Hotel aan zeeWeer vandaag18°14°
8,8

Hipotels Mediterraneo Hotel is voor adults only. Het personeel is hier zeer gastvrij en verleent goede service. Ook het eten en de animatie zijn goed. Er is een zwembad en het strand ligt voor het hotel. Ga een dagje weg met de catamaran in de baai van Sa Coma of wandel langs de kustlijn naar Cala Morlanda.

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotels Mediterraneo (Adult Only) voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) in het Nederlands

De moeite waard.

Leo,
22-9-2018

Mooi hotel met goede service en restaurant met lekker eten. Hotelgasten zijn rustig en hoffelijk. Dit hotel is een aanrader voor mensen vanaf 40 jaar.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

A. Meijer,
24-8-2018

Super hotel. Iedere dag weer genieten van het uitgebreide ontbijt. Goede ligging aan het strand. Prima zwembad en heerlijk zonder kids.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige vakantie gehad!

Versteeg,
18-8-2018

Geweldig hotel! Adults only, heerlijk rustig, terwijl het toch een erg groot hotel is. Mooie kamer, terwijl ze nog aan het renoveren zijn, het wordt dus nog mooier. Eten was elke dag weer een feest. Service is prima, animatie ook. Elke avond is er een programma, voor elk wat wils. Strand ligt praktisch voor de deur.

Het is op het strand wel heel erg druk, maar als je een autootje of fiets huurt, kan je wat andere cala's bezoeken die minder druk zijn. Kamers waren goed en schoon, maar ik vond dat de bedden niet goed opgemaakt werden, alleen werden de lakens rechtgetrokken. Het mooie sprei en bedloper hebben de twee weken in een hoek gelegen. Maakt mij niet uit, maar gebruik het dan niet.

Verder hebben we een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2018

Super !

Wij twee,
28-7-2018

Schitterend, goed verzorgd hotel, uitstekende ligging en vriendelijk service gericht personeel. Super geweldig en uitgebreid eetbuffet.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

SUPER hotel

redgy,
16-10-2017

hotel uitstekend gelegen aan het strand en dicht bij het centrum van sa coma .Ruime kamers met alles erop en eraan en met zin voor details vb.een infra-rode lamp als men uit de douche komt + UITSTEKENDE buffetten werkelijk nooit gezien ondanks mijn mijn meer dan 80 reizen +ZEER vriendelijk personeel en een absolute aanrader voor een adults-only hotel maar nogmaals de buffeten waren GASTRONOMISCH

Gereisd met partner in september 2017

een top hotel

laforce reginald,
9-10-2017

direct aan het strand en dichtbij sa coma .ruime met alles erop en eraan kamers en fantatische bufetten nooit eerder medegemaakt op mijn 80 reizen werkelijk SUBLIEM + het personeel uiterst vriendelijk met oog voor details

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch, volgend jaar weer

Ellen,
22-9-2017

Voor de derde keer in hipotels mediterraneo geweest en we gaan volgend jaar weer. Vorig jaar was de eetzaal en keuken en balkons vernieuwd en dit jaar het zwembad en zonneweide, toiletten, douches en de buitenbar. Ben benieuwd wat ze volgend jaar vernieuwd hebben. Het wordt steeds beter. Ontbijt is perfect en avondbuffet heeft heel veel keus en afwisseling. Vriendelijk personeel en alles heel schoon. Wij zijn weer goed uitgerust en vinden de prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mevr pronk,
22-8-2017

Het hotel krijgt een dikke 9 van ons prima ligging,zeer verzorgt en veel en veelzijdig eten keuze genoeg voor elk wat wils en een prachtig zwembad en goede kamer met prachtig uitzicht op zee in 1 woord grandioos

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet voor elk wat wils

francine,
25-5-2017

Na een minder goede ervaring 2 jaar geleden in dit hotel, toch nog maar eens een poging (10de maal) gewaagd om een perfecte vakantie te beleven.Maar niet alles was goud dat blinkt en het restaurant waar eerder 90% van de gasten voor kwamen heeft veel van zijn kwaliteit ingeboet.Nog steeds veel keuze, maar de beetgare groenten en aardappelen vallen niet in de smaak van een vooral ouder publiek, de klaargemaakte hapjes waarvan je met de beste wil van de wereld de ingrediënten niet kan achterhalen eet je dan maar uit beleefdheid met het risico van een slapeloze nacht wegens slecht verteerbaar.Tekort aan personeel zorgt er voor dat het vlees binnenin rouw is en buiten verschroeid.Nochtans is geld noch moeite gespaard om dit complex tot een 5 sterren hotel te kunnen promoveren, ware het niet dat de kamers nog op een opknapbeurt wachten.Meer dan waarschijnlijk wordt het zoeken naar een nieuwe bestemming, erg tegen onze zin omdat wij hier alles vonden om een geslaagde vakantie te beleven.

Gereisd met partner in april 2017

Ondanks de zeer goede recensies op internet waren wij toch iets minder enthousiast. Maar het was absoluut niet slecht laat dat duidelijk zijn! Aan de hand van de plus- en minpunten zullen wij het eea even toelichten. Het ontbijtbuffet was echt heerlijk en zeer uitgebreid en tot 10:30 kon je aanschuiven. De zwembaden met bedjes en parasols was keurig verzorgd. Het personeel was inderdaad zeer aardig en attent en dat is (helaas) tegenwoordig haast al een pluspunt te noemen. Dan de toch wat mindere punten... de wachttijden bij de hele kleine liften zorgden ondanks dat het hotel absoluut niet vol was (misschien de helft...) voor de nodige irritatie. De kamer is op zich prima, met goede bedden en goede schoonmaak met helaas mindere kussens en een kleine badkamer. Zitten op het toilet met minimaal 1 arm omhoog ivm de onhandige dubbele toiletrolmontage en een douchegordijn kan toch echt niet meer. Verder moet je rekening houden met extra betalen voor zowel de kluis als een waterkoker(!?). Nu gaan wij altijd met een huurauto lekker op pad en eten zo zelden 2x in hetzelfde restaurant, maar houd er rekening mee dat bij het hotel het buffetrestaurant €27 pp kost exclusief drankjes, het andere restaurantje heeft slechts een paar tafeltjes waardoor je vroegtijdig moet reserveren en er rekening mee moet houden dat het een aantal dagen zelfs gesloten is en voor de rest dán een Japanner is dán weer een tapasrestaurant/pizzeria is... en de poolbar was itt tot de uitleg bij het inchecken al helemaal niet geopend... Dus gezien de aangekondigde 4 (wat in het buitenland vaak al een minder is) zouden wij het maximaal een cijfer 7 geven. Totslot: De animatie hoef je niet voor "thuis" te blijven en de vele duitsers... tja daar moet je van houden... 😀

Gereisd met partner in mei 2017

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan7
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotels Mediterraneo (Adult Only) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.