Pamplona

We hebben een aantal aanbieders voor Pamplona voor je op een rij gezet:

Reviews over Pamplona

• 7Lodewijk18-11-2016

Gezellige stad.

Het stadje is niet te groot zodat je rustig alles kan bekijken en nog tijd hebt voor een terrasje. want uiteraard draait veel rond de stieren loop maar er is wel meer te zien. ik heb geen slechte opmerkingen want zelfs het weer was aangenaam.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 8Conny11-08-2016

gezellige stad

Pamplona is een mooie en gezellige stad. Het oude centrum heeft veel oude gebouwen, kerken en paleizen en op de vele pleintjes is het goed toeven op een terras dus de spanjaarden. Veel buitenlandse toeristen zie je er niet, wel pelgrimsgangers van de Camino de Santiago.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Martien09-06-2014

Aangenaam historisch centrum!

Zeer propere stad, mooie winkel/wandelstraten.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 7els08-11-2013

Mooie stad

Mooie spaanse stad, met veel oude bezienswaardigheden. Ook het stierenvechten moet je niet missen.

• 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2013

• 9patrickson12-09-2012

Prachtige plaats in Baskenland

Wij hebben Pamplona bezocht, toen wij onderweg waren naar Zaragoza. Het is een niet al te grote stad, rijk aan prachtige gebouwen en parken. Er zijn vele restaurantjes waar je aan spotprijzen van de plaatselijke specialiteiten kan proeven. Wij hebben het parcours afgewandeld waar elk jaar in juli de stierenrennen plaatsvinden ( ongeveer 1 km ). Deze wandeling start ter hoogte van de questa de Santo Domingo ( Bordjes encierro volgen ). Het is daar waar je de meeste souveniershops kan vinden. Je wandelt ook voorbij het prachtige historische stadhuis, en volgt vervolgens de aanwijsbordjes encierro tot aan de stierenarena. De omgeving van deze arena is ook de scheiding tussen het oude historisch gedeelte, en de meer modernere kant van de stad, waar je ook een grote autovrije straat hebt met moderne kledingshops. Voor ons was het zeer de moeite om eens te bezoeken, maar op pakweg 1 dag tijd heb je de belangrijkste bezienswaardigheden gezien.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Rob04-07-2012

Leuke stad

Klein overzichtelijk centrum waar van alles te zien is: de Santa Maria katedraal (toegang), het stadhuis, de stadsmuren, het monument en de gezellige straten van het stierenrennen, het plein vh kasteel, etc.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Paul06-07-2011

Klein, maar gezellig....

Gezellige stad met talrijke smalle steegjes en prachtige pleintjes. Restaurantjes waar je lekker en goedkoop kan eten. Deze stad is nog Baskisch getint en dat zie je aan de Pinxtos-bars. Volg eens de wandelroute van de jaarlijkse stierenloop tot aan de arena.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9marina19-06-2011

Echt een slenter stad

Hou je van slenteren dan is dit een echte leuke stad. Leuk barretjes,mooie plein en mooie gebouwen. Ik wist nooit dat ze in Navarra waaronder Pamplona valt. Bakisch spraken. is een leuk stadje. Er wordt ook heel veel gedaan voor het toerisme. Er is vanaf mei elk weekend wel wat te doen. Ook kun je er overal bijna informatie krijgen. Wil je echt op zoek naar een Spaanse stad dan moet je Pamplona zeker eens bezoeekn

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2011

• 8veuger03-01-2008

in Pamplona is ook een camping het hele jaar geopend.Goed om de stad Pamplona te bezoeken of op doorreis naar Soria en Cuenka.Hier zijn de campings pas open in de week voor Pasen(Santa Semana).de stad Soria is mooi,Cuenka is prachtig vooral de stad en de omgeving

• 7Omgeving
    • 7Cultuur