Aparthotel Globales Bouganvilla ***

Aparthotel Globales Bouganvilla ***

Aparthotel Globales Bouganvilla
Aparthotel Globales Bouganvilla
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Bouganvilla voor je op een rij gezet:

57 reviews over Aparthotel Globales Bouganvilla in het Nederlands

Goed: leuke zwembaden, variërend eten, genoeg entertainment en schone appartementen,

Helaas geen verwarmd zwembad wat het iets minder maakt als je later in het jaar vertrekt.

Echt geweldig !

Reinder, 28-11-2017

Echt een top vakantie gehad . Super vriendelijk personeel. Ja oké wel Engelsen. ......tis maar net wat je "lastig" vind , wij hebben er niks geen narigheden van gehad . Zwembaden top ! Eten ....perfect !

Ook wij hebben mindere recensies gelezen maar absoluut niet ervaren !

Sterker nog ..... we hebben voor 2018 al geboekt 😍

Geweldige vakantie !

Fam. Stam, 16-10-2017

Een prachtige accommodatie. Mooie hele schone kamers. Elke dag schoonmaak die overal aan denkt. Werkelijk niets op aan te merken. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten in de restaurants is prima. Wat warm moet zijn is warm en wat koud moet zijn is koud. Word voor je neus klaar gemaakt. Uitgebreid buffet. S ochtends, s middags en s avonds. De snacks zijn ook goed. Eten in overvloed ! Personeel is de restaurants werken hard. Borden worden continue weg geruimd en tafels weer netjes klaar gemaakt.

Zwembaden waren geweldig. Vooral voor de kinderen. (3,5 En 1,5 jaar ). Wel wat koud, maar goed even doorbijten en dan ben je er aan gewend.

Strand is op loopafstand of je kunt de bus pakken. Porto Cristo is erg leuk. We hebben daar een bootje gehuurd, was erg leuk om te doen. ( geen vaarbewijs nodig)

Als ik toch 1 nadeel op moet noemen zijn dat de luidruchtige vakantie vierende Engelsen. Borden vol eten op scheppen en alles laten staan... Maar dat mocht onze pret niet drukken !

Wel oke

C. P., 14-10-2017

Mooi aquapark, mooie kamers, lekker eten (wel wat weinig keus), wat winkels op het park.

Nadelen: Geen koffersercice, borden laat afgeruimd en weinig tot geen contact met gasten, geen douchschuim in kamer.

Winkelstraat op redelijke loopafstand. Gingen wel wat vroeg dicht (half 9, 9 uur, enkele winkels tot maximaal 10 uur) Shuttlebus naar het strand, waar je moet betalen voor bedjes en parasol.

Veel betalende dingen op park, zoals ijs, popcorn, springkussen, enz

Leuke accommodatie met geweldig aquapark

Leona, 9-10-2017

Groot hotel maar door de opzet voelt het niet groot aan. Hadden een 2 kamer appartement op de 1e verdieping (kamer 139). Kleine badkamer met toilet, bad met douche en wastafel, slaapkamer met 2 1persoonsbedden met slechte matrassen en woonkamer met keuken met magnetron en kookplaat (maar zonder bestek, borden en pannen) en slaapbank met tafel + 4 stoelen, tv (bvn) en klein balkon met tafel en 4 stoelen. Schoonmaak viel tegen. Niet iedere dag schone lakens, soms minder handdoeken, kwamen een keer terug en lag er een vuilniszak en leeg waterflesje op de kamer.

Eten prima, voldoende variatie en warm maar niet hoogstaand. Ruim aanbod drankjes. Snacks ok. Veel zwembaden en mooi aquapark. Voldoende bedjes en parasols. Gaat een bus naar het centrum/strand maar ook in ca 20 min te lopen. Terrein werd wel netjes schoongehouden en personeel was vriendelijk.

Voor de betaalde prijs een prima accommodatie maar zou niet snel terugkomen.

