Puerto de Mazarron

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Mazarron voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto de Mazarron

Voor herhaling vatbaar!

P Jansen,
    1-12-2018

Mooie camping op loopafstand van de zee. Hondvriendelijk. Keurig onderhouden. Vanaf de camping is het heerlijk wandelen naar de zee of naar de haven.

Gereisd met partner in november 2018

Super prijs/kwaliteit

Piet Derks,
    3-11-2016

Huis alles goed voor elkaar, omgeving voor elk wat wils en ook nog heerlijk kunnen golfen

Gereisd met partner in oktober 2015

uitgekiende plek vlakbij strand en stad

Henk van Rosmalen,
    19-9-2016

net hotel; eenvoudige keuken. Het eten was erg lekker. Echt Spaans uitzicht ook vanaf platdak. Rustig arbeidersbuurt, vlakbij de boulevard en strand, maar ook bij het centrum. Personeel waas heel vriendelijk. Wij hadden een perfecte kamer, schoon en netjes; dagelijkse schoonmaak.

Gereisd met vrienden in april 2016

Mooie rustige camping om te overwinteren

Millecam José,
    17-9-2016

Goede camping, vriendelijk personeel, alles netjes onderhouden.

Ruime plaatsen, heerlijk om te wandelen of te fietsen.

In de winter aangename temperatuur, ook een goed verwarm binnenzwembad waar 2 maal in de week aquagym gratis gegeven word.

Gereisd met partner in maart 2016

weer een fantastisch verlof achter de rug!

Ilse,
    25-6-2016

Alles is er goed, vooral heel veel rust, maar uitstappen zijn vanaf hier ook heel goed mogelijk: Sierra Espuna, cartagena, Aguillar, Murcia, puerto de mazzarone,...

Gereisd met partner in juni 2016
Puerto de Mazarron scoort een 8,5 uit 10, op basis van 38 reviews