Aparthotel Globales Bouganvilla

Aparthotel Globales Bouganvilla

7.8Goed

Spanje, Mallorca, Sa Coma

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 449p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

Aparthotel info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Kinderen worden goed vermaakt bij Splashworld Globales Bouganvilla in Sa Coma. Zwembaden, glijbanen en elke avond een andere show. Eten kun je de hele dag door doen en het personeel is erg vriendelijk. Het strand ligt wat verder van het resort af, maar de pendelbus brengt je zo naartoe. Of je pakt de taxi en je bent voor €5,- in Cala Millor.

87 reviews over Aparthotel Globales Bouganvilla

• 7Fam van Boven30-07-2020

Prima maar niet meer dan dat

Hotel was prima, kamers wat gedateerd, bedden slecht (veren in rug) Tot 2x toe een kakkerlak in de badkamer, ondanks dat er iedere dag netjes wordt schoongemaakt. Keuze buffet prima! Zwembaden en splashworld super leuk! Veel gezinnen (polen, duitsers). Ligging strand zeker 25 min. lopen of 5 min. met de shuttle van het hotel. Groot minpunt handdoekje leggen bij het zwembad voor een plekje, hotel handhaaft hier niet op. T.a.v. corona maatregelen masker op bij receptie en restaurants. Jammer dat je vervolgens dan hutje mutje bij het zwembad ligt zonder masker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Johan Zoet20-07-2020

Fantastische vakantie gehad

Het is een heel leuk, gezellig, schoon complex.Dagelijks verschoning van de kamers. Badlakens en handdoeken van hotel. Eten is goed, en afwisselend. Voor de kids is er leuke animatie, en het aquapark is te gek voor alle leeftijden. Twee jaar geleden ook geweest. Toen heel veel Engelsen. Nu veel mensen uit Polen. Ook wel redelijk wat Nederlanders. De animatie s avonds is niet heel opwindend, maar ze doen hun best.Wel heel gezellig overdekt plein met podium waar de animatie s avonds is. Personeel over het algemeen heel vriendelijk. s,Morgens wel voor 8.00 uur handdoek bij zwembad leggen, anders heb je geen bedje., Sa Coma is een leuk, gezellig stadje. Voor stappers niet veel te doen. Het strand, en natuurgebied zijn schitterend, en ook heel mooi voor sportactiviteiten.Al met al een reden om volgend jaar voor de 3 e keer terug te gaan. Enige minpuntje is de gehorigheid van de eenvoudige maar schone kamers. Pendelbusje naar strand handig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    7Boeren21-09-2019

We hebben wel een fijne vakantie gehad.

Bij aankomst kregen we helaas kamer voor 4 personen ipv 5. Kamersleutel deed t vaak niet. Maar we kregen wel weer een nieuwe kaart. Dit gebeurde helaas meer dan 1 x.

eten was redelijk, soms wel koud. De melkprodukten, zoals danoontjes waren vrijwel elke dag niet goed. Directeur weet ervan. Dus hij is gewaarschuwd. En de tafels in de restaurants zijn veelal voor 4 personen. En staan heel dicht op elkaar. Ze houden niet rekening met gezinnen met 5 personen of meer. Erg jammer. Verder wel heerlijk vertoeven. Vele zwembaden. Kinderen vermaakten zich wel. Leuke excursies gedaan. Dagje op de boot was heerlijk. Wel veel Engelsen, wat je weer kunt merken. Maar ach, voor een weekje is het te doen.

Mallorca hebben wij nu wel gezien. Hoef geen 2e keer heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Vos15-09-2019

Aanrader

Even ter informatie voor de mensen met Coeliakie!! Wij zijn hier geweest met onze dochter die coeliakie heeft... En in beide restaurants kan je via een kleine kaart iets gluten vrij bestellen. Voornamelijk pasta en pizza! Ook hebben ze brood wat je kan krijgen. In de winkels is ook glutenvrij te verkrijgen. Dan raad ik wel de Carrefour aan op 15min lopen. Die heeft uitgebreid assortiment.

