Los Alcazares

Reviews over Los Alcazares

Zonnig Groot-Brittanië

joske vermeulen
    1-9-2017

Je waant je hier in Engeland. In de restaurantbuurt werkt vaak personeel dat niet eens Spaans verstaat of spreekt. Wel een leuk strand en een mooie dijk om op te wandelen. Luchthaven in de nabije omgeving waardoor er soms vliegtuigen heel laag (lawaaierig) overvliegen. De luchthaven is ook een opleidingscentrum voor gevechtspiloten die regelmatig oefenen met hun vliegtuigen boven de Mar Menor.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige mooie plaats aan het strand

huub
    16-9-2016

veel spaanse en weinig buitenlandse toeristen. Dus de meesten beheersen het Engels niet al te best. Dit heeft ook wel zijn charme. Het openbaar vervoer is niet zoals in nederland. De bussen gaan maar ong. 3 keer per dag naar Murcia (0ng. 1.15 u) en (Cartagena.0,5 u) aanduiding bij de bushalte is er niet. Dus vragen in het hotel.

Geen aantrekkelijke bestemming

sandy wintmolders
    4-10-2014

Geen mooie badplaats. Enkel toeristenrestaurants, geen kwalitatief goeie alternatieven. Shoppingmogelijkheden zeer beperkt. 1 pluspunt: karaokebar met iedere dag live optreden in diverse stijlen. Autoverhuurbedrijf waar men enkel spaans spreekt:-(

Gereisd Met vrienden in september 2014

Prachtige stranden met een echt Spaanse sfeer

Wendy
    8-1-2012

Los Alcazares en het gehele Mar Menor omgeving is omringd door mooie zandstranden. De sfeer is zeer Spaans. Het weer is daar algemeen heel goed en zonnig, vandaar de naam Costa Cálida (warme kust). Een uitstekend plek voor familie vakantie.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Los Alcazares scoort een 9,5 uit 10, op basis van 23 reviews