Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag26°18°
9,8

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Jardines de Nivaria op Tenerife heeft veel te bieden voor vakantiegangers. Ontspan bij de prachtige zwembaden of kom in beweging bij de sportschool. Het hotel is vooral geschikt voor volwassenen die op zoek zijn naar een rustige vakantie, voor kinderen is er niet veel te doen. Ben je benieuwd of Jardines de Nivaria Hotel iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Jardines de Nivaria Hotel heeft twee ruime zwembaden en een kinderbad met zonneweide. Hier kun je lekker ontspannen op de ligbedjes. Er is ook een prachtige tuin waar je doorheen kunt lopen of kunt zonnen. Ben je toe aan wat extra ontspanning? Maak dan gebruik van het wellnesscentrum.

Over het eten van Jardines de Nivaria Hotel zijn reviewers zeer te spreken. Guido deelt zijn ervaring: ‘Als je rust zoekt in een prachtige omgeving zit je goed in dit superhotel. De maaltijden zijn in overvloed. Er is een buffetrestaurant, à la carte restaurant en een speciaal restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en er is een ruime keuze uit gerechten’.

Familie Gulikers is het daar helemaal mee eens: ‘Het hotel is in een woord geweldig, je wordt helemaal in de watten gelegd. Het personeel is ontzettend aardig en doet echt alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid en ontzettend lekker’.

Kamers

De gasten zijn erg positief over het hotel en de kamers. Willy vertelt hierover in een review: ‘Wij bezochten voor de 14e keer dit mooie hotel. Het is steeds weer een beetje thuiskomen op vakantie’. Jardines de Nivaria biedt verschillende kamers aan, van een voordeelkamer tot aan een luxe suite. Hierdoor is er voor ieder wat wils.

Ook Geert is erg tevreden over het hotel en de kamers: ‘De service is perfect en de hygiëne is vlekkeloos. In overleg met het vriendelijke personeel beslis je hoe vaak de handdoeken en lakens worden verschoond. Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden. Een puntje voor gezinnen: Het is niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14 jaar’.

Ligging

Jardines de Nivaria ligt in het stadje Costa Adeje. Het hotel ligt op loopafstand van het prachtige zandstrand waar je verschillende watersporten kunt doen. Binnen een paar minuten ben je in het centrum, waar ook een luxe winkelcentrum te vinden is. Op het resort zelf kun je heerlijk eten, maar in het centrum zitten ook veel restaurants en barretjes. Hier kun je over de boulevard lopen en stoppen bij een van de leuke strandtentjes om een verfrissend drankje te bestellen.

Wil je de omgeving verkennen? Maak dan een wandeling langs de kust of huur een fiets of auto om Tenerife te ontdekken!

We hebben een aantal aanbieders voor Jardines de Nivaria voor je op een rij gezet:

Contact

222 reviews over Hotel Jardines de Nivaria in het Nederlands

Fantastisch hotel!

Lydia Raets
20-10-2018

Super verlof,alle dagen genoten van de accommodatie.

Gereisd Met partner in oktober 2018

hier kom je zeker terug, zoals wij ( 20 x )

Guido Verstraeten
8-10-2018

Als je : - rust zoekt - in een prachtige omgeving - in een superhotel - maaltijden : overvloed. Buffet, à la carte, en in speciaal restaurant - vriendelijk - kamers : ruime keuze - luxe-spa - directe verbinding met het strand - geen lawaai op het domein

Gereisd Met partner in september 2018

Super genieten.

Willy Wijckmans
22-6-2018

Wij bezochten voor de 14 de keer dit mooie hotel. Het is steeds weer een beetje thuiskomen op vakantie. De ganse staf , van de boeking tot zelfs het onderhoudspersoneel, hebben maar één doel: Je een deugddoende vakantie laten beleven. En of ze daar in slagen!!! Wij kijken al uit naar ons volgende bezoek. Dit hotel is een echte aanrader voor wie in rust wil genieten.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super hotel

Familie Gulikers
30-8-2017

Het hotel is in een woord geweldig, je wordt helemaal in de watten gelegd. Het personeel is ontzettend aardig en doet echt alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid en ontzettend lekker. Onze complimenten gaan vooral naar Oscar en Omar van het restaurant, altijd vriendelijk en in voor een grapje of een praatje. De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoon gemaakt. Bij aankomst staat er vers fruit op de kamer en wijn met nootjes. In het hotel waren vooral mensen met oudere kinderen en koppels van middelbare leeftijd. Voor kleine kinderen is dit hotel minder geschikt vinden wij.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waar perfectie nagestreefd wordt

Geert
9-8-2017

Hou je van luxe tegen een niet goedkope, doch betaalbare prijs dan moet je hier naartoe !! Je word er als een koning in de watten gelegd zonder dat dit decadent overkomt. Hier is ook geen sprake van snobisme. Het eten is subliem - service perfect - hygiene is vlekkeloos - Management en personeel supervriendelijk. keuze in frequentie verversing lakens, handdoeken (tot 2 keer per dag propere handdoeken !!!) Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden. Niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14/15 jaar. Wij hebben reeds meerdere luxe-hotels geboekt en nooit ontevreden geweest - ook kiezen wij normaal gezien steeds een andere locatie/verblijf. Dit is de eerste keer dat wij onmiddellijk terug zouden willen gaan (en dit later ook gaan doen). Superdeluxe vakantie maar toch met een huiselijk warme sfeer, wat moet een mens nog meer hebben? wij verbleven in half board. prijzen van de wijnen gemiddeld 25/30 eur, frisdranken en cocktails naar de duurdere kant. Wij hadden veel lof vernomen over dit hotel maar onze stoutste verwachtingen werden nog overtroffen. PROFICIAT aan alle medewerkers !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super hotel

SL
25-2-2016

Het is een heel mooi, kraaknet hotel! Hier kan je van de grond eten, zo proper is het. Het eten is overheerlijk. De kamers zijn heel mooi, mooi uitzicht. De ligging is perfect. Het personeel is heel vriendelijk. Zwembaden zijn heel mooi. Enige minpuntjes voor ons persoonlijk: -Je moet je haasten als je buiten wilt eten want anders zijn alle tafels bezet en dan moet je binnen eten en dat vonden wij persoonlijk niet leuk. -Het was voor ons een iets te groot hotel. (Maar je hebt geen last van het volk)

Wij komen hier zeker en vast nog terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Schitterend hotel - attent personeel

Fam. Woerlee
29-1-2016

Mooie ligging op "echt" korte afstand van zee en winkelcentra, met veel mogelijkheden en aandacht voor persoonlijke wensen op gebied van logies en voeding. Uitstekende hygiene dat b.v. goed zichtbaar is in en rond het prachtige zwembad. Grote keuze in de ligging van de kamers op het parkachtige terrein. Per vliegtuig naar vliegveld Tenerife-Zuid alleen bereikbaar via uiterst beroerd functionerende charter maatschappijen met nachtelijke vertrektijden, extreem lange wachttijden, enorme loopafstanden, idioot lange vervoertijden naar het hotel en slechte bagage afhandeling dus in elk geval heel vervelend voor gehandicapten en ouderen. De andere mogelijkheid met vliegen via Tenerife-Noord is iets beter met het nadeel van 100 Km reizen (bus of taxi) naar het hotel.

Gereisd Met partner in januari 2016

Zeer mooi complex

Paul
24-11-2015

Rustig uitgestrekt domein met voldoende ligzetels en parasols, zowel aan het zwembad, de tuin als het zonneterras. Spijtig dat handdoekje leggen hier toch wel veel gebeurd. Dicht bij andere restaurants, shoppingcenters en bars. Personeel, inrichting, restaurants, eten, bediening, onderhoud kamer en tuin, werkelijk alles was prima. Zelfs de ontvangst van wifi was overal zeer goed. Hadden een kamer in Guajarablok welke zeer mooi en rustig gelegen was. De prijzen van de dranken en andere vinden wij voor dit hotel zeer redelijk en zeker niet duurder dan in andere 5 sterren hotels. Echt een aanrader voor mensen die iets meer zoeken

Gereisd Met partner in november 2015

Fantastisch hotel

Stephan
20-10-2015

In 1 woord geweldig, alles klopt ,heerlijk zwembad verwarmd en bij de waterval zeewater. Eten top, ontbijt nooit eerder zo goed gehad. Kamers super, alles top, en geloof me ik heb in de beste hotels gezeten hier op Tenerife, maar deze is de beste

Gereisd Met partner in september 2015

heerlijk, weinig kinderen!

lia van der Straten- Kalsbeek
15-9-2015

Het is een onwaarschijnlijk mooi en schoon hotel. Je kan zelfs 2 Xper dag schone handdoeken krijgen. Alles is perfect uitgevoerd, ook het personeel is uitermate vriendelijk en informatief. Zwembad, Kamer, badkamer, alles is super schoon. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in september 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardines de Nivaria in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardines de Nivaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.