Aparthotel
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Aparthotel Globales Bouganvilla

Kinderen worden goed vermaakt bij Splashworld Globales Bouganvilla in Sa Coma. Zwembaden, glijbanen en elke avond een andere show. Eten kun je de hele dag door doen en het personeel is erg vriendelijk. Het strand ligt wat verder van het resort af, maar de pendelbus brengt je zo naartoe. Of je pakt de taxi en je bent voor €5,- in Cala Millor.

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Bouganvilla voor je op een rij gezet:

81 reviews over Aparthotel Globales Bouganvilla in het Nederlands

Aanrader

Vos
15-9-2019

Even ter informatie voor de mensen met Coeliakie!! Wij zijn hier geweest met onze dochter die coeliakie heeft... En in beide restaurants kan je via een kleine kaart iets gluten vrij bestellen. Voornamelijk pasta en pizza! Ook hebben ze brood wat je kan krijgen. In de winkels is ook glutenvrij te verkrijgen. Dan raad ik wel de Carrefour aan op 15min lopen. Die heeft uitgebreid assortiment.

Onze dochter heeft geen 1x gereageerd op verkeerd eten hier. Ze denken goed aan hygiëne met bereiden van eten

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Fantastisch paradijs voor kinderen

Fam Janssen
13-9-2019

Een super goed hotel een paradijs voor kinderen. We verbleven hier met een kindje van 4 en 1 zij hebben zich op en top vermaakt. Fijne zwembaden ontzettend schoon. Leuke minidisco voor de Kids. Het eten is Prim er is meer dan voldoende keuze het eten wordt tijdig vervangen zodat het ook warm is en blijft. Er is zeker gedacht aan veiligheid bij iedere glijbaan deze waren er veel stond een badmeester. Bij overtreding werd je aangesproken voor ieders veiligheid. 's avonds een groot hek om de zwembaden bij de animatie zodat kinderen niet in het water kunnen vallen. Je kunt de hele dag vanalles krijgen van smorgens tot 00.00 uur. 2 supermarkten die tot 23.00 uur geopend zijn op het park ideaal voor als je nog iets wil halen wat later op de avond. Oké de bedden zijn aan vervanging toe maar we hebben prima geslapen. Ideaal is het mini treintje wat je gratis naar de boulevard /strand brengt en rijdt om de 10 minuten. Wij komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Redelijk hotel, geen comfort

Mevr pelt
10-9-2019

Prima hotel maar wel echt 3 sterren. Erg massaal maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Wel aan de vreselijke Engelsen die schreeuwen en eten opscheppen alsof ze weken niet gegeten hebben. Schoonmaak kon vele malen beter, er is in de hele week geen 1 keer geveegd. De bedden lagen vreselijk, elke veer die je voelde wanneer je je omdraaide. Deze zijn echt aan vervanging toe. Jammer dat de kinderzwembaden niet verwarmd waren, ontzettend koud. De vele glijbanen maakt het een geweldig hotel voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenmalig.

Jan
18-8-2019

Net terug. Als je gewend bent aan een beetje comfort, is dit hotel niet aan te bevelen. Kinderen hebben zich prima vermaakt, maar wil jezelf en partner ook echt een lekkere vakantie beleven?, dan zijn er op Mallorca betere hotels aan te bevelen. Paar punten van kritiek: - voor ons te groot, massaal (veelal Engels). - appartement is te klein en aan renovatie toe. - slechte bedden. - dat afschuwelijke drinken uit plastic. Aan het zwembad begrijpelijk, maar op een terras moet het kunnen. Snap wel waarom ze het doen (door het publiek wat er rondloopt / zuipgedrag. Bier en cocktails van b-merk. - de restaurants zijn hutje-mutje. - het vervelende handdoekje leggen (wordt niet tegen op getreden); - ver van het strand. Auto is aanrader.

Plus punten: - zwembaden; - glijbanen; Geen nare vakantie, maar niet nog eens. 3 sterren is echt de max. Wil niet lullig doen over prijs/kwaliteit, betaal even iets meer en je geniet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Goed.

