Géén boekingskosten

Deya

Appartement
SpanjeMallorcaSanta Ponsa

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Deya voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 30 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

30 Reviews over Deya

• 6Nina05-05-2022

Prima voor een keer in voorseizoen

Mooi appartement, vanaf verdieping 6 fantastisch uitzicht. In 7 dagen geen 1x schoongemaakt. Receptie onvriendelijk. Ligging fantastisch maar veel dronken Ieren en Engelsen. Wij waren er in april en toen viel het nog mee. Discotheek was (nog) gesloten. Supermarkt aan de overkant, binnen 3min op het strand. Rechtstreekse busverbinding naar Palma. We zaten er overigens voor een kleine €800 met ons 4 dus dat maakt wellicht dat de verwachting laag lag. Leuk klein plaatsje en voor een weekje in het voorseizoen icm deze prijs ruim voldoende voor ons :). Kindjes van 2,5 en 6 jaar.

• 2Jimmy195518-09-2016

Nooit, maar dan ook nooit meer!

Door overboeking van het door ons geboekte rustig gelegen appartement werden wij in Deya geplaatst, 61 en 68 jaar! Wij hebben geen oog dicht gedaan omdat tegenover een disco staat welke van 00.00 tm 06.00 uur geopend was en wat er na sluiting uitgebraakt werd daar lusten de honden geen brood van. Voornamelijk Engelsen en Ieren welke schreeuwend en lallend en de boel onderkotsend. Bedden zijn uitermate slecht, doucheruimte is dringend aan vervanging toe en op het balkon kon je evenmin vertoeven van een mega apparaat van de airco welke alleen maar hete lucht stond te blazen. Van enig comfort in dit appartement is totaal geen sprake. Zwembad werd overdag door zeer luidruchtige en overheersende naar alcohol ruikende Ieren en Engelsen in beslag genomen zodat het ook daar niet prettig vertoeven was. Kortom nooit maar nooit weer naar Deya te Santa Ponsa Mallorca

• 7truus04-01-2012

je gaat er niet heen voor je rust

Opzicht een redelijk appartement,. erg slecht geslapen vanwege het lawaai van de overburen en onder buren(disco). Supermarkt aan de overkant had elke dag vers gebakken stokbrood brood. De schoonmaak was redelijk. Niet erg vriendelijk personeel,of te beroerd om engels te praten. Bij het zwembad lag het vol met handdoeken voor gereserveerde zonnebedden. Veel engelse toeristen.

• 7Wendy09-12-2011

wij gaan weer terug!!

wij zijn in Juli 2011 met onze 2 kinderen in dit appartement geweest en ik heb net weer geboekt voor komend jaar in hetzelfde appartement. Toen ik dit jaar de recensies had gelezen was ik toch wel een beetje bang geworden, maar wij hebben daar een super vakantie gehad. Wij zijn wel van te voren worden gewaarschuwd om met kleine kinderen zo hoog mogelijk te gaan zitten ivm geluidsoverlast. Dit was hier ook geen probleem en wij hebben idd nergens last van gehad. Het zwembad was super en ons appartement was ook gewoon schoon, niks op aan te merken. Het enige nadeel was, dat als je na half 7 ging douchen, je geen warm water had, omdat dan teveel mensen onder de douche stonden, maar voor de rest, als je geen echte luxe vakantie wilt, is dit appartement super!!

• 6linda29-08-2011

meer geschikt voor uitgaanstypes

wij waren tevreden over de accomodatie,eenvoudig maar netjes. Onze kinderen waren zeer blij met het zwembad,wij ook. Overdag is het erg rustig maar s avonds verandert de straat voor Deya in een wild uitgaansleven.Hierdoor sliepen mijn man en ik zeer slecht.De kinderen lagen aan de achterkant,zij hadden nergens last van. het appartement is ideaal voor feestgangers. Voor ons is het duidelijk geworden dat we meer op zoek moeten gaan naar een locatie welke niet nabij het uitgaansleven ligt

• 2Thijs04-08-2011

Nooit meer

Nog nooit zulke smerige kamers gezien. Onvriendelijk personeel en verschrikkelijke bedden. Ligging is wel perfect, dichtbij het strand en midden in het uitgaansleven. Engels spreken is wel een must. Wat dat betreft is 's Arenal een betere locatie voor Nederlanders.

• 4Sunday18-07-2011

slecht appartement

App Deya in STA PONSA zijn erg slecht, de entree is redelijk omdat deze recent is opgeknapt, het zwembad is ook goed en wordt redelijk schoongehouden maar de appartementen zijn gewoon uit slecht en vies. Toen wij aankwamen in de kamers zaten deze onder de lange haren van de vorige mensen, sanitair douche,bad, toilet zien er niet uit en zijn aan vervanging toe, water was ook niet om te douchen, twee keer geklaagd maar dit was niet op te lossen waarschijnlijk, voor ons maar één weekje in dit app. was lang genoeg!!

• 1rickard29-06-2011

Ett riktigt skit hotell

liv hela natten från bargatan,dom var inne och bäddade en gång på en vecka ingen städning eller nya lakan eller handukar på hela veckan. Vi bodde på vån 4 med 2 barn blev livrädd varje gång ungarna var på balkongen räcket var skramligt o löst,det luktade skit i köket och dom hade glömt att vi var 4 st så det fanns bara sängklädder til 3 st när vi kom kl 12 på natten. Fam Andersson

• 7Vriendinnetjes07-10-2010

Leuk voor 1 keer.

Gelegen midden in de uitgaansstraat. Erg handig als je jong bent. Vlakbij het strand waar je heerlijk kan vertoeven. Zwembad 's ochtends nog rustig zodat je wat baantjes kan trekken. Een leuke cocktailbar aan de overkant van de straat en veel lekker en goedkoop eten. Verder zou ik niet naar Santa Ponsa gaan, een verschrikkelijk iers/engels dorp. Aan de andere kant van de zee is een uitstekend Nederlands/Mexicaans restaurant met veel vegetarische gerechten, Crocodillo. Service in het hotel is uitstekend, schone lakens en handdoeken wanneer je wil, continu iemand bij de receptie en nooit te beroerd om je iets uit te leggen of bijvoorbeeld scooterverhuur te regelen.

• 5Mariposa12-08-2010

FF doorsparen als je jong bent.

Een last minute voor toch nog teveel geld. Jammer dat ze de tent vrijwillig door engelsen/ieren/schotten moeten laten afbreken. De kranen zaten los, bedden hard voor een week te doen, mega herrie van de discos die tot 6 uur smorgens open zijn, en berg je dan maar als ze naar hun bed gaan. Alles gaat schreeuwend, aanbellen in de nacht, pissen voor je deur op de gallerij. En niet te vergeten bij het zwembad en ze laten zo de boel de boel, medelij met diegene die de troep achter hun kont op moet ruimen. Was hier met een kind van 8jr. Die vond het zwembad geweldig. En keek dr ogen uit, zeker als de buurjongen geboeid word afgevoerd door de politie om 6 uur smorgens. Ben ook jong geweest en ging terug in de tijd, jaren geleden gingen in Benidorm ook al de matrassen naar beneden. Maar je hebt wat je nodig hebt, en er werd op tijd schoon gemaakt en schone handdoeken verwisseld, heb maar wat geld voor je schoonmaakdienst op de kussens gelegd.;-).

Appartement Deya info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne