Hotel Melia Jardines del Teide

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°18°
Hotel Melia Jardines del Teide
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Melia Jardines del Teide voor je op een rij gezet:

376 reviews over Hotel Melia Jardines del Teide in het Nederlands

Mooie ruime kamers en groot hoge

Siem,
8-11-2018

Prachtige kamers met goede bedden. Schoon en leuk ingericht

Zalige vakantie, lekker eten, leuk hotel...

Nathalie,
24-9-2018

Het hotel ligt net buiten het drukke toeristisch gebied. Ideaal om een weekje volledig te relaxen. Het heeft een prachtig uitzicht op de baai, het strand is op zo'n 10 min wandelen (gratis shuttles vanuit hotel). De kamers zijn ruim en modern ingericht, enkel de bedden zijn wat hard. De optie 'The Level' is aan te raden, hiervoor krijg je extra's op de kamer (kussen-menu, koffietoestel incl. gratis koffie, ...), toegang tot een apart zwembad, aparte ontbijt/aperitief-ruimte en receptie. Wij hadden gekozen voor een All Inn formule. Het buffet is minder uitgebreid dan andere hotelketens maar het eten is wel lekker (elke dag verse vis op het menu). Op de uitgebreide drankenkaart zijn niet alle dranken All Inn, jammer van de mojito bijvoorbeeld. Ze serveren wel enkel de echte internationale dranken en niet de b-merken. Cocktails zijn zeker aan te raden. Wij zijn heel tevreden van dit hotel en zouden het zeker aanraden.

Nooit meer

Irmaenmarc,
28-9-2017

Restaurant bediening en eten was goed. Ligging niet aan het strand kiest men zelf voor. Kamers waren ronduit smerig, receptie dames onbeschoft.

super !!

Geert en Nadine,
22-7-2017

Een mooi hotel, de kamers zijn wel aan vernieuwing toe, harde matras en badkamer is gedateerd maar alles is super proper. Bij aankomst glaasje cava, supervriendelijk personeel. Je krijgt wel een uur en vast tafeltje toegewezen om te eten s'avonds . Niet zo praktisch ( bent gebonden aan uur en tijd ) als je een tafeltje op terras hebt wat een heel mooi uitzicht op de zee biedt moet je daar ook de ganse vakantie aan zitten ook als het nog heel warm is en de zon pal op je gezicht staat , dan zit je te zweten aan tafel en da's niet zo leuk. Het ontbijt is super lekker ( heel uitgebreid) de koude gerechtjes s'avonds ook heel uitgebreid, maar de warme gerechten zijn smaakloos, enkel bij de showcooking zijn ze lekker. veel keuze in dessert en vers fruit.

Mooie zwembaden (geen handdoeken leggen s'morgens) indien je dit doet voor 10 u halen ze ze ook weg. Adults only, wat ook wel rustiger is in het hoogseizoen. Hele goede lokatie, net op de grens van Adeje en Playa de las Americas.Topvakantie gehad , we gaan zeker terug

Geweldig hotel!

Robbert,
8-6-2017

Prachtig hotel, mooie flora en fauna (inclusief watervallen, mooie planten)

Mooi uitzicht, schone kamers, lekker eten, erg vriendelijk personeel!

Zwembad top en de bar daarbij ook.

Heel veel plezier gehad en erg genoten!

Onze kleine van 2 jaar heeft het ook fantastisch gehad.

Tevens goed de beenspiertjes getraind met het naar beneden lopen naar de boulevard.

Special thanks to Linda, Pablo, Jose, Salem!!

fijn hotel

kirs,
24-5-2017

Fijn hotel met een heerlijk zwembad. Vr et iets klenere kinderen een leuk hotel

Melia Jardines del Teide

Eline van der Vegt,
19-4-2017

Een super mooie all inclusive vakantie gehad tijdens ons verblijf in Melia Jardines del Teide! Alles was goed voor elkaar. Mooi hotel, mooie kamers, mooi en groot zwembad, vriendelijk personeel, goeie wifi en lekker eten! Het was genieten!

afwerking kamers en maaltijden zijn slecht

Albert en Beatrix,
8-4-2017

De afwerking van de kamers is ondermaats en in uiterst goedkope materialen. Het hotel is vernieuwd maar de matrassen zijn al versleten. Wij hadden een junior suite in de Red Level afdeling. Het aanbod in de lounge was eveneens dik onvoldoende en de openingsuren zorgden ervoor dat er bijna niemand was. Namelijk van 17 u tot 18u15. De prijs van de kamer was 350 euro in H.P.

Finaal maar één keer gegeten wegens te onhygiënisch en te slecht.

Overigens verwacht men in de Red Level afdeling dat het er muisstil is, het lijkt alsof je in een afdeling van een klooster verblijft.

Met uitzondering van enkelen zoals de receptie ed., spreekt er niemand Engels. In de Red Level is het zwembad warm, voor de anderen is er enkel koud water. Om dit hotel te boeken moet men een goede wandelaar zijn. Het is klimmen geblazen. Gezien de relatief hoge prijs kan men veel betere hotels met een betere ligging boeken. Uiteindelijk is dit een 4 sterren hotel die een 5 sterren prijs vraagt. Het was dan ook maar karig bezet.

T & C,
25-2-2017

Prachtig hotel, goed en lekker eten. Mooie ruime kamer en badkamer.

Een fijn verblijf.

Na een paar dagen was het voorjaarsvakantie in Engeland en massaal kwamen gezinnen met (kleine) kinderen in het hotel. Het was gedaan met de rust.

TIP: Boek buiten de (school)vakanties en je hebt een fantastische vakantie.

(echtpaar 60 +)

Gewéldig hotel, wat een verwennerij!

Patrizia,
16-2-2017

Schoon en modern hotel, vriendelijk personeel, eten heerlijk en mooie & gunstige ligging! Alles is hier te vinden om te ontspannen. Lekkere coctails en super personeel die er alles aan doet om jouw vakantie top te maken!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Jardines del Teide in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Jardines del Teide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.