Kosters
29-7-2019

Wij zijn 10 dagen met ons gezin (3 dochters: 3, 5 en 8 jaar) in dit resort verbleven. We hebben een prima vakantie gehad! Het appartement was netjes en werd elke dag schoongemaakt. We vonden het fijn dat er 2 restaurants waren, zodat je kon variëren. Persoonlijk vonden we het bij de Italiaan erg druk en zat je rustiger bij het andere restaurant. In beide restaurants waren er vrij weinig tafeltjes voor 5 a 6 personen, meer voor 4. Er was genoeg keuze aan zwembaden! De zwembaden in het waterpark waren met zoet water, de andere zwembaden waren zout water. In het waterpark moet je voor de glijbanen max 1.20 m zijn. Een enkele keer mocht onze middelste dochter met ons mee van de blauwe glijbaan, meestal vroeg op de ochtend. Qua animatie vonden wij het tegenvallen, wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Ook de minidisco viel nogal tegen. Busje naar het strand is een aanrader (hippie). Groot complex, maar weinig last van drukte ervaren.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Toppie!!

Konings
15-7-2019

Super gezellig opgezet Genoeg zwembaden Grote glijbanen Lekker eten Leuke verblijven

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische vakantie, top accomodatie

Anne
17-6-2019

Geweldig vakantieresort! We zijn een week geweest met twee kinderen van 7&9jaar oud. Een week was te kort om alles te doen wat mogelijk is op het resort, laat staan erbuiten. Zeer kindvriendelijk, verzorgd, hygiënisch, lekker eten en voor ieder wat wils. Het tweekamerappartement was prachtig met prima bedden en een mooie badkamer. Iedere dag werd fijn schoongemaakt. Voor een klein technisch probleem op de kamer stond binnen vijf minuten de technische dienst voor de deur om het op te lossen, zodat de kinderen konden gaan slapen. In de avond was allerlei extra entertainment tegen betaling (haar vlechten, springkussens, trampolines, glittertattoos, etc) maar daarnaast ook genoeg te doen wat bij de all in prijs zit. Afstand naar het strand is prima te lopen, bus is een goed alternatief. We zijn doorgaans erg kritisch, maar over globales bouganvilla niets dan lof. Wat ons betreft zeker een hogere waardering dan ‘maar’ drie sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Super resort met heerlijk eten!

Janique
11-6-2019

We zijn met ons kindje van 2 hier 8 dagen naartoe geweest. Het meest opvallende was dat het eten erg goed, verzorgd & veelzijdig was. Er is aan echt iedereen gedacht. Gezond of ongezond, voldoende afwisseling & keus. Receptie is behulpzaam, reisleiding van de touroperator is de hele dag elke dag aanwezig. De zwembaden waren erg fijn, en zoveel keus dat er voor ieder mens wel een fijn zwembad te vinden was. Er zijn ook 2 supermarkten op het resort. Elke dag (behalve op zondag) een shuttle constant naar het strand. Maar wij zijn er ook meerdere keren lopend heen gegaan. Het 2 kamerappartement is ruim, en verzorgd. Babybedje past goed bij op de 2persoonskamer. De badkamer zal vast nog gerenoveerd worden, daar is het ook aan toe. Maar alles is er, er wordt elke dag schoongemaakt & prettige douche. Qua kindvriendelijkheid is het top! Genoeg te doen & beleven. En een kinderbuffet. Sa coma is mooi & niet te toeristisch. Erg fijn! Mooie omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Sander
4-11-2018

Het is een mooi en kindvriendelijk hotel met een mooi waterpark. Dochter was niet uit het zwembad te krijgen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Nathalie
1-11-2018

Mooie plek, lekker ruim opgezet, glijbanen en zwembaden waren prima. Veel eten de gehele dag. Prima service, pendelbus voor naar het strand. Kamers waren prima, met bad. We zaten beneden en hadden een tafeltje en stoelen voor onze kamer. Prima plek, mooi strand heerlijke zee!! Resort had vele ligbedden, Entertainment was ook ok voor de kids. Ik heb genoten van deze rustige periode.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenDuits, Engels, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Globales Bouganvilla in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Globales Bouganvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.