Playa de Palma

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Palma voor je op een rij gezet:

vakanties Playa de Palma

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Palma voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa de Palma

Heerlijke rustige vakantie gehad (naseizoen!)

Wendy Posch,
    4-1-2019

Fijne vakantie gehad bij Houm Plaza Son Rigo. We hadden een drie kamer appartement voor ons gezin (kinderen van 10 en 12). Net appartement, compleet, schoon, paar kleine (technische) verbeterpuntjes. En wat betreft comfort, een echt bank zou fijner zijn..

Erg vriendelijk personeel eigenlijk overal, van schoonmaak tot receptie, tot restaurants.

Wij hadden gekozen voor half pension, zodat we niet iedere dag gemekker zouden hebben met eten. Bij de ontbijt- en dinerbuffets was voor iedereen iets te vinden, meestal teveel lekkers zelfs ;-)

Zwembaden prima, wij gebruikten voornamelijk zwembad aan de zeekant, maar fris. Kinderen kozen vaak voor het warme binnenzwembad :-). Bedjes bij zwembad waren erg genoeg, geen "handdoekreserveringen", het was rustig dus niet nodig.

Weet overigens niet of ik voor deze plek en accomodatie zou kiezen in het hoogseizoen.. Het was nu lekker rustig, aan het einde van de (herfstvakantie)week zelfs erg rustig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

We hebben het Playa de Palma-virus te pakken.

Wim Tromp,
    1-12-2018

Hotel en appartementen liggen dicht bij het strand. Hotel staat bekend om uitstekende keuken. Uiterst vriendelijk personeel. Prima verzorging en schone kamers. Geen handdoeken leggen bij het zwembad. Playa de Palma ligt niet ver van Palma de Mallorca en het vliegveld. Er zijn diverse excursies te boeken.

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader voor jeugd!

Nikki,
    27-11-2018

We waren met een groep van 5 personen en hadden 2 x 3 persoonsappartement. Wij zijn allemaal rond de 21 jaar en hadden dus een prima vakantie. Er is niet veel te beleven voor kleine kinderen maar voor de wat oudere jeugd is dit een super locatie. Dichtbij de boulevard, een mooi zwembad, een bar met cocktails en heerlijke tosti's. Het is er rustig en er loopt iemand rond bij het zwembad om je te bedienen. Dagelijks werd er schoongemaakt en het beddengoed en handdoeken verschoond.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gewoon goed.

Elize,
    19-11-2018

Mooi hotel, super schoon maar wel erg gehorig.

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig! Top hotel!

Fam. van Schaik,
    7-11-2018

Geweldig hotel op een steenworp afstand van de Middellandse Zee en het prachtige strand in het rustigere deel van Playa de Palma. In dit hotel ontbreekt het je aan niets, goede service, prachtige kamers, heerlijk zwembad en lekker eten en niet te vergeten ieder jaar weer een geweldig animatie team. Het mooie strand met de prachtige boulevard vol palmen met vele winkeltjes ligt bijna voor de deur van het hotel. Personeel is altijd vriendelijk. Het is niet voor niets dat wij hier (net als vele andere gasten) keer op keer terugkomen. Dus voor degenen die twijfelen, gewoon gaan, je krijgt geen spijt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Playa de Palma scoort een 7,8 uit 10, op basis van 676 reviews