Aparthotel Sa Coma Playa

Tonen op kaart

136 reviews over Aparthotel Sa Coma Playa

• 2018
    9Fam. Verkooijen17-10-2018

Supergoed hotel, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hygiëne is prima, kamers worden goed schoongemaakt. Eten is ook prima. Ook leuke animatie voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Marloes04-08-2018

Geweldig

Super goed hotel met totaal vernieuwde kamers en airco. Schoon! Eten was goed. En direct aan het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8alleke03-06-2018

perfect niets mis mee

Apart hotel niets aan te merken kamer oke het eten oke (ruime keus) even n puntje inderdaad soms was het eten lauw maar niet alles. Zwembad kon iets groter vooral als het druk is, personeel oke omgeving oke kort bij het strand. we zullen zo terug gaan alleen niet in het seizoen vanwege de drukte

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Gerard07-01-2017

Fantastisch hotel

Je kunt gerust boeken , net hotel , eten was goed , tafels genoeg , nette bediening . Zeer tevreden echt een aanrader .

Gereisd met partner in september 2016

• 8Cindy23-10-2016

Heerlijk genoten

Genoten van een fantastische vakantie in dit hotel. We hadden prachtig uitzicht vanaf onze slaapkamer en de ligging van dit hotel is top. Eten was uitstekend. Ik ben een moeilijke eter maar voor mij was er elke dag voldoende keuze en het was zeker niet koud. Wellicht omdat we eind juni er waren dat dit beter is. Wel was het af en toe zoeken naar een tafel om aan te zitten. Een min muntje is dat het drinken in plastic bekers is. Er is geen airco, deze hebben wij ook niet gemist. Verder misten wij een koelkast, dit zou erg handig zijn geweest. Bij aankomst was de douche defect, dit gemeld bij de receptie en binnen een uur verholpen. Geweldig! Ook werd er rondom het zwembad goed schoongemaakt. Wij kijken terug op een fijne vakantie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 5Dirk PEETERS09-10-2016

geen aanrader-slechte prijs-kwaliteitverhouding.

Geen airco op de kamers - in de brochure staat airco centraal aangestuurd (lijkt mij een verzinsel) de kamer was zelfs in oktober te warm - wat moet dat in de zomer zijn. Mobiele airco huren 39 eu per week. Geen koelkastje op de kamer.(wel verkrijgbaar tegen betaling zoals veel dingen - ventilator 15 eu per week enz ..) Hierdoor niet echt all-in. Eten ondermaats - vaak te koud. eetzaal te klein - tafeltjes staan te dicht op elkaar waardoor je amper plaats kan nemen. Drinken uit plastic bekertjes - ook de wijn. De plaats zelf en de ligging is wel ideaal - wij gaan steeds naar het strand . Zwembad lijkt mij zeer klein. Vuile eetzaal - zittingen stoelen vol vlekken - personeel wel vriendelijk en werken hard. Geen bordje niet storen beschikbaar. Gevraagd en gekregen aan de balie - na één dag verdwenen. Zijn zeker geen dikke nekken maar bezochten Mallorca voor de derde keer in dezelfde prijsklasse en dan was dit Hotel met glans de grote verliezer. Zoals eerder gezegd maakt de ligging veel goed en hebben we er toch het beste van gemaakt. Zeer geschikt voor mindervaliden die er ook veelvuldig aanwezig waren - Het buffet is al zeer klein als er dan mindervaliden met rolstoelen en elektrische wagentjes rondrijden wordt het allemaal wat moeilijk. Ook een deel van de eettafels is vast voor hen gereserveerd. Niets tegen deze mensen overigens en tof om te zien dat het hotel zeer geschikt is voor hen. Maar wij gaan niet meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Rops10-07-2016

Mooie ligging

Mooie ligging strand geweldig,5 euro bedje 5 euro parasol dus wel prijzig.kamers zijn goed vanaf 5de verdieping mooi uitzicht op zee,eten redelijk,zwembadbar is goed,personeel spreekt slecht engels,restaurant teweinig personeel daardoor niet vriendelijk,animatie team en entertaiment valt zwaar tegen,pub aan de overkant is tot 2 uur open en is goed tehoren maar dat vonden wij niet erg

We hebben een mooie vakantie gehad 😀

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 7Zonnetje12-06-2016

Goed hotel.Raar,in deze tijd wifi kopen.Erg duur!

Entertainment erg goed en leuk. Alleen hebben ze het niet erg op Nederlanders. Vooral Erica. Erg jammer. Wifi is niet inclusief!! of je nu 1 dag, 3 dagen of een week inkoopt. het kost E 20,00 euro. Ook werkt het met problemen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7J. van der Meer20-05-2016

Zeker niet meer naar dit hotel

Het eten was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ook het animatieteam was heel erg leuk. Helaas was het behoorlijk koud en het hotel werd niet verwarmd. Op de tweede dag werd middels een briefje in de lift vermeld dat we de volgende dag niet van de lobby ruimte,waar de all inclusief formule en animatie plaats vond, gebruik konden maken omdat er een private party in de lobby voor een ander gezelschap werd gehouden. Wij werden dus naar de buiten gezet bij temperaturen van ca 13 a 14 graden. Voor ons was dit niet acceptabel. Met name twee weken op een koude kamer en een avond buiten in de kou is de reden waarom wij zeker niet naar dit hotel terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 8Sandra15-05-2016

heerlijk hotel-appartement met all inclusive

Prima hotel!
    Gelegen aan de boulevard met winkeltjes en barretjes. Door een poortje loop je van het hotel in een paar stappen het strand op. In de omgeving zelf is niet zo heel veel te beleven, maar Porto Christo iets verderop is erg leuk. HotelKamer had een prachtig uitzicht op de Middellandse Zee. Eten was lekker, voldoende soorten en alles werd snel aangevuld. Tussen de lunch en het avondbuffet zijn er pannenkoeken, hamburgers, frietjes, ijsjes en koffie met petit-fours en sandwiches te krijgen. Het personeel is vriendelijk en werkt echt keihard! Elke dag schoonmaak, de bedden opgemaakt en 2 schone handdoeken p. persoon. Ook het animatieteam doet zijn uiterste best om alle gasten -groot en klein-te vermaken, de hele dag lang, en met veel plezier. Prijs-kwaliteit is prima. Wij hebben -ondanks de regenbuien van de eerste dagen - een heerlijke, luxe vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

1 tip over Aparthotel Sa Coma Playa

• fossen, 16-10-2011

Huur een auto en bezoek op eigen gelegenheid de grotten, de noord-oostkaap en de berggebieden.

3 vragen over Aparthotel Sa Coma Playa

• Petra, 01-09-2016

Handdoeken

Wat zijn de kosten voor handdoekenservice ?

Cindy, 19-02-2017

Handdoekenservice is er niet. Alleen schone handdoeken in de hotelkamer

• Daniek, 06-04-2013

Strand.

Wie kan mij een foto sturen van het strand dat er naast ligt? Alvast Bedankt.

hanna van dijk, 08-05-2014

het strand in sa coma is echt supermooi en schoon

• batmanjoop, 05-09-2012

kamer inrichting

Kan iemand mij vertellen of de kamer is voorzien van een waterkoker? Ik hoor het graag.

Carmen, 15-09-2013

Nee er is geen waterkoker.

Aparthotel Sa Coma Playa info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats