Aparthotel Club Santa Ponsa

• Sauna
Meer aparthotelinfo

284 reviews over Aparthotel Club Santa Ponsa

• 9Marjo06-08-2019

Een geweldig hotel op een top locatie.

Wij hebben ene geweldige vakantie gehad in Club Santa Ponsa. Dit hotel is zeker een aanrader, de locatie was adembenemend, 2 zwembaden, heerlijk en gevarieerd eten. Elke avond een ander thema met de lekkerste gerechten, zowel het ontbijt, lunch en diner waren zeer goed. Van de snacks tussen de middag heb ik geen gebruik gemaakt. De drankjes/ cocktails waren heerlijk. De Hygiene is zeer goed, alles wordt zeer goed schoongehouden. Het personeel is uitermate vriendelijk en zullen er alles aan doen om jouw vakantie tot een mooie herinnering te maken!! Tip: vraag om een kamer met airco en kamer 503 zit pal tegenover het zwembad dus dat was geen succes. Wij hadden deze kamer in de eerste instantie gekregen maar toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn kregen wij een andere nette kamer waar wij super blij mee waren.

• 8Tebbens08-04-2019

Mooie locatie voor zon, zee en strand. Genoeg te zien en te ondernemen

• 2018
    10A. Jacobs15-11-2018

"Geweldig"

Mooi weer, leuk plaatsje, mooi hotel, dichtbij het strand, eten in het hotel was echt super goed!!

• 7Iris29-10-2018

Het was een goed verblijf

Het uitzicht was erg mooi. Ontbijt was uitstekend, lunch en diner minder door veel vette troep en weinig variatie. In de studio was de douche heerlijk, bedden erg hard.

Met vrienden

• 5Stefan + gezin16-08-2018

Nooit meer

Slechte vakantie ! Service onder de maat ! Vriendelijkheid vergezocht ! Zuipende Engelsen tot 00:00 incl kinderen! Geen oog dicht kunnen doen , kindvriendelijk zoals wordt omschreven ver te zoeken heel ver als je kinderen van 16 hebt is het leuk niet tot 10 jaar ! Onze ergste vakantie ooit dit ! Voor ons nooit nooit weer ! Zelfs het all in concept is ver van all in ! Elke middag patat en hamburgers brood niet vers ook in de ochtend niet !

Gewoon verschrikkelijk dit geen andere woorden voor ! 10 dagen een hel

Groet famm meijer

• 9Jane11-08-2018

Super hotel

We hebben echt een super leuke vakantie gehad. Kamer gedateerd maar super schoon, jammer dat er geen airco was. Bediening vriendelijk Eten was echt heerlijk! Overal werkelijk prachtig uitzicht. Animimatie vonden wij niet veel voorstellen ( maar voor ons geen punt) Er zijn 2 zwembaden waarvan 1 een 16+ is. Goed om te weten is inderdaad dat het op een berg ligt dus helling/ trappen lopen. Naar beneden is natuurlijk prima te doen maar naar boven is het wel pittig haha. Samengevat vonden wij het een heel goed hotel voor een redelijke prijs.

• 9Femke Ramaekers18-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben werkelijk genoten van een heerlijke vakantie! Het uitzicht is adembenemend en waar je ook kijkt , je raakt nooit uitgekeken. Het eten was heerlijk vers en iedere dag weer wat anders. Personeel is uitermate vriendelijk. Voor minder valide mensen is het minder geschikt. Kamers waren gedateerd , maar mocht voor ons de pret niet drukken. Goed geslapen. Een echt familie hotel.....voor gezinnen met jonge kinderen of wat mensen die wat meer rust zoeken. Pubers hebben hier niet veel te doen, die zijn hier dan ook niet, waardoor de nachten lekker rustig zijn! Wij komen hier zeker nog eens terug

• 8Margreet dik13-06-2018

Goed hotel super lekker eten veel keuze wel veel trappen nadeel voor mensen due slecht ter been zijn inrichting wat gedateerd Vriendelijk personeel🌞👌

• 8Iris01-05-2018

Heerlijke verblijf voor een prachtige vakantie.

Plus: Eten & drinken is lekker en gevarieerd. Er wordt gewerkt met thema-avonden, erg leuk! Kamers schoon en netjes Animatie is NL Gezellige strip met eettentjes Fijn strand Zwembad is niet mega groot, maar het uitzicht vanaf het zwembad is echt prachtig!

Min: Erg hoog gelegen, dus niet voor mensen slecht ter been. Er is overigens wel een shuttlebus aanwezig waar gratis gebruik gemaakt van kan worden of je kunt een taxi nemen dat is een euro of 2 naar noven vanaf het strand.

• 8Jes17-04-2018

fantastisch

Heel lekker buffet heel de dag door. Je bent binnen 10 minuten bij het strand, 1 lange trap naar beneden en dan kom je bij het strand en allerlei winkeltjes en restaurantjes. We hadden een leuke huisje met 2 verdiepingen. Onder een keukentje en een slaapbank. Boven een tweepersoonsbed en de badkamer met ruime kast. Ook een balkonnetje met ligstoelen en een tafeltje. Dicht bij de 2 zwembaden, het restaurant en de lobby. Leuk animatieteam en leuke activiteiten s'avonds. Je kan ook tennissen en andere sporten.

Met vrienden

12 tips over Aparthotel Club Santa Ponsa

• nicolleke, 02-11-2013

Bedenk je van te voren goed of je van trappen lopen houdt of niet! De treden zijn niet gelijkmatig en lopen schuin af. Dus ben je niet goed ter been: niet doen! Er is ook een route die geen trappen bezit, maar dat is flink berg op/af. Met een kinderwagen wel te doen denk ik.

• Rob, 28-09-2013

Rustig gelegen, zeer geschikt voor fitte senioren en jonge gezinnen met kinderen die zelf trappen kunnen lopen.

• Gert Kleinjan, 17-09-2013

Huur een auto en breng die terug naar het vliegveld kost niet zoveel en is zeer relaxed .

15 vragen over Aparthotel Club Santa Ponsa

• Jessie krijnen, 16-07-2016

Handdoeken huren voor aan het zwembad

Is er een mogelijkheid om in het hotel handdoeken te huren voor aan het zwembad?

• Patricia, 22-12-2014

Animatie

We zijn voornemens om in juni met twee Kids van 4 jaar hier heen te gaan. Is er dan Nederlandse animatie? En is er een kinderdisco? Mvg Patricia

ivo, 06-09-2015

Geen nederlandstalige animatie, deze was trouwens zeer ondermaats. Kinderdisco was er wel alhoewel niet iedere avond. Waarom dit zo was weet ik niet

• Jorn22, 11-03-2014

begaanbaarheid met klein kind

Hoi,

Wij zijn van plan om in mei naar Santa Ponsa te gaan. Nu gaan wij voor het eerst met onze 14 maanden oude zoon op vakantie en lezen we over de vele trappetjes in het complex en naar het strand toe. Wat is jullie ervaring? Is dit te doen met een kind dat nog niet zelf kan lopen? Hoe hebben jullie deze trappen ervaren?

Alvast bedankt!

mvg Jorn

Rene, 04-08-2014

Wij hadden een appartement aan de achterkant van de receptie, bar, restaurant en zwembad. Alleen voor het restaurant moesten we 10 treden omhoog. Misschien kun je dat bij voorkeur aangeven. Kamernummer 313 t/m 316 en 414 t/m 416 zijn dan het beste. Je kunt gratis met de shuttle bus naar het strand. Tip: ik zou een auto huren, is niet duur daar. (€ 150,-- per week)

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 600 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages