Appartement Diamond Sunset Harbour Club

• 8.8Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Sunset Harbour Club voor je op een rij gezet:

12 reviews over Appartement Diamond Sunset Harbour Club

• 6linda_pots13-02-2012

Appartement vies/oud/sfeerloos. Omgeving prima.

Het appartement was een ramp! Slecht bed, verrotte keuken, zwarte badkuip (schimmel), stucwerk dat van de muur bladerde, geen ventilator, geen raam dat open kon om te ventileren. Wij hadden de indruk dat ze een keer ernstige wateroverlast hadden gehad waarna alles tot 30 cm vanaf de vloer onder water had gestaan... Er werd geen oplossing aangeboden! Het zwembad was prachtig met meer dan voldoende ligbedden. Bij het restaurant kon je goed eten.

Aanrader: een auto huren en de Teide oprijden (mooie natuur).

Tot slot: kakkerlakken (maar die heb je op heel Tenerife).

• 7andre12-02-2012

Leuk complex, geen rust.

Op zich is het een leuk complex, tweekamerappartementen zijn voorzien van alle gemakken. De ligging van ons appartement was een ramp. Twee bars pal onder ons balkon, en tegenover was dé disco van Adeje. Elke nacht verschrikkelijke herrie, soms tot 4 uur. Een week nauwelijks geslapen, en de vakantie is toch bedoeld om uit te rusten.

• 6Chantal21-08-2011

Leuk, maar niet weer

Zijn net terug van 12 dagen Sunset Harbour, wat nog een naam heeft; Pueblo Torviscas. Ruim appartement. Maar elke avond live muziek wat niet om aan te horen was( af te raden voor mensen met kinderen dus). Alle verdere avondanimatie was in het engels en voor engelsen. Elke woensdag film,de wij mee konden kijken vaaf het balkon, maar geen ondertiteling in het engels ofzo, dus konden het niet volgen.. . Alles gericht op de engelse bezoekers dusVerder hebben we maar 2x schone handdoeken gekregen! de bedden werden opgemaakt, prullenbakken geleegd en that's it! niet even een bezem over de vloer ofzo....Wel dicht bij het strand, supermarkt en winkels.

• 6Chantal21-08-2011

Leuk, maar niet weer!

Zijn net terug van 12 dagen in Sunset Harbour, wat in de boeken staat als Pueblo Torviscas. Mooi, ruim appartement. Maar elke avond live muziek wat iet aan te horen was ( af te raden met jonge kinderen dus). Alle animatie van '[s avonds was voor de engelsen, erg jammer dus! Op woensdag is er film, die wij vanaf het balkon konden meekijken, maar zelf geen engelse ondertiteling zodat je het nog een beetje kon volgen. Ook hebben wij in de 12 dagen maar 2 x schone handdoeken gekregen en verder werd er niet schoongemaakt. Ja, alleen de bedden werden nog even opgemaakt.

• 8Dijkgraaf20-08-2011

prachtig appartementen complex

Er 12 dagen met veel plezier vertoeft. Het is een prachtig appartementen complex. Alles aan winkels, restaurants enz. binnen 5 minuten bereikbaar. Door de vele trappen in het complex minder voor jonge kinderen.

• 9cindyhelmich16-03-2011

Heerlijk appartement met alles erop en eraan

Het appartement heeft een heerlijke ligging, dichtbij het strand en boulevard. De inrichting is echt top ! Alles erop en eraan, complete keuken, incl. vaatwasser en magnetron. Grote ijskast, goede bedden, dvd speler, stereotoren, tv, noem maar op. De bedden zijn echt zalig. Ik had een appartement met een tuin, nog nooit eerder meegemaakt, erg leuk. De tuin was af te sluiten met een hek die op slot kan, ideaal. Het zwembad is erg mooi, met voldoende ligbedjes. Aan de achterkant van het complex is een hek waar je toegang mee krijgt met je pasje voor de deur. Via deze uitgang sta je in de winkelstraat. Echt een aanrader ! Mocht ik nog een keer naar Costa Adeje gaan, zal ik deze zeker weer boeken.

Met vrienden

• 9Hellen Koot16-10-2010

Een echte aanrader

Wat een geweldig appartement. Wij waren er met z'n tweeen. Heel ruim, sfeervol ingericht en alles aanwezig. Fohn, vaatwasser, magnetron, koffieapparaat, waterkoker. Prachtig aangelegde tuin om het zwembad heen. Wel veel trappetjes lopen maar dat maakt het zo uniek. Strand aan de overkant door een trap te bereiken. Achteringang met pasje te bedienen en dan heel dichtbij de supermarkt. Veel engelsen daardoor ook op engelsen ingespeeld met een pub aan het zwembad. Geen overlast.

• 9Margreet 07-09-2010

Super!

We hebben hier een super vakantie gehad. De ligging is ook super. Aan de overkant van de straat is de zee en aan de achterkant van het appartementencomplex kun je, via een hek waar je een sleutel voor krijgt, zo de straat op en daar zijn vele restaurantjes en winkeltjes. Ook de supermarkt is vlakbij. Verder was het zwembad ook mooi en groot. Een keer is bij ons de rail van de gordijnen van de muur gevallen, dit meteen aangegeven, en we hadden binnen een paar uur een klusjesman die alles netjes heeft gemaakt. Schoonmaak ook regelmatig, bijna elke dag kwamen ze langs, zo 5 a 6x per week. Appartement ook ruim genoeg, We hadden met z'n tweetjes een tweekamerkamerappartement, ruime slaapkamer en de woonkamer ook zeer ruim. Grote koelkast en met vriesvak en zelfs een vaatwasser was aanwezig. Playa de las americas is ook makkelijk te doen als je over de boulevard gaat.

• 9Mascha Langevoort30-08-2010

Fantastisch!

Wij hebben een supervakantie gehad bij Diamond Sunset Harbour Club in Costa Adeje op Tenerife. Het oogt superlux, een prachtig zwembad, op niets van twee stranden, boulevard op minder dan niets. Het appartement dat wij hadden was ook prachtig. Vanwege ons zoontje hadden ze ons een appartement met tuin gegeven. Maar ook de tv met dvd-speler was niet gelogen, er was zelfs een vaatwasser, een citruspers, broodrooster, echt van alle gemakken voorzien. Schoonmaak was prima, de restaurantjes op het complex goed en betaalbaar. Veel activiteiten. Echt een aanrader! Zou zo weer terug willen. Wel veel Engelsen in het complex, maar niet hinderlijk, geen jonge druktemakers.

Met jonge kinderen

• 9Zeelen04-08-2010

geweldige service klantvriendelijk behulpzaam

wij zijn ontzettend goed geholpen tijdens de vulkaanuitbarsting, zonder dat er reisleiding aan te pas kwam. Het personeel is subliem, behulpzaam.Service staat hoog in het vaandel.

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Diamond Sunset Harbour Club

• Margreet, 15-01-2012

Ga duiken via het standje dat vlakbij sunset staat op het strand. Super leuke ervaring en kans om zeeschildpad te zien/aanraken! (Ik had het geluk ook de schildpad te mogen aanraken)

2 vragen over Appartement Diamond Sunset Harbour Club

• Suus, 17-01-2012

animatie?

Wie kan mij wat meer vertellen over de animatie? Wat wordt er gedaan, voor welke leeftijd, welke taal?

• Nancy Vermeulen, 16-09-2011

wie weet

Kan iemand mij vertellen of een studio (2pers) over terras of balkon beschikt ?

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken