Aparthotel Grupotel Mar de Menorca

Aparthotel Grupotel Mar de Menorcastersterster

7Goed

Spanje, Menorca, Cala Canutells

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Mar de Menorca voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

248 reviews over Aparthotel Grupotel Mar de Menorca

• 4Nicole25-07-2019

Nooit meer.

Strandje stinkt, veel kwallen, stijle trap naar beneden. Eetzaal is zeer luidruchtig met gekrijs van kids dus besef dat je na 10 dagen, 3 x per dag die herrie verlangt naar rust en ontspanning. Frituurvet zag er niet best uit en alles gebakken in zelfde vet. Zwembaden vol luchtbedjes waardoor zwemmen soms niet te doen was. Zou dit verblijf niet aanraden voor kinderen ouder dan 8. Alle activiteiten in het Engels. Shows in het Engels waardoor je niet het idee hebt In Spanje te zijn. Auto huren moet wel om bij andere strandjes te komen. Dorp heeft verder niets dus je bent gebonden aan het park zelf.

1 zeer onbeschofte barman die na mij geholpen te hebben een Spaanse opmerking naar mij maakte die een andere Spaanse gast zeer grappig vond maar voor mij niet begrijpbaar.

De bedden lagen als tafels zo hard dus als je rugklachten hebt..zeker niet boeken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Crama M23-07-2019

Kindvriendelijk hotel

Prettig verblijf. Mooi hotel, met schone en mooie faciliteiten. Wij waren met twee kleine kindjes die zich prima hebben vermaakt. Het hotel is groot opgezet met meerdere bijgebouwen. Het hotel is voornamelijk gericht op Engelse toeristen, welke dan ook in grote getallen aanwezig waren. Animatie is de hele dag aanwezig waardoor er voor jong en oud altijd iets te doen is. Hotel is erg kindvriendelijk, uitgebreide animatie tot aan een kinderopvang voor verschillende leeftijden. In de directe omgeving is weinig te doen, een beperkt aantal winkeltjes en een supermarkt. Twee maal in de week is er markt in Mahon. Mahon is een leuk toeristisch stadje met enkele bezienswaardigheden. Een rit met de bus duurt slechts 15 minuten.

• 7Bok21-06-2019

Voor ons niet meer

Accommodate is groot, netjes en schoon. Zowel hoofdgebouwen als appartementen. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Zwembaden groot en ook schoon. Verschillende badjes voor kindjes en ook verschillende dieptes. Voor ons was de accommodatie te groot en grote domper op de hele reis, de vreet kelder. De eetzaal is in de kelder van het hoofdgebouw, geen daglicht en hutje mutje naast elkaar. Mega gehorig, en met al die schreeuwende kinderen is dat geen pretje. Het eten was okay maar te weinig variatie. Veel te vet, de churros van het ontbijt werden in hetzelfde vet gebakken als de aardappelkroketjes van het dinner. Slechte ventilatie dus elke avond stonk je naar eten. Het strandje is op loopafstand maar doordat er veel wier is aangespoeld stonk het er best wel. er zwemmen ook eenden (komt een beekje uit in zee) waardoor het niet heel fris aan voelde. Door het wier schepte het ook niet lekker voor de kindjes. Auto aan te raden!

• 7De Jong19-06-2019

Vakantie 2019

Hier in juni 2019 een week verbleven met onze dochter van 1 jaar. Resort is ruim opgezet en ziet er mooi en schoon uit. Zwembaden zijn ook groot en schoon. Kamers netjes en ook schoon. Als je wilde kon je elke dag schone handdoeken krijgen. Vriendelijk personeel. Wij hadden mazzel met ons ‘huisje’ we zaten dicht bij het kleinere zwembad maar ver genoeg om geen last te hebben vd muziek in de avond. Het buffet was redelijk dat kan zeker verbeterd worden. Vlees erg doorbakken en vis met veel graten er in. Kinderbuffet vonden wij slecht. Tenzij je van patat en kipnuggets houdt de hele week....Bedden waren steenhard in de slaapkamer. Zijn toen op de slaapbank gaan slapen deze waren beter. Strand op loopafstand is waardeloos. Het water was bruin en het zand was nat, hard en stonk. Je kan beter een auto huren en naar een ander strand gaan. Dit hotel was leuk voor 1x maar de volgende keer gaan we ergens anders heen.

• 8Johan Verweij17-06-2019

Prima accommodatie auto aan te raden

Een beetje op de gok zijn we naar dit hotel gegaan. Hoezo op de gok? Reviews stoppen in 2014/2015 en zijn niet al te lovend. We hebben een prima verblijf gehad met een aantal aandachtspunten. De service wat ze boden van het vriendelijke personeel was heel hoog. Als we iets hadden wat we verbeterd wilden hebben dan werd dat in no time opgelost. Voorbeeld: We vonden het matras erg hard en ik ging vragen of ze daar iets mee konden. Ik was nog niet bij onze kamer terug en er waren al top-matrassen gebracht. Nu de accommodatie: Zwembaden zijn top en schoon, de kamers die we hadden waren netjes en de schoonmakers deden hun werk goed. De animatie was gevarieerd en allemaal deden ze uitstekend hun best. Elke avond was er een show en wat we er van mee hebben gekregen was het prima want er zaten altijd veel mensen. (Wij gingen niet naar de shows want onze kleine lag dan al op bed) Het eten kan zeker verbeterd worden.

• 6lon83neke05-10-2014

Wij zouden niet meer terug gaan.

Wij waren in augustus 11 dagen hier. Ons was beloofd "volledig gerenoveerd in 2014" maar helaas gold dit maar voor 1 gebouw.Niet ons gebouw.Keukenkastje hing los en we hebben schone handdoeken gekregen waar rijst aan vast geplakt zat!!!!! Er werd 2x gepoept in het zwembad door kleine kinderen met niet oplettende ouders, waar je vervolgens de halve dag niet meer in kon zwemmen.Muntjes systeem vonden wij niet fijn.Je krijgt het aantal muntjes als personen en met dat muntje kun je een glas drinken halen,vervolgens moet je eerst je glas weer inleveren om je muntje terug te krijgen.Strand stelt niks voor, moet je echt met de auto. Animatie was wel super leuk, onze kinderen hebben genoten van de minidisco. We hebben genoten van de vakantie, plezier moet je uiteindelijk zelf maken. We konden goed slapen op de kamer en verder zijn we er veel op uit geweest. Mahon is een aanrader. Om 6 uur 'ochtends begint rondom het zwembad al vol te liggen met handdoeken die stoelen reserveren.

• 8Mark Loor21-09-2014

Super ( kinder) vakantie

Wat sceptisch gingen wij erheen. Verwend met 5 sterren resorts, maar toen nog zonder kinderen, nu met 1 kindje (2,5 jaar) gingen we dit avontuur aan...

Wat een geweldige vakantie! Hotel is prima, niet echt gerenoveerd, maar netjes en perfect voor kinderen. Groot zwembad, met activiteiten als je dat wil. De kamers zijn ook netjes en iedere dag schoonmaak en handdoeken. Eten is zeker prima, na 14 dagen kende we het wel, maar bleef goed.

Ligt af gelegen, maar met een paar dagen huur auto ken je het eiland op je duimpje.

Al met al zeker een aanrader, maar het is echt een familie hotel, veel kids en met erg vriendelijk personeel.

De reis is lekker kort (twee uur vliegen) het vliegtuig zit vol jonge kinderen, dus als ouder hoef je je niet ongemakkelijk te voelen als er gehuild wordt ;-)

• 7V14-08-2014

Leuk maar niet nog eens terug

Leuk hotel, maar nog niet volledig gerenoveeerd zoals de touroperator site beweerde. Alleen hoofd en bijgebouw zijn gerenoveeerd de rest alleen een likje verf en nieuwe matrassen. Eten oke, maar weinig variatie. Grootste ergenis dat om 08.00 uur al op alle bedjes een handdoek ligt!! Zit verder niks in de buurt, dus auto huren is een aanrader. Strand bij het hotel is niks. Leuk voor stellen met jonge kinderen, let op GEEN magnetron aanwezig alleen in de gerenoveerde appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 5Jan x Elien12-08-2014

Dit nooit meer!

Wij zijn een jong koppel uit Wetteren (27,28). De algemene indruk in het begin was wel ok... Het is er overal proper, ook een propere en mooie kamer, goeie grootte, naar onze wensen geluisterd en dus met zwembadzicht en overal dichtbij. Het ontbijt valt nog wel mee, maar hetgene wat warm moet zijn is koud. Het middag en avondmaal is ook koud, maar gewoon niet te eten, 1x vis, vlees en pastagerecht, op zich voldoende maar niet te eten en elke dag hetzelfde. Je kan nog best koude groenten en brood eten. Het zwembad is druk bevolkt, wat op zich nog ok is, maar er is hier geen controle op de kinderen, met als gevolg dat er hier in het hoogseizoen wel 1x per dag in het zwembad gekakt wordt. Dit met als gevolg dat je er daarna een uur niet in mag en ikzelf er al niet meer in kruip. De baai hier dichtbij valt nog goed mee, helder water, maar het strand ligt er verwaarloosd bij (vuil van eenden en vast modderachtig zand). De cocktails zijn hier ook niet te drinken. Duur en niets waard dus!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Pancho Villa11-08-2014

Leuk voor een keertje

Niets bijzonders. Patat werd in oud donker vet gebakken. Het strand is 3x niks, je moet eerst door een hoop bagger om in het water te komen en het stinkt. Jammer is dat arke adverteert met het strand want dit kun je echt niet maken om dit te vermelden in je reisgids. Eten was op zich prima maar de keus was niet overdreven veel. De animatie vond ik ook tegenvallen. Op zich hebben we ons prima vermaakt maar ik zal hier niet nog eens terug gaan. De kamers zijn op zich niet groot

9 tips over Aparthotel Grupotel Mar de Menorca

• sabrina, 01-07-2014

voor het hotel kun je voor 1,70 per persoon naar mahon gaan, erg leuk!

• Simone vd Meer, 02-08-2012

Huur een auto zo zie je meer van het eiland en zeer mooie stranden zijn er te vinden.

• Karin, 08-09-2013

Hotel ligt erg afgelegen maar met de betaalde (1.65p.p.)shuttle bus sta je binnen 15min in Mahon.

Er is een baai via een steile weg op 10 minuten lopen. Niks bijzonders maar leuk om een keer naartoe te gaan.

14 vragen over Aparthotel Grupotel Mar de Menorca

• Yvette, 23-07-2014

Badlakens voor zwembad? Lange broek in restaurant?

Wie weet of je badlakens kunt huren voor bij het zwembad of dat je deze zelf dient mee te nemen van thuis. Verder las ik iets over lange broek aan in restaurant, klopt dat? Is er wel een mini disco in augustus wij kregen te horen dat er overdag geen miniclub is maar wel animatie en mini disco, hoelaat begint deze?

Pancho Villa, 12-08-2014

Zelf badlakens meenemen, de minidisco is meestal aan het begin van de avond tot half negen meen ik. Lange broek is niet nodig.

• Semra, 22-06-2014

Handdoeken kamer

Zijn er handdoeken aanwezig in de kamers of kan je die huren.

Kim, 22-07-2014

Iedere dag schone handdoeken. Geen handdoeken service bij het zwembad

• André , 28-07-2013

Badlakens

Moet je zelf badlakens meenemen of krijg je die bij het zwembad?

barnhorn, 18-12-2013

nee er is geen handdoek service aanwezig

Aparthotel info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen