Géén boekingskosten

SpanjeTenerifeCosta Adeje

9.6FenomenaalScore uit 211 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+86/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 211 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Jardines de Nivaria op Tenerife heeft veel te bieden voor vakantiegangers. Ontspan bij de prachtige zwembaden of kom in beweging bij de sportschool. Het hotel is vooral geschikt voor volwassenen die op zoek zijn naar een rustige vakantie, voor kinderen is er niet veel te doen. Ben je benieuwd of Jardines de Nivaria Hotel iets voor jou is? Lees dan met ons mee.## FaciliteitenJardines de Nivaria Hotel heeft twee ruime zwembaden en een kinderbad met zonneweide. Hier kun je lekker ontspannen op de ligbedjes. Er is ook een prachtige tuin waar je doorheen kunt lopen of kunt zonnen. Ben je toe aan wat extra ontspanning? Maak dan gebruik van het wellnesscentrum.Over het eten van Jardines de Nivaria Hotel zijn reviewers zeer te spreken. Guido deelt zijn ervaring: *‘Als je rust zoekt in een prachtige omgeving zit je goed in dit superhotel. De maaltijden zijn in overvloed. Er is een buffetrestaurant, à la carte restaurant en een speciaal restaurant. Het personeel is erg vriendelijk en er is een ruime keuze uit gerechten’.*Familie Gulikers is het daar helemaal mee eens: *‘Het hotel is in een woord geweldig, je wordt helemaal in de watten gelegd. Het personeel is ontzettend aardig en doet echt alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid en ontzettend lekker’.*## KamersDe gasten zijn erg positief over het hotel en de kamers. Willy vertelt hierover in een review: *‘Wij bezochten voor de 14e keer dit mooie hotel. Het is steeds weer een beetje thuiskomen op vakantie’.* Jardines de Nivaria biedt verschillende kamers aan, van een voordeelkamer tot aan een luxe suite. Hierdoor is er voor ieder wat wils.Ook Geert is erg tevreden over het hotel en de kamers: *‘De service is perfect en de hygiëne is vlekkeloos. In overleg met het vriendelijke personeel beslis je hoe vaak de handdoeken en lakens worden verschoond. Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden. Een puntje voor gezinnen: Het is niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14 jaar’.*## LiggingJardines de Nivaria ligt in het stadje Costa Adeje. Het hotel ligt op loopafstand van het prachtige zandstrand waar je verschillende watersporten kunt doen. Binnen een paar minuten ben je in het centrum, waar ook een luxe winkelcentrum te vinden is. Op het resort zelf kun je heerlijk eten, maar in het centrum zitten ook veel restaurants en barretjes. Hier kun je over de boulevard lopen en stoppen bij een van de leuke strandtentjes om een verfrissend drankje te bestellen.Wil je de omgeving verkennen? Maak dan een wandeling langs de kust of huur een fiets of auto om Tenerife te ontdekken!

Bekijk de beschikbaarheid

211 Reviews over Jardines de Nivaria

• 9Dennis17-06-2022

Super goed

Schone kamers vriendelijke personeel super ligging

• 10Monica13-04-2022

Geweldig

Echt een top hotel! Aankomst top, super vriendelijk. We hadden ook een geweldige kamer, echt af en kei proper! Eten was ook super! We nemen meestal alleen ontbijt en het was echt super met veel variatie. 1x ook avond in het hotel gegeten en wauw echt geweldig. Zwembad was ook heel leuk en lekker rustig, zelfs daar was het eten heel lekker. Kids vonden de milkshakes heel lekker! Animatie aan het zwembad was er niet voor de kids maar eigenlijk hadden ze dat niet nodig, we amuseerde ons! Alleen jammer dat ze niet met een klein balletje mochten spelen in het zwembad maar zelf dat vonden ze niet erg omdat het zo goed was daar. In de avond was er wel iets te doen, wat meer klassieker maar eigenlijk ook nog wel gezellig. Wij vonden dit echt een top hotel. En met heel de Corona toestand, waar ze terecht heel streng op waren, voelden we ons heel veilig.

• 10Francine en Etienne01-10-2021

SUPER HOTEL !

In September zijn we voor de 15de keer in Jardines de Nivaria geweest . We vinden het daar nog steeds super goed , ook nu in deze Covid tijd mits enkele aanpassingen in de positieve vorm . Ondanks dat we zijn aankomen met maar 1 valies ipv 2 hebben we er toch van genoten en met dank aan Sonia die ervoor gezorgd heeft dat onze 2 de valies na enkel 5 dagen toch is toegekomen . En zolang we kunnen en onze gezondheid het toelaat gaan we jaarlijks terug . Het is en blijf ons een SUPER hotel . Een echte aanrader voor mensen die van rust houden .

