Cala Canutells

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Canutells voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Canutells voor je op een rij gezet:

Reviews over Cala Canutells

Prima plek, rustig en wat afgelegen.

Mark Loor,
    21-9-2014

Vlak bij het vliegveld, geen lange transfer tijd dus.

Paar leuke baaien om te zwemmen. Stad ligt eindje verder met de taxi 15 euro. Of huur een auto.

Niet voor jongeren om te stappen, je ziet er of ouderen of jonge gezinnen.

Blijf weg als je in het vliegtuig niet tegen kids kan ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Cala Canutells is niets te doen

Brigitte,
    2-7-2014

rustig gelegen maar, voor wie rust wil, veel te druk hotel. In Cala Canutells is niets te doen. Menorca op zich is zeker een aanrader je kan er fietsen op rustige wegen en wandelen langs goed uitgestippelde wandelroutes dus wij gaan zeker terug maar niet meer naar Cala Canutells wegens te druk hotel.

Gereisd met partner in juni 2014

Relaxed plaatsje

van Balen,
    1-10-2009

Leuk plaatsje, met hele mooie huisjes met mooie zwembaden en uitzicht op zee. Echter er is echt helemaal niets te doen. Een restaurant, een bar, een supermarkt en Mar de Menorca en dat is het. Echter wel heel relaxed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Super!

Roelof,Sylvia en Bryan Schut,
    18-7-2008

Supervakantie gehad, heerlijk gegeten, hele goede animatie, Jeroen, Falco, Eva, Agnes, Judith,Kim en Helena jullie zijn toppertjes!

Verder prima service vanuit het hotel. Omgeving heel erg rustig maar er is genoeg te doen als je met de bus erop uit trekt. Taxi's hebben vaste prijzen dus valt niet over te twisten. Inderdaad 1 nadeel en dat is geen pinautomaar.

Wij hebben het echt superleuk gehad en onze zoon van 8 heeft zich prima vermaakt.

Met kinderen zeker een aanrader

Gereisd familie in juli 2008

Cala Canutells is een klein dorpje zonder kern

p p p,
    31-5-2006

Cala Canutells is een klein dorpje zonder kern. Het middelpunt is hotel Mar de Menorca met eromheen enkele winkeltjes. Verder staan er mooie villa's van eigen bevolking en Engelsen.

Er is een heel klein strandje in de mooie baai. Met de auto/bus ben je snel in andere plaatsjes of naar het Son Bou strand. Rustig plaatsje waar niet veel te doen is.

Gereisd anders in mei 2006
Cala Canutells scoort een 7,1 uit 10, op basis van 17 reviews