Aparthotel Insotel Club Punta Prima

Tonen op kaart

143 reviews over Aparthotel Insotel Club Punta Prima

• 2019
    8Heusinkveld21-05-2019

Prachtig, goed verzorgd maar heel rumoerig

Een mooi, groot resort tot in de puntjes verzorgd. De all-inclusive formule is perfect. Het personeel ook. Het eten in de supergrote eetzalen is prima maar wat een herrie door de gasten maar ook door de kelners die zich uit de naad rennen en het serviesgoed met veel kabaal opruimen. Prachtige zwembaden. Voor ons waren er zeker ook minpunten. De studio's zijn heel gehorig. Met zowel links als rechts naast ons en ook boven onze studio waren gezinnen met kleine kinderen en was heeeeel rumoerig. Als echtpaar vonden wij het niet prettig. Veel huilende en schreeuwende kinderen. Het is echt een familie-resort. Na een paar dagen zijn we verhuisd (met bijbetaling) naar het naastgelegen suites-hotel en dat was voor ons perfect. Wat een rust.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Ludovicus23-10-2018

Weer een super vakantie!

Wij (mijn vrouw en ik en mijn zoontje van 7 jaar) zijn hier voor de tweede keer geweest van 14 oktober t/m 21 oktober. Dit keer hadden we weer een hele mooie kamer (5303). Wij hadden al aangegeven, in een vorig review, dat wij hier graag nog eens terug wilde. Wij werden niet teleurgesteld, want alles was weer top. Van animatie tot het eten. Dit keer was er zelfs een hele vriendelijke nederlandstalige mevrouw aan de receptie. Misschien dat we volgend jaar weer terug gaan. Als het aan ons zoontje ligt, wilt hij nergens anders naar toe. Mijn voorkeur gaat in iedergeval uit, naar een Insotel, want daar hebben we nu een hele goede ervaring mee.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 8paul vermeylen10-02-2018

uitstekend

Prachtig, zeer verzorgd, domein met ruime kamers. Uitgebreide all in formule met vriendelijke bediening en goed uitgedokterde eetgelegenheden voor een groot publiek. Voor de minder mobiele mensen zijn de hellingen een klein probleem en dat zou in de brochure beter moeten aangeduid worden. Weinig te doen in de onmiddellijke omgeving

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Ludovicus23-10-2017

Super leuke vakantie

Wij zijn hier met onze 6 jarige zoon van 15 okt t/m 22 okt 2017 geweest in kamer 5306. Wij hadden geluk, dat wij een mooie kamer met prachtig zeezicht hadden. De kamer lag wel het verste weg van alles, maar daardoor ook heel erg rustig. Het hotel is heel groot, maar door de goede organisatie, merkt men dat niet niet zo. Dit all-in hotel is gewoon ideaal voor families. Er is voor iedereen goede/ leuke animatie. Ook de shows s'avonds zijn leuk. Onze zoon wilde iedere avond naar de mini-disco om 20:00 uur. Ook een plus is, dat men tijdens het eten ook je drankjes krijgt geserveerd en je naar een tafel gebracht word. Ook s'avonds worden de drankjes gebracht. Men heeft in de grote zaal met podium ook een barretje staan, waar iedere dag een andere coctail word gemaakt en voor de kinderen een vaste zelfde coctail met wisselend snoepgoed. Het hotel ligt op een heuvel gebouwd en dat is voor mensen die slecht te been zijn, wel vermoeiend. Het hotel ligt 15-20 minuutjes van het vliegveld. Onze zoon wil volgende keer terug naar dit hotel (en wij ook!). Dat zegt genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 6drsP15-08-2017

Onder de Maat

Top prijs voor een leuke plek. De kleine mediterrinare irritataties zoals een lekkkende douchdeur, harde bedden, slechte koffie bij ontbijt, ongaar eten, niet sluitende toegangsdeur, bankbedden hebben doorligten matrassen. Licht in de 3e eetzaal (deze gaat als laatste open) wordt om 21:05 gedimd maar de eetzaal is tot 21.30 open. De stoelen in de eetzaal worden niet schoongemaakt, het personeel is langzaam met ophalen van borden. De verwarmde en normale borden zijn nat en af en toe niet schoon (Evenals bestek en kopjes). Positief: er zijn veel mensen maar dat heb je absoluut niet direct door. Nette zwembaden maar wel erg handdoekje leggen. Winkel aanwezig, erg schoon zowel kamers als terrein gebouwen. Tuin word goed bij gehouden, prachtige lokatie, complex ligt op een heuvel dus je moet klimmen. Nabij een mooi strand, schoon zand, ligbedden met parasols, wel enig zeewier aanwezig, maar dat is te mijden. Reddingsbrigade aanwezig, met boeien aangezet je kan redelijk ver de zee in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Dennis03-08-2017

Goed resort voor mensen met kinderen

Wij waren 2 weken op Punta Prima resort en spa. Dit resort staat vooral in het teken van kinderen, iets wat ons aanspreekt. Ze hebben leuke animatie, met verschillende nationaliteiten waaronder ook Nederlands. Het eten is prima, maar meer ook niet. Drinken is goed, jammer dat er alleen maar 1 soort wit en 1 soort rode wijn is. Het kan erg druk zijn in het restaurant. De service van het personeel is erg goed evenals het schoonmaken van de kamers. Wel zijn de kamers toe aan renovatie. Wij ondervonden in onze tweede week geluidsoverlast van onze bovenburen, die het nodig vonden om tot de nacht door de kamer te rennen en stoelen te schuiven.

Zwembaden zijn super, spa is goed, WiFi slecht, bedden kunnen beter, animatie goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6rudy06-09-2016

goed hotel,wel kamers aan vernieuwing toe.

dit is een hotel alleen voor mensen met kinderen,niet voor koppels.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Elke02-07-2016

Fijn hotel voor gezin met kleine kinderen.

Insotel is een verzorgd en proper resort waar kinderen centraal staan. Eten is lekker met speciaal kinderbuffet. Zeer mooie zwembaden vr alle leeftijden. Voldoende ligbedden ah zwembad. Kortom een aanrader!Enige minpuntje is de wifi.... zeeeeer traag wat onvoorstelbaar is in 2016...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Van zoest24-05-2016

Prachtig resort, super vakantie!

We zijn met de hele familie (opa, oma, kinderen en kleinkinderen 2,3, en 8 jaar) op vakantie geweest in dit fantastische familie resort. Het eten is zeer uitgebreid en erg lekker. Kamers zijn schoon. Leuke animatie, kidsclub en speeltuintjes. Mooi strand op loopafstand. Vliegveld is dichtbij, dus maar eventjes in de bus. Kleine minpuntjes: de kamers zijn gehorig en de wifi is niet zo goed. Het zou leuk zijn als er voor de kinderen een glijbaantje in het kinderbad was. Tip: reserveer op tijd voor het italiaans restaurant en de massages in de spa. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Kees03-09-2015

Geweldig!

Super mooi familie resort tegen de berg op gebouwd met twee zwembad gebieden (Noord en zuid of onder en boven) leuke laag bouw. Eten is uitgebreid meerdere thema avonden wij vonden het goed. Buffet restaurant is slim opgezet en opgedeeld in drie restaurants welke om beurten open gaan en als er een vol is gaat de ander weer open hierdoor vind je bij binnenkomst altijd een schone tafel en loopt niet alles doorslaat. Eten mag in korte broek! Wij mochten twee keer a la carte eten. S middags keuze uit vier eet locaties Italiaans mediterranen BBQ en buffet. All in drank zeer uitgebreid en alleen merk drank keuze uit 8 soorten whiskey 6 soorten rum etc maar ook licor 43 sambuca etc het complete assortiment van de slijter kunt u bestellen zonder bijbetaling. Park netjes en verzorgd geen kapotte zaken gezien. Echt super allemaal. Nadeel geen gratis WiFi, bedden aan de harde kant. Al met al hebben wij het hier super gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

6 tips over Aparthotel Insotel Club Punta Prima

• HLLN, 08-06-2014

Met jong gezin: 3 kamer-appartement blijft woonkamer beschikbaar.

• K, 01-10-2013

Ga a la carte eten weer eens wat anders als in de eetzaal en erg lekker!

• Josine, 23-07-2013

Naast het park ligt een supermarkt. Zonnebrand is daar nog goedkoper dan in nederland. Supermarkt op het park 4x zo duur. Verder staan er wasmachines op het aprk waar je gratis een wasje kan draaien. Badlakens krijg je daar. Tip: neem dus niet teveel mee. En boek hierheen. Wij komen zeker terug.

5 vragen over Aparthotel Insotel Club Punta Prima

• Linda, 24-03-2013

avond entertainment

Is het te doen om als ouders naar de avond entertainment te gaan met een beeld babyfoon?

Dana, 27-05-2013

Zelf zou ik het niet doen. Het avond entertainment is ook leuk voor kinderen. Tot +/- 20.15 uur is er een show voor kinderen en tot ongeveer 22.00 uur is er een show voor volwassenen, maar de kinderen zitten er bijna allemaal ook bij.

• Patricia, 12-01-2013

Waar staat het tweepersoonsbed?

Wij vragen ons af hoe dat gaat met slapen. Wij hebben een dochtertje van dan bijna 2 en willen haar op een aparte slaapkamer in een kinderbedje laten slapen, maar vaak lees je twee sofabedden in het leefgedeelte. Weten jullie hoe dat hier zit? En of kunnen jullie vertellen hoe jullie dat doen/ hebben gedaan met een klein kindje?

Alvast bedankt!

Dana, 27-05-2013

Wij zijn net terug met ons zoontje van 2 jaar. Je hebt maar 1 slaapkamer en inderdaad 2 sofabedden in het leefgedeelte. Wij hadden een babybedje naast ons bed, maar hij sliep ook vaak tussen ons in. Voor ons was het sofabed geen optie daar zou hij zo vanaf rollen.

• Ellen, 01-12-2012

zwembad

Is zwembad verwarmd?

alecharing, 24-02-2013

Nee, in her voorjaar (mei) eigenlijk veel te koud om te zwemmen.

Aparthotel Insotel Club Punta Prima info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Wasserette

• SaunaAanwezig, Caldarium, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats