Bolnuevo-Mazarr¢n

We hebben een aantal aanbieders voor Bolnuevo-Mazarr¢n voor je op een rij gezet:

Reviews over Bolnuevo-Mazarr¢n

one big happy family!!

DYM
    30-10-2008

Wij komen al zeker al 12 jaar , op deze prachtige camping, van eind september tot eind maart,zijn al overal geweest maar nergens zo,n fijn verblijf als hier.Word heel veel gedaan voor de overwinteraars zoals sardine feest met sangria 2x per seizoen,2 paella maaltijden, haast elke 14 dagen een dansavond met levende muziek De camping ligt pal aan zee, zeer ruime staanplaatsen met water en afvoer en zo kan ik wel doorblijven gaan een vette 10. Heel fijn personeel van directeur tot schoonmaaksters.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bolnuevo-Mazarr¢n scoort een 9 uit 10, op basis van 7 reviews