Aparthotel Protur Palmeras Playa

Tonen op kaart

101 reviews over Aparthotel Protur Palmeras Playa

• 8mariska30-07-2012

geweldig complex

gewoon een super geweldig complexm kind vriendelijk en een goede animatie al was die alleen niet in het nederlands, het eten was er in overvloed en zeer goed een een ruime keus aan diverse etenswaren aan fruit en zoet en warm, het pesroneel was geweldig en vriendelijk, de kamers waren groot en zeer comfortabel. het complex stind zeer mooi een kleine 100 meter van het strand en achter het complex had je een winkel straat en aan de andere kant zo'n kleine 20o meter verder nog een grotere winkel straat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Laura04-12-2011

Fijne vakantie gehad!

Wij zijn in de zomervakantie een week naar hier gekomen en hebben een super vakantie gehad. Het eten was goed, ruime keuze. Zwembad was iets te klein voor al de gasten en de bedjes waren dus ook altijd allemaal bezet, tenzij je om 7u al je handdoek gaat leggen. Avond animatie+ minidisco was super! Animatie over dag opzich ook alleen een nadeel was dat de 2 animatoren geen Nederlands spraken alleen Engels en Duits dus moesten wij als ouders er al bij blijven om te kunnen vertalen voor de kids... Wel heel lieve animatoren en ze deden echt hun best. Kamers waren ruim en proper, er werd elke dag goed schoon gemaakt. Strand was heel kort in de maar wel erg druk. In het totaal dus echt een super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Juul Steeghs en Sander Coenen31-08-2011

fantastisch hotel

het is een heel gezellig hotel met vriendelijk personeel en kwa eten weten ze keer op keer een overheerlijk buffet klaar te maken.Voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8karen28-07-2011

waar voor zijn geld

Kamers zijn gerenoveerd en netjes eten is gevarieerd en lekker . Zwembad is inderdaad niet zo groot maar wel voldoende als niet alle kamers zijn vol geboekt . Het strand er 2 min vandaan je hebt er een nette strand en kindvriendelijk geen zware golven en het water is laag .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Wim25-07-2011

zeer goed, recent gerenoveerd hotel.

voor ons, prijs - kwaliteit genomen een zeer goed hotel. Het eten is ok, de nagerechten zijn, op het fruit na, iets minder goed. De plaats rond het zwembad is eerder beperkt, maar wel verzorgd. Het strand (op ongeveer 125 m van het hotel, en bereikbaar via een achterpoortje en een doodlopende straat) is voldoende groot, niet overvol en schoon. In de buurt zijn een aantal leuke uitstappen te maken zowel met de fiets, de wagen als het openbaar vervoer (bus en boot).

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Ilonka en Matthias24-07-2011

één van de betere hotels

is zeer goed als je ziet welke andere hotels er ware verdiend 4sterren alleen spijtig van het eten , dat was soms wel minder

Gereisd met partner in juli 2011

• 9famkaspers22-06-2011

Helemaal gerenoveerd! Nu 4****

Dit hotel is helemaal gerenoveerd. De kamers zijn mooi alleen de bedden veel te hard. Wij hadden all Inclusive en dat was prima geregeld. Allemaal merk dranken dus geen troep zoals bij vele andere hotels en 't eten was lekker. De kinderen worden de hele dag vermaakt bij de miniclub aan het zwembad door de Nederlandse Sandra. De animatie voor de volwassen laat wel te wensen over maar ja die kunnen zichzelf ook wel vermaken. Doordat wij rechtstreeks bij het hotel hadden was de prijs kwaliteit uitstekend. Kortom leuk hotel in een minder leuke plaats Sa Coma stelt echt niks voor.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 7Anja08-01-2011

redelijk hotel, Slechte animatie

Faciliteiten hotel prima, maar alles zeer dicht op elkaar. Hoge betonnen blokken van appartementen met in het midden een zwembad. Naast het zwembad het restaurant. Eten was voldoende, maar animatie beneden peil. Ruimte voor kinderen was klein en meeste tijd werd besteed aan het opschrijven van namen vd kinderen. Vanuit hotel enkele minuten lopen naar het strand en boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2006

• 8P. de Jong01-09-2010

Prima prijs kwaliteit

Zijn net terug van 8 dagen vakantie. Dit was de 1e keer dat wij dit hotel hebben geboekt. Het is ons goed bevallen. Het hotel is onlangs op een aantal punten verbouwd en ziet er goed uit. Kamers zijn wat ouder, maar schoon. Personeel is vriendelijk. Wij hadden geboekt obv half pension en dat raden we iedereen aan. All in heeft niet veel toegevoegde waarde. Tenzij je van spuit water houdt. Drankjes kosten daar 1,55 per glas en dan krijg je wel kwaliteit. Eten was prima (salades, vers fruit, uitgebreid desert etc.) maar geen culinaire hoogstandjes wat sommigen wel verwachten. Dat kun je voor die prijs niet verwachten. De indeling van het eten kan overigens wel wat efficienter. Zwembad is inderdaad aan de kleine kant en het is er ook altijd erg druk, maar goed wat maakt dat uit als je een fantastisch strand op 50m afstand hebt. Ook in de omgeving heb je fantastische baaitjes waar je heerlijk kunt zonnen. Plaatsje Sa Coma is wat rustiger dan bijv. Cala Millor, maar wel gezellig. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Rob en Marjo 01-09-2010

Was niet echt een super hotel

Protur Palmeras Playa in Sa Coma, was niet een geweldig hotel erg druk, weinig plaats, strand was erg mooi, zijn daar in 2009 geweest en hadden nog 3 sterren en nu maar nog 2 dus ze zijn erg achteruit gegaan, zou daar niet meer terug gaan, maar we hebben wel een prachtige vakantie gehad, lol en fun moet je toch wel zelf maken en de kids hebben zich goed geamuseert dus dat telt voor ons dubbel, er was een geweldig animatie team 2 hollandse meiden Elle en Roxanne, die werkte echt geweldig, zowel met de aller kleinste als met de volwassen echt toppie meiden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

0 tips over Aparthotel Protur Palmeras Playa

2 vragen over Aparthotel Protur Palmeras Playa

• Angelo, 12-08-2011

Transfertijd

Wat is de transfertijd vanaf de luchthaven?

juma, 23-08-2011

Ligt eraan of er als eerste of als laatste uit moet. Ligt jouw hotel als eerste op de route dan is het een uur, zetten ze jou als laatste af dan moet je rekenen op 2 uur.

• Stephanie, 10-07-2011

Vraagje

Wij vertrekken mogelijk volgende week vrijdag naar dit hotel. Ik vroeg me af of er wel de hele dag zon is aan het zwembad? Is het hotel echt zo verbeterd sinds de renovatie in 2011? Hoe is het eten sindsdien? Bedankt!

Laura, 04-12-2011

Nee, niet de hele dag zon aan het zwembad, wel grootste deel van de tijd. Ik ben er voor 2011 niet geweest dus of het beter is als vroeger weet ik niet maar ik vond het er wel echt super. Eten is echt super! Heel ruime keuze! Kamers zijn ruim en zeer proper. Zeker gaan, wij hebben een super tijd gehad daar!

Aparthotel Protur Palmeras Playa info

• Aantal sterrensterster
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m, 3 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats