Tijdelijk €25 aanbetaling

6.3VoldoendeScore uit 40 reviews

+19

6.3VoldoendeScore uit 40 reviews

• Sportfaciliteiten

Hotel Zafiro Rey Don Jaime ligt op Mallorca. Hier verblijf je op basis van all-inclusive en worden de hapjes vers voor je bereid. Je vindt hier meerdere zwembaden, waaronder een op het dakterras. Er is ook animatie en ‘s avonds vaak live-muziek. Op 200 meter van het strand, de winkels en verschillende bars.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

40 Reviews over Zafiro Rey Don Jaime

• 6MB23-08-2022

Valt tegen

Positieve punten: vriendelijk personeel, goed eten. Dicht bij zee en dorpje. Negatieve punten: zeer gehorig (je hoort de buren snurken), kleine kamers, all inclusive voelt meer als vol pension omdat er altijd een enorme rij voor de bar staat laat je het wel om vaker drinken te halen. Er is geen mogelijkheid voor een snack bij het zwembad. Het zwembad is ook klein. Veel herrie van de omgeving. Weinig animatie voor kinderen.

• 8Freek06-10-2019

Geweldig

Super mooi hotel, fantastisch eten ,super zwembaden en erg vriendelijk personeel. De kamers zijn inderdaad wat gehorig. Maar voor de rest niks dan lof. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Gerdine De wit13-09-2019

Geweldig

Een super hotel, vriendelijk personeel en dichtbij mooi wit strand met helder water!

• 10Anita04-09-2019

Super verblijf heerlijk hotel het eten is top animatie ook het en8ge minpuntje is dat de kamers gehorig zijn

• 7Janita02-09-2019

Gewoon goed!

Heel leuk hotel vriendelijke mensen! Alleen de straat stink naar riool Heerlijk dicht bij de zee En het zwembad en eten was geweldig! De kamers waren wel wat gehorig

• 8vdP20-08-2019

Heerlijke vakantie.

Een mooi hotel goede ligging ten opzichte van het strand en plaatsje. Het eten was heerlijk, te veel om uit te kiezen, altijd vers. Kamers hadden voor 3 pers wat groter gekund m.b.t opbergruimte. Bedden prima.

Min puntjes, het zwembad is kleiner dan op de foto. Er wordt aan handdoek leggen gedaan, wil je een ligbed hebben dan zal je er aan mee moeten doen. Schoonmaak van de badkamer had beter gekund. We hadden wel elke dag schone handdoeken. Tevens handdoeken voor zwembad of strand.

Al met al een fijne vakantie, en een hotel om nog eens naar terug te gaan.

• 9Anoniem15-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer schone kamer met zeer goede bedden. Uitzicht wat minder. Eten voortreffelijk. Lekker dichtbij het strand. Leuk plaatsje met leuke boulevard. Genoeg vrije bedden bij het zwembad en op het strand

• 6Hanneke09-08-2019

middelmatig

Op dit moment verblijven wij nog op Mallorca bij dit hotel . Het hotel is oud , de receptie is mooi en nieuw , maar zodra je de kamer opkomt zie je dat het oud is en er een opfris beurtje mag plaatsvinden , ze hebben gesausd en er zijn kussens op bed gelegd , dan lijkt het nog wat , maar de badkamer is echt oud en je moet douchen in bad . Het ontbijt is goed en uitgebreid , het middageten , is lauw en laf , zout en peper zijn gelukkig aanwezig . Maar je kan ook buiten in het restaurant eten tussen de middag en dat is super lekker en smaakvol , dus daar snappen wij niets van . Het avond eten is niet lekker en ook niet smaakvol . Ook lauw en na een dag of vijf komt het je neus uit . De ligging is perfect , het personeel aardig en werken hard . Maar Nederlanders haast niet te vinden , engelsen genoeg , ook het personeel spreekt alleen maar Engels , voor de rest goed hotel , maar wij komen niet weer .

• 8Rachel07-07-2019

Ontspannen

Wat een ontzettend lieve mensen werken hier. Zoveel warmte en niks was te veel. We waren hier met ons dochtertje van 8 maanden. Omdat ze zoutloos eet maakte de kok elke avond apart een ‘prakkie’ voor haar. We moesten het alleen even vragen en het werd geregeld. Het eten was ook super en het personeel wat er loopt ook werkt kei hard en zijn erg zorgzaam. De kamers zijn wel super gehorig als er savonds entertainment is. Wij hadden toevallig een kamer bij de trap dus ik weet niet of het minder is als je ergens anders verblijft. Voor het hotel zelf zouden we zeker terug komen. Ook de ligging wat betreft strand is perfect. We vonden het plaatsje wel wat te Engels en miste het echte Spaanse gevoel in Santa Ponca. Gelukkig hadden we een auto en konden we erop uit.

• 8Ingrid24-06-2019

Voor een week prima!

Prima hotel, schoon en ook het buffet was goed.

Hotel Zafiro Rey Don Jaime info

Entertainment