El Médano

Vakantie in El Médano

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties El Médano

Dagen regen624320003355

Reviews over El Médano

• 5Youri26-06-2019

Veel wind en golven!

El MEdano is echt een plek voor surfers. Voor de rest geen bal te beleven. Ga hier niet heen als je niet surft! :-0

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Stieneke07-07-2018

Heerlijke vakantie in El Medano

Niet zo grote stad, maar wel heel fijn om te zijn. El Medano is nog niet helemaal een toeristenstad, je komt op de boulevard ook veel bewoners tegen en ze zijn over het algemeen vriendelijk en willen best een praatje maken. Buiten oud en nieuw en carnaval is het een rustige plaats om te zijn, geen disco,s e.d. Wil je naar het echte toeristengebied moet je ongeveer 20 km. Verder zijn in Los Cristianos. Wel kun je volop genieten van alle surfers en kitesurfers. Hotel el medano is goed, het eten minder, zelf je tafel dekken en menu weinig afwisselend en jammer genoeg niet smaakvol. Ook voldoende appartementen te huur met zicht op het strand. Deze zijn wel duurder dan in de stad verder maar daar heb je dan ook wel veel vertier voor terug.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Stieneke07-03-2017

Zeker aan te bevelen voor een rustig Spaans strand

El Medano is een gezellig dorp waar de locals nog in de meerderheid zijn t.o.v. de toeristen. Voor ons een super vakantie geweest en we gaan volgend jaar februari weer. Elke ochtend 5 kllometer gelopen op het strand naar de punt van de baai en weer terug naar het hotel (Medano hotel). Verder een sfeervol plein naast het hotel waar ook altijd genoeg te zien was. Veel terrasjes aan de zee en goede en betaalbare restaurants in het centrum.

• 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 10Almudena22-02-2016

Relax , paz y trato exquisito

Justo lo que buscábamos un hotel sin niños y alejados de toda zona de música y ruidos , si queréis paz , trato inmejorable y disfrutar de las fantásticas vistas que tienen sus habitaciones vista mar no lo dudéis hotel arenas del mar cumple con todos esos requisitos , gracias a todo el personal por hacernos pasar una semana fantastica

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2016

• 7JB23-03-2015

Oud vissersdorp

El Medano is een oud vissersdorp waar door de loop van de jaren toerisme bij gekomen is. Daardoor is er nu een leuke mix van lokale bevolking en toeristen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 9will06-02-2014

massatoerisme willen ontwijken!

Deze plaats is gezellig, jong en oud leven hier zo leuk samen, gezelligheid op het dorpsplein, de stranden, echt voor elk wat wils!

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Ellen Bijkerk-Jansink20-01-2014

Hele mooie plek die nog authentiek is!

El Medano is een klein stadje waar je het echte leven van de Spanjaarden nog kunt proeven. Gezellige kleine eetgelegenheden en hele mooie kleine kroegjes maken het extra gezellig. El Medano heeft alles en er is nog geen massa toerisme. Tevens kun je vandaar uit, mits je een auto huurt, overal vrij snel naar toe! Als je heel erg goede vis en wijn wilt nuttigen, dan moet je bij Template zijn. Super restaurant met een heel aardige eigenaar en niet duur! Als we weer naar Tenerife gaan, zal El Medano weer ons overnachtingsadres worden!

• 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9y bleeker29-11-2012

spaans leren in el medano

El Medano is een verademing na het onpersoonlijke toptoeristische christianos en omgeving. Zandstranden, verkoelende wind, informele relaxte sfeer door de vele wind/kitesurfers. Het is net een groot dorp met alle noodzakelijke voorzieningen. Ik was zo enthousiast dat ik wel spaans wou leren omdat ik er 1 maand verbleef. Kwam uit bij de Babelacademy, een jong koppel dat les geeft voor weinig. Geduldig en positief ingesteld, precies wat ik nodig had....aanrader!

• 5Uitgaanslevenn

Alleen gereisd in november 2012

• 8Mr. Alderson31-07-2012

good

El Medano is a great place in Tenerife, not very turistic as Las Americas or Los Cristianos.

• 6Omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Michalina23-01-2012

polecam

spokojne miasteczko z klimatem, dla pragnących odpocząć z dala od przeludnionych hotelowych blokowisk,ładna czysta plaża, zawsze fale i wiatr- miejsce idealne do uprawiania sportów wodnych, wypożyczalnia samochodów i rowerów, świetna baza wypadowa

• 8Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012