn. Super restaurant met een heel aardige eigenaar en niet duur! Als we weer naar Tenerife gaan, zal El Medano weer ons overnachtingsadres worden!

Gereisd Met partner in januari 2014

spaans leren in el medano

y bleeker
    29-11-2012

El Medano is een verademing na het onpersoonlijke toptoeristische christianos en omgeving. Zandstranden, verkoelende wind, informele relaxte sfeer door de vele wind/kitesurfers. Het is net een groot dorp met alle noodzakelijke voorzieningen. Ik was zo enthousiast dat ik wel spaans wou leren omdat ik er 1 maand verbleef. Kwam uit bij de Babelacademy, een jong koppel dat les geeft voor weinig. Geduldig en positief ingesteld, precies wat ik nodig had....aanrader!

Gereisd Alleenreizend in november 2012

Heerlijk dorp voor surfers en kids!

Claire
    12-5-2010

Via internet kwamen we terecht in dit superoord! Surfende man, kleine kids en ik lezend op strand. Heerlijk goedkope restaurants. In supermarkt is trouwens ook alles te krijgen. Plein 's avonds is top..geen auto''s, lekker eten en de kids kunnen super spelen. Vaak ook live music op plein. Leuke sporters, lokale mensen maar gelukkig geen massa toeristen en brallers.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010
El Médano scoort een 8,1 uit 10, op basis van 21 reviews