Hotel Sant Jordi

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

246 reviews over Hotel Sant Jordi

• 2019
    8Hans24-10-2019

Heerlijk een weekje genieten.

We komen regelmatig in Palma de Mallorca voor familie bezoek, Sant Jordi is een goed Hotel om dan regelmatig op bezoek te gaan bij familie in de stad Palma zelf.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Andre07-10-2019

Ik. Vond dit voor mij niet weer

Best goed hotel het eten was goed De kamers waren simpel niet alles was schoon vooral bij de gordijnen. Vooral het strand was lekker het zwembad was koud. Het animatie was ver te zoeken er waren iemand met een gitaar niet zo leuk.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8FAMILIE MULDER/OOSTIJEN, HOOGEVEEN10-08-2019

voor herhaling vatbaar!!

Waren hier vanaf 14 tot 28 juli 2019! wij gaan hier al jaren naar toe met onze dochter en schoonzoon! Goed hotel, goed eten! Goede prijs/ kwaliteit!! Aardig personeel, de manager, Tolo Pons met zijn personeel, doet zijn uiterste best om de klanten het naar de zin te maken! Het receptiepersoneel, bestaande uit: Maria, Antonia, Miquel, Alex en Rafael, zijn leuke mensen!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Elly van velden peek01-08-2019

Gaan er in september 2019 weer heen.

Het is een heerijk hotel. Dicht bij het strand. Bushalte..winkels..apotheek

• 6Ans13-07-2019

Voor de prijs is het oke niet meer niet minder

Het hotel ligt lekker dicht bij strand eten is echt heel goed maar het schoonmaken van de kamer was een ramp in 2 weken tijd niet schoongemaakt alleen maar schone handdoeken en zo nu en dan schone lakens de balkon deuren sloten ook niet goed en dat was heel erg omdat je aan een drukke weg zat dus binnen ook veel herrie je keek zo naar buiten door de kieren daar mket echt wat aangedaan worden de handdleken service bij zwembad slaat nergens op er zijn elke dag maar stuk of 10 schone handdoeken dus neem je eigen badlaken mee je grijpt daar altijd mis

• 8Astrid Brands10-06-2019

Prima hotel

Prima hotel. Kamer met zeezicht gehad en dat is prachtig. Nadeel hiervan is de herrie van het verkeer op de rotonde. Niet te geloven wat een herrie. Heb hier zelfs oordoppen voor gekocht maar ook dat hielp niet. Kamer is netjes prima bedden,vriendelijk personeel. Eten is ook prima. Niet overdreven veel keus maar alles smaakt goed en is warm. Wordt goed aangevuld. Ijskastje op de kamer kan maar kost 5 euro per dag. Zwembad groot genoeg wel harde ligbedden. Heerlijke loungeset om lekker ff in weg te zakken als je van t strand afkomt. Strand ook prachtig. Bedje 6 euro, parasol 6 euro Rechts ligt Can Pastilla 1x geweest alleen supermarkt en eettentjes. Niet zo ons ding. Links ligt playa de palma ook veel eettentjes en winkeltjes. Met treintje een retourtje El Arenal voor 4.50 pp. Deze rijd langs de boulevard. Je kan ook lopen uiteraard. Met de bus naar Palma voor 1.50 pp. Al met al een heerlijke week gehad in een prima hotel

• 9van Hoogen04-06-2019

Heerlijke vakantie gehad in Sant Jordi.

Het hotel ligt dicht bij de boulevard, strand, winkels uitgaansleven en luchthaven van Palma. In de directe omgeving een bushalte. Voor 1,50 Euro kun je naar Palma in circa 15 minuten. Het eten is zeer gevarieerd en uitstekend voor een * sterren hotel. De eetzaal is ruim van opzet. Drankjes 1,60 Euro. Zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Hendrik V.02-06-2019

Niet meer voor ons...kamers zijn enorm gehorig!

Lokatie prima! Aanrader is om met een huurfiets voor 6 euro per dag p.p. naar Palma te fietsen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Vanhees Marc01-05-2019

Goed bevonden

Hotel perfect gelegen, dichtbij strand. Enkel té veel rumoer aan de kamers, deze zijn niet zo geluidsdicht. Verzorgde en nette keuken met géén overaanbod, wat zeker goed is. Steeds vis of vlees te vinden en ook het ontbijt is voldoende uitgebreid.

Gereisd met partner in april 2019

• 9elly van velden peek21-04-2019

heerlijk hotel

heerlijk hotel dichtbij strand. Winkens enz. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten.......Wij zijn hier nu 6 x geweest. We gaan ook dit jaar weer. Heerlijk

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel Sant Jordi info