Onze dochter heeft geen 1x gereageerd op verkeerd eten hier. Ze denken goed aan hygiëne met bereiden van eten

• 8Fam Janssen13-09-2019

Fantastisch paradijs voor kinderen

Een super goed hotel een paradijs voor kinderen. We verbleven hier met een kindje van 4 en 1 zij hebben zich op en top vermaakt. Fijne zwembaden ontzettend schoon. Leuke minidisco voor de Kids. Het eten is Prim er is meer dan voldoende keuze het eten wordt tijdig vervangen zodat het ook warm is en blijft. Er is zeker gedacht aan veiligheid bij iedere glijbaan deze waren er veel stond een badmeester. Bij overtreding werd je aangesproken voor ieders veiligheid. 's avonds een groot hek om de zwembaden bij de animatie zodat kinderen niet in het water kunnen vallen. Je kunt de hele dag vanalles krijgen van smorgens tot 00.00 uur. 2 supermarkten die tot 23.00 uur geopend zijn op het park ideaal voor als je nog iets wil halen wat later op de avond. Oké de bedden zijn aan vervanging toe maar we hebben prima geslapen. Ideaal is het mini treintje wat je gratis naar de boulevard /strand brengt en rijdt om de 10 minuten. Wij komen zeker terug

• 7Mevr pelt10-09-2019

Redelijk hotel, geen comfort

Prima hotel maar wel echt 3 sterren. Erg massaal maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Wel aan de vreselijke Engelsen die schreeuwen en eten opscheppen alsof ze weken niet gegeten hebben. Schoonmaak kon vele malen beter, er is in de hele week geen 1 keer geveegd. De bedden lagen vreselijk, elke veer die je voelde wanneer je je omdraaide. Deze zijn echt aan vervanging toe. Jammer dat de kinderzwembaden niet verwarmd waren, ontzettend koud. De vele glijbanen maakt het een geweldig hotel voor kinderen.

• 6Jan18-08-2019

Eenmalig.

Net terug. Als je gewend bent aan een beetje comfort, is dit hotel niet aan te bevelen. Kinderen hebben zich prima vermaakt, maar wil jezelf en partner ook echt een lekkere vakantie beleven?, dan zijn er op Mallorca betere hotels aan te bevelen. Paar punten van kritiek: - voor ons te groot, massaal (veelal Engels). - appartement is te klein en aan renovatie toe. - slechte bedden. - dat afschuwelijke drinken uit plastic. Aan het zwembad begrijpelijk, maar op een terras moet het kunnen. Snap wel waarom ze het doen (door het publiek wat er rondloopt / zuipgedrag. Bier en cocktails van b-merk. - de restaurants zijn hutje-mutje. - het vervelende handdoekje leggen (wordt niet tegen op getreden); - ver van het strand. Auto is aanrader.

Plus punten: - zwembaden; - glijbanen; Geen nare vakantie, maar niet nog eens. 3 sterren is echt de max. Wil niet lullig doen over prijs/kwaliteit, betaal even iets meer en je geniet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Kosters29-07-2019

Goed.

Wij zijn 10 dagen met ons gezin (3 dochters: 3, 5 en 8 jaar) in dit resort verbleven. We hebben een prima vakantie gehad! Het appartement was netjes en werd elke dag schoongemaakt. We vonden het fijn dat er 2 restaurants waren, zodat je kon variëren. Persoonlijk vonden we het bij de Italiaan erg druk en zat je rustiger bij het andere restaurant. In beide restaurants waren er vrij weinig tafeltjes voor 5 a 6 personen, meer voor 4. Er was genoeg keuze aan zwembaden! De zwembaden in het waterpark waren met zoet water, de andere zwembaden waren zout water. In het waterpark moet je voor de glijbanen max 1.20 m zijn. Een enkele keer mocht onze middelste dochter met ons mee van de blauwe glijbaan, meestal vroeg op de ochtend. Qua animatie vonden wij het tegenvallen, wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Ook de minidisco viel nogal tegen. Busje naar het strand is een aanrader (hippie). Groot complex, maar weinig last van drukte ervaren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Konings15-07-2019

Toppie!!

Super gezellig opgezet Genoeg zwembaden Grote glijbanen Lekker eten Leuke verblijven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Anne17-06-2019

Fantastische vakantie, top accomodatie

Geweldig vakantieresort! We zijn een week geweest met twee kinderen van 7&9jaar oud. Een week was te kort om alles te doen wat mogelijk is op het resort, laat staan erbuiten. Zeer kindvriendelijk, verzorgd, hygiënisch, lekker eten en voor ieder wat wils. Het tweekamerappartement was prachtig met prima bedden en een mooie badkamer. Iedere dag werd fijn schoongemaakt. Voor een klein technisch probleem op de kamer stond binnen vijf minuten de technische dienst voor de deur om het op te lossen, zodat de kinderen konden gaan slapen. In de avond was allerlei extra entertainment tegen betaling (haar vlechten, springkussens, trampolines, glittertattoos, etc) maar daarnaast ook genoeg te doen wat bij de all in prijs zit. Afstand naar het strand is prima te lopen, bus is een goed alternatief. We zijn doorgaans erg kritisch, maar over globales bouganvilla niets dan lof. Wat ons betreft zeker een hogere waardering dan ‘maar’ drie sterren.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• Aantal glijbanen9

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Soort gerechtenDuits, Engels, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken