Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag13°10°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mar de Menorca voor je op een rij gezet:

238 reviews over Aparthotel Grupotel Mar de Menorca in het Nederlands

Wij zouden niet meer terug gaan.

lon83neke
5-10-2014

Wij waren in augustus 11 dagen hier. Ons was beloofd "volledig gerenoveerd in 2014" maar helaas gold dit maar voor 1 gebouw.Niet ons gebouw.Keukenkastje hing los en we hebben schone handdoeken gekregen waar rijst aan vast geplakt zat!!!!! Er werd 2x gepoept in het zwembad door kleine kinderen met niet oplettende ouders, waar je vervolgens de halve dag niet meer in kon zwemmen.Muntjes systeem vonden wij niet fijn.Je krijgt het aantal muntjes als personen en met dat muntje kun je een glas drinken halen,vervolgens moet je eerst je glas weer inleveren om je muntje terug te krijgen.Strand stelt niks voor, moet je echt met de auto.

Animatie was wel super leuk, onze kinderen hebben genoten van de minidisco.

We hebben genoten van de vakantie, plezier moet je uiteindelijk zelf maken. We konden goed slapen op de kamer en verder zijn we er veel op uit geweest. Mahon is een aanrader.

Om 6 uur 'ochtends begint rondom het zwembad al vol te liggen met handdoeken die stoelen reserveren.

Super ( kinder) vakantie

Mark Loor
21-9-2014

Wat sceptisch gingen wij erheen. Verwend met 5 sterren resorts, maar toen nog zonder kinderen, nu met 1 kindje (2,5 jaar) gingen we dit avontuur aan...

Wat een geweldige vakantie! Hotel is prima, niet echt gerenoveerd, maar netjes en perfect voor kinderen. Groot zwembad, met activiteiten als je dat wil. De kamers zijn ook netjes en iedere dag schoonmaak en handdoeken.

Eten is zeker prima, na 14 dagen kende we het wel, maar bleef goed.

Ligt af gelegen, maar met een paar dagen huur auto ken je het eiland op je duimpje.

Al met al zeker een aanrader, maar het is echt een familie hotel, veel kids en met erg vriendelijk personeel.

De reis is lekker kort (twee uur vliegen) het vliegtuig zit vol jonge kinderen, dus als ouder hoef je je niet ongemakkelijk te voelen als er gehuild wordt ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk maar niet nog eens terug

V
14-8-2014

Leuk hotel, maar nog niet volledig gerenoveeerd zoals de touroperator site beweerde. Alleen hoofd en bijgebouw zijn gerenoveeerd de rest alleen een likje verf en nieuwe matrassen. Eten oke, maar weinig variatie. Grootste ergenis dat om 08.00 uur al op alle bedjes een handdoek ligt!! Zit verder niks in de buurt, dus auto huren is een aanrader. Strand bij het hotel is niks. Leuk voor stellen met jonge kinderen, let op GEEN magnetron aanwezig alleen in de gerenoveerde appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Dit nooit meer!

Jan x Elien
12-8-2014

Wij zijn een jong koppel uit Wetteren (27,28).

De algemene indruk in het begin was wel ok... Het is er overal proper, ook een propere en mooie kamer, goeie grootte, naar onze wensen geluisterd en dus met zwembadzicht en overal dichtbij.

Het ontbijt valt nog wel mee, maar hetgene wat warm moet zijn is koud. Het middag en avondmaal is ook koud, maar gewoon niet te eten, 1x vis, vlees en pastagerecht, op zich voldoende maar niet te eten en elke dag hetzelfde. Je kan nog best koude groenten en brood eten. Het zwembad is druk bevolkt, wat op zich nog ok is, maar er is hier geen controle op de kinderen, met als gevolg dat er hier in het hoogseizoen wel 1x per dag in het zwembad gekakt wordt. Dit met als gevolg dat je er daarna een uur niet in mag en ikzelf er al niet meer in kruip. De baai hier dichtbij valt nog goed mee, helder water, maar het strand ligt er verwaarloosd bij (vuil van eenden en vast modderachtig zand). De cocktails zijn hier ook niet te drinken. Duur en niets waard dus!

Gereisd met partner in augustus 2014

Leuk voor een keertje

Pancho Villa
11-8-2014

Niets bijzonders. Patat werd in oud donker vet gebakken. Het strand is 3x niks, je moet eerst door een hoop bagger om in het water te komen en het stinkt. Jammer is dat arke adverteert met het strand want dit kun je echt niet maken om dit te vermelden in je reisgids. Eten was op zich prima maar de keus was niet overdreven veel. De animatie vond ik ook tegenvallen. Op zich hebben we ons prima vermaakt maar ik zal hier niet nog eens terug gaan. De kamers zijn op zich niet groot

Top vakantie

Kim
22-7-2014

Goed hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers en elke dag schone handdoeken. Het eten is zeer gevarieerd en warm. Voor de kinderen is er een leuk animatieteam en ook voor volwassenen worden er diverse activiteiten georganiseerd. Ruim opgezet park, wij hadden geluk met onze locatie van de kamer. Dichtbij het zwembad en toch ver genoeg om geen last te hebben van de avondactiviteiten, dit was vooral in de weekenden duidelijk aanwezig. Aanraden voor gezinnen met kinderen. Voordeel het is maar15 minuten rijden vanaf het vliegveld

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

goede verhouding prijs/kwaliteit

marieke_verstraete
12-7-2014

Dit hotel is vernieuwd. We hebben het geboekt in last minute waardoor de prijs wat lager was. Het hotel is ok. De kamers waren net, iets ouder maar volledig opgefrist. Het restaurant is in buffetvorm. Alhoewel er veel volk was verliep alles rustig en werd alles voortdurend aangevuld. Het personeel was heel vriendelijk.Dit is een goed hotel met kleine kinderen.

Het zwembad is heel ruim en er zijn voldoende ligzetels. Sommige mensen waren er wel supervroeg bij om hun handdoek te leggen maar er was altijd wel ergens plaats. Het strandje is heel klein en ligt ongeveer 400m van het hotel. Dit is zeker goed te doen. Verder in de buurt heb je nog een bar/restaurant in de buurt van het strandje maar dat is het dan ook. Dit is echt een rust vakantie. Je kunt altijd een auto huren en de rest van het eiland bezoeken. Zeer zeker goed te doen.

De keuken is wel afgestemd op de vele Britse toeristen, maar er is altijd brood met beleg of verse koude groenten te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Te druk

Brigitte
2-7-2014

We boeketen dit hotel last minute. Het hotel zelf is rustig gelegen en volledig gerenoveerd. Vriendelijk personeel, om de andere dag word er schoongemaakt . Nadeel was dan weer dat er heel veel Engelsen waren dus ook animatie in Engels en Duits. Omdat er ook in de buurt helemaal niets te doen was bleven de meeste mensen dan ook aan het zwembad, dus handdoek leggen of geen plaats. De muziek van het animatieteam stond veel te luid, wel niet de ganse dag maar wij gaan niet op vakantie om verplicht naar muziek te luisteren. Het eten was goed met show cooking maar het restaurant ligt op -1 dus er kan niet buiten gegeten worden en door de slechte akoestiek klinkt elk geluid dubbel zo hard. Aangezien wij fervente fietsers en wandelaars zijn gingen wij dan ook elke dag op stap. Voor (kleine) kinderen is dit een prima hotel. Menorca ziet ons zeker terug maar helaas niet in dit hotel wegens te druk en te groot

Gereisd met partner in juni 2014

Super leuke vakantie gehad!!

sabrina
1-7-2014

Wij zijn in de periode 18 juni t/m 25 juni 2014 naar dit hotel geweest met onze dochter van bijna 2. Werkelijk een hele leuke vakantie gehad die eigenlijk tekort was.. 10 dagen had mooi geweest :) vriendelijk personeel, mooi zwembad, het park is mooi en je hebt niet in de gaten dat het een park is doordat alles open is. dit vonden wij erg fijn. het eten is goed! voor ieder wat wils. Net zoals in andere all inclusive hotels ben je het eten wel zat na 8 dagen maar daarin tegen mis ik sommige dingen nu alweer. Jammer dat het niet erg in trek is bij de nederlanders. het hotel zat vol met engelsen en duitsers maar daarin tegen niet minder leuk. Ik zou graag nog een keer terug willen. Wij hadden een ietwat verouderd huisje maar het was wel heel erg schoon en dat vind ik erg belangrijk. Het strandje is klein maar zeker de moeite waard om even te kijken, de animatie is erg leuk alleen de miniclub savonds voor de allerkleinste best laat. Onze vakantie was grandioos

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

goede prijs kwaliteit verhouding

barnhorn
18-12-2013

goede vakantie gehad. Eten is goed voor ieder wat wils. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Kamers oud maar schoon. Maar we hebben gezien dat de app worden gerenoveerd , Dan ziet het er weer keurig uit nl zo'n kamer gezien. Het is ook wel nodig. Maar je leeft buiten. Zwembad goed, voldoende bedjes aanwezig. Alleen geen kussens er op en de bedjes zijn van hard plastic . Kinderbad is goed alleen staat er een speeltoestel in met een hele grote emmer erboven op ,die veel water naar beneden gooit om de paar minuten. Voor de allerkleinste toch wel heel eng. Mini club is in een oud houtenhuisje maar de kinderen lijken zich te vermaken. Avond vermaak weten wij niks van ivm met de kleine die wel op tijd naar bed moest. Probeer met slechte slapers wat verder bij het zwembad vandaan te zitten want de muziek s' avonds is erg luid. Huur wel een auto want het zit erg afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Aparthotel info

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grupotel Mar de Menorca in Cala Canutells, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grupotel Mar de Menorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.