Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag27°20°
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Op zonvakantie samen met je partner of met vrienden? En wil je dan in het hotel vooral tot rust komen? Iberostar El Mirador is een geschikte plek. Dit is een adult only hotel waar alleen vakantiegangers van 16 jaar of ouder vakantie kunnen vieren. Hier zit je goed voor een luxe vakantie. De service in Iberostar Tenerife is top en het personeel is erg vriendelijk. Lees je mee om te ontdekken wat dit hotel nog meer te bieden heeft?

In Iberostar El Mirador overnacht je in een suite. Kies je voor een juniorsuite? Dan heb je altijd een mooi uitzicht over zee. De suites zijn erg ruim. Je hebt een aparte zithoek en een fijne badkamer met een bad en een douche. En slapen doe je hier op een goed bed.

Reviewers Linda & Fred zijn enthousiast over hun verblijf in Iberostar El Mirador: ‘Is werkelijk een super de luxe hotel met uitstekende keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel en een zeer mooie tuin met zwembaden. Kortom een paradijs op aarde’. Tel daar de ligbedden in de tuinen bij op en je vindt hier de perfecte plek om te relaxen. Elke middag krijg je tussen het zonnen door een heerlijke cocktail van de ober. Tussen het zwemmen door kun je ook wat simpels te eten halen in de snackbar, waar je trouwens ook smoothies en vruchtensappen kunt bestellen.

De kwaliteit van het eten? Die is goed. Cindy schrijft dat zij vooral het ontbijt heerlijk vindt. Het ontbijtbuffet is dan ook erg uitgebreid. Dineren kan in het buffetrestaurant of in een van de twee à la carte restaurants. Bijzonder is dat in het buffetrestaurant alleen het voor- en nagerecht in buffetvorm is. Het hoofdgerecht is een keuzemenu. Na het diner is er vaak nog wat te doen. Evo schrijft wel: ‘Entertainment s' avonds was niet bijzonder.’ Voor welk restaurant je ook kiest, lokale gerechten staan hier standaard op het menu. Zo serveren ze in een van de à la carte restaurants typisch Canarische gerechten. En dat is smullen.

Ligging

Iberostar El Mirador ligt in Costa Adeje. Vanuit het hotel wandel je direct het brede zandstrand Playa Duque op. Een strand dat niet voor niets het favoriete strand op Tenerife is van veel vakantiegangers. Cindy schrijft daarnaast: ‘Meteen uit het hotel begint de boulevard met 13km aan restaurantjes en barretjes.’ Dit is de ideale plek om ‘s avonds rond te struinen of nog even een cocktail te drinken met uitzicht op zee.

Iets verder buiten Iberostar El Mirador ligt het centrum van Costa Adeje. Hier kun je zeker goed shoppen en een hapje eten. Een echte must see is het Nationaal Park El Teide. Bezoek hier de indrukwekkende vulkaan.

Ook Siam Park ligt op een paar kilometer afstand van Iberostar Tenerife. Dit is een heel bekend en erg mooi waterpark dat niet alleen tof is voor kinderen. Sjannie zegt: ‘Dit was een van de hoogtepunten van onze vakantie! Een super waterpark!’

Zie jij jezelf al relaxen bij Iberostar El Mirador? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand El Mirador voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel Iberostar Grand El Mirador in het Nederlands

Evo
29-9-2018

Top hotel met goede service en vriendelijk personeel Entertainment s'avonds was niet bijzonder

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Cindy
1-8-2018

Super mooi gelegen hotel; geweldige kamer met zeezicht; prachtig zwembad; heerlijk ontbijt; service en personeel is uitstekend! Het hotel zelf is echt voor de rust wil je wat meer actie meteen uit het hotel begint de boulevard met 13km aan restaurantjes en barretjes.

Gereisd Met partner in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Super de luxe met oog voor detail.

Linda & Fred
22-6-2018

Is werkelijk een super de luxe hotel met uitstekende keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel en een zeer mooie tuin met zwembaden. Kortom een paradijs op aarde. Een bijzonder hotel waarbij de bezielers ook voor detail hebben.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een juweeltje

Karientje
22-12-2016

Zeer mooi hotel overal waar je ook kwam je had echt een wauw gevoel. Het ontbijt is subliem,lekker,vers,mooi gepresenteerd zeer veel keuze. Zeer vriendelijke mensen.Elke morgen lag ons krantje klaar en zelfs gratis. Aan het zwembad rond de middag een cocktail aangeboden van het hotel!Zeer rustig geen muziek en voor ons belangrijk geen kinderen.De rust was voor ons een vereiste en dat hebben wij gekregen zowel slacht als overdag. De kamer junior suite was zeer mooi met prachtig zicht op zee. De drankjes en eten aan het zwembad zijn prijs kwaliteit goed. Wij gaan zeker terug

Gereisd Met partner in december 2016

Hilde1410
18-8-2016

Prachtig adults only hotel! Ideaal gelegen op de promenade van Costa Adeje en direct aan het strand. Het hotel zelf is zo rustig, we hebben er enorm van genoten. Rond het zwembad is er veel groen en genoeg ruimte met ligstoelen. Zelf verbleven we in een juniorsuite met zeezicht. De kamer is heel ruim, met kleine dressing, heel grote badkamer, aparte zithoek en perfect bed. Je kan zowel binnen als buiten eten. Ontbijt is heel uitgebreid en voor het diner heb je een keuzemenu voor het hoofdgerecht. Het voor-en nagerecht is in buffetvorm. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, niets is teveel gevraagd. Kortom, hier komen we zeker terug, vooral omdat we zo genoten hebben van de rust en de service in dit hotel.

Gereisd Met partner in maart 2016

Mooi hotel

rob en yvonne
24-7-2016

Zeer mooi hotel, met een prachtige ligging, in het midden van de Costa Adeje, direct aan de boulevard en het strand. De service is goed. De kamer is ook zeer mooi. Het zwembad is ook zeer mooi met voldoende schaduw plekken, de service aan het zwembad is ook goed.Het restaurant is ook mooi, maar het eten vonden we geen 5 sterren waard maximaal 4. Het hoofdmenu hadden we culineer toch een wat hoger niveau verwacht bv een kippenbout is niet iets wat je dan mag verwachten. Ook een minpunt was dat alle tafeltjes zeer erg wiebelden en als je je vlees aan het snijden was je glas bier over de tafel heen gutste, deze zouden gewoon vervangen moeten worden, dit is geen 5 sterren waardig.

Gereisd Met partner in juni 2016

Super hotel!

Ronny
13-6-2016

Fantastisch hotel gelegen op een top locatie in het mooiste gedeelte van Costa Adeje. Dit adults only hotel een heerlijke plaats om je vakantie door te brengen: de fantastische ligging, luxueuze kamers, zeer persoonlijke service en de lekkere keuken zijn maar enkele van de grote troeven van dit hotel. Maar het was vooral de rust die je hier vind waar wij zo erg van genoten hebben: hier kan je echt volledig tot rust komen. Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut: een echte aanrader! Wij komen zeker terug...

Top hotel op Top locatie met Top service

Nico van den Ameele
9-6-2016

Aangezien dit een 16+ hotel is konden we voor het eerst met onze kinderen van 16 en 18 naar een dergelijk hotel. Geen rotator gezien gelukkig. Super bevallen. Heerlijk, geen animatieteam dat steeds komt zeuren of je mee wilt doen.

Onze aankomst was nog op tijd voor het ontbijt. Terwijl de front desk de papieren in orde maakte kregen we een heerlijk ontbijt met champagne. Koffers netjes naar de kamers gebracht. Sorry suites, alle kamers zijn namelijk suites. Met aparte kledingkast, badkamer met bad en douche, slaap en zitgedeelte allemaal zeer smaakvol ingericht. Terras met 2 ligbedden, bank, zetels en zeezicht.

Hier geen gedoe met betaalde handdoek wissel voor het zwembad of een airco die het alleen doet als de deur dicht is.

's Avonds wordt het bed nog even voor je opgemaakt, chocolaatje's erop en gordijntjes dicht. Oh ja de handdoeken in de badkamer worden 2x per dag ververst.

Service en vriendelijkheid is echt Top, een extra deken gevraagd, deze was al op de kamer gebracht voordat we er zelf terug waren. Iedere morgen gratis cocktail aan het zwembad, bediening aan het zwembad. Personeel is ook geweldig, altijd vriendelijk, niets is te veel. Voelt ook niet plichtmatig aan maar is gemeend vriendelijk. Maken tijd voor een praatje.

Ook de ligging van het hotel is geweldig, direct aan het strand maar toch geen geluidsoverlast van de omgeving. Winkels, terrasjes en restaurants allemaal op loopafstand.

Eten was zeker 5 sterren, zalm, foie gras, lam, kaviaar, kreeft, verse sappen en naar wens gemaakte sap mixen.

Echt een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Super lokatie

Erica de Jong
5-2-2014

Ondanks dat het hotel vol zat, heerst er een serene rust. Dit mee omdat kinderen onder 15 jaar niet zijn toegestaan

Gereisd Met partner in januari 2014

Super!!!

Rianne
21-6-2013

Hotel gran El Mirador Adeje Super ligging vlak aan zee, Heel vriendelijk personeel,heerlijk rustig zeker prijs kwaliteit waart *

Gereisd Met partner in mei 2013

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage

• BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Grand El Mirador in Costa Adeje, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Grand El Mirador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.