S'Algar

Reviews over S'Algar

natuur vakantie

gerry
    8-6-2015

er geen uitgaansleven, en winkeltjes zijn er nauwelijks . er zijn welgeteld twee restaurant/bar in de buurt. het is daar of wel een rustvakantie of een wandel vakantie. geen apotheek noch bankautomaat, maar dit jaar was er wel een goede all-in. of een goede uitvalsbasis om de rest van het eiland te verkennen met de auto.

Gereisd Met partner in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Omgeving zeer geod verzorgd, netjes

Henk Reijnders
    30-7-2007

Omgeving zeer geod verzorgd, netjes. Veel engelse gasten, is resort ook op ingericht en is over algemeen positief. Rustige omgeving, geen uitgaanseiland. Veel acticiteiten voor valwassenen en kinderen, veelal gratis.

Gereisd Familie in juli 2007

Het dorp S 'Algar bestaat volgens mij helemaal niet

Renee
    24-10-2006

Het dorp S 'Algar bestaat volgens mij helemaal niet. Het is een hotel/ bongalow wijk naast San Lluis. Geen strand, bijna geen uitgaansleven, geen cultuur. Het is wel schoon en netjes.

(Bijna) alle hotels in dit drp zijn van dezelfde eigenaar. Dit betekend dat als je AI boekt dat ook bij andere hotels mag eten en drinken.

's Avonds rijd er een treitje door het dorp om je van het ene naar het andere hotel te brengen.

Gereisd Met partner in oktober 2006

het is geen stad maar een klein dorpje waarin een hoop een

jud lee en de kidsss
    21-8-2006

het is geen stad maar een klein dorpje waarin een hoop prive bungalows liggen een een paar hotels. Je moet echt een auto hebben anders is het echt saai en niks. Alleen htl.st.luiss heeft savonds wat te doen maar niet om over naar huis te schrijven. om 11uur afgelopen. ideaal voor oudere mensen .Het eiland is heel erg mooi helder mooi water, kleine baaien. Echt schitterend!!! Ik kom zeker nog een keer terug maar niet hier

Gereisd Anders in augustus 2006

S'Algar Resort (Las Palmeras) Reisperiode : 29-6 tot is :

elle, quinten, patricia en geert
    4-8-2006

S'Algar Resort (Las Palmeras) Reisperiode : 29-6 tot 10-7-2006 Deze vakantie is heel goed meegevallen Leuk appartementje, mooi en groot zwembad, rustig, ideaal voor kinderen. Opgelet : in S'Algar is wel geen strand !!! In Menorca zijn wel prachtige baaien met strand (met auto bereikbaar) Een aanrader Cala Mitjana !!! all inclusive formule : onbijt (sober maar goed) middagmaal : keuze uit verschillende schotels lunch : zeer goed in buffetform (mogelijkheid om met "busje" naar verschillende plaatsen te gaan eten) algemene conclusie : zeer goed

Gereisd Anders in augustus 2006
S'Algar scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews