Aparthotel Insotel Club Punta Prima

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Aparthotel Insotel Club Punta Prima
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Club Punta Prima voor je op een rij gezet:

141 reviews over Aparthotel Insotel Club Punta Prima in het Nederlands

Weer een super vakantie!

Ludovicus,
23-10-2018

Wij (mijn vrouw en ik en mijn zoontje van 7 jaar) zijn hier voor de tweede keer geweest van 14 oktober t/m 21 oktober. Dit keer hadden we weer een hele mooie kamer (5303). Wij hadden al aangegeven, in een vorig review, dat wij hier graag nog eens terug wilde. Wij werden niet teleurgesteld, want alles was weer top. Van animatie tot het eten. Dit keer was er zelfs een hele vriendelijke nederlandstalige mevrouw aan de receptie. Misschien dat we volgend jaar weer terug gaan. Als het aan ons zoontje ligt, wilt hij nergens anders naar toe. Mijn voorkeur gaat in iedergeval uit, naar een Insotel, want daar hebben we nu een hele goede ervaring mee.

uitstekend

paul vermeylen,
10-2-2018

Prachtig, zeer verzorgd, domein met ruime kamers. Uitgebreide all in formule met vriendelijke bediening en goed uitgedokterde eetgelegenheden voor een groot publiek.

Voor de minder mobiele mensen zijn de hellingen een klein probleem en dat zou in de brochure beter moeten aangeduid worden. Weinig te doen in de onmiddellijke omgeving

Super leuke vakantie

Ludovicus,
23-10-2017

Wij zijn hier met onze 6 jarige zoon van 15 okt t/m 22 okt 2017 geweest in kamer 5306. Wij hadden geluk, dat wij een mooie kamer met prachtig zeezicht hadden. De kamer lag wel het verste weg van alles, maar daardoor ook heel erg rustig. Het hotel is heel groot, maar door de goede organisatie, merkt men dat niet niet zo. Dit all-in hotel is gewoon ideaal voor families. Er is voor iedereen goede/ leuke animatie. Ook de shows s'avonds zijn leuk. Onze zoon wilde iedere avond naar de mini-disco om 20:00 uur. Ook een plus is, dat men tijdens het eten ook je drankjes krijgt geserveerd en je naar een tafel gebracht word. Ook s'avonds worden de drankjes gebracht. Men heeft in de grote zaal met podium ook een barretje staan, waar iedere dag een andere coctail word gemaakt en voor de kinderen een vaste zelfde coctail met wisselend snoepgoed. Het hotel ligt op een heuvel gebouwd en dat is voor mensen die slecht te been zijn, wel vermoeiend. Het hotel ligt 15-20 minuutjes van het vliegveld. Onze zoon wil volgende keer terug naar dit hotel (en wij ook!). Dat zegt genoeg.

Onder de Maat

drsP,
15-8-2017

Top prijs voor een leuke plek. De kleine mediterrinare irritataties zoals een lekkkende douchdeur, harde bedden, slechte koffie bij ontbijt, ongaar eten, niet sluitende toegangsdeur, bankbedden hebben doorligten matrassen. Licht in de 3e eetzaal (deze gaat als laatste open) wordt om 21:05 gedimd maar de eetzaal is tot 21.30 open. De stoelen in de eetzaal worden niet schoongemaakt, het personeel is langzaam met ophalen van borden. De verwarmde en normale borden zijn nat en af en toe niet schoon (Evenals bestek en kopjes). Positief: er zijn veel mensen maar dat heb je absoluut niet direct door. Nette zwembaden maar wel erg handdoekje leggen. Winkel aanwezig, erg schoon zowel kamers als terrein gebouwen. Tuin word goed bij gehouden, prachtige lokatie, complex ligt op een heuvel dus je moet klimmen. Nabij een mooi strand, schoon zand, ligbedden met parasols, wel enig zeewier aanwezig, maar dat is te mijden. Reddingsbrigade aanwezig, met boeien aangezet je kan redelijk ver de zee in.

