Hotel Timor

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°22°
Hotel Timor
8,4

53 reviews over Hotel Timor in het Nederlands

Fantastisch , ga zeker nog terug

Nancy
2-4-2019

Heel mooi hotel , zeer proper alles tip top . Zeker het ontbijt ,en avond maal . Alles was er , niets te kort . Super

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Patricia
6-8-2018

Wij zijn nu in het hotel, ik had mijn twijfels door de slechte beoordelingen. Maar het hotel is mooi van binnen ook goed. Eten is wel eentonig maar goed te doen. Bij ontbijt ook genoeg pannekoeken 3 soorten ei en nog veel meer. Ik mis alleen croisants soms heb je ook zalm. Receptie is ook vriendelijk pers bij restaurant ook vriendelijk niks mis mee. Wij hebben een hele grote 4 pers kamer zijn met zijn 3en. Ik weet niet ofdat altijd zo is of dat we geluk hebben. Badkamer ziet er goed uit. Zwembad is erg klein. Maar de zee is vlakbij 10 min lopen. De zee aqua blauw alleen maar zand en je kan heel ver nog staan. Ligging erg goed. Winkels allemaal hetzelfde. Ik vind er niet veel aan en ik ben echt een shopaholic! De rest van playa palma is echt dood alles speelt zich af langs de boulevard daar is het mega druk. Nergens leuke kermisjes voor de kinderen. Alleen heel veel jongeren dronken en schreeuwen. Ik zou niet meer naar Mallorca gaan niks voor ons

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Niet 4-sterren waardig!

Olaf
22-8-2015

Wat een waardeloos hotel niet 4 sterren waardig behalve badkamer goed schoon en modern en restaurant personeel vriendelijk.

Negatieve ervaringen die wij hebben ervaren: - bedden zeer slecht (plastic lage tafel waar goedkoop matras op ligt) je voelt de spiraalveren van bed waarvan je zere rug krijgt en daardoor slecht slaapt - koelkast op kamer deed niet en de vervangende werd pas na 2 dgn gebracht en 4x bellen EN koelkast wordt niet echt koud. - receptie personeel zeer klant onvriendelijk en ronduit beschoft als je klaagt zeggen ze moet je de volgende keer maar op een ander eiland vakantie vieren. Zo'n botte reactie in 25 jaar reizen nog nooit ervaren - zwembad ligt vrijwel de gehele dag in de schaduw en is zeer klein

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Linda
22-8-2013

Goede ligging, binnen een paar minuten ben je op het strand en de boulevard. Ruime kamers, wel wat gehorig. We hadden uitzicht op zee (vanaf de 5e verdieping). De lift duurde telkens wel erg lang voordat ie er was. Iedere avond was er tot 01.00u een DJ beneden, maar hier kwam eigenlijk niemand naar toe. Het ontbijt was goed, avondeten was redelijk, wel erg Duits. Buffet was wisselend, maar na een paar keer had je het ook wel gezien. Daarom hebben wij een aantal keren buiten het hotel gegeten. Fijn zwembad, altijd waren er wel ligbedden vrij. Ook fijn dat er een bar was bij het zwembad zodat je een drankje kon doen! Personeel was vriendelijk, praten allemaal Duits en Engels. Het hele hotel is erg op Duitsers gericht, het overgrote deel van de gasten bestond dan ook uit Duitsers.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Niet doen slechte service

Kafka
10-8-2013

Timor zou goed zijn. Overboekt en daar moet je niet moelijk over doen volgens Juan van timor. Ook al heb je een 7 maanden van te vooren boekt. Hotel doet niks. Reisleiding is ook kwaad. Alleen maar dronken duitsers die alleen maar coma zuipen. 4 sterren dus niet. Weg blijven hier in de buurt betere hotels zoals Aya, Hispania en Ayron park die wel achter hun service staan. Ik kom al meer dat 30 jaar hier, dit is echt het slechte hotel wat ik ooit hier heb gezien.

Gereisd Met partner in augustus 2013

hoog, relatief rustig gelegen hotel

mh06
6-11-2012

Hotel ziet er netjes en schoon uit. Restaurant is heel ongezellig en de obers zijn stressig. Al tijdens het eten moet je de drank betalen want (een half uur vóór het einde) gaat de kassa dicht! Bovendien wordt het buffet een half uur voor het einde afgeruimd en verzoeken de obers je de tijd in de gaten te houden! Dit komt heel gast-onvriendelijk over. Het eten is goed, iedere avond 2 soorten vlees en vis vers gebakken.Receptiepersoneel ook onvriendelijk en niet behulpzaam. Wij hadden een 2 pers kamer met extra bed (voor 3 volw) geboekt maar kregen een suite. Mooie ruime 4 pers kamer. Badlakens te huur, 15 euro borg p/st. Klein zwembad omgeven door bomen dus in vroeg voorjaar/laat najaar weinig zon bij zwembad. Kluis 2 euro p/d (met sleutel). Mooi fietspad naar Palma langs zee / boulevard! In het hoogseizoen zou ik dit hotel niet aanbevelen ivm de jongeren in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Heel tof hotelletje

elien
5-10-2012

Ik en mijn vriend zijn naar mallorca geweest, in de maand september. Het hotel zelf is heel goed, de kamers mooi en verzorgd, iedere dag werden ze schoon gemaakt. Het hotel heeft 9 verdiepingen als je hoog zit heb je al een mooi uitzicht! Het eten, lekker, veel keuze, frans-belgische keuken en een paar spaanse specialiteiten. S'morgens het ontbijt ook in orde, er was zelfs cava aanwezig! De prijzen voor drinken aan tafel zijn heel schappelijk, voor 1,70€ heb je halve liter water. Het hotel is wel duits gericht natuurlijk, je zit in playa de palma en daar is alles duits gericht, zoals aan het zwembad heel veel duitse muziek. Was klein minpuntje. De cocktails zijn er overheerlijk en het personeel supervriendelijk. wel ook niet zoveel animatie, misschien meer in het seizoen? allesinds het hotel was heel goed.

Gereisd Met partner in september 2012

Goed hotel!

Lisa
28-8-2012

Hotel Timor is een goed hotel op een perfecte ligging. Je loopt het straatje naar beneden en je bent al op de boulevard. Wanneer je 100 meter naar links loopt, ben je in El Arenal waar veel Nederlanders te vinden zijn. Loop je naar rechts, dan kom je in het 'Duitse' gedeelte waar je ook alleen maar in het Duits zal worden aangesproken. Het eten in het hotel is erg goed. Het ontbijt is uitgebreid en er is keuze voor iedereen. Alles wordt goed bijgevuld. Het diner is ook zeer goed. Er staan koks achter een grillplaat en je kunt kiezen tussen vlees en vis. Verder is er een groot buffet waar je zelf kunt opscheppen. Voor iedereen is er wat. Zwembad lijkt in het echt groter dan op foto's! Het zwembad gaat open om 9.00 uur en voor die tijd zit er een hek voor zodat er geen handdoeken kunnen worden neergelegd. Erg goed want we hebben eerder meegemaakt dat er mensen zijn die de hele dag afwezig zijn, toch de bedjes bezet houden...

Gereisd Met partner in augustus 2012

Judith
22-8-2012

Hotel ligt op een gunstige plaats, net niet aan de drukke boulevard, maar 1 rechte straat uit en je bent er. Het eten is goed, uitgebreid buffet. Personeel vriendelijk en behulpzaam. 's Nachts vaak een Nederlandssprekende (van oorsprong Belg) receptiemedewerker die erg behulpzaam is. Zwembad is niet erg groot, maar om af te koelen groot genoeg, genoeg bedjes. Bushalte dichtbij. Voornamelijk Duitse gasten, maar totaal niet storend. Een redelijk rustig hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Goed hotel!

IF
14-8-2012

De ligging van het hotel is perfect, ligt niet direct aan de boulevard waardoor je je uit de drukte kunt terug trekken. De boulevard en het strand zijn op drie minuten loopafstand. De kamers, balkon, en badkamer zijn ruim en zien er modern uit, er wordt elke dag schoongemaakt. Op de kamer is een koelkast aanwezig, tegen betaling. Ook Wifi is helaas tegen betaling, hiervoor betaal je 2 euro per uur. De kamers zijn redelijk gehorig. Wij hebben twee nachten overlast gehad van feestvierende Duitse jongeren in de kamer naast ons, hier werd na een melding bij de receptie direct wat aan gedaan. Het eten is erg goed, een uitgebreid buffet (zowel 's morgens als 's avonds) met volop keuze. Bij het avondeten wordt vlees en vis op de grillplaat bereid waar je bij staat. Animatie was drie keer per week, verder werd er elke avond muziek gedraaid. Van 11:00-13:00 en 20:00-00:00 happy hour: alle drankjes voor de helft van de prijs, bijv. €0,85 voor een glas frisdrank. Personeel is erg vriendelijk!

Gereisd Met partner in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Timor in Playa de Palma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Timor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.