Appartement Diamond White Sands Beach Club

Appartement
Appartement Diamond White Sands Beach Club
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond White Sands Beach Club voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Diamond White Sands Beach Club in het Nederlands

fantastische vakantie

Fam. de Vrees
1-12-2010

Super vakantie gehad in een mooi complex. Het eiland is ook erg mooi om eens te verkennen (safari gedaan met Francis via app.). Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De trappen is inderdaad een minpunt voor mensen die slecht ter been zijn of met kleine kinderen (dit was van te voren wel na te gaan). Wij hadden hier niet zoveel problemen mee. Dat het strand, grenzend aan het complex, bedolven was onder de zeewier had te maken met de richting van de wind en de ligging in de lagune. Even verplaatsen naar rechts en dan had je er geen last van. Zeker voor herhaling vatbaar vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

prachtige vakantie

Frederik de Vrees
1-12-2010

Heerlijke vakantie gehad

Pieter
22-8-2010

Zijn net vorige week teruggekomen van een vakantie met verblijf @the white diamonds appartements. Ligging is heel goed. Minder zijn de trappen die je moet nemen naar receptie of supermarkten in de buurt. Strand dat grenst aan complex is niet in eigen beheer en dat is te zien. Wordt niet onderhouden, veel rotzooi op het strand. Even een wandeling naar een ander strand is ongeveer 7 minuutjes, maar dan heb je ook wat!In dit complex verblijven erg veel engelsen. Bij de receptie werkt Hiske. Superleuke vrouw die er alles aandoet om je een aangename vakantie te bezorgen. Appartement is superschoon en heel compleet qua keukeninrichting. Wordt dagelijks schoongemaakt. Sony flatscreen + dvd speler aanwezig. Al met al ontbrak het aan niets. Voor herhaling vatbaar.

Fantastische plek

L. Beijersbergen
22-8-2010

Het appartementencomplex ligt op nog geen 50 meter van het strand. De appartementen zelf zijn netjes ingericht en de inventaris is zeer compleet o.a. waterkoker, magnetron, oven, strijkijzer/plank, koffiezetapparaat. Alle kamers beschikken over airco. Dagelijkse schoonmaak (m.u.v. weekend), personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt (Spar) in de buurt wel veel trappen om daar te komen. Restaurant bij het complex goed eten tegen lage prijs. In dorp zelf weinig te doen, wel zijn er restaurants die in de avond optredens hebben. Voor winkels moet je naar Mahon, makkelijk te doen met de bus. Het is zeker een plek waar wij terug gaan komen.

Prachtige ligging!!

Fam. Lukas
2-8-2010

Diamond White Sands Beach Club is een mooi complex met een geweldige ligging aan het strand. Wij hadden een 3kmr-app. met een prachtig uitzicht op zee!

De appartementen zijn ruim, netjes en worden dagelijks (op het weekend na) schoongemaakt. Personeel zeer vriendelijk.

Bij het compex ligt Bar/Restaurant White's Bar waar je heerlijk en zeer betaalbaar kunt eten met heel vriendelijk personeel (bedankt Josè, Jonotan, Toni sr en Toni jr.)

Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan hier zeker terug......

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diamond White Sands Beach Club in Arenal d`en Castell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diamond White Sands Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.