Goed resort voor mensen met kinderen

Dennis,
3-8-2017

Wij waren 2 weken op Punta Prima resort en spa. Dit resort staat vooral in het teken van kinderen, iets wat ons aanspreekt. Ze hebben leuke animatie, met verschillende nationaliteiten waaronder ook Nederlands. Het eten is prima, maar meer ook niet. Drinken is goed, jammer dat er alleen maar 1 soort wit en 1 soort rode wijn is. Het kan erg druk zijn in het restaurant. De service van het personeel is erg goed evenals het schoonmaken van de kamers. Wel zijn de kamers toe aan renovatie. Wij ondervonden in onze tweede week geluidsoverlast van onze bovenburen, die het nodig vonden om tot de nacht door de kamer te rennen en stoelen te schuiven.

Zwembaden zijn super, spa is goed, WiFi slecht, bedden kunnen beter, animatie goed.

goed hotel,wel kamers aan vernieuwing toe.

rudy
6-9-2016

dit is een hotel alleen voor mensen met kinderen,niet voor koppels.

Insotel is een verzorgd en proper resort waar kinderen centraal staan. Eten is lekker met speciaal kinderbuffet. Zeer mooie zwembaden vr alle leeftijden. Voldoende ligbedden ah zwembad. Kortom een aanrader!Enige minpuntje is de wifi.... zeeeeer traag wat onvoorstelbaar is in 2016...

Prachtig resort, super vakantie!

Van zoest
24-5-2016

We zijn met de hele familie (opa, oma, kinderen en kleinkinderen 2,3, en 8 jaar) op vakantie geweest in dit fantastische familie resort. Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker. Kamers zijn schoon. Leuke animatie, kidsclub en speeltuintjes. Mooi strand op loopafstand. Vliegveld is dichtbij, dus maar eventjes in de bus. Kleine minpuntjes: de kamers zijn gehorig en de wifi is niet zo goed. Het zou leuk zijn als er voor de kinderen een glijbaantje in het kinderbad was. Tip: reserveer op tijd voor het italiaans restaurant en de massages in de spa. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!

Geweldig!

Kees
3-9-2015

Super mooi familie resort tegen de berg op gebouwd met twee zwembad gebieden (Noord en zuid of onder en boven) leuke laag bouw. Eten is uitgebreid meerdere thema avonden wij vonden het goed. Buffet restaurant is slim opgezet en opgedeeld in drie restaurants welke om beurten open gaan en als er een vol is gaat de ander weer open hierdoor vind je bij binnenkomst altijd een schone tafel en loopt niet alles doorslaat. Eten mag in korte broek! Wij mochten twee keer a la carte eten. S middags keuze uit vier eet locaties Italiaans mediterranen BBQ en buffet. All in drank zeer uitgebreid en alleen merk drank keuze uit 8 soorten whiskey 6 soorten rum etc maar ook licor 43 sambuca etc het complete assortiment van de slijter kunt u bestellen zonder bijbetaling. Park netjes en verzorgd geen kapotte zaken gezien. Echt super allemaal.

Nadeel geen gratis WiFi, bedden aan de harde kant.

Al met al hebben wij het hier super gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Prachtig resort

Bianca
18-8-2015

Mooi resort, leuke apartement, goed eten, aardige bediening (zeer gericht op kinderen). Strand op loopafstand, alsook een paar supermarkjes e.d. Resort is vrij groot opgezet, maar hebben hier weinig last van gehad. Ligt op een heuvel, dus wel dagelijkse spieroefeningen... Persoonlijk vond ik het jammer dat er geen zwembadglijbaan was voor mijn zoontje van 2, maar dat stond er achteraf gezien ook niet bij. Wel grote normale speeltuin op het park. Heel leuk resort om te verblijven met jonge kinderen!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Insotel Club Punta Prima in Punta Prima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Insotel Club Punta Prima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.