Aparthotel Globales Bouganvilla

Aparthotel
Aparthotel Globales Bouganvilla
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Bouganvilla voor je op een rij gezet:

60 reviews over Aparthotel Globales Bouganvilla in het Nederlands

Fantastisch hotel, heerlijk genoten

Aniek
21-6-2018

Wij hebben een super verblijf gehad in het resort.

Alles was netjes verzorgd, van kamer tot eten / drinken. In het Italiaanse restaurant was wel meer afwisseling van het eten! Maar ook het buffetrestaurant is goed.

Personeel werkt hard en is zeer behulpzaam.

Wifi (gratis) was prima, vooral op de kamer goed ontvangst.

Kamer was klein, maar netjes en schoon.

Zwembaden helemaal super voor onze kleine meid, wel was het water wat koud. Maar eenmaal gewend was het heerlijk!

Als ik dan toch een minpunt zou moeten noemen, is dat de minimale lengte voor het waterpark 1.20 meter is. Daar kwamen wij helaas pas op het park achter.. maar ook dat heeft de pret niet kunnen drukken.

Wij hebben een auto gehuurd en zijn naar cap de Formentor gereden, lange rit, maar zeer de moeite waard.

Porto Cristo is een naast gelegen dorpje, met een prachtige baai met rustig water en heerlijk strandje!

Vreselijk

De groot
21-5-2018

In 1 woord verschrikkelijk ! Enige mooie aan het hotel zijn de glijbanen.

Eten vreselijk, entertainment vreselijk, kamers verschrikkelijk klein en ontzettend smerig en als klap op de vuurpijl zit heel het resort vol zwaar irritant Engelse mensen. Hele dagen zuipen, vechten, afschuwelijk! Al mocht ik er vandaag nog gratis heen; dan nog niet!

Leuk maar niet meer

Sandra
9-5-2018

Redelijk hotel, wel gedateerd. Eten in de restaurants was goed maar bij het zwembad gedeelte uitermate slecht! Hamburgers zijn aangebrand en liggen uren in de bakken. Sla is bruin en de keuken is een vieze bende. In de kamers op de begaande grond lopen mieren. De WiFi is slecht, maar voor €6,00 per dag kan je bij kopen. Het water van de zwembaden is ijskoud. Het personeel is wel zeer vriendelijk. Er gaat gratis om de 20 minuten een treintje naar het strand maar dat is flink proppen.

Goed: leuke zwembaden, variërend eten, genoeg entertainment en schone appartementen,

Helaas geen verwarmd zwembad wat het iets minder maakt als je later in het jaar vertrekt.

Echt geweldig !

Reinder
28-11-2017

Echt een top vakantie gehad . Super vriendelijk personeel. Ja oké wel Engelsen. ......tis maar net wat je "lastig" vind , wij hebben er niks geen narigheden van gehad . Zwembaden top ! Eten ....perfect !

Ook wij hebben mindere recensies gelezen maar absoluut niet ervaren !

Sterker nog ..... we hebben voor 2018 al geboekt 😍

Geweldige vakantie !

Fam. Stam
16-10-2017

Een prachtige accommodatie. Mooie hele schone kamers. Elke dag schoonmaak die overal aan denkt. Werkelijk niets op aan te merken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten in de restaurants is prima. Wat warm moet zijn is warm en wat koud moet zijn is koud. Word voor je neus klaar gemaakt. Uitgebreid buffet. S ochtends, s middags en s avonds. De snacks zijn ook goed. Eten in overvloed ! Personeel is de restaurants werken hard. Borden worden continue weg geruimd en tafels weer netjes klaar gemaakt.

Zwembaden waren geweldig. Vooral voor de kinderen. (3,5 En 1,5 jaar ). Wel wat koud, maar goed even doorbijten en dan ben je er aan gewend.

Strand is op loopafstand of je kunt de bus pakken. Porto Cristo is erg leuk. We hebben daar een bootje gehuurd, was erg leuk om te doen. ( geen vaarbewijs nodig)

Als ik toch 1 nadeel op moet noemen zijn dat de luidruchtige vakantie vierende Engelsen. Borden vol eten op scheppen en alles laten staan... Maar dat mocht onze pret niet drukken !

Wel oke

C. P.
14-10-2017

Mooi aquapark, mooie kamers, lekker eten (wel wat weinig keus), wat winkels op het park.

Nadelen: Geen koffersercice, borden laat afgeruimd en weinig tot geen contact met gasten, geen douchschuim in kamer.

Winkelstraat op redelijke loopafstand. Gingen wel wat vroeg dicht (half 9, 9 uur, enkele winkels tot maximaal 10 uur) Shuttlebus naar het strand, waar je moet betalen voor bedjes en parasol.

Veel betalende dingen op park, zoals ijs, popcorn, springkussen, enz

Leuke accommodatie met geweldig aquapark

Leona
9-10-2017

Groot hotel maar door de opzet voelt het niet groot aan. Hadden een 2 kamer appartement op de 1e verdieping (kamer 139). Kleine badkamer met toilet, bad met douche en wastafel, slaapkamer met 2 1persoonsbedden met slechte matrassen en woonkamer met keuken met magnetron en kookplaat (maar zonder bestek, borden en pannen) en slaapbank met tafel + 4 stoelen, tv (bvn) en klein balkon met tafel en 4 stoelen. Schoonmaak viel tegen. Niet iedere dag schone lakens, soms minder handdoeken, kwamen een keer terug en lag er een vuilniszak en leeg waterflesje op de kamer.

Eten prima, voldoende variatie en warm maar niet hoogstaand. Ruim aanbod drankjes. Snacks ok. Veel zwembaden en mooi aquapark. Voldoende bedjes en parasols. Gaat een bus naar het centrum/strand maar ook in ca 20 min te lopen. Terrein werd wel netjes schoongehouden en personeel was vriendelijk.

Voor de betaalde prijs een prima accommodatie maar zou niet snel terugkomen.

Supper leuke vakantie!

Barry
30-9-2017

Zwembaden,eten,personeel,apartement,allemaal goed in orde,zeker gezien de prijs voor deze all in vakantie.

Prima hotel

Fam. de Vries
13-9-2017

Wij hadden een 2-3 persoonskamer geboekt met 2 volwassenen en een baby. Dit bleek echter veel te klein. Daarom de volgende dag om een upgrade naar een 2 kamerappartement gevraagd. Dit werd allemaal zeer netjes geregeld.

Personeel is allemaal even vriendelijk. Park is mooi aangelegd en heel kindvriendelijk. Alleen was het water in sommige zwembaden erg koud.

Het eten in het Italiaanse restaurant was goed. Voldoende keus en warm.

De kamer was netjes, alleen de keuken en badkamer erg verouderd en beschadigd, hierdoor oogde het vies, terwijl de schoonmaak keurig was.

De kamers waren erg gehorig, dit was voor ons een groot minpunt met een baby die toch al moeite had met slapen.

In het hotel verbleven voornamelijk Engelsen, die soms erg luidruchtig aanwezig konden zijn.

Maar al met al een heerlijke vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Globales Bouganvilla in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Globales Bouganvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Globales Bouganvilla scoort een 7.23 uit 10 op basis van 63 reviews.