Supper leuke vakantie!

Barry, 30-9-2017

Zwembaden,eten,personeel,apartement,allemaal goed in orde,zeker gezien de prijs voor deze all in vakantie.

Prima hotel

Fam. de Vries, 13-9-2017

Wij hadden een 2-3 persoonskamer geboekt met 2 volwassenen en een baby. Dit bleek echter veel te klein. Daarom de volgende dag om een upgrade naar een 2 kamerappartement gevraagd. Dit werd allemaal zeer netjes geregeld.

Personeel is allemaal even vriendelijk. Park is mooi aangelegd en heel kindvriendelijk. Alleen was het water in sommige zwembaden erg koud.

Het eten in het Italiaanse restaurant was goed. Voldoende keus en warm.

De kamer was netjes, alleen de keuken en badkamer erg verouderd en beschadigd, hierdoor oogde het vies, terwijl de schoonmaak keurig was.

De kamers waren erg gehorig, dit was voor ons een groot minpunt met een baby die toch al moeite had met slapen.

In het hotel verbleven voornamelijk Engelsen, die soms erg luidruchtig aanwezig konden zijn.

Maar al met al een heerlijke vakantie gehad.

Super!

Noppen, 2-9-2017

Bijzonder goed bevallen.

We zijn net terug van weekje vakantie hier in dit resort.

Eten was goed en warm.

Zwembaden schoon en personeel erg vriendelijk.

Dus eigenlijk niks te klagen en alleen maar positieve kritiek.

Vervoer naar het strand ook goed geregeld.

Lekkere vakantie!

Aperen, 22-8-2017

We hebben een goede vakantie gehad. We zijn dagelijks bij het waterpark gaan liggen omdat dit om 10 uur open gaat. Je kan er om kwart voor 10 gaan staan en je hebt een heerlijk ligbedje in de zon. Het eten is goed in het Italiaanse restaurant. Hier is je eten warm en gevarieerd! De overige restaurants zinn wat minder, eten kouder en niet veel keuze uit vlees. Meer vegetarisch en vis. Verder een erg net hotel. Let wel op de kamers.... boek je een twee persoons kamer dan heb je ruimte te kort. Heel klein. We konden onze kamer omboeken naar een drie kamer appartement deze zijn grandioos! Wel veel Engelse maar weinig last van gehad! Buiten het hotel is er eigenlijk vrij weinig te doen dus zijn voor €5 met de taxi naar de boulevard in calla Millor geweest. Wij vonden het een leuke vakantie en wel een aanrader voor diegene die er naar toe zou willen. Let echter wel op de lengte van de kinderen, beneden de 1.20m mogen ze niet van de glijbanen er wordt hier streng op gecontroleerd! Goede WiFi

Net voldoende

Anoniem, 19-8-2017

Pluspunten:

- Het aquapark met verschillende is ideaal voor kinderen.

- De verschillende zwembaden zijn perfect voor jonge kinderen.

- Animatieteam is erg vermakelijk voor kinderen (voor volwassenen niet, bijvoorbeeld: 90% van de shows zijn elke avond hetzelfde).

- Vriendelijk personeel.

Minpunten:

- Slecht en ongevarieerd eten. Eten is vaak net lauw of koud (zelfs als het net van de plaat komt). 90% van het eten is vet en ongezond.

- Sommige zwembaden zijn koud (en zout) waardoor het onaangenaam is te zwemmen.

- Eerste bedjes werden bezet om 06:00 uur in de ochtend (!).

- Kamers voor 3 personen is erg klein.

- Bedden zijn ontzettend slecht (meerdere mensen klagen hierover). Slaapbank is even dramatisch.

- Ruim 1 uur rijden vanaf het vliegveld.

- Nog meerdere dingen, maar vind dit genoeg om te melden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Globales Bouganvilla in Sa Coma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Globales Bouganvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Globales Bouganvilla scoort een 7.36 uit 10 op basis van 60 reviews.