Sorteren

Reviews over Playa de Palma

Geweldig! Top hotel!

Fam. van Schaik
    7-11-2018

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

Fantastische vakantie!

v/d Kwast
    22-10-2018

Vorig jaar waren we 1 week geweest dat was zo goed bevallen dat wij dit jaar 13 dagen gingen. Het is nog steeds een super goed hotel, het eten was net zo goed als vorig jaar, kamer was ook goed en zeer schoon, eigenlijk een schoon hotel. Personeel heel erg aardig en bij de receptie werden we heel hartelijk ontvangen omdat ze ons nog kende van vorig jaar dat gelde ook voor de dames bij de bar. Je hebt ook een leuk loopje over de boulevard 's avonds. Met de bus is het prima te doen om naar een ander plaatsje te gaan. Strand is nog geen 5 minuten lopen en ook zeer schoon strand. Dus was het weer de moeite waard!

Net hotel , maar niks te doen voor kinderen..

Bianca Vd Broeke
    21-10-2018

mooi hotel, hadden hotelkamer 216 met prachtig uitzicht op zwembad .Alleen was dit voor mij 1x maar niet meer , totaal niks te doen voor kinderen. Veel Duitsers , veel lawaai , tv vd bar staat hard , personeel eetzaal onvriendelijk ,kan geen goede dag af . Eten zeer matig , maar kan ook smaak wezen .Personeel receptie super vriendelijk en behulpzaam. Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt en schone handdoeken.

Laatste dag vertrokken we eind vd dag , kamer was al verder verhuurd dus konden niet langer blijven . Konden gebruik maken vd douche aan het zwembad , prima , alleen zeer vreemd dat je dan 2 euro moet betalen voor de hamddoeken , waskosten noemde ze dat.

Verder ligt het hotel in het Duitse gedeelte en dat hebben we gemerkt ,alleen maar zatte ,lallende Duitse jonge lui aan de boulevard. Voor mij met mn zoon van 9 dit hotel niet meer . Ga liever naar hotel waar ze vriendelijker zijn en en war wat leuks gedaan wordt voor kids .

Mooi hotel met goed eten en mooi zwembad

Francis van Laanen
    14-10-2018

Van 2 oktober t/m 13 oktober in dit hotel geweest

kamers zijn klein, laatste paar dagen was de airco uitgeschakeld! Jammer, want was nog 27 graden en in het hotel naast ons iedere avond muziek zodat de deur open niet echt een optie was.

Heerlijk eten, zowel ontbijt als avondeten.

Bedden zijn nieuw en daardoor zeer harde matrassen.

Heel mooi zwembad!

Perfecte ligging.

Geweldig

Elise Hogenelst
    25-9-2018

Mijn dochter en ik hebben genoten ! Kamers, eten, personeel etc. het was allemaal geweldig, Wij komen hier volgend jaar zeker terug.

Playa de Palma scoort een 8 uit 10, op basis van 674 reviews