Santa Ponsa

Reviews over Santa Ponsa

Gezellige place to be

Hans Haartmans
    27-5-2019

Santa ponsa is een leuke plaats met een mooi schoon strand met een mooie boulevard en talloze winkeltjes en horeca. Het klinkt er erg engels en Duits. Verder erg gezelling. Verder is het nogal heuvelachtig dus als je wat wil wandelen wordt het soms vrij pittig met de hellingen en trappen. Vanaf de top vd hellingen heb je een mooi uitzicht. Verder zijn er talloze busverbindingen met airport en palma. Er is flink wat groen aanwezig en een prachtig park. Mooi gebied met her en der prachtige woningen/ villa's.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantacties

Franka
    15-3-2019

Wij hebben een fantasie vakantie gehad Apartement globales zanta panza je kunt heerlijk lunche bij la café flora schuin tegen over Apartement en daar langs zit een Italiaan kun je echt heerlijk eten echte aanrader alle 2 wij gaan zekker nog x terug

Gereisd Met partner in oktober 2018

Leuke gezellige vakantieplek..

Hans Haartmans
    17-10-2018

Santa ponsa heeft een mooi schoon breed zandstrand met ligbedden en parasols met voor iedereen wat wils. Er zijn enkele strandbars met eten/drinken. Leuke boulevard en veel winkels en bars in de buurt. Er heerst een gezellige sfeer, niet gejaagd door de wind.. bussen ri palma zijn er om de 30 minuten.. fietsverhuur is er ook, er wordt veel gefietst. Wandelen is ook mogelijk aan beide zijden Vd baai, met mooi uitzicht. Santa ponsa is goed bevallen, het was september maar toch nog gezellige druk.

Gereisd Met partner in september 2018

Schoon

Charissa
    10-10-2018

Een klein toeristisch dorpje met veelal souvenirs winkels, auto verhuurbedrijven etc. Voor de lokale barretjes, winkeltjes en restaurantjes moet je naar de omliggende dorpen en stadjes. Prachtig schoon wit zandstrand (kleinschalig) met te huren ligbedden. Mooie heldere zee, leuk om te snorkelen je ziet genoeg mooie vis!

Gereisd Met partner in oktober 2018

De moeite waard

Sabrina
    15-8-2018

Santa Ponsa is een leuk, op toeristen gericht, dorpje. Wat ons opviel is dat men veel moeite doet om het schoon te houden. In de ochtend komen bezemwagentjes de straat schrobben. De mannetjes van de strandbedden ruimen op het strand ook de hele tijd afval op van mensen die hun eigen rommel niet opruimen. Santa Ponsa is met recht 'schoon' te noemen. Veel winkeltjes met dezelfde spullen, maar zeker een leuk dorpje. Wij misten een kinderstoel bij veel eetgelegenheden, dus let daar op als je met jonge kinderen op vakantie gaat. Sherezade staat goed bekend, maar wij vonden de mensen van de bediening heel kortaf en onvriendelijk. Het burgerrestaurant Fat Sam had wel vriendelijk personeel en ook voor jonge kinderen wat vermaak aan tafel. Het midgetgolf is ook een aanrader, al ligt het wat verscholen en ergens aan het eind van een straat. De eigenaresse was heel vriendelijk en het spelletje blijft leuk op vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Santa Ponsa scoort een 7,5 uit 10, op basis van 269 reviews