vakanties Sa Coma

Reviews over Sa Coma

Nicole te Beest,
    8-12-2018

We waren hier voor de tweede keer, fantastisch hotel en geweldig en zeer vriendelijk personeel !!

Vervelen doe je je hier zeker niet!

Marieke Macquiné,
    30-11-2018

Zon, zee, strand en dat allemaal op loopafstand! We hebben hier genoten van een heerlijke zomervakantie. Animatie was top, hotel was verschrikkelijk...GOED! Een ontzettend groot opgezet park en heel erg kindvriendelijk. Er zijn verschillende zwembaden waaronder 1 zwembad gericht op kinderen, altijd voldoende ligbedjes, een dierenweide, sportmogelijkheden, kinderen kunnen een rondje varen in een bootje en noem het maar op. Midden op het park is een theater waar iedere avond een minidisco is en ook zijn er vele andere activiteiten. Sa Coma zelf is een klein plekje, maar je bent met de bus of een gratis treintje al snel in één van de naast gelegen dorpjes. Een wandeling naar het kasteel is ook zeker een aanrader en houd je niet van wandelen kun je met paard en wagen worden gebracht. Oftewel, wij hebben hier 8 dagen ontzettend genoten van onze zomervakantie 2018 en zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan!

Prachtige week!

Cooper Schilders,
    29-11-2018

Een geweldig hotel waar wij echt hebben genoten. Veel goed eten, vooral goede service en vriendelijke mensen. Wij gaan met dezelfde groep aankomende zomer in 2019 weer heen.

Fantastisch . Mooie ligging .super hotel

Hanna van dijk,
    26-11-2018

Apart hotel playa dorada

Is een all inclusief formule hotel 3 sterren maar 4 sterren waardig wat ons betreft.

Iedere kamer heeft zeezicht een mooi ruim balkon

Nette kamers met boxspring bed

Badkamer is niet al te groot maar superschoon

Het eten is heel gevarieerd

Ook vegetarisch . Personeel is echt supervriendelijk

Schoonmaaksters werken heel hard om het de hotelgasten naar de zin te maken

Entertainment iedere avond voor jong en oud

De ligging is perfect direct aan zee zonder weg ertussen.

Schoon strand met ligbedden

Mooi rustige straatjes waar je heerlijk kunt shoppen

Niet zo toeristisch als in calla milor.

Echt een aanrader.

5 min lopen van hotel kun je met de boot naar porto christo of andere mooie baaien bezoeken

En als je met bus naar calla milor of andere plaatsen wil is dat geen probleem

2 min lopen vanaf hotel kun je instappen.

Wij zijn in herfstvakantie 8 dagen hier geweest met onze 2 pubers

Supervakantie gehad.

Sander,
    4-11-2018

Het is een mooi en kindvriendelijk hotel met een mooi waterpark. Dochter was niet uit het zwembad te krijgen

Sa Coma scoort een 7,6 uit 10, op basis van 286 reviews