Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)

Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)sterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hipotels Mediterraneo Hotel is voor adults only. Het personeel is hier zeer gastvrij en verleent goede service. Ook het eten en de animatie zijn goed. Er is een zwembad en het strand ligt voor het hotel. Ga een dagje weg met de catamaran in de baai van Sa Coma of wandel langs de kustlijn naar Cala Morlanda.

82 reviews over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)

• 2019
    8Fam. van Mokum22-09-2019

Uitstekend.

Het hotel is alleen te boeken voor volwassenen.

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Leo22-09-2018

De moeite waard.

Mooi hotel met goede service en restaurant met lekker eten. Hotelgasten zijn rustig en hoffelijk. Dit hotel is een aanrader voor mensen vanaf 40 jaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 8A. Meijer24-08-2018

Fantastisch!

Super hotel. Iedere dag weer genieten van het uitgebreide ontbijt. Goede ligging aan het strand. Prima zwembad en heerlijk zonder kids.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Versteeg18-08-2018

Geweldige vakantie gehad!

Geweldig hotel! Adults only, heerlijk rustig, terwijl het toch een erg groot hotel is. Mooie kamer, terwijl ze nog aan het renoveren zijn, het wordt dus nog mooier. Eten was elke dag weer een feest. Service is prima, animatie ook. Elke avond is er een programma, voor elk wat wils. Strand ligt praktisch voor de deur.

Het is op het strand wel heel erg druk, maar als je een autootje of fiets huurt, kan je wat andere cala's bezoeken die minder druk zijn. Kamers waren goed en schoon, maar ik vond dat de bedden niet goed opgemaakt werden, alleen werden de lakens rechtgetrokken. Het mooie sprei en bedloper hebben de twee weken in een hoek gelegen. Maakt mij niet uit, maar gebruik het dan niet.

Verder hebben we een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Wij twee28-07-2018

Super !

Schitterend, goed verzorgd hotel, uitstekende ligging en vriendelijk service gericht personeel. Super geweldig en uitgebreid eetbuffet.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10redgy16-10-2017

SUPER hotel

hotel uitstekend gelegen aan het strand en dicht bij het centrum van sa coma .Ruime kamers met alles erop en eraan en met zin voor details vb.een infra-rode lamp als men uit de douche komt + UITSTEKENDE buffetten werkelijk nooit gezien ondanks mijn mijn meer dan 80 reizen +ZEER vriendelijk personeel en een absolute aanrader voor een adults-only hotel maar nogmaals de buffeten waren GASTRONOMISCH

• 10laforce reginald09-10-2017

een top hotel

direct aan het strand en dichtbij sa coma .ruime met alles erop en eraan kamers en fantatische bufetten nooit eerder medegemaakt op mijn 80 reizen werkelijk SUBLIEM + het personeel uiterst vriendelijk met oog voor details

• 9Ellen22-09-2017

Fantastisch, volgend jaar weer

Voor de derde keer in hipotels mediterraneo geweest en we gaan volgend jaar weer. Vorig jaar was de eetzaal en keuken en balkons vernieuwd en dit jaar het zwembad en zonneweide, toiletten, douches en de buitenbar. Ben benieuwd wat ze volgend jaar vernieuwd hebben. Het wordt steeds beter. Ontbijt is perfect en avondbuffet heeft heel veel keus en afwisseling. Vriendelijk personeel en alles heel schoon. Wij zijn weer goed uitgerust en vinden de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

• 8Mevr pronk22-08-2017

Het hotel krijgt een dikke 9 van ons prima ligging,zeer verzorgt en veel en veelzijdig eten keuze genoeg voor elk wat wils en een prachtig zwembad en goede kamer met prachtig uitzicht op zee in 1 woord grandioos

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7francine25-05-2017

Niet voor elk wat wils

Na een minder goede ervaring 2 jaar geleden in dit hotel, toch nog maar eens een poging (10de maal) gewaagd om een perfecte vakantie te beleven.Maar niet alles was goud dat blinkt en het restaurant waar eerder 90% van de gasten voor kwamen heeft veel van zijn kwaliteit ingeboet.Nog steeds veel keuze, maar de beetgare groenten en aardappelen vallen niet in de smaak van een vooral ouder publiek, de klaargemaakte hapjes waarvan je met de beste wil van de wereld de ingrediënten niet kan achterhalen eet je dan maar uit beleefdheid met het risico van een slapeloze nacht wegens slecht verteerbaar.Tekort aan personeel zorgt er voor dat het vlees binnenin rouw is en buiten verschroeid.Nochtans is geld noch moeite gespaard om dit complex tot een 5 sterren hotel te kunnen promoveren, ware het niet dat de kamers nog op een opknapbeurt wachten.Meer dan waarschijnlijk wordt het zoeken naar een nieuwe bestemming, erg tegen onze zin omdat wij hier alles vonden om een geslaagde vakantie te beleven.

Gereisd met partner in april 2017

4 tips over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)

• valerie, 22-05-2013

Aanrader: wandeling 2.5 km zuidwaarts langs de kustlijn naar Cala Morlando, shoppen in Cala Millor (per taxi +/- 6 euro).

• Ellen Verniers, 03-09-2012

Ga 's avonds een wandelingetje maken naar Sa Coma of S'Illot. Ga ook eens snorkelen. Neem de catamaran in de baai van Sa Coma.

• Ben Raven, 01-09-2015

Enige minpuntje is dat de mannen bij het avond eten een lange broek aan moeten. Ik begrijp dat een sportbroek of zwembroek niet de bedoeling maar een knappe korte broek zou moeten kunnen. Voor de dames mag het wel heel kort en bloot zijn. Heb ik niks op tegen want dan zie je nog is wat. Maar tegen over d heren vind ik dat wel wat discriminerend.

9 vragen over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only)

• M d vries, 11-10-2018

Regen

Is er bij het hotel wat te merken van overstroming..?we vertrekken morgen .. Graag lees ik wat over ..b.v.d.

• G.nolles, 03-03-2017

Adult only

Zie bij de review's mensen met kleine kinderen reageren, hoe kan dit ,het is toch adult only ?

• Marianne, 16-02-2017

Handdoekenservice

Is er een handdoekenservice bij het zwembad?

Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto