Appartement Callaomar

57 reviews over Appartement Callaomar

• 2019
    8S. de Schouwer09-04-2019

Prima, rustig appartement

Rustig gelegen appartement, voornamelijk voor oudere koppels.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Blinkie10-03-2018

Heerlijk

Rustige plek met vooral ouderen, heerlijk dichtbij de zee. Nadeel, maar één slaapkamer en zeer summier uitgeruste keuken

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 9Ruben14-01-2018

Mooie locatie, schone appartementen en rustig

Het zwembad was heerlijk en vaak rustig. Appartementen lagen erg rustig en Victor was altijd erg vriendelijk. Een auto huren is wel een must bij dit appartement aangezien het redelijk afgelegen ligt van de grotere plaatsen. De grotere plaatsen zijn met een autorit van 15 minuten te bereiken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Ad06-05-2017

Geweldig appartement in klein plaatsje

Groot goed onderhouden appartement met zwembad in een klein plaatsje waar winkeltjes en restaurantjes zijn. Bedden zijn redelijk hard, maar dat is normaal in Spanje. Er wordt elke dag schoon gemaakt, handdoeken wissel 2 x per week. Het app. ligt aan een doodlopende straat dus vrij rustig. Keuken uitrusting is voor 3 personen, maar je kan wel je eigen maaltijd verzorgen als je dat wilt. 2 ligbedden op het ruime terras.

Gereisd met partner in april 2017

• 7Marco30-03-2017

Mooi appartement, maar....

Callaomar is een appartement die qua ruimte en indeling aan alles voldoet om een heerlijke tijd te hebben, maar helaas zijn is het meubilair niet goed! Ten eerste de bedden voldoen niet, de matrassen zijn veel te hard. Na levering van topdekmatrassen trad er wel verbetering op, maar tegenwoordig een betrekkelijk eenvoudig boksspringmatras zou veel beter voldoen aan de eisen van de tijd. Helaas is de (slaap)bank in de woonkamer ook van een zeer twijfelachtige kwaliteit. Begrijpelijkerwijs staan er heel veel appartementen als extra slaapbanken, maar ook voor dit geldt dat de kwaliteit meer dan redelijk moet zijn. De bank in dit appartement is zeer slecht. Alle appartementen in dit complex (15 appartementen) hebben de dezelfde indeling en meubilair. Als de eigenaar zijn meubilair zou vernieuwen raadt ik een ieder aan om dit redelijk goedkoop appartement te boeken. De eigenaar heeft zijn best gedaan om in ieder geval de 'problemen' met het bed te verhelpen, overig meubilair helaas niet.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Hannekes11-03-2016

Voor herhaling vatbaar

Het appartement is ruim. Er zijn slechts twee kookplaten, wel een grote koelkast met ruim vriesgedeelte. De bedden zijn nog steeds hard, maar de eigenaar heeft topmatrassen die je kunt vragen. Wij hadden opgevouwen dekens op het matras gelegd en ontdekten dit op de laatste dag. Het is een kleinschalig complex en het is er lekker rustig. Mensen die slecht ter been zijn en geen auto hebben, kunnen dit appartement beter vermijden. Het is ca. een km. lopen naar de dichtstbijzijnde supermarkt (heuvel af en terug heuvel op). Omdat wordt aangeraden flessenwater te gebruiken is dat een heel gesjouw.

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Arnold30-10-2015

rustig appartement met bedden van beton

Ruim appartement on een rustige wijk. Het appartement is optisch schoon. De TF1 is gemakkelijk te bereiken. Nadelen zijn de keiharde bedden met springveren waardoor nachtrust niet is gegarandeerd en je opstaat met pijn in de rug. In het gehele complex mag worden gerookt waardoor je overal in de sigarettenrook zit. Dat vonden wij niet prettig.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Claudia 26-07-2015

Heerlijk rustig en schoon appartement

Een nette, schone accommodatie gelegen in een klein, rustig en leuk dorpje. Een auto is aan te raden! Je zit snel op de hoofdwegen, maar op heel Tenerife kun je goed rijden. In het dorpje zelf zijn enkele goede restaurantjes (Jamon, Jamon en Zanzibar) en een leuk strand. Het dorp en strand ligt op loopafstand van de accommodatie! Je wordt vriendelijk ontvangen in dit kleinschalige complex. Er wordt dagelijks schoongemaakt en het is erg schoon in het gehele complex! De kamers zijn ruim met mooie balkons. Kortom een aanrader voor een relaxte vakantie!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9W.J. Bruinsma11-03-2013

Voelt als thuiskomen

In 2009 zijn wij voor het eerst naar dit appartementencomplex geweest en omdat dit toen goed bevallen is, in 2013 nogmaals. Het is een kleinschalig complex, vooral bestemd voor de rustzoekers. Appartementen zijn voorzien van een kluisje (tegen betaling) en voldoende ingericht voor een verblijf van enkele weken. Dagelijks, behalve zondag, komt personeel de bedden opmaken en tweemaal per week worden de handdoeken gewisseld. Het gehele complex wordt uitstekend onderhouden en de eigenaar, Victor Alfonso, komt dagelijks op het complex. Mocht er iets kapot zijn, dan wordt dit meestal op zeer korte termijn vervangen. In Callao Salveje is een nieuw strandje op loopafstand van complex.

Gereisd met partner in februari 2013

• 9Yvonne10-06-2012

Super appartement!

We zijn net terug van onze 2e vakantie bij Callaomar. Het appartement wordt heel goed schoon gehouden en ziet er echt super netjes uit! Het is 4 jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar er is niets veranderd. De eigenaar Victor doet er ook alles aan om het zo te houden! Wij kwamen bijvoorbeeld aan op de dag dat mijn man jarig was en we kregen spontaan van hem een fles cava om het te vieren! Het zijn kleine dingen maar wel heel attent! Appartement is rustig gelegen en het is wel handig om een huurauto te hebben want je zit in een wijkje/dorpje waar niets te doen is. In de directe omgeving wel een paar restaurantjes maar niets bijzonders en een supermarkt dichtbij waar je verse broodjes en de (nederlandse) krant kunt halen. Zwembad is mooi en schoon. Bedden wel hard en kamers gehorig maar dat is volgens mij onvermijdelijk. Prijs -kwaliteit verhouding is echt prima! Kortom een aanrader voor de rustzoeker die niet in de drukte van bijv. Las Americas wil zitten.

Gereisd met partner in mei 2012

Appartement Callaomar info