Aparthotel Club Santa Ponsa

Meer aparthotel info

286 reviews over Aparthotel Club Santa Ponsa

• 9Fam. van den Boogaart09-07-2020

top gezinshotel

Hoog gelegen schoon en gezellig gezinshotel met mooi uitzicht op zee en strand! Met de busservice kun je tot 19.00 elk uur naar het strand of terug naar hotel en anders betaal je 4 euro voor n normale taxi wat aan te raden is ivm de hoge ligging van het hotel...Vriendelijk en behulpzaam personeel en de actieve annimatie doet goed hun best om er n feestje van te maken met sport en spel overdag en savonds minidisco,live muziek, quiz, karaoke enz. Eten is prima, genoeg afwisseling en goede temperatuur dit geldt ook voor de drankjes, van allerlei cocktails,sangria, wijnen, bier en fris en slushpuppy voor de kids!! Wij hebben een ruim appartement met keuken(kookplaat en koelkast, verder niets) 2 airco's en n balkon van 7m bij 3,5 met ook daar ligbedjes! Er zijn 2 zwembaden, dus genoeg plaats en je hoeft niet te vechten voor n bedje dus al met al n prima keuze👍🏼

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9John en Franska03-03-2020

Heerlijk genoten😁

Mooie ligging, goed eten en drinken, zeer schoon, leuk personeel en behulpzaam aan de receptie👌

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Marjo06-08-2019

Een geweldig hotel op een top locatie.

Wij hebben ene geweldige vakantie gehad in Club Santa Ponsa. Dit hotel is zeker een aanrader, de locatie was adembenemend, 2 zwembaden, heerlijk en gevarieerd eten. Elke avond een ander thema met de lekkerste gerechten, zowel het ontbijt, lunch en diner waren zeer goed. Van de snacks tussen de middag heb ik geen gebruik gemaakt. De drankjes/ cocktails waren heerlijk. De Hygiene is zeer goed, alles wordt zeer goed schoongehouden. Het personeel is uitermate vriendelijk en zullen er alles aan doen om jouw vakantie tot een mooie herinnering te maken!! Tip: vraag om een kamer met airco en kamer 503 zit pal tegenover het zwembad dus dat was geen succes. Wij hadden deze kamer in de eerste instantie gekregen maar toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn kregen wij een andere nette kamer waar wij super blij mee waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Tebbens08-04-2019

Mooie locatie voor zon, zee en strand. Genoeg te zien en te ondernemen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    10A. Jacobs15-11-2018

"Geweldig"

Mooi weer, leuk plaatsje, mooi hotel, dichtbij het strand, eten in het hotel was echt super goed!!

• 7Iris29-10-2018

Het was een goed verblijf

Het uitzicht was erg mooi. Ontbijt was uitstekend, lunch en diner minder door veel vette troep en weinig variatie. In de studio was de douche heerlijk, bedden erg hard.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 5Stefan + gezin16-08-2018

Nooit meer

Slechte vakantie ! Service onder de maat ! Vriendelijkheid vergezocht ! Zuipende Engelsen tot 00:00 incl kinderen! Geen oog dicht kunnen doen , kindvriendelijk zoals wordt omschreven ver te zoeken heel ver als je kinderen van 16 hebt is het leuk niet tot 10 jaar ! Onze ergste vakantie ooit dit ! Voor ons nooit nooit weer ! Zelfs het all in concept is ver van all in ! Elke middag patat en hamburgers brood niet vers ook in de ochtend niet !

Gewoon verschrikkelijk dit geen andere woorden voor ! 10 dagen een hel

Groet famm meijer

• 9Jane11-08-2018

Super hotel

We hebben echt een super leuke vakantie gehad. Kamer gedateerd maar super schoon, jammer dat er geen airco was. Bediening vriendelijk Eten was echt heerlijk! Overal werkelijk prachtig uitzicht. Animimatie vonden wij niet veel voorstellen ( maar voor ons geen punt) Er zijn 2 zwembaden waarvan 1 een 16+ is. Goed om te weten is inderdaad dat het op een berg ligt dus helling/ trappen lopen. Naar beneden is natuurlijk prima te doen maar naar boven is het wel pittig haha. Samengevat vonden wij het een heel goed hotel voor een redelijke prijs.

• 9Femke Ramaekers18-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben werkelijk genoten van een heerlijke vakantie! Het uitzicht is adembenemend en waar je ook kijkt , je raakt nooit uitgekeken. Het eten was heerlijk vers en iedere dag weer wat anders. Personeel is uitermate vriendelijk. Voor minder valide mensen is het minder geschikt. Kamers waren gedateerd , maar mocht voor ons de pret niet drukken. Goed geslapen. Een echt familie hotel.....voor gezinnen met jonge kinderen of wat mensen die wat meer rust zoeken. Pubers hebben hier niet veel te doen, die zijn hier dan ook niet, waardoor de nachten lekker rustig zijn! Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Margreet dik13-06-2018

Goed hotel super lekker eten veel keuze wel veel trappen nadeel voor mensen due slecht ter been zijn inrichting wat gedateerd Vriendelijk personeel🌞👌

Gereisd met partner in juni 2018

Aparthotel Club Santa Ponsa info