Reviews over Pamplona

Groot appartement met dito balkon

Wilma,
    2-8-2017

Mooi modern appartementencomplex met grote kamer en groot balkon. Het personeel was erg vriendelijk. We kregen een vervangende kamer omdat wifi niet werkte op onze kamer. Parkeren kan in de parkeergarage. Echte aanrader voor ca € 100,- per nacht incl. parkeren.

Super hotel, zo hoort het!

Maes,
    29-9-2016

Hotel is midden in het centrum, kamers zijn groot en luxe.

Gezien we moesten werken niet veel van de stad grzien.

Maar het hotel heeft alles goed voor elkaar.

Ontbijt beetje raar maar wel goed!

Veel vers!

Droomhotel!

Martien,
    9-6-2014

Ligt Pal in het centrum van Pamplona.

Zeer vriendelijke ontvangst.

Kamer was Subliem! Niet enkel de aangename inrichting, maar er was geen enkel en dan ook Geen enkel detail wat niet in orde was. Alles, maar dan ook alles was piekfijn. Zelfs in heel wat duurdere hotels vind je regelmatig ergens een minpuntje... wel hier Niet!

Het ontbijt was een buffet waarnaar je in Spanje heel ver moet zoeken om net zo goed te vinden. Werkelijk alles wat je maar wensen kon!

Er is een publieke ondergrondse parking op 50 meter van het hotel, blijkbaar zou dit 14 € per nacht zijn, doch wij hoefden niet te betalen (misschien omdat het 1 mei, een feestdag was?).

Bij het hotel hoort een heel mooi, typisch ingericht café, waar een lekker glas wijn 1,5 € kostte (daags voordien in Frankrijk nog 6 € betaald..)

Prima hotel op doorreis

Globetrotter,
    4-1-2014

Keurig net hotel, modern opgezet. Ligt op een industrieterrein/centro commercial wat de omgeving wat minder fraai maakt. Maar gemak dient de mens: een MC Donalds als je de straat oversteekt en wokrestaurant onder het hotel. Service prima, ontbijt erg goed en ruime keuze voor spaanse begrippen. Wij hadden een deluxe kamer waar we met drie personen op sliepen (2 volwassenen en 1 kind) Prima te doen. Alles netjes en schoon en luxe, ruime badkamer. Alles prima!

Midden in het centrum

nella51,
    6-9-2012

Prachtig hotel, op loopafstand van het centrum, de restaurants en de terrasjes. Onwijs mooie stad. Schone grote kamer, fijne bedden en een heerlijke badkamer. Het is echt een "paleis" . En mét parkeergarage. Alleen jammer dat het ontbijt wat karig was. Om alles moest je vragen (een eitje, een plakje kaas, niet echt leuk). Wel verse jus d'orange, dat dan weer wel.

Een geweldige ervaring.

Pamplona scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews