Sorteren

Reviews over Costa del Silencio

Men voelt er zich direct thuis.

P&L
    11-8-2018

Het is een aanrader voor wie van rust en lekker eten houdt.

Voordeel is dat men gans de dag door kan eten en drinken wat men wil, zowel a la carte als een dagschotel of gewoon iets kleins. Ook meenemen naar het appartement is mogelijk.

Menkijkt uit op de oceaan, zowel in het restaurant als op het terras als aan het zwembad.

De meeste gasten zijn nederlandssprekend.

De eigenaars zijn Vlamingen, alsook de keuken is typisch vlaams, met allerlei specialiteiten, en tal van verassingen.

Wie er eenmaal was komt er terug . Elke avond is er muziek ,en meestal met dansgelegenheid.

fantastisch

romy van vroenhoven
    10-8-2018

echt een top accommodatie ligt wel wat verder van de luchthaven af.

acommodatie is zeer netjes, als je op de onderste verdieping zit kun je wel wat last hebben van kakkerlakken alleen dit houd je altijd in dit soort landen.

op een paar kilometer afstand heb je ook een lidl zitten, hier kun je ook speciaal spul kopen tegen de kakkerlakken werkt zeer goed.

het enigste nadeel aan de acommodatie is dat het zwembad erg koud is.

verder is het echt een top verblijf en zou ik er graag nog een keer naartoe willen

het is aan te raden om een auto te huren zodat je heel het eiland rond kunt gaan.

op het eiland zelf heb je ook genoeg dingen te doen zoals siam park een heel groot waterpark, loro parque een dierentuin, op het water verschillende activiteiten, en pico del teide de vulkaan natuurlijk.

Primavera Frontera Vakantie Appartement

Sandra
    30-5-2018

Prachtig vertoeven !! Compleet vernieuwd Appartement 168 met alle luxe aanwezig ! Rustig gelegen op 5 min wandelen van het Vissersdorp Las Galletas. Appartement is Zuid gericht. Perfect om met 2 personen te logeren. Perfecte Wifi en Tv vlaanderen. Bedankt gastvrouw Brenda voor deze mooie vakantie wij komen zeker terug.

Moyaert
    21-5-2018

Ik ga er weinig over schrijven.... al wat ik weet dat ik heel regelmatig ga.... dus ik zou zeggen niet slecht hé....

Prachtig en voor herhaling vatbaar.

Fam. Van Beneden.
    30-3-2018

Wij waren blij verrast toen we op het appartement toe kwamen.

Mooi frontaal en zijdelings zee zicht. App. 136 is een aanrader,netjes en alles is er aanwezig. Het zwembad toezicht is aan de strenge kant,maar voor ons geen probleem. Bars en restaurants in de omgeving ( ongeveer 15 min)

Supermarkt op 10 min. Wij boeken zeker terug ( indien mogelijk )

Costa del Silencio scoort een 7 uit 10, op basis van 146 reviews