Aparthotel Globales Bouganvilla

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°17°
Aparthotel Globales Bouganvilla
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Bouganvilla voor je op een rij gezet:

68 reviews over Aparthotel Globales Bouganvilla in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een hele fijne vakantie gehad

Daisy
7-9-2018

Het is een hele leuke accommodatie voor de kids Vanalles te doen en ook aan de volwassenen wordt er kwa animatie gedacht. Van de drukte heb je weinig last want het verdeeld zich fijn over de vele zwembaden.

Het eten was ook lekker en veel variatie bij verschillende restaurants. Strand en zee op korte afstand en zelfs voor een paar euro kun je naar een ander stad.

Kortom we hebben een hele fijne vakantie gehad.

Fantastic!

Chris
28-8-2018

Goed en net Hotel. Personeel werkt hard. Ruim aanbod van eten. Ontbijtbuffet, lunchbuffet en avondbuffet. Verschillende restaurants. Goed toezicht bij de zwembaden en glijbanen. Avond animatie leuk. Minpunt: aanwezigheid van sommige Engelsen. 's ochtends alle ligbedden al bezet met handdoeken, vind dat heel bijzonder. Wij zaten aan de kant van een doorgaande weg, dit gaf wel veel lawaai overlast. Badkamer niet goed afgewerkt.

Marjan Ruiter
28-8-2018

het is een druk hotel met veel Engelse gasten maar wij hebben ons hier prima vermaakt in de prachtige zwembaden. eten was prima voldoende keuze, kamers waren eenvoudig maar netjes, personeel ook erg vriendelijk, elke dag behalve op zondag rijdt er een busje die je naar het strand brengt wat net iets te ver was om te lopen.

Aanrader! Leuk hotel voor kids

Chantal
21-8-2018

Net terug uit dit hotel en ik vind het een aanrader! Super goed verzorgd. Lekker en veelzijdig ontbijt, avondeten variërend. Wij hebben vaak bij de Pizzeria gegeten (niet alleen pizza, veel soorten vlees en lekkere gerechten). Elke dag wordt alles goed onderhouden. Schoonmakers, tuinmannen, hard werkende mensen die er alles aan doen om het zo aangenaam mogelijk te maken! Wij hebben genoten en wie weet gaan we nog eens terug!

Dikke prima

Fam uit nederland
9-8-2018

Prima hotel! Super vriendelijk personeel ondankds dat ze knetter druk zijn, niks is te veel. Eten is prima, er is altijd wel iets wat je lust. Heerlijk ontbijt, altijd wel een tentje open waar je zonder lange rijen iets kan eten. Kamers worden goed schoongemaakt, zelfs de bedden van de muur om te vegen/dweilen. Bedden staan niet heel stevig maar je slaapt er niet minder om. S ochtends vroeg en s avonds een menigte van schoonmaakpersoneel alles in en rondom de zwembaden en paden worden geveegd. Animatie is leuk, voldoende vertier ook aan ouders wordt gedacht! Activiteiteiten voor jong en oud. Busje naar het strand nooit overvol rijdt elke 20 min. Op sommige dagen extra stop ivm markt. Eten in de pizzeria is een aanrader!fijne vakantie

Heerlijke vakantie met super waterpark

Jolanda
30-7-2018

+ Super zwembaden (zwembad bij het hotel zout water, in waterpark zoet water).

+ voldoende bedjes met parasol

+ schoonmaak

+ shuttle service naar het strand

- diversiteit van het eten

- alle extra activiteiten 's avonds voor kinderen moesten betaald worden

nooit meer

Sebastien
29-7-2018

-Positief: eten was goed voor 3ster maar weinig variatie

goed werkende airco op kamers

-NEGATIEF:

-hotel vol met onbeschofte engelsmannen veel lawaai roepen en in uit de kamers gaan ze met slaande deuren ongeacht welk uur!!!

-kamers verouderd en vuil oppervlakig gekuist ga niet onder bed zien of op de kasten veel stof

-zwembad was leuk maar helemaal niet proper! de vloeren,bodem zwembad smerig nooit niemand zien kuisen (zwembad)bekers en veel vuil op de bodem

-hotel ligt vlak naast drukke weg grote nadeel wij zaten daar,overdag druk s'avonds was ok

-na 8 dagen vroegen wij voor nieuwe handoeken voor aant zwembad ja dat kan mits bijbetalen,tip heb gewoon onze witte douche handdoek gebruikt.

-wifi niet altijd deftig,bijbetalen voor betere wiffi

-slechte matrassen kinderbed was een uitschuifbaar bed dat onder zetel lag na 8 dagen pas ontdekt dat het bed poten eronder had zodat je op hoogte kon slapen

Prettig Hotel.

Alexander
17-7-2018

Een prettig schoon hotel. Heerlijke zwembaden en overal zijn er bars om drinken te halen.

De zee is wel een wat ver en het vervoer daarnaar toe en terug, is meestal wel druk. Maar met al die zwembaden en vermaak is het prima vertoeven op het terrein. De bedden zijn oké, al schuiven ze wel veel. Een negatief puntje vonden wij de fotoservice. Er wordt een vrijblijvende foto sessie aangeboden, waarna deze opdringerig worden aangeboden voor een hoog bedrag en steeds met een nieuwe aanbieding komt.

Het eten daar in tegen vonden wij echt heel goed. Heel veel keuze en van goede kwaliteit.

Fantastisch hotel, heerlijk genoten

Aniek
21-6-2018

Wij hebben een super verblijf gehad in het resort.

Alles was netjes verzorgd, van kamer tot eten / drinken. In het Italiaanse restaurant was wel meer afwisseling van het eten! Maar ook het buffetrestaurant is goed.

Personeel werkt hard en is zeer behulpzaam.

Wifi (gratis) was prima, vooral op de kamer goed ontvangst.

Kamer was klein, maar netjes en schoon.

Zwembaden helemaal super voor onze kleine meid, wel was het water wat koud. Maar eenmaal gewend was het heerlijk!

Als ik dan toch een minpunt zou moeten noemen, is dat de minimale lengte voor het waterpark 1.20 meter is. Daar kwamen wij helaas pas op het park achter.. maar ook dat heeft de pret niet kunnen drukken.

Wij hebben een auto gehuurd en zijn naar cap de Formentor gereden, lange rit, maar zeer de moeite waard.

Porto Cristo is een naast gelegen dorpje, met een prachtige baai met rustig water en heerlijk strandje!

Vreselijk

De groot
21-5-2018

In 1 woord verschrikkelijk ! Enige mooie aan het hotel zijn de glijbanen.

Eten vreselijk, entertainment vreselijk, kamers verschrikkelijk klein en ontzettend smerig en als klap op de vuurpijl zit heel het resort vol zwaar irritant Engelse mensen. Hele dagen zuipen, vechten, afschuwelijk! Al mocht ik er vandaag nog gratis heen; dan nog niet!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Globales Bouganvilla in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Globales Bouganvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.