Playa de Palma

Reviews over Playa de Palma

Leuk voor een weekje

Frank van der Klooster
    4-9-2018

Leuk voor een weekje voor ons. Heerlijk strand met voor een schappelijke prijs rieten parasolletje en twee strand bedjes. Uiteraard de hele dag het gebedel van verkopers van rotzooi en het aanbieden van massage, maar die moet je gewoon negeren. Op de hoofdweg makkelijk met de bus, lijn 25, naar Mallorca stad voor euro 1,50 p/p. Wel hoofdzakelijk veel Duitsers en Duits georienteerde ettablisementen maar geen prolblemen ondervonden. Auto huren is aan te raden om eens lekker het eiland rond te tuffen, wat erg mooie is. Persoonlijk heerlijk en goed gegeten bij restaurants El Patio en aan de boulevard bij Mikel & Pintxo. Persoonlijk viel het mooi ogende restaurant Asadito behoorlijk tegen qua prijs, kwaliteit en service, meer een commerciele vreetschuur. Verder over de boulevard welke 6 kilometer lang is de nodige winkeltjes, restaurantjes etc. wel een gezellige sfeer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Niet nog een keer.

Nena Heuvel
    13-7-2018

Ik ben met een vriendin naar Playa de Palma geweest. Over het hotel hebben wij weinig te klagen! Echter waren wij niet helemaal tevreden over het plaatsje. Veel souvenirs winkels en weinig restaurantjes waar je lekker kunt eten. Een aanrader is wel Grill restaurant El Patio. Vlees word vers bereid en het is helemaal niet duur!

Wat vooral een afknapper vonden aan Playa de Palma is dat deze voornamelijk is ingericht voor Duitsers. Zo is de menu kaart in het Duits, personeel spreekt overal Duits en het meest vervelende is dat je na elke 10 meter een dronken Duitser tegen komt (vooral 's avonds dan). Als je wilt uitgaan kun je het beste naar El Arenal gaan. Als je echt wat meer de Spaanse cultuur wilt opzoeken dan is Palma de Mallorca een aanrader! vanuit Playa de Palma gaan zijn er diverse bushaltes, en voor €1,50 ga je daar met de bus naartoe. De bussen rijden veel en ook tot 's avonds laat!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Leuke vakantie gehad, maar niet nog een keer

Linda Lubbers
    22-6-2018

Twijfelde heel erg tussen Playa de palma of Cala do’r. Mocht ik nog een keer gaan dan kies ik voor het laatste. Ik heb een leuke vakantie gehad maar wat me wel opviel is dat er erg veel zatte jongeren rondlopen, zowel in playa de palma als in el arenal, ook vooral op het strand. Voor de rest veel winkeltjes en leuke barretjes en restaurants. Leuk om savonds richting het engelse gedeelte te lopen en naar het nederlandse gedeelte. Ook een mooie boulevard en strand( mits dit goed schoongehouden wordt) Mooi blauw water en wit zand, ik hou ervan! Verder zijn er veel dingen te doen buiten palma, dagje naar de hoofdstad, jeepsafari( was ook erg leuk) , als je helemaal langs de boulevard loopt bij el arenal kom je op een gegeven moment bij de rotsen uit. Dit was tijdens de zonsondergang ook erg mooi! Stappen voor de jongeren ook goed te doen( wij zijn 1 avondje geweest) drank is betaalbaar.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed en slecht

Van Damme Christine
    12-6-2018

Playa de Palma is Duitsland en vooral de Beierse biercultuur. Drugs en drank en uitgaan. De politie heeft er handen vol om de orde te bewaren en de stad wordt elke ochtend uitgemest. Pluim voor de ordediensten en de politie. De marktjes en winkeltjes daarentegen en de plaatselijke horeca aan de strandboulevard ver van de uitgangsbuurt zijn heel gezellig en zeker een bezoekje waard.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Eric 7 Jacqueline
    8-10-2017

Bij het hotel had je voor de deur een bushalte die je overal naar toebracht. Taxi's waren ook niet duur. Palma is een schitterende stad veel om te zien.Je kan met 5 minuten op het strand zijn waar ligbedden en parasol voor een redelijke prijs te huur zijn. Het strand lag aan een boulevard auto vrij heerlijk om na het eten even rond te wandelen. Prima stadje!!!

Gereisd met partner in mei 2017
Playa de Palma scoort een 7,9 uit 10, op basis van 677 reviews