Alcalá

We hebben een aantal aanbieders voor Alcalá voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Alcalá voor je op een rij gezet:

Reviews over Alcalá

een betere plek in Tenerife, niet over toeristisch

marc
    23-3-2015

langs de kust hebben ze een volledig nieuwe wandeldijk ( costal naturales) aangelegd. net voor het megahotel Gran Melia. is een verademing als je de rest van de zuidkust kent. enkele leuke restaurantjes zonder opdringerige kelners

Gereisd Met partner in maart 2015

gezelligste dorpje in tenerife, rustige omgeving

paul
    30-5-2013

Prijs-kwaliteit super! Wel voor een rustige vakantie. Je vindt hier alles voor een rustgevende verkwikkende vakantie. Hopelijk blijft dit authentieke vissersdorpje nog lange tijd bestaan.... Momenteel is men hier ook druk bezig toerisme (mooi strandje) en ook sportevenementen te initialiseren - markt,jogging,fietsen,triatlon,duiken...

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig appartement

r.a. de gans
    7-4-2009

wij verbleven in het geweldige appartement van william schelling aan het dorpsplein in alcala, een goed verzorgd, mooi, zonnig appartement, geweldig om te verblijven en voor een goed uitgangspunt om het eiland te verkennen

Gereisd Met partner in april 2009

Erg rustig

Claudia
    5-1-2009

in Alcala is niet veel te beleven als je van uitgaan, stappen, drinken en feesten houdt. Het is een rustig vissersdorpje met een heel klein winkelstraatje waar niet veel bijzonders zit. Er zitten een paar kleine restaurantjes. Wel handig is de supermarkt die vers belegde broodjes verkoopt. Alcala is echt een dorpje voor de rust en als het Gran Melia hotel daar niet zou staan, zou ik er nooit terecht zijn gekomen. Auto is een must om meer van het eiland te zien. Hoofdstad is maar uurtje rijden en aan de andere kant van het eiland.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiste vankantie ooit

XXX
    25-10-2008

Dit was onze mooiste vakantie ooit! Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam! Kamers heel netjes! En het was er rustig, we zaten in de Red Level en daar mogen geen kinderen binnen onder de 16

Gereisd Met partner in oktober 2008
Alcalá scoort een 7 uit 10, op basis van 13 reviews