• 10Viv Hermans26-10-2020

Onovertrefbare vriendelijkheid en service

In deze moeilijke Covid tijden werd letterlijk alles gedaan om de gasten een mooie en veilige vakantie aan te bieden. Ondanks het zeer beperkte aantal gasten werd alles zodanig geregeld dat men met volle teugen kon genieten. Het veiligheidsprotocol was indrukwekkend en werd strikt nagevolgd door medewerkers en vakantiegangers. Het buffet restaurant was gesloten maar het kleinere restaurant werd gebruikt voor ontbijt, lunch en diner en alles werd à la carte opgediend naar de wensen van de gasten. Heerlijk om zo verwend te worden. Je voelde je ook stukken veiliger dan in eigen land. Alles werd constant gereinigd en ontsmet, je temperatuur genomen en overal is ontsmettingsmiddel beschikbaar. Wij zijn al vaak in Jardines de Nivaria geweest en voor ons blijft dit de top van Tenerife (en we hebben verschillende 5sterren geprobeerd). Weerom proficiat voor wat jullie de gasten aanbieden.

• 10Lydia Raets20-10-2018

Fantastisch hotel!

Super verlof,alle dagen genoten van de accommodatie.

• 10Guido Verstraeten08-10-2018

hier kom je zeker terug, zoals wij ( 20 x )

Als je : - rust zoekt - in een prachtige omgeving - in een superhotel - maaltijden : overvloed. Buffet, à la carte, en in speciaal restaurant - vriendelijk - kamers : ruime keuze - luxe-spa - directe verbinding met het strand - geen lawaai op het domein

• 10Willy Wijckmans22-06-2018

Super genieten.

Wij bezochten voor de 14 de keer dit mooie hotel. Het is steeds weer een beetje thuiskomen op vakantie. De ganse staf , van de boeking tot zelfs het onderhoudspersoneel, hebben maar één doel: Je een deugddoende vakantie laten beleven. En of ze daar in slagen!!! Wij kijken al uit naar ons volgende bezoek. Dit hotel is een echte aanrader voor wie in rust wil genieten.

• 9vicente hernandez hernandez22-06-2018

Fantastico

Me ha gustado todo en general,la ubicacion las istalaciones,la comida,la amabilidad y profesionalidad de todos sus [email protected],todo.Por ponerle un pero,por lo menos para mi, es el exceso de cambio de sabanas y toallas ya que considero que tenemos que concienciarnos todos del problema del medio ambiente y otra cosa que no me gusta es el alto precio de las bebidas en todos los apartados del hotel.

• 10Familie Gulikers30-08-2017

super hotel

Het hotel is in een woord geweldig, je wordt helemaal in de watten gelegd. Het personeel is ontzettend aardig en doet echt alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt- en dinerbuffet is uitgebreid en ontzettend lekker. Onze complimenten gaan vooral naar Oscar en Omar van het restaurant, altijd vriendelijk en in voor een grapje of een praatje. De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoon gemaakt. Bij aankomst staat er vers fruit op de kamer en wijn met nootjes. In het hotel waren vooral mensen met oudere kinderen en koppels van middelbare leeftijd. Voor kleine kinderen is dit hotel minder geschikt vinden wij.

• 10Geert09-08-2017

Waar perfectie nagestreefd wordt

Hou je van luxe tegen een niet goedkope, doch betaalbare prijs dan moet je hier naartoe !! Je word er als een koning in de watten gelegd zonder dat dit decadent overkomt. Hier is ook geen sprake van snobisme. Het eten is subliem - service perfect - hygiene is vlekkeloos - Management en personeel supervriendelijk. keuze in frequentie verversing lakens, handdoeken (tot 2 keer per dag propere handdoeken !!!) Woorden schieten tekort om te beschrijven hoe goed we het hier vonden. Niet echt geschikt voor jonge kinderen. Persoonlijk vind ik de aanbevolen minimumleeftijd 14/15 jaar. Wij hebben reeds meerdere luxe-hotels geboekt en nooit ontevreden geweest - ook kiezen wij normaal gezien steeds een andere locatie/verblijf. Dit is de eerste keer dat wij onmiddellijk terug zouden willen gaan (en dit later ook gaan doen). Superdeluxe vakantie maar toch met een huiselijk warme sfeer, wat moet een mens nog meer hebben? wij verbleven in half board. prijzen van de wijnen gemiddeld 25/30 eur, frisdranken en cocktails naar de duurdere kant. Wij hadden veel lof vernomen over dit hotel maar onze stoutste verwachtingen werden nog overtroffen. PROFICIAT aan alle medewerkers !

Hotel Jardines de Nivaria info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)