Reviews over S'Algar

moeilijk te beoordelen in twee woorden

gerry,
    8-6-2015

san luis ligt inderdaad afgezonderd, maar wij wisten dit op voorhand dus... het hotel zelf is zéér net en verzorgt.

zeer verzorgde kamer & ruime sportfaciliteiten.

vriendelijk bediening & de animatie kon dit jaar perfect nederlands en deden voor jong & oud zeer hun best.

Maar het zwakke punt in san luis is het eten, dit was echt niet goed. zeer goed hotel en dan zo'n triestige keuken & ze wisten het zelf want bij het plaatselijk beoordelen op vrijdag waren ze erorm nerveus, en opdringerig om toch maar het restaurant een goede beoordeling te geven. dit was zéér ongepast.

Mooi, proper en aangenaam hotel

jan_imbrechts,
    20-8-2014

Bij aankomst bleek onze kamer overboekt, we kregen een kamer voor één nacht aangeboden in het S'algar hotel, hiervoor kregen we onmiddellijk een upgrade van half pension naar all-in. Onze kamer in San Luis was pas vernieuwd en helemaal in orde met prachtig zeezicht. Het eten was afwisselend en prima verzorgd. Het personeel is vriendelijk en attent.

Prachtige gratis te gebruiken sportfaciliteiten. In en rond het hotel en in het dorpje is overal proper.

Rustig, ruim zwembad.

Vandenbulcke,
    11-8-2013

Toen we op luchthaven Menorca aankwamen kregen we te horen dat er overboeking was in Las Palmeras en dat we hierdoor 1 nacht naar San Luis moesten.

In Las Palmeras waren de appartementen ruim en van het nodige voorzien. Wij hadden ook een goede ligging, op het 2de verdiep en op een hoek.

Aan het zwembad was het zeer ruim en was er steeds plaats (wat voor ons een pluspunt is).

Een groot minpunt was het restaurant, helemaal niet gezellig (net een kantine op school) en het eten was basic en geen variatie.

Geweldige vakantie gehad

Yasminv,
    10-8-2013

Dit jaar zijn we voor het eerst op Menorca geweest en was het ook de eerste keer dat wij in petit Xuroy hebben verbleven. Carlos de receptionist is erg behulpzaam en vriendelijk. De inrichting van het appartement is sober maar het appartement beschikt over alles en is schoon. Een minpunt was alleen dat er tijdens ons verblijf maar één keer een schoonmaakster is langs geweest die enkel de prullenbakjes heeft geleegd..

Het appartement ligt midden in een prachtig rustige baai wat petit xuroy tot een fijne uitvalbasis maakt. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook erg goed omdat wij er voor weinig geld verbleven hebben. Bovendien is het zwembad mooi en schoon en zijn er altijd genoeg bedjes. Het eten bij het hotel is alleen niet erg lekker en best prijzig. Piccolo mondo, het andere enige restaurant in Alcalfar is ook geen aanrader. In de omgeving van Alcalfar is er op een kleine supermarkt na weinig te vinden. Maar het plaatsje S'algar is binnen 15 min lopen te bereiken via de rotsen.

zeer goede prijs/kwaliteit

Koen,
    29-6-2013

net terug van 12d hotel San Luis. Hotel OK prijs/kwaliteit. Geen koelkast op de kamer en dit vonden wij zeer jammer. Weinig bars en restaurants in de omgeving. Auto huren is een must. Het eten(buffet) was zeer gevarieerd. Veel (beleefde) Engelsen in het hotel.

S'Algar scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews