Hotel Sol Falco

15 reviews over Hotel Sol Falco

• 2019
    8Harry22-09-2019

Super!

De eerste vakantie met de kleine (7 maanden) en voor het eerst in een all in hotel... Onze ervaring? In 1 woord, fantastisch! Kamer is modern en ruim, personeel is vriendelijk, eten is gevarieerd en goed en ruime keuze uit verschillende dranken en cocktails. Zwembaden zijn netjes en mooi. Het strand bevind zich op loopafstand achter het hotel, ideaal. Wanneer we echt zoeken naar aandachtspunten, hebben we twee: ze komen elke dag op dezelfde tijd de kamer schoonmaken, precies wanneer de kleine ligt te slapen op de kamer, en het diner begint om 19.00 uur, dat is wel aan de late kant.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• Oude reviews

7Bjorn18-06-2013

Leuke vakantie

Sol-hotels zijn blijkbaar een Spaanse keten. Dit merk je wel in het hotel, vooral veel Spaansen maar ook een pak Italianen. Veel van het personeel kan met moeite een woord Engels. Hun all-in formules zijn niet echt wat je denkt. Je moet voor veel bijbetalen, zo zijn handdoeken voor aan het zwembad 1€ per stuk en per dag. Ontbijt was iedere dag hetzelfde. Nooit iets anders gezien aan het ontbijt! Andere buffetten middag en avond zijn wel voldoende en afwisselend. Enkel vond je voor kleine kinderen wat minder.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8petra31-08-2011

heerlijke vakantie!

Wij hebben met ons gezin (3 kinderen, 4,8,10 jaar) 11 dagen een heerlijke vakantie gehad bij Sol Falco. De zwembaden waren heel netjes. Je kon er voor kiezen om bij de 3 grote zwembaden te gaan liggen, hier was het wel wat drukker, maar toch waren er altijd ligbedden genoeg. Of kiezen voor de rust bij een kleiner zwembad vlak bij je appartement. Wij hadden een dubbele kamer (met een tussendeur) Dit ging prima, we hadden dus 2 badkamers. De kamers werden iedere dag opgeruimd, bedden opgemaakt en als je de handdoeken op de grond legde, kreeg je nieuwe. Kamers ruim genoeg en erg netjes. Het park is best groot, maar wel heel knus en gezellig. De ruimte waar het buffet is, is wel super groot, is erg massaal, maar je kon ook buiten eten en dat was lekker rustig. Animatie was erg leuk,iedere avond wel een musical, of een spaanse danseres. Het animatie team was top. Wij verbleven er als een van weinige nederlanders, maar speciaal voor onze kinderen kwam er een belgisch meisje vd animatie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Jeanne27-07-2011

Kindvriendelijk , fantastische ligging

Heb zelf nog gewerkt in het hotel, dus misschien niet volledig objectief maar 1 ding is zeker dat al het personeel zich 100% inzet en als toerist is het uiteraard niet evident om de volledige werking te zien van zo'n hotel. Het animatie-team klopt lange dagen en hier zit veel meer achter dan je denkt. Met zo'n DINO of FRED pak aanlopen is superzwaar en in zo'n hitte en met kids naast je ook niet zo evident.. Ik denk dat dit 1 van de beste hotels ooit is en de hotelketen SOL MELIA is niet voor niets de top van Spaanse hotelketens. Ik ben trots hier gewerkt te hebben en ga er zelf terug op reis dit jaar ook al heb ik geen kinderen. Respect voor het personeel en de service die ze met hart en ziel geven aan klanten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Chantal16-06-2010

Gezellig hotel

Leuk hotel met voornamelijk engelsen/duitsers en spanjaarden! Wanneer je met een baby komt kun je een flessenwarmer huren voor tijdens je verblijf (1euro per dag). Er waren wat dingen verouderd, maar het personeel was druk bezig alles weer op te knappen met name de flintstone poppen. Erg jammer dat Dino en Fred zich weinig lieten zien 2x per dag en dan 10 min hooguit. Wij hadden hier iets meer van verwacht, verder een prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Patrizia Pattinama-Usai23-08-2009

Super gezellig, kindvriendelijk hotel!

Wij (gezin met 1 kind van 6 jaar) hebben een supervakantie gehad in dit hotel. De sfeer is gemoedelijk. Het is een groot complex, maar daar merk je niks van. Geen gezoek naar ligbedden bij de zwembaden, altijd wel een plekje vrij. Veel Spanjaarden in het hotel, wat het allemaal nog leuker maakt. Echt vakantiegevoel. Eten heel goed voor een 3-sterren hotel. Apart kindergedeelte in Flinstones-stijl met t.v. aanwezig. Heel leuk voor de kinderen. Kamers altijd goed schoongemaakt. Vriendelijk en vlot personeel. Animatieteam geweldig. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zorgen ze voor gezelligheid. Ook de avondshows waren goed. Kinderen lopen ook tot 24.00 's nachts nog rond. Heel gezellig, wel aan de siësta denken! Het hotel is een kinderparadijs met het thema Flinstones. Elke avond zijn Dino of Fred van de partij na de mini-disco. In de miniclub zijn wel voornamelijk Spaanse kinderen aanwezig. Strand op 5 minuten lopen en eentje (veel mooier, zonder keien!) op 10/15 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Dennis14-07-2009

Goed hotel voor gezinnen

Ik heb hier met mijn vriendin en anderhalf jaar oude zoontje 12 dagen gezeten. De ligging is op zich prima. Je moet een tiental minuten lopen om bij het strand Cala n Bosch te komen of je kunt een ander strand kiezen wat wel dichterbij ligt, maar minder mooi is. Het hotel zelf biedt ruime mogelijkheid tot zwemmen.(bad of 7) Water is wel zout, maar daar ben je na een dag aan gewend. Het is daarbij ook niet zo zout als de zee... De animatieclub is fantastisch en zowat ieder uur is er wel wat te beleven voor kinderen. Met name voor kinderen vanaf een jaar of 2 ideaal. De service vond ik goed en de medewerkers zijn duidelijk geinstrueerd om vriendelijk tegen kids te doen. Het eten is voor een *hotel prima. Na een week kom je wel hetzelfde tegen, maar dat is volgens mij overal zo. De kamer die wij hadden lag op benedenverdieping nabij kinderzwembad en was voldoende. Iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Kamer was wel wat verouderd. Kinderbedje die we hadden was ook prima

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7w,nettekoven30-08-2008

zeer geschikt voor familie met kleine kinderen

goede animatie voor de kinderen en ouders .elke avond entertainment.

eten is goed en uitgebreid

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Mout30-08-2008

lekker ontspannen, kind vriendelijk

Leuk hotel, zeer kind vriendelijk. We zijn met zijn tweetjes er heen gegaan om nog ff te kunnen genieten van de zon. Het hotel is leuk opgezet in flinstone style voor de kinderen. Het kleine zandstrand ligt op 250 m, schitterend uitzicht en mogelijkheden tot surfen, zeilen, banaan rijen e.d. Een boulevard heb je er niet, dan moet je toch een stukje reizen. Het eten was voor deze 8 dagen afwisselend genoeg, goed van kwaliteit. Je had keuze uit pasta's rijst, paela diverse soorten vlees en vis, groentes, salades, fruit en toetjes.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Esther24-06-2008

Menorca

Mijn man en ik zijn met ons zoontje van 3 twee weken in dit hotel/resort verbleven. Het is laagbouw van max. 2 hoog. We verbleven in het gedeelte Cortico. Dit zit aan het zwembadgedeelte en tegenover de receptie, restaurant en animatie. Het is heel mooi en erg schoon. Ze hebben mooie diepe zwembaden, een babybadje en een peuterbad (70 cm diep). Allen zijn zouterwaterbaden. Het eten was ook prima, maar elke week hetzelfde. Dat was wel jammer. De service is verder prima. Om 20.30 uur was er kinderdisco en een week later om 21.00 uur. Animatie begon eerste week om 21.45 uur en daarna om 22.15 uur. Dit is vrij luid en duurt tot 00.00 uur 's nachts. Aan de overkant zit ook een hotel en de animatie hiervan is ook vrij luid en hoor je heel goed. Voor kinderen vanaf 4/5 is er een miniclub en Fred en Dino van de Flinstones komen 's middags een dansje doen en 's avonds bij de minidisco. Cala'n Bosch is een vrij leuk dorpje met een mooie haven. Hier zit ook een kinderparadijs met zwembadje.

Gereisd met familie in juni 2008

Hotel Sol Falco info