Navarra

Reviews over accommodaties in Navarra

Relaxte camping.

Huib van Koppenhagen,
    7-8-2018

Fijne camping met mooie plaatsen voor tenten. Sanitair is goed en zo ook het restaurant op de camping. Vriendelijk personeel. Enige nadeeltje was de beperkte wifi-ontvangst. Goede plek om de omgeving te ontdekken zoals Pamplona, San Sebastiaan en Biarritz. De omgeving is groen en mooi.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij gaan zeker weer terug!

Jacqueline,
    29-7-2018

Een prima familiecamping in een schitterend gebied. Prima plek voor de tent en keurig sanitair. Bij ons ook heel schoon. Tot nu toe de goedkoopste camping voor ons. Heel gezellige bar/restaurant en de eigenaar en zijn vrouw maar ook de rest van het personeel zijn heel erg aardig en behulpzaam. Er is een klein zwembad bij dat keurig onderhouden en schoon was. Je kunt er in de omgeving vanalles doen zoals onder meer een zipline parcours en fietsen over de via verde, voormalige treinroutes met tunneltjes en plekjes waar je anders niet kan komen Minder goed. .... ff denken... misschien dat het zwembad tussen 14 en 16 dicht is. Maar iets gekkers kunnen wij niet verzinnen. Echt super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede camping; voorseizoen een paar minpunten

Ana,
    8-7-2018

Wat is WEL goed: vriendelijke personeel. Een uitstekende bar/ restaurant. Prettige , goede douches en goed sanitair. Een mooi grasveld om op te staan met je tent. Mogelijkheid om als wandelaar naar Santiago de Compostella voor weinig geld een eenvoudige kamer te huren. Een prachtige omgeving met veel verschillende mogelijkheden om te doen (bezoek San Sebastián, Pamplona; de kust is een half uur rijden; veel mogelijkheden tot wandeltochten, een via verde vlakbij en een op een uurtje rijden afstand.

Dit was MINDER: In het voorseizoen ( vanaf 19 juni waren we er) zijn ze nog veel bezig met werken aan de camping: gras maaien, hellingen maaien, het zwembad is nog vies en moet nog helemaal schoongemaakt worden. Het sanitair is in de eerste anderhalve week niet schoongemaakt ;de wasbakken en afwasbakken waren al erg vies (zand, spinnenwebben, bladeren, aanslag) toen we kwamen en werden pas op 1 juli voor het eerst schoongemaakt.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

hetty,
    31-8-2017

gezellig jong stel erg behulpzaam tijd voor een praatje weliswaar in Engels ze doen daar hun best voor wij komen er nu 10 jaar zijn de eerste gasten van het seizoen altijd zeer welkom wij komen er graag keuken is goed je kan er een goede maaltijd krijgen voor een mooi prijsje En wat niet? ik zou het niet weten

Gereisd met partner in mei 2017

Redelijk

Verburg,
    8-8-2017

De camping ligt op een prachtige plek en de omgeving is erg mooi. De steden Pamplona en San sebastian zijn binnen 3 kwartier te bereiken. Het eten is uitstekend, het restaurant is gezellig en de mensen van de camping zijn erg aardig. Dat het sanitair schoon was kan ik absoluut niet bevestigen. Wij vonden het echt vies. De douches stonken en lagen vol met haren en modder. De wcs waren ook niet erg schoon. Het viel ons juist zo op omdat we op meerdere campings hebben gestaan en het daar echt beter was. In t algemeen zijn kampeerplekken op spaanse campings klein, dus hier ook. Daarnaast zijn de Spanjaarden erg luidruchtig tot na 12 uur snachts. Omdat dit een zeer Spaanse camping is, was het hier regelmatig tot 00.30 onrustig op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)