Appartement Jutlandia

50 reviews over Appartement Jutlandia

• 2018
    9Danique10-09-2018

Heerlijke vakantie

Super vakantie voor kinderen en hun ouders. Heerlijke zwembaden, genoeg animatie voor alle leeftijden en het eten was ook goed verzorgd. De appartementen werden iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8thea30-10-2017

super week gehad

2 minpuntjes: 1.zwembad erg koud in oktober 2.tussen lunch en avondeten weinig keus voor de kinderen; popcorn, maar geen chips , waterijs of een klein bekertje ijs en als snoep heb ik alleen lollies gezien. Verder prima, supervriendelijk personeel, het was de laatste week dat het hotel open was, maar er werd elke dag wel iets gedaan om het gezellig te maken.

Met vrienden

• 7Michiel26-10-2017

Leuk complex, maar kleine kamer voor gezin 2 kids

Prijs/kwaliteit is oké. Leuke zwembaden, maar wel heel koud in oktober. Kinderbad is top. Miniclub ook heel leuk. Entertainment volop aanwezig, vooral gericht op Engelsen. Kamer is kleiner dan op de foto's lijkt, dit viel ons wel tegen. Redelijk schoon. Gerenoveerd maar niet van hoge kwaliteit. Balkon ook klein. Eten/drinken is eenvoudig maar prima. Ligging ten opzichte van strand, restaurants en winkels is top. Mijn cijfer voor een weekje = 7

• 9Fam. met 2 kleine kindjes25-09-2017

Geweldig

Heerlijk resort. Het kinderbad is echt super leuk en het binnen vermaak voor overdag is ook prima. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ook netjes. We zaten eerst in kamer 161 met 0 uitzicht, bij na vraag konden we de volgende dag een andere kamer krijgen. Helemaal super! Kortom het verblijf is super. We hebben zelf een boottochtje geboekt met Aquavision, dit was echt 3x niks. Wat een afraden is Dat! Niets te zien onderweg.

• 9Ivanka08-08-2017

Eten alleen af en toe lauw, verder top vakantie.

• 9Daphne03-08-2017

heerlijke vakantie gehad!

Heerlijk appartement, lekker de ruimte en goed schoon. Mooi aangelegde tuin en heel groot zwembad met leuke glijbanen voor de kinderen. Wij hadden all in geboekt en het eten was erg lekker en gevarieerd. Ook het restaurant was heerlijk relaxed, geen grote vreetschuur wat je vaak bij all in ziet maar lekker op het terras in de schaduw eten en altijd plek dus niet wachten voor een tafeltje. De ligging is heel centraal, 3 minuten lopen naar het strand en de gezellige restaurantjes en winkeltjes. Complimenten ook voor het personeel, zij doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Wij komen hier zeker weer terug.

Pluspunten: Lekker eten, mooi en schoon appartement, leuke animatie, kleinschalig, erg leuk zwembad en vlak bij het strand. Gezellige winkeltjes en omgeving.

Minpunten: ...uhhm tja dan moet ik echt gaan zoeken maar het handdoekje leggen bij het zwembad is natuurlijk nooit leuk en de kidsclub had een hele lieve juf maar zij sprak geen nederlands dus voor onze kinderen was dat wel een minpuntje. Maar dat zijn dan ook echt de enige dingen.

• Oude reviews

9Nicole27-09-2016

prima accomodatie

Mooie kleinschalige accomodatie. Mooi ligging van alle appartementen rond de zwembaden. Gezellige bar met terras. Eten aan de overkant goed verzorgd, afwisselend en steeds goed bijgevuld

• 8Miranda24-08-2016

Accomodatie was prima !!

De accommodatie was prima, alles was goed schoon. Wij hadden een 1 kamer app.ment bedden waren wel heel hard. Het personeel was heel behulpzaam. Ook de zwembaden waren prima. Alleen het eten dat was drama, was meestal lauw, iedere keer hetzelfde. Het was dan ook een klein buffet. Er waren veel engelsen maar daar hadden wij geen last van. Iedere avond was er wat te doen voor groot en klein. Leuk voor 1 week !!

Met oudere kinderen

• 9Esther01-07-2016

Heel erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij zijn 8 dagen in het Jutlandia resort geweest met ons 2 jarige dochtertje. Het is ons erg goed bevallen, alles was heel netjes en schoon. Mooie zwembaden, heel erg leuk kinderbad. Wij hadden kamer 139, perfect in het midden, ver genoeg van de animatie voor het geluid maar dichtbij genoeg om savonds drinken oid te halen. Vriendelijke mensen en personeel. 80 % waren engels maar daar hebben wij geen last van gehad. Het eten was heel erg goed en lekker!!! Gevarieerd en goed verzorgd. Bij all inclusieve kan je ontbijten, lunchen en dineren aan de overkant van het hotel. Is 1 min lopen. Wij hadden ook een auto gehuurd. Ook prima bevallen, je kan gaan en staan waar je wil. Parkeren kan voor de deur gratis. Boulevard en strand is ongeveer 10 min afstand.

• 7Ed04-05-2016

Leuk voor 1 week

Kleinschalig complex. Netjes gerenoveerd. Appartement was schoon op wat stof na. Bedden keihard. Snacks overdag zijn tosti's, broodje hotdog, popcorn, hamburger, groene salade en ijsje. Drinken is allemaal nep. Geen appelsap alleen nep jus d'orange en ananassap, mierzoet. Het eten bij Plazamar is vers maar weinig geschikt voor kinderen. Geen chocopasta bij het ontbijt alleen jam. Zwembad erg leuk en ruim, niet verwarmd! Personeel erg aardig en behulpzaam. Een auto huren is aan te raden. Veel Nederlanders en Engelsen. Jutlandia heeft 3 sterren, met net wat meer aandacht en puntjes op de i zou het 4 sterren kunnen worden. Aanrader voor maximaal 1 week.

1 tip over Appartement Jutlandia

• Paul, 25-07-2014

Waterpark is dichtbij, taxi 7,50, binnen 5 minuten ben je er, ook Palma is met de bus binnen 15 minuten te bereiken, buskaartje 3,40pp

3 vragen over Appartement Jutlandia

• Yara, 11-08-2016

Handdoeken

Is er handdoekenservice bij het zwembad?

• marionebben, 19-05-2015

wie gaat er van 18-25september ook naar jutlandia

Wie gaan er nog meer naar Jutlandia als nederlanders op vakantie van 18-25 september? Ik lees veel beoordelingen over appartement jutlandia, maar weinig recensies van nederlanders. Alvast bedankt voor je reactie.

• Mama79, 07-05-2015

Boukje

Is er ook een fohn aanwezig in de kamers?

Piek, 17-05-2015

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen