Arona

Reviews over Arona

Fantastisch!!

Wilma L
    25-1-2019

De locatie is geweldig, het weer werkte fantastisch mee en er is een keur aan restaurantjes: voor elk wat wils. Langs het schone brede zandstrand is het heerlijk vertoeven, en er is een fiets/wandelpromenade welke je helemaal naar Playa de las Americanas (en verder) kunt volgen. Hier zijn fantastische luxe winkelcentra gelegen met elke denkbare winkel: grote klasse. Het openbaar groen is goed verzorgd en alles is netjes. De beleving om onder de kerstboom te staan in je korte broek en op slippers: onvergetelijk! en natuurlijk even zwaaien naar thuis op de webcam Een echte aanrader voor jong en oud

Gereisd Met partner in december 2018

heerlijk

Wim van Dijk
    29-5-2017

Arona is een prachtig aangelegd vakantie oord met schitterende plantsoenen met bloemen palmen en struiken. Vooral in de winter als men uit ons koude landje hier arriveert maakt dit een aangename indruk Januari en Februari is het hier regelmatig 23 t/m 25 graden. Zeer aangenaam vertoeven aan de Atlantische Oceaan.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

stadje met genoeg supermarkten en restaurants

ingrid-eding
    17-1-2017

ik had niet gedacht dat het een dorp met meerdere supermarkten zou zijn. Bij alle omringende dorpjes richting Teide waren genoeg restaurants. We zijn er alleen even naar een supermarkt geweest, dus meer kan ik er niet van zeggen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017
Arona scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews