San Pedro del Pinatar

We hebben een aantal aanbieders voor San Pedro del Pinatar voor je op een rij gezet:

Reviews over San Pedro del Pinatar

Zeer goed

Randy
    11-6-2017

Leuke toffe markt goede supermarkten alles wat je nodig hebt rustig er word nog veel bijgebouwd overal hebben we lekker geten s'avond was het heel rustig er liepen veel honden en katten nadeel poep op de stoep

Gereisd Met partner in mei 2017

Authentiek, vlak, 2 kusten, echte Spanje

wimdv777
    3-6-2015

Mooie en aangename nog authentieke gemeente met veel mooie stranden, natuurgebied met zoutmeren en flamingo's, met 2 kusten: Middellandse Zee en de Mar Menor elk met hun troeven. Je kan de levendige straneen aan de Mar Menor opzoeken met bars en restaurants of de zalig rustige stranden aan het natuurgebied en aan de haven. Mooie jachthaven met bars en restaurants. Veel sportmogelijkbeden waaronder de beroemde Pinatar Arena waar heel wat Topclubs op stage komen. Zeer levendige en grote markt op maandag waar je echt alles kan vinden. Groot indoor shopping center Dos Mares dat alled dagen van het jaar open is. Iets verderop op 13 KM La Zenia Boulevard openlucht shopping center in La Zenia. Slecht korte verbinding van maximaal 15 minuten naar de luchthaven van Murcia San Javier MJV met verbindingen naar oa Charleroi en Eindhoven. Luchthaven Alicante is ook slechts 45 minuten max. Heel voordelig en lekker eten tot luxueus dineren Casa del Reloj. San Pedro heeft echt alles

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

San Pedro del Pinatar heeft zwavelbaden en zwavel"modder"

e. van someren
    7-1-2007

San Pedro del Pinatar heeft zwavelbaden en zwavel"modder" dat helend werkt voor patienten met reuma en huidproblemen. Je kan er heerlijk tapas eten langs het strand bij Restaurante Casa Miguel. Leuk uitstapje om 1 of 2x te doen als je in de buurt verblijft.

Gereisd Anders in januari 2007

San Pedro is een prettig stadje waar alles te krijgen is

ruud mooy
    1-1-2006

San Pedro is een prettig stadje waar alles te krijgen is. De markt is wekelijks op maandagmorgen, ook daar is alles tegen lage prijzen te krijgen en de kwaliteit ligt hoger dan sommige markten in de omgeving

Gereisd Anders in januari 2006

IK KOM AL 12 JAAR IN LO PAGAN

CO BERTELS
    21-12-2005

IK KOM AL 12 JAAR IN LO PAGAN. MAAR HET IS VOOR MIJ NU VEEL TE DRUK. HET IS NOGWEL EEN ECHTS SPAANS VAKANTIE DORP.MAAR VOLGENS MIJ NIET GENOEG WINKELS VOOR BUITENLANDERS. MAAR DAT MOET JE ER MAAR BIJ NEMEN. WEL VIND IK DIT EEN GOEDE PLAATS OM BUITEN DE DRUKKE PERIODES TE VERBLIJVEN. VOORAL VOOR IEMAND DIE GOLFT.

Gereisd Anders in Wed Dec 21 2005 11:56:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Pedro del Pinatar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews