Sa Coma

Reviews over Sa Coma

Fantastische plek

Ciska
    28-11-2018

Ik verbleef voor 5 maanden in Sa Coma voor mijn werk en wat een fantastisch plaatsje is het! Op het eerste oog denk je dat het een familieplaatsje is maar er is ook zo veel te doen voor de jeugd. Je kan overdag heerlijk op het strand liggen of een kijkje nemen in de lokale winkeltjes. Er zijn heerlijke eettentjes, waar je lekker en gezellig kan eten en savonds kan je gezellig op stap bij verschillende cafe's /bar's/ club. En als je een persoon bent die laat thuis komt van het stappen, kan je in de ochtend aan het strand een hele mooie zonsopgang zien! Kortom een topplaats om te werken en al helemaal om op vakantie te gaan (voor jong, de jeugd en oud)

Gereisd alleenreizend in april 2018

Leuk en gezellig plaatsje

Gerard
    19-9-2018

Sa Coma is een leuk plaatsje met een gezellige boulevard met winkeltjes en restaurants, hier vanuit kun je alle kanten op om Mallorca per auto of scooter te bekijken. Er gaat ook een bus rechtsreeks naar de hoofdstad, ook een mooi niet al te grote strand wel druk in hoofdseizoen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Stefan Meinen
    19-9-2018

Mooi strand en winkels langs de zee,savonds gezellig op de promenade met veel winkelend publiek. Cafés en restaurants voldoende aanwezig. Ook in de omgeving genoeg te beleven (Als je bij protur hotels zit kan je via hun een auto of fiets huren)

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooie plaats met prachtig strand!

Liss
    6-8-2018

Leuk plaatsje met mooie boulevard en genoeg winkeltjes en restaurantjes. Prachtige heldere zee , ligbedden en parasol tegen betaling. Verder wel erg commercieel en heel veel hotels. Geen authentieke plaats maar wij hebben ons prima vermaakt 12 dagen, maar dat is lang genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustig maar zeker niet verkeerd

E
    25-7-2017

Voor echte druk uitgaansleven moet je hier niet zijn. Ook in restaurants niet heel veel keuze Mooi strand met rustige mooie boulevard

Cala millor vlakbij en stuk drukker

Ga je voor rust en goede hotels dan is hier keuze genoeg 3e week juli festaa sa cona met feel lokale bevolking op de been

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Sa Coma scoort een 7,6 uit 10, op basis van 286 reviews