Hotel Principe

12 reviews over Hotel Principe

• 2018
    5Henk09-10-2018

Nooit meer

Hoe bestaat het dat een cijfer van hoger dan een 5.5 gegeven word. Zwarte randen in de badkamer door lekkage. Deurtje bij koelkasten los, plank 3 zo dik door water uit het koelkastje. Veel van het eten gewoon koud. Personeel niet echt vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9E.M. 03-08-2015

Supervriendelijk personeel, top hotel!

Bij aankomst werden we in het Nederlands welkom geheten, Pedro die bij de receptie staat kan heel goed Nederlands, Duits, Engels en Spaans. Eerst kregen we een kamer toegewezen zonder balkon, deze hadden we echter wel geboekt. Bij de receptie hebben we dit aangegeven en Pedro heeft er direct voor gezorgd dat we een andere kamer kregen, met uitzicht op de weg/zee. We kwamen net te laat aan voor het avondeten, maar dit was geen probleem we konden gewoon nog wat te eten krijgen als we dit hadden gewild. Eten is trouwens heerlijk elke dag wat anders en voor iedereen wat lekkers. Op 20 meter van het hotel is een klein supermarktje, helaas geen koelkast kunnen huren voor op de kamer. Supervriendelijk personeel echt een aanrader! (als je liever niet tussen de Duitsers zit kun je beter naar El arenal gaan maar hier is het veel drukker). Halverwege de week kwamen er groepen Duitse jongeren, personeel gaat hier goed mee om en lossen het altijd op. Enige; de badkamers zijn behoorlijk gehorig.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Valerie20-07-2014

Goed hotel!

Goede accommodatie, niet te veel kamers dus lekker rustig en kleinschalig. De omgeving is ideaal, super dicht bij het strand en bij winkeltjes en de bushalte. Wij zaten op de zesde verdieping en hadden uitzicht op zee, echt super! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed en er was voor ieder wat wils. Ook de kamers werden goed onderhouden en zag er netjes uit. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. De prijs is ietwat aan de hoge kant voor wat er geboden wordt. Het hotel biedt geen entertainment dus niet ideaal voor kinderen. Wel ideaal voor koppels. Lekker tot rust komen en genieten. Wel zijn er veel Duitsers in dit gebied, maar gelukkig wel nette Duitsers.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7meneer van der Palen27-07-2013

Algemene indruk

Het hotel was prima gelegen,interieur v.d kamers wat verouderd,ook het matras was aan vernieuwing toe,geen koelkast aanwezig.Vriendelijk personeel. 98%van de gasten waren Duitsers

Gereisd met partner in mei 2013

• 7Rosa29-09-2011

Te veel Duitsers

Het hotel is op de Duitsers gericht; het eten ook. Volgens mij was er zelfs een Duitse Chefkok in dienst. Mocht je geen Duitsers willen tegen komen, ga dan vooral niet in Playa de Palma zitten. Het hotel was gedateerd maar schoon/netjes en het personeel vriendelijk.

Alleen gereisd in september 2011

• 7Veronique07-08-2008

Gehorig!!!!!

Op zich prima hotel, bijzonder vriendelijk personeel, eten niet bijzonder maar wel netjes verzorgt. De kamers en badkamers zijn echter een stuk minder. Erg klein, de dames van de schoonmaakploeg slaan het meeste over en aan vloeren dweilen hebben ze een broertje dood.. Dochegordijn was verkleurd en zat onder de schimmel. Maar het ergste is de gehorigheid van het hotel, je hoort iedereen thuiskomen, naar het toilet gaan , praten enz.. Veel duitse jeugd die vanuit de bierstrasse naar het hotel rollen en dan de boel op stelten zetten. Personeel doet zijn best maar wij hebben 7 nachten zeer weinig nachtrust gehad.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Sandra02-05-2008

Een hartstikke goed hotel. Personeel is echt heel erg vriendelijk, ze vliegen voor je. Schone kamers, heelrijk gevarieerd eten. Geweldige ligging, twee minuutjes naar strand en boulevard, maar toch rustig. Wanneer koning Carlos verblijft in zijn huis op Mallorca is een aantal kamers van dit hotel gereserveerd voor politie. Geen probleem, helemaal geen last van en geeft nog een veilig gevoel ook :-)

Gereisd met partner in mei 2008

• 8Toon26-07-2005

Goed hotel, variatie in het eten, kamers worden elke dag gepoetst en handdoeken vervangen. Een klein nadeel:kamers zijn een beetje gehorig. Voor kinderen is er 's avonds geen animatie. Dichtbij uitgaansleven, zonder dat je er last van hebt. Uiterst goede prijs/kwaliteit verhouding. Volgende keer weer: Principe.

Gereisd in juli 2005

• 9Joline en Bianca14-08-2004

Het hotel was zeer verzorgd. Wij hadden Half pension. Het eten was heerlijk en veelzijdig. Het personeel was op en top vriendelijk en het zwembad was groot genoeg, waar tevens genoeg ligbedden bij aanwezig waren. Wat betreft de ligging vonden wij het ideaal. Een rustige zijstraat en op enkele minuten lopen vand e boulevard. Wel veel Duitsers, maar dat is volgens ons idee algemeen bekend in playa de palma. Voor Nederlandse kroegen en dergelijke moet je de boulevard aflopen, dat is redelijk goed te doen! Kortom: perfect! Wij hebben genoten. Mochten wij ooit teruggaan naar Mallorca dan keizen wij wederom voor Hotel Principe!!!! Een ieder die er nog heen gaat, VEEL PLEZIER!!!

Gereisd in augustus 2004

• 9Marjanne Deuzeman11-07-2004

Geweldig hotel met super aardig personeel. Het eten is prima. Het is er altijd netjes en schoon. 1 keer per week is er live muziek tijdens het avondeten. Vanaf het balkon konden we de zee zien. De ligging is perfect. Je wandelt zo de straat uit en het strand op. Het is wel in het duitse gedeelte van Mallorca (Playa de Palma). Dus gezellige Duitse openlucht kroegjes. De meeste NEderlanders zitten in een dorpje verderop El Arenal. Maar ik weet niet of dat leuker is. Ik zou graag nog eens naar dit hotel gaan. Het is daar echt super!

Gereisd in juli 2004

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaEucalyptus Sauna, Hammam
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner